inspirasjon

Bestilte akkurat en goood del klær på nettet. . Begynner å bli farlig for pengeboka at nelly har postoppkrav, det føles så lett å bestille hjem masse da! Men tingene jeg kjøpte nå følte jeg virkelig at jeg trengte, mesteparten er jo til syden og så trengte jeg virkelig noe sko. 

Singlett kan dere kjøpe HER

Elsker disse skoene, og utrolig nok fantes de i størrelse 35! Kan kjøpes HER 

Fin kjole som jeg gleder meg til å bruke ute! Kan kjøpes HER 

Enda finere kjole som jeg gleder meg enda mer til å bruke. Man får sykt fine former i slike kjoler! Kan kjøpes HER 

Og så til slutt, bikini. . Det jeg alltid frykter mest å kjøpe, men nå måtte jeg jo med tanke på syden. Jeg tok overdelen i størrelse Medium, så håper den passer. Jeg bruker 80DD i bhstørrelse så jeg vet ikke helt hvordan slike ting fungerer. . ? Blir spennende å se! Settet kan kjøpes HER 

Den siste tiden har jeg også fått en del spørsmål som lyder slik : hvor får du inspirasjon til klær fra? Og for meg er det veldig enkelt, det er en svensk blogger som heter Angelica Blick og hun har, etter min mening, skandinavias fineste klesstil! Når jeg var i Stockholm så jeg så mange jenter som nesten kopierte stilen hennes rett av, veldig forståelig riktignok ;) Kunne ha gjort hva som helst for å få klesskapet hennes! Har noen av dere en person dere ser opp til når dere skal velge klær, hårfrisyre, sminke osv? Hvem er deres inspirasjon?

Et bilde av nydeligheten! 

 



67 kommentarer
    1. Kan du skrive litt om operasjonen? Jeg har veldig lyst til å ta silikon selv og vil gjerne få høre andres erfaring og hvilken lege du brukte 🙂

    2. Det var veldig fine ting, men med mindre det var ironi så skjønner jeg virkelig ikke det med 80DD! Du må jo ha enten 65 eller 70 du som ikke er så stor.

    3. hm, bhstørrelsen din har økt en del?haha.. Husker venninnene dine har svar i spørsmålsrunder på bloggen din med hvilken bh størrlese du bruker?haha.. om jeg ikke husker helt feil var vel det 75B eller C..

    4. Elsket skoene! Alena Shishkova og Cassie Scerbo ser jeg utrolig mye opp til når det kommer til utseendet 🙂

    5. Dette er ikke for å kritisere deg på noen måte, men ville bare fortelle deg at du bruker helt feil BH-størrelse, noe som kan ødelegge skuldrene dine. Jeg jobber selv i undertøysbutikk, så jeg vet hvordan det skal være. Du er slettes ikke 80 i vidde! Jeg selv er breiere enn deg, og jeg bruker 65 rundt. Jo strammere BH-en sitter rundt, jo mer støtte får man og det sliter ikke på skuldrene. 😉 Et lite tips bare hvis du ikke vil slite med skuldrene når du blir eldre!

    6. Elsket bikinien! Nesten så jeg må kjøpe meg en lik, haha. Når det er sagt har jeg også brukt alt for mye penger påklær fra nettet denne måneden. Bare så synd det ikke har kommet enda! Gleder meg som en liten unge!

    7. Det er jo deg det da!! jeg elsker stilen din, prøver å kopiere.. Men du er så mye finere med klærene på enn meg 🙁 <3 😀

    8. Du burde nok tatt large, hvertfall siden der er knytte-bikini, for da har ikke omkretsen noe å si. Jeg har 70C og bruker medium i bikinier. Small er (nesten) flate bryst, medium er normale, large er store (vil si 80DD er stort. Men hvordan kan du ha 80 rundt, du er jo så smal?)
      Og, bandaeu-bikini/tube-bikini er ikke lett å ha på med store pupper, du burde kanskje ha med en som knyttes over halsen også.

    9. Kan du fortelle mer om operasjonen (silikon)? Vurderer virkelig å gjøre det selv når jeg ser hvor fine puppene dine har blitt!

    10. Tror du har missforstått bh størrelser FULLSTENDIG! 80 er RUNDT, UNDER brystet. Du kan umulig være det, når du bruker xs/s i klær. Jeg er MYE større enn deg, og jeg bruker 75 rundt.

    11. hva skjedde med shoppe stoppen du skrev om for en god stund tilbake?? du skulle ikke kjøpe klær osv i 1 år ellno?? .. spurte i forrige innlegg men orker ikke se igjennom alle kommentarer om du svarte…

    12. 80 rundt er nok helt feil, det skal sitte stramt rundt, og ikke så stramt over skuldrene. Når du kjøper BH skal det være stramt på ytterste hakket, siden det blir nok strukker, og aldri i livet om du har 80 cm rundt under puppene.. Jeg er større enn deg (165, 57kg), og har 70 rundt. 75 blir altfor slakkt.
      Regner jo med at du vet litt om pupper, men hvis du har misforstått: Hvis ryggen bak kryper oppover, har du for stort rundt og for stramt over skuldrene. Går du ned en omkrets-str (80-75), går du opp en cup-str.
      Hvis du ikke finner BHer med liten nok rygg og stor nok cup på HM og cubus, gå på la senza eller Change, de har mange store størrelser og kan også hjelpe deg med å passe til.. Du har mest sansynligvis helt feil str hvis du bruker 80 i omkrets, som kan gjøre vondt og ikke støtte noe særlig.

    13. tror bikinien kommer til å være for liten for deg desverre! jeg kjøpte en lignende en i medium og den passset, forskjellen på oss er at jeg bruker 75b/c

    14. Oi, hvis du er dd-cup så blir nok M altfor lite!
      Skulle nok hatt L eller XL kanskje, men vet jo ikke hvordan den blir rundt da…

    15. Jeg har 70DD, har også silikon. Jeg bruker xl/42 i topp. Så du har nok bomma der ja. Men hvorfor 80? Trodde du var tynn? Jeg er 173 cm, å har blitt målt til 65F. Men liker bedre kløften jeg får med 70DD:P

    16. IKKE LEGG UT BILDER AV DEG I DE KLÆRNE.DU SER JO UT SOM ET MONSTER I VANLIGE KLÆR,HVORDAN SER DU UT I BIKINI?

    17. Masse fint. Men tror bikinien er for liten til deg. Bestilte en lignende i medium som var for liten og bruker bare 75 C.

    18. Når bikinien har kommet, kan opplyse om den passet bra eller? Veldig pen og har lyst å bestille den selv, har samme bh ste som deg 🙂
      Digger deg, stå pååå!!

    19. Hm! Trur kanskje du kommer til å slit me bikinioverdeln om du bruka 80DD og bestilte i medium! Men kem veit? Kanskje den faktisk vil pass?:) Og førresten, skoen sir æ bare!!!! Love

    20. Enig med hun andre som skrev her, du bruker feil bh-størrelse! Du er sikkert 65/70F eller noe, garantert ikke 80DD! Mål ordentlig og kjøp ordentlige bh-er fra typ Freya eller LaPerla:) Jeg har 75FF så vil si jeg har litt erfaring på dette feltet:) se på Freyas nettside The Holy Fit (dot com) for bedre mål!

    21. Sophie, M i bikinien blir waay to small. jeg bruker og 80DD, og jeg må som regel opp i xl for at de skal få plass! men kjempe fin bikini da:D håper du blir fornøyd med alt sammen av innkjøpene da ;D og dra innom en undertøysbutikk for å få riktig str på bhene, så slipper du å få rygg og skulder problemer senere i livet:)

    22. hmm, litt kjedelig stil.. skulle gjerne sett noe litt mer variert, ikke vær redd for å leke med farger!

    23. Hei.
      Ville bare si til deg at du burde ta deg en tur på f.eks change og få målt deg. Syns 80DD høres litt feil ut for deg, jeg vedder på at jeg er større enn deg rundt brystet og jeg bruker 75. Går du ned på talla skal du opp på cupen. Så kanskje du er en 75E eller 70F. Anbefaler deg virkelig å få målt deg for det er ikke noe godt å bruke feil BH str 🙂

    24. vil bare si at jeg også bestillte en ganske lik bikini fra nelly for noen måneder siden og hadde str M. Jeg bruker 75B og bikinioverdelen var akkurat passe.

    25. Du bør prøve størrelse 60F i bh-er. Jobber i en undertøysbutikk og kan virkelig anbefale merket Freya for de med litt større bryster! 🙂

    26. Fin bikini. Er det dette som blir antrekket ditt i helgen? Kunne like godt vert det. ¨får jo så fine former i sånne klær, eller hva?¨

    27. Har jobbet med undertøy i mange år og vet at det du skriver er totalt feil bh-str til deg. Om du mener du er 80 dd er du egentlig en 65 f eller muligens g. For hver 5 cm du går inn i mål (under bysten) går cupen en str opp. Æresord. Så om du virkelig kjøper 80 dd bør du gå på en ordentlig undertøysbutikk å få hjelp.

    28. 80DD? wow, du er jo så slank rundt livet! Et tips er å gå til Change og få målt deg. Du kan umulig være så “tykk” rundt livet!

    29. De aller fleste bruker alltid for stor størrelse rundt, og dermed blir skålene også feil. gå ned i omkrets rundt, og opp i skålene. du er garantert ikke noe større enn 70 rundt, og sikkert oppe i E/F skål nå :)vil tippe 65 F, eller 70 E.

    30. Nei, medium kommer ikke til å passe… Hvorfor tok du silikon, og hvorfor skriver du ikke det på bloggen? Jeg hadde mer respekt for deg før og syntes du virket middels smart, men nå må du faktisk snart vokse opp og slutte å leve som en 16-åring.

    31. 80DD? De ser ikke så store ut egentlig:p hadde nok gått for l hvis du har så svære ballonger som du sier…

    32. Du bruker nok 65G eller 70F. 80 betyr at du er 80 cm rundt brystkassen under puppene, og det tviler jeg veldig på 🙂 Gå til Change og få dem til å måle deg, så får du en mer riktig størrelse 🙂
      Har silikon selv, og jeg bruker 65H og noen ganger 65i, høres helt sykt ut men er faktisk bare 350 cc 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg