ut!

Jeg og Stine har akkurat stressfikset oss, nå blir vi nemlig hentet og så går turen ut! Jeg er enda syk så vet ikke hvor lurt dette er, men jeg har jo nettopp blitt 18 så såklart er det ganske spennende, hehe. . Dette er faktisk tredje dagen på rad jeg er ute! Men det er jo bare jul en gang i året.

Skal feire en venninne av Stine sin bursdag, så det blir sikkert veeldig koselig. Beklager at det blir sånn siste-minutt blogging, men jeg har tatt masse bilder av kveldens antrekk som dere kan få se i morgen!

Haha, her har dere noen mindre pene sykebilder av meg, har heldigvis fått fikset meg nå. . Noen som kan lære meg hvordan jeg kan redigere meg tynnere i photoshop!?!?  

De nye skoene mine fra zalando.no !

 

109 kommentarer
    1. Hahah redigere deg tynnere? du syns ikke det er litt frekt over for venninnen din som kanskje er litt større enn deg?

    2. Wow, litt vel frekt sagt når venninna di åpenbart er litt større enn deg? Viser nok en gang hvor overfladisk du kan være. Jeg liker det mye bedre når du blogger litt mere “ned på jorden”.

    3. Redigere deg tynnere? Jeg vet hvordan! Finn et bilde av et skjelett og lim på ansiktet ditt..
      Nei, Sophie for all del.. Du er perfekt slik du er! Hvorfor skal du da redigere deg selv tynnere?!

    4. Hvorfor redigere deg tynnere? du er jo så pen som du er!<3 men er ikke det litt sånn frekt å skrive siden stine ser jo litt større ut en deg, så vil DU redigere deg tynnere?

    5. Unngå å si noe om å redigere deg tynnere og slik fordi du vet veldig godt selv at du er ganske tynn. Selv om du kanskje kun mente det på spøk, så kan leserene dine tenke at de er tjukke når du med din kropp spørr om hvordan man redigerer seg selv tynere, tenk litt på det 🙂

    6. merker jeg blir så sinnsykt provosert! hvor mange lesere har du daglig? SYKT mange. Fra alle aldre, som både er tynne, lubne, tykke, for tynne – ja, in all sizes. Og det at du klarer å trykke ut av deg at DU skal redigere deg selv tynnere i photoshop er bare heeeelt på trynet, for tenk deg ALLE de som kanskje sliter med selvtilliten sin som leser bloggen din – de må føle seg jæævlig dårlig akkurat nå, og jeg er en av dem. Hadde aldri forventet at du skulle si noe sånt. gash så oppgitt

    7. Eller vent, instagramen til Stine Mari avslører det VELDIG at du har tatt silikon. Hvorfor skjule det, når alle vet om det anyway?:P hvor mange gram fylte du på med?:)

    8. Jeg regner med at du skrev det om å redigere deg tynnere bare for å provosere, men jeg syns det ble drøyt.

    9. Hahah.. enkelt å redigere seg tynnere. Men jeg synes ikke det er noe du trenger å tenke på Sophie.. OOG btw, stine mari er såå pen! ♥

    10. litt småfrekt av deg å spør oss lesere om hvordan du kan redigere deg tynnere i photoshop… du er slank, ikke for tynn eller for tjukk, så jeg syns du bør tenke på de som er litt større enn deg. om du selv syns du er tjukk, så hold det for deg selv. unge jenter ser opp til deg, og det er noe du bør tenke over.

    11. JÆVLA SUTREUNGER SOM KOMENTERER!! -,- stikk til helvette. Rediger deg dødstynn om du vill, herregud hvor skada folk er. ja vedder på venninna di griner som faen nå siden du skrev det, dere er vell uvenner nå, stakkars.
      HAH, håll kjeft dere, please!

    12. Å gud, NÅ kommer alle kommentarene om “herregud, du er så sykt dårlig forbilde og spør om hvordan redigere seg tynnere” og bla bla bla..Kan ikke dere bare innse ironien!? Er det virkelig så vanskelig å klare og ikke ta alt dønn seriøst?? Hun har selv sagt hun er tynn, og det er hun. Hun har selv sagt at å redigere seg selv tynnere er bare teit og unødvendig, så hvorfor skulle hun be dere om hjelp da? Og for all del, hvis Sophie noen gang skulle finne på å redigere seg tynnere, er det jo ikke noe hun ville at alle skulle vite. Hun hadde selvfølgelig ikke spurt dere lesere om hjelp, og så neste dag legge ut bilder av seg selv, der hun er redigert tynnere..og man er ikke akkurat mester på redigering med en gang heller, så det hadde vært lett å se. Så folkens, ro ned! Og dere 11- åringer som ikke tålte at hun skrev dette, og tror nå at Sophie tenker hun er feit, så dere finner ut at dere må sulte dere, for å bli enda tynnere enn Sophie igjen, for hun er jo smellfeit..vel dere kan bare holde dere borte fra Internett, i det minste et par år..eller ihvertfall til dere har fått ironien på plass.

    13. Jeg vet at du liker å provosere, men jeg vil at du værsåsnill kan tenke litt på oss jenter som føler seg så jævelig stygge og feite hele tiden. Oss jenter som er så lei av press på å være tynn. Det er greit hvis du også har dårlig selvtillit, men kan du ikke bare google det?
      Det er unødvendig og egentlig bare frekt og egoistisk at du er villig til å la leserene dine sin selvtillit synke og spille på usikkerheten blant unge jenter for å få litt oppmerksomhet.
      Du sier hele tiden at du er så glad i leserne dine, så hvorfor liker du å provosere og la din ”underholdning” gå på bekostning av dem? jeg ble rett og slett lei meg når jeg leste dette..

    14. Hvordan i helvete får du deg selv til å spørre om hjelp til å redigere deg tynnere?!? Det er helt utrolig at det går an å være så følelsesløs!! Tenk på alle som leser bloggen din, og som har mer fett på kroppen enn det du har! (Ikke at det skal så mye til på den syltynne barbiekroppen din..!)Tenk at DU som er toppblogger, og har flere tusen lesere hver dag, kan klare å dra ned selvtillitten til så mange unge jenter!! Det er helt forferdelig! VÆR SÅ SNILL, SKJERP DEG! Hvis du ikke klarer det, foreslår jeg at du SLUTTER Å BLOGGE, for det her GÅR IKKE! Du skrev kanskje den kommentaren bare for å erte på deg lesere, men da har du isåfall katastrofal dårlig humor! Rett og slett helt TRAGISK!

    15. Hahah fyfaen ta en spøk da, hvis dere hadde lest litt mer av bloggen hennes hadde dere lett skjønt at hun kødda. Du er nydelig Sophie, kos deg!

    16. Jeg kan Photoshop, men jeg føler å lære noen som allerede er syltynne å manipulere bilder for å se tynnere ut er ganske vulgært, beklager. Du er vakker slik du er! 🙂

    17. du er litt merkelig du, Sophie. Når du ikke hadde pupper i det hele tatt og bare gikk rundt i bombshell stappa full med silikoninnegg så var du veldig opptatt av å vise frem puppene dine hele tiden. Kløfta skulle være med på hvert eneste bilde. Men nå som du har tatt silikon, så tør du så vidt å vise deg i en litt utringa topp? Hvorfor det egentlig? Er du redd for å vise frem puppene dine nå plutselig? Var det ikke det du så inderlig ønsket å vise frem hele tiden før? Angrer du kanskje allerede? Måtte det gå så langt som til silikon på dagen du fylte 18 for å forstå at pupper, solarium og barbie ikke er det eneste som betyr noe her i verden? Du er jævlig patetisk, rett og slett. Alle vet du har tatt silikon, så hvorfor ikke bare begynne å vise frem puppene dine igjen?

    18. Akuratt nå så vet jeg ikke om du bare sier dette på tull/ironi og prøver å provosere leserene dine eller om du faktisk vil redigere degselv tynnere, men det jeg vet er at det er 29 000 mennesker der ute som leser dette og de fleste av dem er tenåringer. Kan du ikke tenke deg om før du skriver? Her sitter du og blogget imens du legger ut bilde av degselv og sier “var ikke så mange bra bilder av meg her” osv. Du ser jo ut som en levende barbie, Sophie?
      Hva slags press tror du andre tenåringer som leser denne bloggen får? Når du sitter å sier at du vil bli tynnere på bildene dine som om du ikke var perfekt nok fra før av? Så ser du på andre mennesker som har litt valker der og litt fett der osv. Hva tror du de føler når de leser dette Sophie?
      Jeg vil for all del ikke gi deg hate, men jeg prøver bare å få deg til å tenke litt. Tenke på hvor mange av de 29 000 leserene du har, som sliter med vekt og selvtillit. Ta litt mer hensyn til de 29 000 leserene du har, du har selv valgt å fortsette å blogge når du havna på topplista men det betyr ikke at du kan skrive akuratt hva du vil, fordi det er sååå mange unge jenter der ute som ser opp til deg! Ja, helt ned til 8-9 års alderen som har hele tenåringslivet deres forran seg. Så værsåsnill, prøv å tenk før du skriver, og tenk på hvor mye du kan påvirke mennesker.
      (Jeg velger å ikke holde meg anonym og jeg skjønner at du kan bli irritert over slike kommentarer, men det er vel bedre at jeg står for mine meninger enn å vere en anonym hater?)
      Og tilslutt vil jeg bare si at jeg syntes du er en utrolig kul jente og jeg elsker bloggen din! Stå på videre sophie!! <3

    19. Stå frem Sophie, jeg vet du kan klare det! Spre puppene over bloggen igjen og ikke skjul noe som helst for oss<3 vi er der for deg og du vet vi har sett alt før så er ikke noe big deal<3 vi er alle spente på resultatet og hvordan helingen har gått! Var det vondt i ettertid? Er du fornøyd? Hvor mye betalte du? Hva synes typen din? <33 ELSKER DEG OG PUPPENE DINE SOPHIE, du er den alle elsker å hate men også den folk liker å elske fordi du er så åpen om deg selv på mange måter, spesielt kroppen din! Husker solariumsbildet der man så alt av deg og alle klikka! Men hallo, DET ER BARE ÅPENHET! Det er sunt å være sånn! Må jo ikke glemme gi alle gutter i fremtiden til Sophie, 0 overraskelser da alt ligger på bloggen fra før, så ser ikke grunnen til at du skal slutte nå?? eller er du i stramme tøyler av din nye utkårede? Tell us<3

    20. Anonym: Det er ikke “åpenhet” og det er iallefall ikke “sunt” å legge ut lettkledde bilder på nettet, herregud.. Du hørte om hun i USA som tok selvmord fordi blandt annet et toppløst bilde av henne, som hun sendte til en gutt hun likte, kom på avveie, og noen blackmailet henne?
      Du vet atdiverse internett-sider bruker bilder de finner på google (og ja, alle blogg-bildene havner på google pics, søk “sophie elise bikini” for eksempel), de har masse utvalg og bruker det gjerne i små bilde-reklamer, slik som skjedde med et utringet bilde av TCMN.
      Hvis du tror at å legge ut lettkledde bilder av seg selv på nett er SUNT, da bør du ikke få lov av mammaen din til å ha PC..

    21. Tragisk, hvorfor klage på at hun vil redigere seg tynnere? Dere må ikke tro så negativt på alt! Hva om hun bare har lyst til å lære seg det? om hun interesserer seg i data og data-redigering så kanskje hun vil lære noe nytt! Jeg er ikke i mot noen størrelser, verken de til 30 eller 120 kg men hvorfor klikker alle om noe kan være sårt for feite folk?!?!? Om en feit jente legger ut bikini av kroppen hennes så får hun kommentarer slik som “så serk du er” “nydelig kropp” “bra du er stolt over kroppen din” og masse piss om hvor flink hun er som tørr å vise at ja hun er feit! Men om en jente med tynn mage, store pupper og rumpe legger ut et bikini bilde av seg selv så blir hun hengt ut som en HORE! Hva faen folk? Kan ikke vi som er tynne med pupper legge ut et bilde av oss som symboliserer at de er stolte over kroppen sin? Om vi tynne er horer så er værtfall de større det også! Men ja mange feite har lyst til å være tynne bla bla bla… Og mange tynne vil gjerne ha mere former… Men derfor er det viktig å sette pris på det man har! Om du er digg som bare faen, så skal du ha all rett til å vise kroppen din frem fordi du er stolt av den, du har all grunn til å skryte av deg selv! Uten å bli kaldt for hore. Amen.

    22. Selvom du skriv på bloggn din at du vil redigere tynnere har jeg ikke noe i mot det. Men jeg syntes noen ganger at du som er 18 år er stor nok til å faktisk tenke over hva du skriver på bloggen din.

    23. Ser frem til den dagen da jenter slipper å føle at de må redigere seg tynnere, og faktisk er stolte av den de ER. Ser frem til den dagen da alle kan være komfortable med det de er født med. Tror det er derfor jeg stadig kommer innom bloggen din, i håp av at ting kommer til å snu før min datter på 3 blir like gammel som deg. DU er ikke skyld i dette, S- E., det må du bare vite. Men heller samfunnet vi alle er en del av, hvor kun det som er , i våre øyne “perfekt”, er verdt å vise frem.
      Det er kjempesynd. Og det er trist at du føler det sånn.
      Når det er sagt er jeg filantrop, og tror at vi engang våkner opp fra skjønnhetstyranniet, og innser at den virkelige skjønnheten ligger i det tilsynelatende “uperfekte.”

    24. Liker du 1D? Da kan du kanskje ta en titt på bloggen min, itsonlyonedirection! Her oppdaterer jeg om gutta, mange bilder, videoer, og kanskje noen spørsmålsrunder innimellom! Håper du liker bloggen min!:D
      – Itsonlyonedirection 🙂

    25. Haha, for det første er du mer enn tynn nok, og for det andre kommer du ikke til å lære deg å redigere i photoshop, når du ikke greier redigere bilder av helt vanlige ting, som sko osv, det ser bare dumt ut når du først prøver å redigere lyset på noe i det hele tatt 🙂 ikke ta det personlig, men du har ingenting å gjøre innenfor foto og redigering,haha..

    26. Unskyld at jeg spør, men har du ikke på deg BH? man ser bryst vortene dine veldig godt igjennom faktisk.. Men du er perfekt Sophie! Du trenger faktisk ikke redigere deg tynnere.. Det virker egentlig som om du bare vil ha oppmerksomhet når du sier det, fordi du vil at folk skal si: dutrengerikkeredigeredegtynnere! Duerperfektuansettomduerslikellerslik!♥” Det er bare litt dumt.. Fordi det virker som om du er veldig selvopptatt osvosv._.

    27. ka du jer for å holda deg så tynne, haha kan kje sei at eg får det te. Du e ei nydlige jenta det må du veta, og det e tragisk at folk må komma me stygge komentara øve dine innlegg, ikje les inlegge då vi dokke syns det e domt av na å skriva 😉 hennas blogg kan skriva ka faen hu vill 😛

    28. Unnskyld meg. Du skriver på bloggen at du ikke vil fokusere på hva unge folk skal spise, men allikevel spør du om hvordan du kan redigere deg tynnere i photoshop! Herregud, når du først vil være et forbilde, vær et godt et!
      Og når du først sier at du ikke vil fokusere på hva unge spiser, hva er da poenget i å lære folk at det er “lurt” å se tynnere ut en de egentlig er.
      Du burde lære folk å være glad i seg selv, som man er, noe som er en mye bedre moral!
      Lykke til, og til slutt mener jeg at du skal få lov til å være som du vil, det er jo et fritt land!

    29. ehh, unnskyld meg, men herregud.. veit du hvor mye du hjelper med å synke folks selvbilde nå? dette er ille, herregud.. ”veit noen hvordag jeg kan redigere meg tynnere i photoshop” ”omg, jeg fikk dobbelthake”.. tragisk! Unnskyld meg, virkelig.. Jeg var fan, men nå.. Serriøst, du begynner å bli litt vel.. overdrevet nå? du er overhode ikke feit.. og, du endrer meninger HVER JÆVLA DAG.. ”Syns jeg er helt fin jeg..” Neste dag ” åherregud, er noen ting jeg kan endre på, og ræva mi er sååå liten” Skjerp deg!!

    30. Håper det berre er tull det med å redigere deg tynnare, at du provoserar. Fordi er det nokon som ikkje treng å redigere seg tynnare så er det deg! Du har jo kjempe fin kropp 🙂

    31. Håper du koste deg i går! 🙂 Kjenner jeg må le av kommentarer ovenfor, hhaha hvis du provoserer dem så jævlig så skjønner virkelig ikke hvorfor de går inn her, og om du senker selvbildet dems er ikke din feil, du kan ikke noe for at andre tar seg nær av at du ikke er fornøyd med DIN kropp, du har jo aldri sagt det er noe galt med dems kropp. Lurer på hvor logikken til andre jenter egentlig er, bare fordi man ikke er fornøyd med hvordan man selv ser ut betyr det ikke at man syntes andre er feite og stygge, herregud, skjerp dere, jenter!

    32. Du er virkelig en persom man burde unngå. Du er et helt elendig forbildet for unge jenter der ute. Kun skjønnhet, barbie og utseende du tenker på. Jævlig slemt å skrive slik du gjør når du har en venninne som er overvektig. Og for alle andre som leser bloggen din som er overvektig. Du er syltynn og likevel vil du redigere deg selv tynnere? Makan! Du virkelig elsker å provosere! Og du synes det er rart at du får dritt komentarer?

    33. slutt å dra inn at venninnen hennes er overvektig, dette går kun på sophies trang til å provosere, ingenting annet! Venninnen hennes er nydelig, og har ingenting me saken å gjøre!!

    34. Er jo lett å finne ut av hvordan man redigerer! SERR, du burde redigere deg tynnere for du er jo smellfeit .
      håper at du skjønner at det er ironi like mye som de tåpelige utsagnene dine.
      og hvorfor i alle dager forteller du bare ikke om den operasjonen når alle vet at du har sagt at du vil ta silikon.. trodde du kunne stå for dine utspill og meninger, men nå viser du at du er redd for hva andre skal si.
      Tåpelige menneske… syntes du burde redigere deg feitere, da du er altfor tynn.

    35. La henne være, noen går inn på bloggen hennes bare for å slenge drittt, dø.
      Men jeg lurte VELDIG på om du kunne lage et innlegg og Canada Goose og PArajumper, fordi jeg har tenkt til å kjøpe sånn men så plager alle vennene mine med at det er Dyremsihandling, men maten de spiser er torturert MYE verre enn pelsen på hetta til goosen.
      <333

    36. du trenger virkelig ikke å redigere deg tynnerer! Du er fin som du er, ikke rediger deg til en annen person da!♥ du er tynn…
      minner alle sammen om konkurransen min, der dere kan vinne en goodiebag med verdi 200 kroner♥

    37. folkens chill, hun kødder jo bare med å redigere seg tynnere.. hovedpoenget som jeg tolker det er jo at hun er “for” tynn, så ironien er at hun ikke vil bli tynnere, så derfor skriver hun det.
      NOEN ANDRE SOM SKJØNTE DET ELLER

    38. Du er så jævla rå når du kødder om at du vil se tynnere ut og sånt asså XDDD helt sinnzzzzykt! ;P
      Seriøst, alle dere som støtter Sophie må jo være 14 år. Jenta er en skam for alle.

    39. WOW, var det ikke du som sa rett etter solarium-krisen din at du aldri mer skulle klage på utseende ditt? Åsså begynner du å spør om hvordan du kan redigere deg tynnere? Er ikke det litt klaging da? Det vil jo si at du vil endre på noe du ikke er fornøyd med, du har jo skrevet flere ganger også at du er tynn. Så hva faen?!
      Skjønner godt at det sikkert er kødd når du spør om dette, men tenk litt på leserne dine som kanskje ikke skjønner at det er kødd..

    40. Er kanskje litt rart å si… Men jeg synes du ser mye finere ut når du er syk, du ser liksom mye mer naturlig ut.
      Så vil jeg bare si at du må slutte å klage på utseende ditt… Hvorfor skal DU som er såå tynn, redigere deg tynnere??? Jeg har ganske dårlig selvtillit fordi jeg ikke synes jeg er så pen, og fordi jeg synes jeg har litt for mye fett på kroppen. Så når jeg ser slike bilder av deg som er sååå nydelig, og du skriver at du vil redigere deg tynnere… Ja, da blir jeg utrolig lei meg.
      Jeg mener… Hvis du ikke liker ditt utseende, da er i alle fall jeg stygg… 🙁

    41. Hvordan skal dere vite at det er ironi(dere som liksom ” vet ” at dette er ironi osv). . Ja, ok Sophie kan ha køddet med dette, men. . hun kan sikkert også vært serriøs! Hva vet vel dere om dette er serriøst eller ikke? Alle kan jo skrive hva som helst bak en skjerm ! Anyway, det kan være grunner til at hun vil redigere seg tynnere, trenger ikke kun å være fordi hun syns hun er tykk! For det er hun alldeles ikke! Men min mening er at uansett om det er ironi eller ikke syns jeg ikke Sophie burde begynne å redigere seg ”tynnere”. . Mennesker er født som de er! Og da syns jeg det er dumt at de bruker såkalte ”redigeringsprogram til å redigere seg tynnere, håret, puppene, leppene, ansiktet, hårfargen, magen, fargen på øynene osv! Selvfølgelig, det er spennende, men hvorfor? Hva er meningen? Mange syns jo det blir finere, men blir det virkelig det? Er det så kult å sitte å se seg skjøl på nett, en falsket seg skjøl på nett der alle andre kan sitte å se på! Er det så sykt kult :)?

    42. Uff…. synes synd på deg Sophie, så stakkarslig du er… 🙁 Rett og slett tragisk… Jenter den dag i dag burde være smartere enn som så… Jeg blir ikke sint i det hele tatt, synes kunn synd på deg… Stakkars, stakkars jente… :/

    43. Hallo alle sammen slutt å RAGE så sykt, hun har uansett ødelagt for seg selv i hele Norge. Alle i harstad baksnakker henne, snakker bak ryggen hennes osv ingen liker henne utenom vennegjengen. Tro meg det er ikke pene ting som blir sagt. Og ellers i landet også. Foreldre ser rystet på bilder og lurer på hvem foreldrene er, de er nok ganske flaue. De fleste bildene er sykt drøye, men jaja bare morsomt for oss. Alle guttene som ligger med henne har jo sett alt fra før på bloggen. Hun er en ubetalt pornogirl:) bare gjør som meg, le av de latterlige forsøkene på å provosere.

    44. Kan du fortelle litt om opplevelsen din når du tok silikon? Det er noe jeg har vurdert utrolig lenge nå, men jeg backer alltid ut når jeg tar opp telefonen og vil ringe for en konsultasjontime.
      Jeg er vel mest redd for hvor mye smerter jeg kommer til å ha etter operasjonen og hvordan det er rett før man opererer.
      (viss du vil så kan du godt sende meg en e-post med svar, viss du ikke vil svare på bloggen.)

    45. Og DER sluttet jeg å lese bloggen din for godt!! Hadde et godt inntrykk av deg som i det siste har blitt helt ødelagt dessverre.. Da du startet virket du mer jordnær og sympatisk. Og du leser aldri kommentarene du får eller gidder å svare oss engang…du setter jammen pris på leserne dine må jeg si! Jeg velger heller å følge Fotballfrue videre, hun er mye mer voksen og hun prater med leserne sine. Du er blitt fryktelig arrogant Sophie.

    46. Okei, det er helt tragisk av deg som en blogger å skrive på bloggen at du vil redigere deg tynnere. Du er altfor tynn fra før av, Sophie. Du er slank, og du burde være fornøyd nok med det. Det der var bare barnslig av deg, sikkert bare for at folk skal si i mot deg, for at du skal føle deg bedre. Du provoserer mange ved å skrive slikt. Noen av innleggene dine syns jeg ikke er særlig voksent i det hele tatt. Du som er den levende barbien her, ja det syns.

    47. Okei Sophie, helt sia du kom heim til harstad har faktisk folk drevve å snakka om puppan dine. Det blir bærre enda verre om du ikke innrømm silikomaset på bloggen din! Æ har sedd dæ ofte, å har fleir ganga stådd bak treet ved skoln! Å rediger dæ tynnar?? E du træg eller? Skjerp dæ!!
      Forresten, ELSKE bloggen din å føll dæ på Insta, Twit, og alt muliii <33333

    48. HERREGUD SÅ NATRULIG PEN DU ER UTEN ALL DEN SMINKNE. DU ER NØDT TIL Å SE DET SELV SOPHIE! OG DU TRENGER VERTFALL IKKE Å BLI TYNNERE. DU HAR DØDS FIN KROPP. I DIGZ U <3

    49. Du trenger ikke redigere deg, hvertfall ikke kroppen din. Du er perfekt som du er! 🙂 Bare tenk på hvor mange jenter der ute som ville dødd for å se ut som deg! <3

    50. REDIGERE DEG TYNNERE?!? DU ER JO EGENTLIG FOR TYNN!!! Herregud, er du klar over hvordan du gjør selvtillitten til ungdommer når du driver på sånn?!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg