i oslo!

Nå er jeg framme i oslo sammen med mamma! Er veldig trøtt etter en lang dag, ble ikke så mange timene på øyet i natt heller. . Og vet dere hva!? Sekundet jeg kom inn døren på hotellsuiten mistet jeg pcen i gulvet og den har ikke funket siden det. . Så, jeg måtte løpe ned på expert å kjøpe en midlertidig pc å ha her i oslo, haha. Greit å kaste 6000 kr ut av vinduet slik, er det mulig! Det er nesten helt utrolig hva jeg får til noen ganger. :(

Vel, istedenfor å forklare dere i detaljer om dagens reise tenkte jeg å vise noen bilder:

Jeg startet dagen klokken 07:00, og har vært på reisefot siden da. Heldigvis har jeg hatt masse god musikk på ørene hele veien, spillelista mi på spotify finner dere HER

Dette har vært min frokost i dag som ble inntatt på flyplassen hjemme i Harstad. Føler den smoothien med påskriften “look good naked” var en god investering, haha! 

Etter nesten to timer i lufta landet vi endelig på gardemoen, og jeg må bare spørre – jeg kan umulig være den eneste som tar med meg egen pute når jeg skal ut å fly?

Endelig kom vi fram til hotellet, skulle egentlig få et vanlig rom men fikk suite siden jeg har bursdag i morgen, woho! 

Og slik ser jeg ut nå. Straks skal vi spise kinesisk, nam! Big day tomorrow. 

47 kommentarer
    1. hvorfor betalte du ikke den lille ekstra pc-en og kjøpte en skikkelig god pc, når du sa at du trengte ny? 🙂 du skrev jo at du hadde lyst på mac, en macbook air mini koster jo ikke så mye mer.. 🙂

    2. Misunner deg den gleden å bare kunne dra frem 6000 for en midlertidig pc.. Her i huset går det lille vi har til det mest nødvendigste. Heldige jente.

    3. Vet du tjener masse penger på bloggen osv, men det eneste som lyser av deg er “bortskjemte hore”. Du kunne ikke tenke deg å faktisk dele litt av de skitne pengene dine til noen som faktisk trenger det nå i juletiden?! Sier ikke at jeg nødvendigvis har lyst på pengene dine, men som noen andre sier over meg i kommentarfeltet “Her i huset går det lille vi har til det mest nødvendigste. Heldige jente.” så får jeg bare lyst til å ta kvelertak på deg. Å bare kjøpe en midlertidig pc til 6000,- er OK, men at du skriver om det på bloggen foran alle de forskjellige leserne dine som sikkert ikke har en tidel av pengene dine engang er bare egoistisk og skrik om oppmerksomhet. Skam deg, jente

    4. Å faen!! Du skal ta silikon du!!!! 🙂 Ikke ta for masse da, lille venn 🙂 begynte å lure på hva du egentlig skulle i oslo, men selvfølgelig. 🙂 gleder meg til å se! 🙂

    5. Kos deg kjempe masse, Sophie! Holdt på å skrive pusen, siden jeg føler du har blitt en venninne.
      Hehe, og ikke bry deg (jeg vet du ikke gjør det) om alle kommentarene som sier du er en en bortskjemt hore. For det er du ikke. Du tjener faktisk penger på denne bloggen, og hvis du faktisk trenger en pc for å gjøre leserne dine fornøyde. Så må du nesten kjøpe deg en. Det går på en måte i en runddans. Du må blogge for å gjøre dine lesere fornøyde, du tjener penger på bloggen, du bruker penger, og leserne dine blir sure fordi du sir du har brukt penger. Det er så dumt.
      Uansett, kos deg kjempe masse! Gleder meg til jeg også kan ta et tur til Oslo….. hvis jeg tenker litt igjennom nå er det faktisk i Mai 2013. Haha, som sagt før: KOS DEG! ♥

    6. Hei! Ha det fint i Oslo! <3
      Haha!Det kunne vert meg som mistet pc -en i gulvet! Jeg gjør sånt helel tiden! Men min pc tåler EKSTERMT mye til å vere mini pc! Men uansett ..... ha det bra i oslo!
      PS: Hviss du kjeder deg har du kanskje tid til å se på bloggen min?

    7. Kan ikke du legge ut et bilde av moren din?
      Hun er sikkert kjempe nydelig siden hun fikk et så nydelig barn som deg.
      Håper du koser deg masse masse i Oslo, så får du kose deg kjempe masse på bursdagen din!
      Husk at du er Fantastisk!

    8. Hei!
      Siden du er vegeterianer, og veldig opptatt av dyr osv, tenkte jeg kanskje at du ville sett, og muligens delt denne videoen vidre : http://www.youtube.com/watch?v=32IDVdgmzKA
      Denne videoen er fryktelig, og fikk mer virkelig til å få opp øyene. Kan fra nå av si at jeg ikke skal spise annet enn soyakjøtt, hvis jeg virkelig føler for det, men regner med at det også kommer til å ta veldig lang tid etter denne videoen. Måtte seriøst gråte av den, skjønner ikke hva som får mennesker til å tillate seg selv til å gjøre sånne ting med dyr. Greit nok at vi trenger mat, men betyr ikke at vi har rett til å behandle dyr på denne måten. Synes virkelig det er kjempebra av deg at du tar det så seriøst, sånn sett så er du virkelig et forbilde! Kan faktisk innrømme at jeg ikke visste av max factor dyrestester sminken sin før du nevnte det engang, og det første jeg gjorde da var å kaste ALL sminken min der ifra, følte meg så skitten. menja, sporet litt ut her, men hadde satt pris på om du hadde delt den, sånn at folk kanskje får opp øyene litt mer, sånn som meg! Betyr ikke nødvendigvis at alle dyr vi spiser blir behandlet på denne måten, men jeg tror flere trenger å vite det.

    9. Åherregud, Ida. Du bestemmer ikke at Sophie bare liksom skal GI bort pengene sine, vettu.
      Hun tjener dem helt selv, og hun har fortjent dem også 🙂
      STÅ PÅ GURL, du er best

    10. Fin moblitelafon,Du er så nydelig,Ha en hyggelig og en god dag i Oslo og det ser ut som en god mat:)! Og kos deg med bursdagen din i morgen jeg hadde faktisk bursdag i går.gratis med dagen!

    11. Kan jeg bare spørre hva du har gjort me øyenvippene dine? Du har jo store mellomrom mellom hver klase med vipper.. er det meningen? Kos deg i Oslo 🙂

    12. Kan du lage et innlegg med den nye hårfargen din. Hvilken farge er det. Den er så fin, ønsker lik hårfarge! <3
      Kos deg i Oslo<3

    13. Du kunne ikke funnet på en billigere bloggløsning da?… Tatt med pc’en til en butikk og spørre hva som må til for å fikse den? Mobilblogge? Vet ikke om hotell-pc’ene er gratis, men du kunne jo brukt de..
      Men for all del, hvis det å bruke så mye på en midlertidig pc er den beste løsningen for deg, så er det helt greit 🙂 🙂 🙂

    14. Har hørt rykter om at 18. desember skal du ta silikon, altså i morgen, for da er du endelig 18?? 😀 Spennende altså. Har også hørt at du har bestilt time til neseoperasjon i januar?? Pass på så du ikke angrer deg da, ville jo ha vært dumt

    15. Dumt det med pcen,kos deg I Oslo,men lurte på ein ting!
      -Hvilken farge er håret ditt, fargen er bare såå utruleg fin!

    16. Om hun så tar det.. Hva er poenget?! Hun har ballonger fra før av, og dersom hun fyller på.. Ja da ser a ut som en billig hore! Sorry. Men pupper er ikke alt. Eneste som liker det er gutta, men der er vell derfor du gjør det. Er så glad jeg er fornøyd med mine naturlige! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg