endelig myndig

Nå er jeg 18 år, endelig! Og det føles. . . Helt normalt, haha. Jeg føler jeg har levd som en 18åring det siste året uansett (woho, kriminell) men skal bli gøy å kunne gjøre alt lovlig for en gangs skyld, haha! Gratulasjonene dere har sendt meg betyr så sykt mye, dere aner ikke ♥ Det er mange av dere som har lurt på hvorfor jeg er i oslo på den store dagen min, det er rett og slett fordi jeg allerede har feiret bursdagen og ville bruke litt tid med mamma, neste år bor jeg jo mest sansynlig ikke hjemme så jeg tenkte det hadde vært fint å være med litt familie nå :)

I går var bare jeg og mamma på hotellet og spiste litt kinesisk mens vi så pånyhetskanalen, den eneste kanalen vi har her.. Jeg måtte dra på expert 5 ganger for å lære meg med den nye pcen, haha. Det er windows 8 og jeg skjønte ikke noe først, men nå begynner jeg å lære meg! Så jeg ble utrolig sliten av det. I dag skal jeg møte Andrea og Bjørn-Erik, har faktisk savnet de sykt mye! De kommer til hotelrommet snart, så vi snakkes i kveld.

Bilder fra i går

137 kommentarer

Siste innlegg