“.. aldri sur”

I dag bestemte jeg og Anne-Sofie oss for å gå en tur sammen, ettersom vi begge er enige om at Januar er en fin måned og slikt må man nyte mens man kan! Derfor tok vi på oss ytterklærne, hver sin hund i bånd og gikk rundt i en times tid. Godt å få unnagjort litt trening mens man også får snakket masse sammen! Jeg var uansett litt dum som ikke tok på meg sokker, og dere kan jo tenke dere hvordan det føltes i snøen med joggesko. . Pluss hunden som jeg hadde med, mamma sin hund, er så utrolig redd alt og alle! Veldig slitsomt, men er vel bare slik noen hunder er regner jeg med.

Tusen takk for alle tipsene angående hårfarge, dere redder meg virkelig noen ganger ♥ Jeg gleder meg til å farge det og vise dere i morgen, jeg var å kjøpe farge før jeg gikk tur! Nå blir det pizza og filmkos resten av kvelden for min del, håper alle dere har hatt en fin tirsdag!

Slik som dette har dere vel ikke sett meg før, ustylet og ikke minst . . glad!

Mamma sin er den svarte, den heter Nicci! 

60 kommentarer
    1. Pleier vanligvis ikke å kommentere noen sine blogger, men syntes du var så fin på disse bildene at jeg valgte å kommentere likevel! Fortsett å smile å vær positiv- du er nydelig! 🙂

    2. Hadde tenkt å spørre deg om hvorfor du ikke gikk tur med din egen hund, men så husket jeg hvilken rase det er så det var vel mer forsvarlig å låne moren din sin, haha ^^,
      Synes du var kjempefin når du smilte så ekte på bildene som dette – det må du fortsette med ! 😀

    3. Hei!
      jeg lurte på om du kunne fortelle litt om hvordan du fikk håret ditt platinablondt ettersom du egentlig har mørkt hår! 🙂 Jeg skal farge det platinablondt selv, men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det -TRENGER TIPS<3

    4. Du er så nydelig, Sophie! En virkelig inspirasjon og et forbilde for unge jenter! <3 ELSKER bloggen din!! :*

    5. å, så søt du var ustylet<3! Jeg mener det helt seriøst, veldig naturlig pen er du. Du trenger absolutt ikke sminke:)

    6. Så naturlig vakker du er,heldig! Du trenger overhodet ikke bruke all den sminken du har, du er penest uten! 🙂 Så bra at du er positiv, fortsett med det 😀

    7. Hei! Håper du ser dette her!! Jeg er ny på vegetarfronten, og sliter litt med hva man kan spise og ikke. Det er alltid oppskrifter å finne, men jeg sliter mest med dette kjøttet som ikke er kjøtt!! Du skjønner helt sikkert hva jeg mener, gelatin mysepulver og alt dette som er i NESTEN ALT av produkter.. det gjør det så umulig! Kan du lage et innlegg om hvordan du gjør det, hva du spiser, tips og forslag, og SPESIELT hvordan du gjør det rundt dette med hvor alt er tilsatt et eller annet som kommer fra dyr. Hva er tilsatt og hva kan man bruke i stedet av disse produktene? Stor klem !! <3

    8. ville virkelig ikke gjort dette hjemme siden du er så redd for å få for mørkt hår. i tillegg må du være obs på at du KAn få grønnskjær i håret ditt etter du har farget det siden det sikkert henger litt igjen etter det blonde

    9. åh så søte hunder! 🙂 Du er utrolig pen, du trenger ikke å style deg så mye så ofte (men så klart, at du selv er komfortabel er det viktigste), du er veldig pen naturlig!

    10. Åh, jeg må bare si deg noe, Sophie.
      Du er et fantastisk menneske. Har alltid tenkt det, og plutselig kom jeg på at jeg aldri har sagt det til deg. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk kan hate deg så mye. Har lagt merke til at du får negative kommentarer i hvert eneste innlegg, og det syntes jeg er trist. Jeg beundrer deg virkelig. Hvordan du klarer å holde hode høyt, selv om du får negativitet slengt i trynet hver eneste dag. Du inspirerer meg til å være meg, uansett hvem det nå er. Når jeg sier du er forbildet mitt, blir folk litt sånn “ehh hvorfor det? Dere ligner jo ikke i det hele tatt, og hun oppfører jo seg på en helt annen måte enn deg”. Det er som regel alltid folk som ikke leser skriften i innleggene dine, men som bare ser på bildet. For du er virkelig barbie with a twist. Du er både nydelig utenpå, og inni. Jeg beundrer meningene dine. Det forbauser meg alltid hvor mange gode argumenter og meninger du faktisk har! Jeg håper du tar dette med deg videre, og fortsetter å heve hodet over dem som kommenterer negativt. Klem fra Bergen ♥

    11. Wow!! Du var så pen uten extentions med bare naturlig hår! Av det jeg ser, kler du dtete mye bedre! Var koselig å se en naturlig side av deg!<3

