dårlig

I går er første gangen jeg har hatt en bloggfri dag siden jeg startet denne bloggen for nesten 2 år siden, ganske sykt å tenke på! Jeg er veldig dårlig, og har blandt annet kastet masse opp. Føler meg som en 80åring som bare ligger i senga og må få hjelp til absolutt alt haha, men men! Vil gjerne holde hvorfor ganske privat, vet jo hvordan dere kan være med enkelte ting! ;)

Jeg ligger nå i senga og ser på ugly betty og venter på besøk av jentene. Fikk den nye kameralinsen min i dag, det var et lite lyspungt i hverdagen akkurat nå! Det er som sagt canon 50 mm 1.4 jeg har, den er veldig naturlig inzoomet så man må gå langt unna alt man skal ta bilder av. Ellers er jeg storfornøyd! Her er noen bilder jeg har tatt med den fra senga, haha. . Klarer jo tross alt ikke å gå!

Ingen av disse bildene er redigerte.



 

 

 

60 kommentarer
    1. bilde av deg selv i truse? Vet truse er normalt å bruke,men herregud sophie du vet hvem som leser bloggen din (alder) så skjerp deg litt

    2. Hvis de ikke tåler å se det de ser på bloggen hennes, da er de vel for små til å være på internett? Finnes værre ting på nettet.

    3. Grattis med utført operasjon 🙂 følte meg også som 80år første dagene etterpå, men var ikke heelt hjelpesløs heldigvis 😉 Går fort over! Du kommer til å bli superfornøyd, mine er iallefall råfine 😀

    4. God bedring! Håpe du blir bedre:)
      Spørsmål
      -Hva heter fargen på håret ditt, den er så fin! <3
      God bedring igjeen!:)

    5. Litt unødvendig å legge ut nærbilde av den slakke trusa di? Greit med truse hvis det er sexy, disse ser ut som mensentruser. Gratulerer med silikon, ikke at du trengte det. Håper bare størrelsen var fornuftig, vil ikke være for top heavy når du allerede er så lita.

    6. Jesus christ! Ånei, en truse, hjelpes. Hadde jeg hatt en blogg hadde jeg faktisk ikke giddi å tatt hensyn til hvor gamle folk som hadde lest bloggen hadde vært. Da hadde det vært MIN blogg.
      Og so what om hu har tatt silikon eller ei? Det er da vel hennes valg det vel 😉 Kjipt at folk skal dømme andre for andres valg. Slutt å bry dere og bry dere heller om dere selv..

    7. Kvalme og oppkast er veldig vanlig etter narkose, kvalmen kan også komme av smertene i etterkant av operasjonen. At alle må gjøre alt for deg er jo fordi du ikke får løfte tungt ei heller heve armene høyere enn skulderhøyde. Ikke rart at du går som en krok av en 80-åring, det er tross alt en operasjon du har vært gjennom. Men gratulerer med silikonpupper.. Får bare håpe at du slår deg til ro med det og roer deg ned med duckface for en periode!

    8. herrlighet dere over meg! hun har slettes ikkje skrevet noe som helst om at hun har tatt silikon eller noe?!? og dessuten om hun har gjort det, så er det faktisk ikkje deres sak idet hele tatt 🙁 og når man er syk og kaster opp er det foresten sikkert heller ikkje så sykt gøyt at man får høre at andre skriver at man har blitt gravid og at man har tatt silikon! tror eg heller ville foretrukket god bedringhilsner istedet for drittslenging for å si det sånn!
      Desuten når hun skriver at vi ikkje skal legge oss bort i hvorfor hun er kvalm.. så synes jeg ihvertfall det er et rimlig godt hint på at det skal vi faktisk ikkje gjøre! <3
      MEN UANSETT, GOD BEDRING <3 FÅR HÅPE DU STRAKS ER OPPE PÅ BEINA IGJEN <3

    9. Du valgte å være edru her om dagen… Du skriver at du er så heldig for å ha kjæresten din… Du er kvalm… Er du gravid?! Isåfall grattis, tihi:D

    10. Unnskyld meg du over her (todeliho og alle dere andre som føler dere truffet nå)… men når hun forklarer i detalj hvor elendig hun føler seg og hvorfor, for deretter å supplere med at “det er en privatsak” og ikke vil si noe mer(??) Så skriver hun faktisk om det på en ÅPEN JÆVLA BLOGG med mange følgere..! Selvfølgelig fisker hun etter oppmerksomhet rundt det her, og vil at leserne skal spekulere. Ikke lek bestevenn og “jeg forsvarer deg Sophie så kanskje du vil bli kjent med meg”- shit.
      Omg, jeg dør!! Alltid sånne jeg-skal-beskytte-deg kommentarer hver gang hun legger ut sånn bullshit med hint.. jeg spyr!

    11. Herregud folkens! Janteloven lenge leve! La ho nu være i fred! E det ikke truse bilde, så e det silikonpupper, eller at ho e gravid. Jenta e 18 år, ho bestemme selv over sin egen kropp og ka ho vil gjør m dn og ka ho vil legge ut!!! Slutt å gi ho så mye pæs! Husk at det e faktisk ikke nokka datamaskin dokker sleng dritt til. Det sett faktisk ei jenta bak den datamaskin å les alt det frekke dokker skriv til ho. Folk tar faktisk selvmord for mindre. Påtide å våkne opp litt folkens å tenke på kor mye ord faktisk sårer! Dokker ville vel ikke likt det hvis dokker va i hennes situasjon! God jul, Sophie 🙂 E ikke noe spesiell fan av bloggen, men va allikevel morsomt å se dæ “real” på flyet på vei hjem til Evenes.

    12. Gratulerer med nye pupper, Sophie! Men hadde du hadde jo sykt store fra før?? Eller var det kanskje push-up… Håper hvertfall du blir fornøyd med resultatet! <3

    13. Grattis med nye pupper, synn at du har så dårlig selvtillit at du må operer inn to plastikputer i brystet for å føle deg bedre

    14. Ikke for å være en hater, men hvorfor har du frivillig tatt bilde på dine private deler i en slapp truse og lagt det ut på internett? God bedring!

    15. silikon eller ikke silikon, who cares? haha:D
      men bilde av trusen din er litt..ekkelt?..hvorfor legger du ut sånt?
      ville ikke du bli tatt mer seriøst?
      du sammenligner det sikkert ikke(eller kanskje) med fotballfrue, hun hadde mistet respekten fra mange ved å legge ut et slikt bilde, du er en smart og oppegående jente med alt gående for deg!! – vis det!!:D

    16. herregud for noen barnslige idioter mange dere lesere er. la henne være i fred. hennes liv, hennes blogg. det e jul fofaen

    17. HERREGUD, SIER JEG BARE!! ro dere ned da. det er en truse. hvorfor skal folk kommentere på en truse ho har lagt ut, hadde vel vært verre med uten truse? den kan jeg se. men er snakk om bilde av en truse ho har lagt ut. ta og sjerp dere! ved at jenta har tatt silikon, sjalusi folk. har hun tatt silikon, så respekter det uten å slenge drit her. hun bruker jo faen meg tid på å skrive blogg for deres skyld, finnes grenser her. vis at dere er litt voksne, just sayin

    18. Jævlig stygt gjort av dåkker som bare e ute etter å snakke drit om jenta. La ho no førr faen operere seg om d e d ho vil..
      Men æ blir fette provosert over at du sir du ikke skriv om kostholdet ditt som veggis fordi du kan påvirke unge læsera, men røykebilda, bilder av musa di (?), party hard og fisking etter oppmerksomhet e liksom helt greit.. Du sir en ting, men gir faen i det andre.. Mi meining e at du kan gjennomføre det du sir. Blir veggis førr å forsvare dyr og slutte å bruke dyrerelaterte varer, so what? Det som skjer om alle gir sæ med det, e at alt blir kasta. Kjøtt spis vi uansett, vi træng kjøtt. Og dyran vi et har pels.
      Vil du gjøre en virkelig forskjell, så kan du involvere dæ i arbeid rundt det her, lage reklamer, undeskriftskampenjer osv, fordi det har du faktisk makt til. Veggis og ikke bruke pels e bare den “lætte” veien ut. Æ et kjøtt og bruke skinnsko æ har fådd i gave, men unngår pels/skin fordi markedet e så humbug. Pelsærnæring e ikje feil, men regjeringa burde gi faen i å sitte å servere dæm pænga i hytt og faen uten å ha kontroll.
      God bedring, bitch 🙂

    19. Er jo for faen ikke snakk om at ho tar bilde av trusa si da, er snakk om at ho tar nærbilde av underlivet sitt. Hvor normalt er det? Mer tøytete jentunge har jeg ikke vært borti, synes jævlig synd på “typen” din som må holde ut med at jenta hans legger ut bilder av ting kun han burde ha mulighet til å se for hele verden. Hadde jeg gjort det samme hadde nok typen min blitt skamforbanna, for kroppen min er ikke noe han vil jeg skal dele med andre, og sånn er det med de fleste, normale ungdommer også. Ta deg sammen, du får deg bare til å virke enda mer løs enn det du sikkert er.

    20. Haha, men fii, hvem er det som tar bildet av trusa si på den måten å legger det ut på nette? x)

    21. Du rett over her, Silje, du er ikke nødt til å komme med meningene dine, når de er så negative. Tror du Sophie bryr seg om det du skriver? Hahahha tøytete, roooo dere ned folkens. Det er bilde av en truse.

    22. Om du er gravid, har tatt silikon, eller bare er syk skal jeg ikke henge meg opp i. Det meste jeg tenker kommer ut i kommentarene uansett, og det gjør ingen til en bedre person å påpeke det…Jeg kan bli provusert av deg, Sophie, men du er en veldig sterk jente, det skal du ha. All den drittslengingen du får hver eneste dag kan ikke være lett å takle. Jeg håper bare du en dag innser at enkelte ting er ikke passende hverken når du skal ut i jobb eller for ryktet ditt. Så hver dag jeg leser bloggen din prøver jeg å fokusere på det positive, selv om det er mye lettere å bli hengt opp i det negative.
      Stå på, og om du ikke orker mer av dritten kan du stenge kommentarene/ta en pause. Gjør det som er best for deg! Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg