til dere som ikke får nok

Jeg ligger i senga og slapper av, har tent en del duftlys på rommet og skal snart fortsette med min frusterte fruer maraton. Haha jepp, jeg har altså begynt på nytt igjen med den serien, jeg får aldri nok! Det er utrolig nok litt koselig å bare ligge her alene å slappe av, jeg har alltid så mye stress inni hodet mitt ellers så. . Nå skal jeg bestille et par plagg fra nastygal.com, har aldri bestilt derfra før (som jeg husker?) og gleder meg til det! 

Tenkte bare å tipse dere lesere om at jeg heter sophyyelise på twitter og therealsophieelise på instagram om dere ikke får nok (hehe). Twitter er nok stedet hvor jeg er mest aktiv, men jeg advarer dere – ta ting jeg skriver der med en liten klype salt, alt på twitter er ikke like seriøst. Har noen av dere twitter? Trenger noen morsomme å følge! 

Har enda ikke tatt noen bilder i dag så må gi dere ett fra i går. .

163 kommentarer

Siste innlegg