    12. Det hørtes deilig ut, det er helt fantastisk å gå tur når man trenger å lufte hodet + at man får trent litt 🙂
      Utrolig fin jakke!! Kan du være så snill å fortelle hvilket merke det er? Jeg leter etter vinterjakke nå, og din hadde vært helt perfekt!
      Ha en super kveld videre Sophie 🙂

    13. Hei ,Super søte hunder du har der.! 😀 Det er jo suuper bra at du tar så godt vare på dem..! 😉
      Håper du koste deg da. 😀
      Hilsen Blogg leser Rebecca 😀

    14. Elsker bloggen.
      Stå på videre, er fast følger nå. Elsker oppsettet i innleggene og designet på bloggen 🙂
      Hadde vært fint om du la meg til så det blir enklere å følge deg 🙂
      Liker mår folk faktisk kan blogge ordentlig å setter mye jobb i det !
      Elsker det! STÅ PÅ !!
      Kommenterer ALLTID tilbake !
      Du er kjempe pen c:
      fine bilder !
      Elsker virkelig arbeidet du har lagt i innleggene, og headeren også 🙂
      Bildene er super fine alle jeg har sett og har du redigert dem?
      Isåfall. BRA redigert 🙂
      Skal bli flinkere å kommentere !
      STÅ PÅ!!

    15. Hei sophie! Jeg håper du leser dette <3
      Du er en kjempesøt jente, og du er inspirerende. Du er smart, og du har inspirert meg til å bli vegetarianer. Det er jeg glad for nå. Jeg skjønner hvordan dyreplageri egentlig er nå. Du er søt og snill, og veldig pen 🙂
      Klem <3

    16. kan du være så snill å skaffe en rabatt kode på exstension?? det hadde jeg og mange andre lesere blitt så glad <3

    17. jeg farget håret brunt rølig trur det er sånn du vill ha det vet ikke helt.Men jeg brukte Loreal paris casting cream golss og dt ble veldig bra kan prøve og sende deg bilde p mail. Anbefales!! Det blir vedig fint!!! Og varere lege hviss d bruker balsam og shampoo til farget hår. Jeg brukte fargen chocolate!! veldig bra!! <3<3 PS:: det ble ikke veldig rølig!!!!!!!

    18. Hei Sophie Elise.
      Jeg viste ikke helt hvilket innlegg jeg skulle skrive dette til
      Så da skriver jeg det bare her.
      Sophie jeg synes du er verdens beste blogger.
      Du fortjener virkelig å vere på topp listen hvis du nemlig ikke hadde ligget på topp listen hadde jeg ikke oppdaget din blogg
      Selv om jeg et mye yngre en deg så er du inspirasjon.
      Du er en veldig flink blogger og du har daglie opptaderinger , godt design og fine innlegg med nok mengde skrift.
      Det var egentlig alt jeg ville si og det hadde vært hyggelig med svar tilbake men det trenger du virkelig ikke for du er verdens beste.
      Hilsen Aurora

    19. der er vel bare slik noen hunder er…? hunden din blir som du trener den til å bli. hvis hunden til moren din er redd alt og alle er det jo tydelig at den ikke er sosialisert nok? sosialiseres den ikke i valpefasen så blir den redd alt og alle …;)

    20. Hei! Ville bare spørre om noe helt random egentlig.. Men lurte på hvor ofte du syntes at kjærester burde være med hverandre? Jeg er med kjæresten min ca 2 ganger i uka og jeg syntes det er så lite i og med at vi er nesten naboer.. Håper du svarer eller lager innlegg om noen ”kjæresteting”. Hadde vært veldig gøy å lærerikt! Elsker forresten bloggen din <3

    21. ååh så herlig Sophie 🙂
      heldige du som har kjereste, savner virkelig en og ligge i armkroken til :/
      så misunnelig at dere skal til syden sammen. håper dere får det superbra!
      håper du kan ordne noen kjæresteting inlegg 🙂

    22. Jeg er utrolig glad i bloggen din, og er fast leser 🙂 Men jeg lurte på en ting, kan du blogge om familiens hunder/dyr en gang? 🙂

    23. Hei Sophie. Håper du leser denne kommentaren. Det er ikkje normalt at ein hund er redd alt og alle. Det er ikkje berre slik det er. Er hunden redd alt og alle, skal dåkke trene på det og ikkje gjere ting som hunden er redd. Er den f.eks redd andre hundar, har den mest sannsynlig opplevd å bli angrepen av ein hund ein gong i tida.
      Er hunden redd mennesker, har den kanskje opplevd noko skremmande med mennesker. Hundar blir ikkje redde sånn utan vidare.
      Min hund er skeptisk på hundar han ikkje kjenner, fordi då han var kvalp, var eg så dum at eg lot han helse på border collie tispa til bestemor mi, som IKKJE er snill med kvalpar, tisper og små hundar.
      Det er verken kjekt for hund eller eiger at hunden er redd heile tida. Det er rett og slett upraktisk, og eg vil seie det er dyremishandling viss de ikkje prøver å gjere noko med det, og at den er så redd som du gir uttrykk for.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg