ting som irriterer meg

Når jeg snakker om forskjellige spill, for eksempel black ops og zombiedelen der som jeg er helt avhengig av, og noen bare må skyte ut ” eh, gamer DU?”. Hvorfor er det så veldig vanskelig å tro på!?

Jenter og gutter som legger ut bilder hver eneste gang de har vært på trening eller hver eneste gang de har laget seg en salat, kun for å vise hvor flinke de er. Trener du for din egen del eller trener du for å legge ut bilde på instagram?

Når noen som åpenbart vet hvem jeg er later som om de ikke har peiling. Det er veldig ofte jeg har møtt folk som skal påpeke skikkelig at de ikke vet hvem jeg er, så begynner de ti minutter senere og snakke om bloggen. Det er åpenbart at de vil spørre om noe, og at de leser bloggen, men så må de bare skyte ut ” ikke det at jeg leser bloggen din, da”. Neivel, om du ikke vet hvem jeg er, hvordan vet du i det hele tatt at jeg blogger da?

Når jeg skal gå av bussen, og bussjoføren ikke åpner dørene bak. Da begynner det ofte med at jeg sier litt lavt “unnskyld, kan du åpne dørene bak?” og så hører han det ikke, jeg begynner å stresse mer og mer helt til jeg står der å roper som om livet mitt sto på spill.” HALLO, KAN DU ÅPNE DØRENE BAK!?!?!?”

Jenter som skriver på facebookveggen til hverandre mens de faktisk sitter i samme rom. Hvorfor gjør dere dette? Er det slik at andre skal skjønne at dere faktisk er venner? “Så søt du er når du sitter 10 meter bortfor meg”. HVORFOR!?

Når mamma eller pappa kommer inn på rommet mitt og ikke lukker døra på vei ut. Jeg er jo alt for lat til å gå de 2 meterne bort til døra og lukke den selv, så istedenfor ligger jeg heller i senga i ti minutter og roper ” HALLO KOM TILBAKE Å LUKK DØRA!!!”. Latskap fra min side, men slik er det bare.

Når noen ringer meg og jeg ikke rekker telefonen, men ringer tilbake et sekund senere og de ikke svarer. Det er kanskje litt dumt å leke hard to get om du nettopp ringte meg, tenker jeg da.

Kjenner du deg igjen på noe?  

 

 

 

89 kommentarer
    1. Jeg må si noe, og det er det, at jeg bryr meg virkelig ikke om å snakke ned om deg, men du går veldig rart med bh’en på.. altså du drar den ned, og puppene opp, også ser det ut som du har de digre puppene. Men du har jo vist at du ikke har det. kan du ikke bare være litt fornøyd med deg selv ? 🙂 😀

    2. skjønner ikke hvorfor du skal iritere deg over folk som legger ut bilder av at de trener på instagram, du snakker jo så mye om at man skal være stolt av seg selv, også iriterer deg over folk som slenger dritt pga de er “sjaule” på tynne og pene folk.
      Kanskje du da er sjalu på de som klarer å trene såpass mye som de gjør? De legger sikkert ut bilde forde de er stolte av seg selv, og kanskje bruker d som motivasjon. Men helt greit at du iriterer deg over d, men da burde du tenke litt før du kommenterer at andre er sjalu når du legger ut utfordrende bilder av deg selv.
      Du sier selv du vil ha kritik, så here you go 😉
      Uanz, liker både deg og bloggen kjempe godt 🙂

    3. Sitter også og roper at de må komme tilbake og lukke igjen døra x3 “Hallo, du kan ihvertfall skru av lyset og lukke døren?! mamma?!!!!”

    4. Du er utrolig mye irritert på andre folk. Ikke at det er noe gale i det. Jeg merket bare en enorm forskjell til hva jeg syns om hva som irriterer meg.

    5. Hahaha. Ja det er canskelig å tro at du gamer. Spesielt siden du gjør det bare for å imponere kjæresten. Det er lavmål. Han burde like deg for den di er, og respektere dine interesser!

    6. Kjenner meg igjen i mye, når folk får vite at jeg gamer, så er de helt sånn: Gamer du? Men det er ikke så utrolig vanlig at jenter gamer, men zombies i cod er utrolig gøy 🙂

    7. Hahaha så enig med den at ikke foreldrene ikke lukker døra etter seg 😛 Så irriterende men er lat 😛 Roper sånn “HAAALLLOOO DEN LUKKER IKKE AV SEG SELV!!”

    8. Hahahah, vist herre te brorin min, så kjæm dt fra han “Hu derra e jo likens som mæ, bærre i jenteform” 🙂 åsså nekta han å gi mæ tbake pc’n, fordi han sku bynn å les bloggen din! 🙂

    9. Hvorfor irriterer du deg over folk som legger ut bilder av at de trener på instagram? Du sier selv at man skal være stolt av seg selv, og tørre å vise seg frem om man er stolt… At det er mulig

    10. Lol, gaming delen vedder jeg på at er ren løgn bare så du skal virke kul eller noe du innbiller deg. Sånn som den gangen du skrev at du egentlig hører mye på noen sånne mindre kjente band, la ut sånn 3 spotify lister og det var ikke EN eneste sang av de banda som du påstår at du hører på.
      Kjente ikke meg igjen i den første, folk har ikke problemer med å skjønne at jeg gamer og jeg diskuterer ofte spill med gutta i klassen. Men den med den jævla DØRA… jeg sverger på at jeg er like lat som deg akkurat på den.
      Men uansett, hvorfor har du ikke nevnt en eneste gang på de ÅRENE du har blogget at du spiller. Du har ALDRi nevnt det i ett innleggg. I’m just sayin’
      det virker bare lite troverdig.

    11. Sier du som skriver HVER gang du har trent at “herregud. Det er såååååå lenge siden jeg har trent! Åh, se så fin kropp jeg hadde i fjor! Da trente jeg masse!”

    12. Hallo? hun får da vell irritere seg på ting uten av at dere sier det er teit, hvis hun synes det er teit at de legger ut et bilde og sier at de skal trene, så synes hun det, det er hennes mening, ikke dine!
      Hvis hun gamer trenger hun ikke å intonere kjæresten sin, det er liksom ikke bare gutter som får lov å game. Hun bestemmer selv hvilken bilde hun skal legge ut, hvis dere synes at hun bare legger bilder men kløft på, betyr det at det er derfor hun legger ut bilde, det viser jo bare seg at du stirrer på puppene hennes enn hun. skjerp dere! hun får legge og skrive hva hun vill på bloggen uten av at dere skal rakke ned på hun. Haha, det kaller jeg en bra leser som klager og så skriver de at de elsker bloggen, whata fuck? det er bare teit! yolo!<3

    13. ting som irriterer meg
      – At du ikke innrømmer at du har tatt silikon nå og du gjorde det den dagen du gikk til oslo på bursdagen din og tok fri en hel dag
      – At du innbiler deg at alle er sjalu hvis de gir deg kritikk
      – At du er så usikker på deg selv men vil vise oss at nei jeg er stolt blabla
      takk for meg.

    14. ta av falske håret, sminken pushup til helvette fjern dritte inni leppene dine og de falske vippene dine så vis oss et bilde, du er stygg rett og slett, du kan hvere søt men du er ikke vakker i det hele tatt derfor kler du av deg så mye for at det skal ta fokuset vekk fra annsikte ditt, liker du ikke ærlighet? vell jeg ville bare hvere ærlig med deg 🙂

    15. Jeg legger ut bilder når jeg har trent, og jeg legger gjerne ut bilder av sunn mat jeg har laget 🙂 Jeg syns det er helt greit å være stolt av meg selv, og ja, jeg liker også å vise det 🙂
      På samme måte som at du er stolt av kroppen din, og gjerne viser litt av den her på bloggen, kanskje? 🙂

    16. Du irriterer deg så mye over andre folk, men folk får ikke lov å være irriterte over deg.. Makes no sense!
      Når du legger ut alle disse lettkledde bildene, prøver du å lete etter godkjennelse? Hvertfall så er ikke å legge ut kløft hver dag måten å gjøre det på. Kan du ikke bare si at du er usikker på deg selv og er redd for at andre skal tro du ikke ser bra ut til leserne istedenfor at du provoserer de og at de skal hakke ned på deg. Dette er kritikk og på ingen måte “hate”. Jeg vil bare at du skal tenke over dette. Det finnes andre måter å vise seg selv på en å framstå som en nakenmodell

    17. Jeg synes hvertfall du er pen og virker som en engasjert og herlig person på videoblogger, det er bare det at bildene dine provoserer litt for mye
      (Hører til kommentaren over)

    18. “Jenter og gutter som legger ut bilder hver eneste gang de har vært på trening eller hver eneste gang de har laget seg en salat, kun for å vise hvor flinke de er. Trener du for din egen del eller trener du for å legge ut bilde på instagram?”
      Du er vel faktisk på samme måte selv? Hva er forskjellen på at du legger ut bilder etter shopping, eller legger ut tre bilder av deg selv for å fortelle at du har planer om å gå ut? Går du ut for å underholde andre, eller gjør du det for din egen del?

    19. lurt å se positivt på livet og ikke finne alt som irriterer seg 🙂
      det er nok helt sikkert mye som kan irritere en person, men jeg er ikke enig i den med å legge ut bilder av trening og sånt. det er jo bare fint å gjøre det, og klarer man noe nytt så er det ikke rart man vil skryte å få creds. det er uansett så og si det samme som å legge ut bilder hver dag på en blogg liksom. gjør man det for seg selv eller andre da?

    20. Er litt uening i den andre du har skrevet. Er jo kanskje ”på en måte” det samme som du gjør når du tar bilde av deg når du har kjolen litt langt ned eller viser litt hud eller noe, da tar jo du de bildene for å få oppmerksomhet og for å vise deg frem. Er jo kanskje det andre vil og 🙂 Vise at de trener og er i god form 🙂 Om du skjønner..

    21. Bare de trener, ser jeg på som positivt. Jeg liker å skryte av at jeg har trent, for jeg får ikke så mye oppmerksomhet ellers.

    22. Det er jævlig irriterende når du ringer opp igjen et sekund etterpå også tar de ikke telefonen!

    23. Kjente meg igjen i mye her, ja! Men det at folk legger ut bilder av seg selv når de trener, ser jeg ikke helt problemet i. Hvis de har begynt med noe nytt, eller hvis de bare generelt liker å trene, hva er problemet med å legge ut bilder av det? Kanskje de liker å vise at de er sporty og liker å holde seg i form. Kanskje det inspirerer andre folk av å se slike bilder – at folk blir motivert til å hive seg i treningstøyet og begynne å trene selv. Jeg syns det er supert at sånne bilder blir lagt ut. Det hjelper meg med min egen trening, og det var i grunn derfor jeg begynte å trene hver dag, jeg ble inspirert. 🙂
      Elsker bloggen din forresten!! <3

    24. Morsomt at fotballfrue nettopp har lagt ut et innlegg om at det å faktisk skrive at man har trent eller skal trene kan være en god motivasjon til seg selv! Og blir dumt å si sånt da du selv skriver om at du har trent. Hahahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg