endelig farget håret

Har akkurat farget håret og er syyykt trøtt. . Selv om jeg hadde en lang leksepause på ca 3 timer hvor jeg bare sov tidligere i kveld. Jeg skal opp tidlig i morgen og dra på skolen så jeg skal nok legge meg i sengen å prøve å få litt søvn straks. Men først – hva synes dere om håret? Når jeg først hadde tørket det og holdt på å fikse meg tenkte jeg at det var helt okei, mens nå som jeg har fikset det er jeg kjempefornøyd! Det ser jo så utrolig mye friskere ut enn det forige, og øynene kommer virkelig godt fram! Gleder meg til å vise det til venninne mine i morgen. God natt ♥

Mens jeg holdte på å fikse meg og var ” helt okei” fornøyd, haha. Tskjorten jeg har på meg med MTV logoen er fra madlady.se og dere finner den HER

Sånn, fiks – ferdig – fornøyd! Beklager for dårlig kvalitet på bildene, orket ikke å bytte linse akkurat i kveld. 

 

141 kommentarer

Siste innlegg