naken

Meg : Lurer på om de faktisk leser bloggen, eller bare ser linken på facebook
Amanda :
Kanskje om det er en spennende overskrift?
Meg :
Såfall blir min overskift for dette innlegget ” naken” 

Slik går samtalene her – og sånn ble altså overskriften min skapt! Jeg har ikke internett hjemme akkurat nå, det kan være borte i 3-5 dager. Men fortvil ikke, mine bloggsoldater! Jeg skal dra til farmor å sove der i morgen, og på torsdag drar jeg til oslo for å møte Andrea på bursagen hennes, og så må jeg gjøre noen ærender der. Så jeg fikser alltid noen måter å blogge på, jeg tar det faktisk veldig seriøst å klarer ikke å tenke at jeg bare driter i bloggen og tar meg et par dager fri . . Jeg blir så stressa da! I allfall, jeg og Amanda jobber litt med særemnet og spiser druer, ganske koselig ♥ Vi tenkte å ha en spørsmålsrunde senere hvor hun svarer på spørsmål om meg, hva tror dere om det? Da kan dere jo spørre henne om alt jeg ikke vil svare på . . Dere skjønner nok hva jeg sikter til. 

Har dusjet for en time siden så ser ikke så veldig sjarmerende ut akkurat, skal fikse meg straks å ta noen bilder! 

50 kommentarer

Siste innlegg