ett år

Haha som dere sikkert har merket elsker jeg å se på bilder fra en stund siden å sammenligne med nå! Så her har dere meg for nøyaktig ett år siden, og meg i dag. Hva synes dere, går det mot det bedre eller?

Jeg personlig vet ikke heelt hva jeg synes, jeg savner håret. . Tror jeg. Om jeg først farger håret slik så kommer jeg til å angre å ville gå tilbake til slik som jeg er nå, det er jeg nesten 100% sikker på! I det siste har jeg riktignok lekt litt med tanken å farge håret litt rødlig. Hva tror dere om det? :)

Og her ser det jo ut som jeg har redigert bildet fra i dag noe sinnsykt mens det andre er uredigert, men tro det eller ei – jeg redigerte bildene mine myyye mer før! Jeg kan ikke med å redigere nesa mindre, meg selv tynnere, øynene større og slike fancy ting, men før fjernet jeg kviser og glattet ut huden mer osv. Nå har jeg ikke kviser lengre, thank god! Og så er jo kameraet jeg har nå mye bedre enn det forige, så bildene blir lysere.

138 kommentarer
    1. Jeg helt ærlig, syns du har puttet for mye i leppene, men jeg syns ikke noe “stygt” om det fordi, det er dine lepper og ditt valg. Men jeg syns du burde se hvor nydelig du faktisk er før du gjør noe med deg selv 😀 <3

    2. Du var penere før, når du brukte løsvipper! Du burde ikke tegne brynene så spisse.. Synes du var veldig pen før, men nå ser det ikke ut som om du klarer å sminke deg.. :/

    3. Du er mye penere nå! 🙂 og nei, jeg synes ikke du burde farge håret ditt mørkere, men rødt er en god ide! du kommer til å kle rølig hår utrooolig godt

    4. finere med det mørke håret. og du var finere med mindre lepperm, slik som ifjord. pluss mye finere øyevipper i fjord, det bilde fra i år, ser det ut som øyevippene dine er ganske påklistra.
      mener ikke noe veldig negativt her, men du spurte om hva vi syns 🙂

    5. ikke noe frekt ment, men du brude kanskje bytte løsvipper? så ikke noe fint ut med de øyenvippene du har nå i 2013 …

    6. Synes du var penere i ansiktet før, nå så øynene dine så rare ut og fargen på håret er litt sånn kvalm.. Kan du ikke farge håret ditt svart eller mørke brunt? du kledde det kjempe bra 🙂 Også tynne lepper er mye finere 🙁

    7. Synes du ser mer voksen ut nå, enn hva du gjorde for et år siden. Jeg synes heller ikke du så ille ut før, men ifølge bildene dine nå, ser du mye mer naturlig ut (sminke osv.) Før så hadde du veldig unaturlig brunfarge.

    8. Øyenbryna dine var finere før nå så de så hekse aktig ut fordi de var så høye.. eller sånn opp ned aktig.. : p haha

    9. Du har syyyykt fin nese! 🙁 jeg har potetnese, det er den som framhever bildene mine :'(((( heldige deg!!!<3

    10. Mye finere før! Men fortsatt er du pen altså. Men du er kansje litt for “barbie” no? Visst det er det du vil se ut som er det helt greit for meg! Det er din kropp og du gjør hva du vil med den;) Men bare sier at naturligt er mye finere:)vil ikke prøve å såre deg eller noe altså! Og når eg leser kommentarene du får tenker eg bare “fyfaen hun der må tåle mye dritt, eg selv hadde ikke klart og fått sånne kommentarer slengt i trynet på meg!” Men fortsatt er du nydelig!

    11. herregud, unnskyld men jeg blir provosert av den over her som skriver at hun har ufin nese. Hvis vedkommende har lest bloggen hennes en stund vet vi at hun har store komplekser for nesen sin. Da er det faktisk bedre å holde kjeft enn å si at hun har “ufin” nese. Og til Sophie Elise, jeg skjønner ikke hvorfor du sier at nesen din ikke er noe fin, den passer jo perfekt til den annsiktsformen du har og hadde du opperert den hadde det bare blitt stygt.
      Syns du hadde vært finest med en blanding fra 2012 og 2013, øyenvippene og øyenbrynene fra 2012 og øyensminken, hudsminken og håret fra 2013! 🙂

    12. Helt klart penere før, øyevippene dine får øynene dine til å se litt rare ut. Som du sjeler eller noe?

    13. synes at leppene dine er det eneste fine med deg i år enn i fjor.. hør på de andre, ha mer naturlige øyebryn også vær mer presis med maskaraen, eller hvis du enda bruker løsvipper…bytt fortest mulig

    14. Du har alltid vært nydelig, men på bildet fra i år ser du jo ut som reine supermodellen!! Såå nydelig, fyfaen 🙂

    15. penere ifjord etter min mening – du så mye mer naturlig og fin ut, øyenvippene så ikke helt klistra sammen ut og håret var i en nydelig farge! synes også øyenbrynene var finere før enn nå

    16. Penere i fjor, øyenvippene dine ser jo helt fucka ut. omg… er bedre å bruke litt mascara enn det du bruke! – en god veninne 😉

    17. du må legge ut video eller bilder og forklare hvordan du ordner øyen brynene dine. Jeg har spurt etter det mange ganger. pliiis gjør det.

    18. Hva har skjedd med vippene dine? Er det punktvipper? Prøv i såfall å sette de på mer ut mot sidene, ikke rett opp, det gir et utrolig rart uttrykk.
      Rødlig hår, hmm tror du kunne ha pulled off noe Lindsay lohan stil. Men husk at rødskjær er vanskelig å få bort fra hår.

    19. Du hadde definitivt passet til rødt hår, i mye større grad enn blondt!
      Men hva er det du gjør med vippene dine??? Har lagt merke til det en stund nå, og det ser helt forferdelig ut! Vet ikke om det er dette som er punktvipper eller hva det er jeg, men det ser vertfall ikke bra ut, dessverre..

    20. du så mye mer naturlig, og våken ut før. nå ser øynene dine ganske rare ut, og det ser ut som du skal såve, hehe:) men du er fortsatt kjempefin, og leppene dine ble mye finere etter du fylte i di:)

    21. syns du e mye finere no, men øyenvippan dine ser ikke så bra ut. da så dem bedre ut før, men resten e blitt kjempefint!

    22. Du var kjempe vakker i fjor, men det er du nå også. Jeg synes helt ærlig at du bare blir penere og penere 🙂 Håret, kroppen, leppene, sminken, klesstilen og generelt hele deg 😛 ;D

    23. IKKE farg håret rødt!! Om du angret fra blondt til mørk blond kommer du vertfall til å gjøre det med rødt! Rødskjære er nesten umulig å få bort. Tro meg! Jeg farget håret rødt bare for å prøve, fargen gikk ut, men det rødkjære er der ennå! Du må i så fall til med avfarging og da dreper du nærmest håret… Jeg angrer som en griiiis!
      Farg det heller mørkere brunt! 🙂

    24. Syntes du er pen på begge bildene, men rødskjær eller rødthår (eller litt orange-brunn) da hadde du lignet lindsay lohan veldig! (Posetivt,ho hadde drømmehåret når ho hadde orange-brun)
      Hadde gjort det om jeg var deg, forandring fryder! <3

    25. Syntes du er såå mye penere nå! Du ser liksom mer moden ut nå enn du gjorde for ett år siden og jeg er foresten for at du skal farge håret ditt litt rødlig:-) du er nydelig uansett, sophie!

    26. Kan ikke Sophie legge ut et innlegg hvor hun spør hva dere syns om utseendet hennes, uten at dere begynner å mase og prikke på alt som er “feil”? La henne være som hun er, og kanskje stoppe opp et øyeblikk og tenke at hun faktisk er en levende person av kjøtt og blod?

    27. du var mye finere før, sophie! synes det ble litt for mye i leppene, og øynene dine var mye finere før. nå så øyenvippene rare ut, og øynene trøtt ut..

    28. blir sykt irritert og lei meg over å lese kommentarene. sophie er helt nydelig, og modig som legger ut bilder av seg selv, står for den hun er og som tåler så mye kritikk. Synd at all kritikken hun får er fra sjalue tragiske jenter som ikke har bedre å gjøre!

    29. du var mer naturlig i fjor, likte deg bedre utseendemessig da. Mener selvfølgelig ikke at du er stygg nå!

    30. du ser så mye bedre ut med restylane! Støtter deg:)
      Du hadde vært drit kul med rødt hår!! Kan du ikke prøve glansvask først en gang for å se??:D

    31. Hva har skjedd med øyevippene dine????????????????????????????????????????????? Ser jo helt dust ut.. stor FAIL med punktvipper om det er det du har prøvd på….?? Du som tjener så fett på bloggen, kjøper nye pupper, og propper leppene fulle av restylane burde ta deg en tur og sette på vippe-extentions hos noen som KAN det. For det ser så teit ut og du ser sløv ut. (Synes du var fin i 2012! greit med litt fyll i leppene, men ikke så sykt voldsomt som du har nå:/)

    32. Syns du ser utrolig fin ut jeg, Sophie 🙂 Folk legger igjen kommentarer på nesen din fordi du nevner selv at du ikke liker/likte den. Du har hvertfall den nesa jeg skulle likt og hatt, hehe 🙂

    33. Nå mener jeg ikke å være slem, men synes faktisk du ser mye mer naturlig ut på det bilde for et år siden. Du er selvfølgelig veldig pen nå også, men om du vil ha et litt mer naturlig utseende så synes jeg at du burde prøve å gå litt mer tilbake til den måten å sminke deg på. Synes du så veldig sunn og frisk ut på det eldste bilde, rett og slett 🙂

    34. Du er utrolig nydelig! Og nesa de er kjempe pen. Misunner deg, for jeg…. vel, man kan vel si at jeg ble mobbet for nesa mi. Den er sykt stor.

    35. Ser ut som to helt forskjellige personer, er vel mest pga. leppene dine ser ut som Negar Khan sine nå…jeg vet ikke…

    36. Vil egentlig ikke si boe negativt, men synes du kledde hårfargen du hadde for et år siden bedre enn den du har nå. Du har blitt blekere, noe som jeg synes kan være både bra o dårlig. Når det er sagt synes jeg du kler begge deler. Øyenbrynene og øyenvippene dine vil jeg også si var finere før. Men så lenge du er fornøyd med deg selv er vi andre det. Du er nydelig uansett hva du gjør med deg. Du kler store pupper, smal midje og Nicki minaj-rumpe. Du kler langt hår, smal nese og Restylane (bare ikke ta mer i underleppen din nå. Sett for mange som har fakket med det.) Men jeg synes du ser STUNNING ut uansett.

    37. Det som fjlr en asikt fint er : Øyner,bryn,hår og lepper! Du så så mye bedere yt før uten de fleskete leppene og de tre på rad fjelløye alså der du tar mascara måten du har brukt den på. Har sett deg i nbyen før i Harstad du så mye søtere ut da enn du gjør idag. i

    38. Håret ditt er mye penere sånn som du har det nå! Er pent med fargespill, og rett og slett litt kjedelig med bare en farge, slik som det var for ett år siden. Du ser mye mer moden ut nå! Behold fargen din <3 du er vakker.

    39. Syns du er utrolig pen nå! Sinnsykt pen nå, faktisk. Men for å være 100% ærlig var du mye penere med leppene dine ifjor. Syns du kler mye mer tynne, enn store. Men pen uansett, Sophie!

    40. Du var penere for et år siden, fordi da så du ekte vakker ut, mens på det siste bildet ser du mest bare uekte og fake ut. Det er jo ikke så fint.
      Konkrete ting som var finere for et år siden er brynene, vippene og leppene.

    41. Syns du har forandret deg mye fra i fjor, på en positiv måte! 🙂 Håret er kjempefint! Og leppene er knall fine! Misunner deg de!
      Men du burde fikse øyenvippene og øyenbrynene dine litt

    42. Myee finere i 2012 😉 Elsker hvordan du sminket deg da, og, eller hvordan du så ut da,og eeelsker deg med mørkebrunt hår! ♥

    43. et veldig godt råd til bruk av løsvipper til deg!!
      Når du kjøper løsvipper er de en del for brede for et vanlig øye, selve vipperaden er for lang. Klipp av litt innerst på løsvippene og tilpass de til dine øyne og bredden og klipp de gjerne enda kortere en dette også. Vippene skal ikke være helt innerst i øyekroken!!!!

    44. Brynene dine nå er litt rotete, men du er like vakker som alltid!
      Tror nok du kommer til å kle det “røde” håret. Det er jo bare å prøve? 😀 Stå på! Hilsen Hun Derre.

    45. Du er superfin nå – skulle bare ønske du ikke ‘rotet’ sånn med øyevippene dine – jeg vet ikke om du har på løsvipper eller bruker feil mascara eller noe sånt – men det ser veldig klattete ut, hvis du skjønner? Og det er jo et enkelt ‘problem’ å fikse på. Men du er nydelig Sophie – ikke ta deg nær av kjipe kommentarer her inne. Jeg tror du hadde sett fullstendig SMASHING ut med rødlig hår a la Lindsay Lohan som du skriver – go for it!!! 🙂

    46. Du er pen på begge, men jeg må si jeg synes øyenvipper og bryn så bedre ut for et år siden!
      Btw. Første gang jeg er innom bloggen din og kommenterer – du er en pen jente og synes faktisk du blogger bra selv om du er på topplisten 😉
      Ønsker deg en riktig god helg 🙂
      Klem

    47. øynene var finest på det eldste, vippene ser helt rare ut på det fra 2013, ser ut som klumpete maskara hehe, men leppene er mye finere nå! skjønner jo hvorfor du føler deg bedre med deg selv nå, for jeg synes resultatet ble veldig bra!! bare ikke bli blind på det og ta mer!
      håret ditt ser mer levende og friskt ut på det siste:)

    48. Leppene dine ble utrolig fine med restylane! var fine før, men du burde ikke angre på at du gjorde det!

    49. Hva brukte du får å få kvisene til å forsvinne? Finner aldri bra produkter, så hadde vært fint om du hadde en liten anbefaling!

    50. ikke slemt ment, men jeg syns faktisk du var firere fir ett år siden 😀 før du begynnte med alt det tullet

    51. Syns at du er mye penere nå enn før, ikke for å være frekk altså! Men jeg synes at du har fått mer kontroll på øyenbrynene, og hvordan du sminker deg nå. Og håret ditt er helt nydelig! Liker utseende ditt nå skikkelig godt! 😀

    52. Du så mye mere voksen ut før, så pen og menneskelig! Nå ser du mer ut som ei dukke som ikke vet når hun skal legge fra seg sminkekosten.. Det er egentlig ganske synd at det har gått så langt som dette.

    53. WOW, SOPHIE!
      Du er helt stunning for tiden!
      Synes hvordan du har håret (du kler fall og krøller i håret så godt!), hvordan du sminker deg (du er finere uten løsvipper, selv om du også er fin med) og at bildene dine er så mye finere! Du blir bare bedre og bedre, både utseendemessig og hvordan du utrykker deg på bloggen! You go guuuurl!
      Og, vær så snill, ikke gå tilbake til blondt hår noen gang, du er SÅ FIN med mørke toner i håret, ansiktet ditt kommer så mye mer frem 🙂
      Stå på!

    54. alltid pen du! men kunne kanskje ha brukt litt mindre maskara,eller byttet til en annen, slik at øyenvippene ikke er klistret sammen, jeg syns hvertfall det er finere 🙂

    55. Du er så helt sykt pen, Sophie! Du minner meg bittelitt om Lana Del Rey, hehe 🙂 Og det er et kompliment! Du har så fin form på annsiktet, og så fine lepper 🙂

    56. hei! jeg synst du var finest på bilde fra i fjor! men uansett digger deg ,du er dritt kul og pen ! 🙂

    57. OHMAYGGoOODDDDD!!!!! du var jo såå fiiiin på det første bilde! der så du liksom litt “normal” ut! hehe, synes kansje du har jort litt formye med leppene men det er jo ditt valg da ;))

    58. Fy faen så stygt! At du kan ødelegge et så flott ansikt med at det drittet du stapper under huden din! Ser du ikke at huden din svulmer opp? Se rundt øya dine, jente! Forferdelig! Ligner på en ung versjon av dolly parton. Og ikke minst de ande-leppene. Du ødelegger deg selv! Shame on you.

    59. At du ødelegger deg sånn! Kan ikke tro du skal være inspirasjon for jenter! Huden din tåler ikke dette! stopp før det er forsent.. Du er altfor falsk! alt jeg ser er falskhet, falske pupper (er bare å innrømme det), falske lepper, falsk brunfarge, falk hår… Vedder på at du er nydelig under alle disse falskhetene!<3

    60. Enig med det serina sier; “Du var penere før, når du brukte løsvipper! Du burde ikke tegne brynene så spisse.. Synes du var veldig pen før, men nå ser det ikke ut som om du klarer å sminke deg.. :/ ” Du var penere før!!!!

    61. Mye penere før når du så naturlig ut… Nå er du altfor falsk jente… du har ødelagt deg selv…

    62. Du var virkelig naturlig vakker i fjor, etter min mening. Du er vakker som du er, hvorfor ikke være deg selv?

    63. synes du var penere før, nå er det så mye som foregår. forskjellige farger i håret, og vippene og øyenbrynene ser unaturlige ut.

    64. Woooow! For en forandring, du ser ut som et helt nytt menneske! Synes du var kjempe vakker på begge bildene, men aller, aller finest på det nyeste! Savner hårfargen på det gamle da, men du skal jo farge det på nytt, så jeg gleder meg til å se hvordan det blir! Frøken Strøken! <3

    65. Du har fått ett utrolig dødt blikk! 😮 jeg syntes du var penere før. Da var det ikke bare … Barbie og brunkremtryne. Du syns kanskje ikke det selv, men du spurte så jeg svarte:3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg