lugg

Nå er det lørdag, noe som betyr at jeg skal uuut! Prøvde meg på lugg i kveld, vi får se om jeg ikke endrer look ganske snart ettersom det er utrolig vanskelig å holde den på plass. . Meeen, jeg digger når håret ser litt rotete ut, så vi får se hva jeg finner på for noe lurt. Har heller ikke bh på meg i kveld (nytting informasjon) ettersom jeg ikke finner en eneste bh som passer til kjolen. Oh well, håper ingen drar av meg klærne på dansegulvet for da blir det pupper over alt!

Hva synes dere om looken? Føler meg litt som Linday Lohan, slik hun så ut på min alder!

Kjolen er fra sheinside.com , men den er utsolgt. . Alt på den nettsiden blir borte fort, så hver gang jeg finner noe der jeg liker må jeg bare kjøpe med en gang. De har noen kjoler som ligner om dere bare leter! 

180 kommentarer

Siste innlegg