svar på spørsmål

Hallo! Sitter på rommet og venter på besøk, og så har jeg øvd på diverse poseringer i speilet, haha. . I kveld har jeg tatt duckface til et nytt nivå!

Jeg tenkte å svare på et leserspørsmål som kom etter at jeg hadde lagt ut bildet jeg viser under. ” Har du på deg extensions der? Det så mye mer naturlig ut” og ja, såklart har jeg på meg extensions der, så jålete som jeg er klarer jeg meg ikke uten! Men, ettersom årene går har jeg blitt flinkere på å få det til å se mer og mer naturlig ut, jeg ser til og med bare fra måned til måned endrer jeg alltid noe i hårveien slik at det ser bedre ut. Det er ingen annen måte man blir flink på enn å øve, øve og øve. Det som passer for meg passer nødvendigvis ikke for alle dere:-) 

Takk for masse komplimenter på fargen jeg har nå, det er farge #8 og den ser litt forskjellig ut, avhengig av hvilket lys man står i. Om dere vil ha lik farge som meg (koselig at så mange av dere vil det!) så kan dere enten kjøpe slike extensions og ta de med til frisøren, eller å ta med et bilde av meg. . Haha. Ikke kjøp extensions etter dere har farget håret om dere skal det, farg håret etter extensionene har kommet og ta de med til frisøren! Håret jeg bruker kan dere kjøpe HER, regner med en del av dere har penger å bruke nå etter jul.

Bruker noen av dere extensions, såfall hvilke?

 

 

84 kommentarer
    1. Bruker ikke, buhu. Har så kort hår og ønsker meg lenger. Men jeg vet ikke helt om jeg vil bruke mye av de pengene jeg har på det, selvom jeg vilvilvil. Er jo en lita pyse vettu. haha

    2. Du har så fint Hår Sophie 🙂
      Men det er en ting jeg lurer på… Jeg har ganske stor “overleppe” aner ikke hva det kalles;) Så jeg vurderer Restylane(??) Så jeg lurer på om det gjør vondt? Blir leppene ganske harde? Er det vondt å prate rett etter at man har tatt det?

    3. Jeg bruker fra luxushair, men jeg klarte å kjøpe feil.. Jeg kjøpte standard clip on 50 cm, det var alt for tynt hår og nå bare venter jeg på å få penger til å kjøpe maxi clip on 50 cm istedet 🙂 <3 Jeg har egentlig ikke så tykt hår men standard clip on ble ALT for tynt 🙁

    4. Jeg bruker fra luxushair! Kjøpte di når sommer var over, og jeg er super fornøyd med dem. Men skal kjøpe meg ett par nye løpe av Januar, og tenker å ha en annen hårfarge da 🙂

    5. Hver gang du svarer leserne på noe så handler det om hår. Fordi at du MÅ blogge innlegg som er relatert til luxushair… Kan du ikke ha spørsmålsrunde snart? Lenge siden nå…

    6. Hei <3 jeg lurte på om du farger håret ditt og i så fall hvilken farge har du?<3 hvilken farge/nr bruker du på extensionsen din? <3 Godt nytt år ps utrolig bra blogg <3

    7. av alle spørsmålene du får hele tiden, så velger du å svare på det? det der sier seg jo selv, gir ingen mening i det hele tatt.

    8. Bruker extension fast, og har i grunn hatt mye forskjellig. Både keratin, innsydd og clips. Det førstnevnte er ikke å anbefale, men de to andre er jeg syperduper fornøyd med. Akkurat nå bruker jeg clips fra luxushair.

    9. jeg anbefaler deg å sette på hairtalk extensions fra hendrix hair, ganske dyrt men du har vel egentlig råd til det. 🙂 det ser mye mer naturlig ut, blir brukt av blandt annet ulrikke lund og ida wulff. selv har jeg brukt det i to år, før det prøvde brukte jeg clips og kreatin, merker stor forskjell og det ser mye bedre ut. bare et tips 🙂

    10. Jeg må bare si det, du ordner hår og sminke bedre og bedre for månedene som går, men det som er er at du faktisk har gjort øyenbrynene dine værre og værre for hver måned som går. Jeg har vært leser hos deg i snart et og et halvt år og de har virkelig aldri sett så ille ut! Gå tilbake et og et halvt år med brynene dine! Jeg har sittet inne med dette lenge, men du burde vite det. De ser rett og slett ut som noe du gjør på under et minutt og ikke napper der det virkelig trengst.
      PS. Jeg prøver ikke å være hater, jeg gir bare konstruktiv kritikk. For du er den eneste bloggeren som blogger orntlig hver dag så du er en høydere i hverdagen 🙂

    11. Jeg føler nesten bare at jeg må si noe jeg, i og med at du er vegetarianer og har skrevet litt om det på bloggen din. Selv om du sier selv at du ikke mener å kritisere noen, så synes jeg du gjør det. Det går ikke an å tenke slik som du gjør, og du manipulerer hodene til folk med å skrive det du skriver. Det kan jo være folk som er glad i dyr selv om de spiser kjøtt. Og de trenger ikke bare være glad i katten sin. Hva med dyrleger da? De må ta livet av dyr, men de er jo utrolig glad i de forde, hvis ikke hadde de jo ikke vært dyrleger. Selv jobber jeg frivillig i dyrebeskyttelsen, og er utrolig glad i dyr, selv om jeg spiser kjøtt. Du må ikke kun være glad i katten eller hunden din selv om du spiser kjøtt. La meg ta en eksempel. Bruker du aldri bomull? Tror du sauene blir behandlet noe bedre enn kyrene du får melken av? Nei! Det er mange skoger som er bygd ut for å lage ull. Det er dyrene sin plass det. Jeg kunne kommet med utallige eksempel. Man kan ikke tenke sånn. Hvis man ikke skal spise noe dyr, fisk, egg eller drikke melk, hvordan skal man da overleve? Det er noe med nesten ALT du spiser. Og om du så velger de økologiske produktene så holder ikke det alltid, og ikke alle har råd til det. Jeg er selv student og har rett og slett ikke råd. Jeg kan jo selvfølgelig leve på brød og vann resten av livet, men hva inneholder brød? Jo melk! Jeg kunne fortsettet i evigheter, men håper du forstår poenget mitt. Jeg måtte bare få ut dette, siden jeg har en lillesøster på 13 år som har hengt seg veldig opp i det du skrev. Hun ville bli vegetarianer siden hun er så glad i dyr, og vet du hva? Hun ble lagt inn på sykehus fordi hun ikke får i seg nok næring. Jeg håper bare du tenker litt over hva du skriver. For meg kan du gjøre som du vil, men ikke skriv alt på bloggen din. Du hjernevasker folk. Ellers var det ikke noe stygt ment, jeg følte bare at jeg måtte si fra 🙂 Takk for meg 🙂

    12. Hei. du er flott.. jeg kjøpte extensions fra luxushair. 50 cm, 180 gram clip on. da jeg fikk de, var det mye lim i toppen av håret, og flere plasser oppe i håret var håret ca 2 cm langt. det så ut som om at noen hadde klippet i det. i tillegg var det slitt! jeg tok det på meg, og håret var bare helt ekkelt, i forhold til det jeg bestillte forige gang. Jeg bruker fargen 613/27. I tillegg til dette så funker ikke mailen deres/det kommer opp error message… Har noe av dette skjedd med deg? Hva kan jeg gjøre? Går det an å retunere det? Siden luxushair ikke svarer, har du noe svar? vær så snill og svar på dette i neste blogginnlegg, du er en engel <3

    13. Jeg har hår fra foxylockshairextensions.com
      De har en butikk i England og de har masse utvalg av hår!
      Jeg kjøpte 50cm clip on i farge 613, jeg kjøpte to pakker med 120 gram. Så man kan jo si at jeg har nok av hår ! Jeg klippet av clipsene på det ene settet med extensions og sydde det på det andre så det er akkurat som å feste på bare et sett.
      Det tok tre dager fra jeg bestilte til det kom hit og jeg elsker det! Jeg målte det og håret er faktisk 55-60 cm langt som er veldig bra etter min mening! 🙂

    14. lille sofie… det hjelper ikke hvor mye løshår du bruker,hvor mye sillikon du tar og hvor mye restylane du tar.du blir ikke noe penere.det er jo ingenting og få gjort med det digre hodet ditt og den store nesa di og ikke for og snakke om den laaaange panna di.

    15. Når begynte interessen til makeup, og slikt ? Kan vi se bilde før ..
      Føler du at du har funnet deg selv ?
      1.kl bilde?
      Hvem er forbildet ditt ?

    16. Kor har du kjøpt den grå genseren som du låg ut eit bilde av i posten “søndagsklerne er aldri fine” eller noko sant. Den har ein brun teiknefigurgutt på.

    17. Hei vakre jente 🙂 Ville bare ønske deg et riktig godt nyttår:) Kos deg ikveld.Håper 2013 blir et bra år for deg og at dine drømmer går i oppfyllelse:) Jeg gleder meg ihvertfall til å følge deg videre 🙂 Klemmer StineAdriana

    18. Nei, jeg bruker ikke det. Har ganske tykt og langt hår så er fornøyd. Jeg elsker måten du henvender deg til leserne gjennom spørsmål, og gjennom selve teksten. Håper og se deg på landskonfernasen i UH neste år. Hadde vært bra å hatt en så flink jente som deg der til å debattere. Godt nyttår, Sophie :))

    19. Jeg bruker av og til, jeg har ganske avklippet hår så jeg sliter med å få det til å se naturlg ut 🙁 har du noen tips ??
      Det ser helt rart ut siden jeg ikke får det til:(
      Jeg har farge #12 fra luxushair, 50cm ❤

    20. Jeg lurer på noe med løsvipper:)
      – Sliter det på vippene?
      – Erdet vanskelig å få av og på?
      – kan du kansje lage en video der du viser hvordan du tar av og på?
      PS: Elsker bloggen din, du er kjempe peen <3 <3

    21. når du bruker sååååå mye mascara å styr oppe budre du nå heisende dej bruke i det minste litt nede ogso!!

    22. Noen nyttårsforsetter du VIRKELIG burde følge:
      – Slutte å legge ut så løse bilder, gjør alle leserne dine glade.
      – Slutte å pule alle menn du ser
      – Slutte å ta på deg hore klær
      – Mere videoblogger
      – Slutte å klage på deg selv
      – Slutte å leke så jævla deilig
      osv den listen er JÆVLA lang på det du burde slutte å gjøre!

    23. OMG, du er drit pen, du ser jo nesten ut som en BRATZ dukke jo, ser virkelig opp til deg<3<3<3<3<3<3
      Headeren din er drit kul, herregud lizzzmmm!!!!!!
      Du kler å ha på masse sminke på øynene...
      Sorry, hvis jeg plager deg, men jeg leser bloggen din hele tiden!!!!!
      God jul, ILU forever, vil du bli min bff, LOVE YOU!!

    24. Jeg bruker fra Luxushair!
      Jeg bruker 50 cm farge 4# men jeg ska kjøpe et nytt sett med 50cm men de skal være maxi fordi de jeg har er 80g og ALTFOR tynn! jeg har gor tykt hår til disse så de ser bare unaturlig ut!

    25. Kan vi få se deg uten extensions en gang? Ikke at du er stygg med extensions altså! Jeg vil bare se deg uten:)

    26. Har akkurat begynt med extensions, bruker fra luxushair. Har farge #24 akkurat nå, har aldri farget håret så jeg holder meg til min naturlige hårfarge 🙂 Du er forresten VELDIG fin !! Misunner deg litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg