smil!

Har nettopp sett kon tiki sammen med Amanda og Anne-Sofie, hadde faktisk ikke sett den tidligere! Syyykt spennende var den, det finnes mange bra norske filmer og hver gang vi har jentekveld nå er alltid en norsk film ett av alternativene. Nå ligger vi alle i senga og hører på litt avslappningsmusikk og planlegger hove til sommeren, woho! Klarer nesten ikke å vente til det, Calvin Harris og kings of leon kommer jo i år!  Jeg holder enda en knapp på imagine dragons og the weeknd, så jeg får håpe på det aller beste.

Her får dere et bilde hvor jeg, for en gangs skyld, smiler. Jeg hater jo det som dere vet, aner ikke hvorfor. Når man ikke er sånn veldig glad at man smiler helt tilfeldig så føles det jo like “falskt” å smile på bilder som å lage duckface. .?

Skjorta jeg har på meg er fra sonextyear.no – norsk nettbutikk så dere slipper toll og alt!

 I filmen kon tiki så har de med seg kamera på flåten, og så kommer det en stor hval de skal komme så er kameraet tomt for batteri og da tenkte jeg bare ” story of my life”; haha. . Det skjer ALLTID med meg, utenom i dag hvor jeg faktisk hadde litt flaks når jeg skulle ta bilder av et par elger i hagen. Livet på landet folkens, jeg sier det bare! Her ser jeg slike ting heeele tiden, mens venninne mine ble helt hysteriske. Elsker store dyr, det er så facinerende med dyr, naturen og alt som er så mye sterkere enn oss synes jeg.

56 kommentarer

Siste innlegg