forbedringer

Stine Mari har vært her i kveld og vi har tatt et par bilder med en skikkelig blitz – dere vet slik man setter på toppen av kameraet? Gleder meg til jeg får min egen i løpet av uken, ord kan ikke beskrive hvor lei jeg er av det samme gamle kameraet, den gamle linsa og alt mulig . . Jeg bruker det jo tross alt hver dag, så skal bli godt med forandring! OG SÅ BLIR JEG GAL AV DESIGNET! Headeren ligner ikke på meg, elsker bildene men uansett . . Så holder på å fikse et nytt som kommer i løpet av den kommende uken! 

Er forresten utrolig fornøyd med håret mitt for øyeblikket, det føles så godt! Gleder meg til oslotur i morgen sammen med mamma, forhåpentligvis får jeg møtt litt venner også mens vi er der ♥ Nå må jeg bare legge meg å sove litt, livet som forever-alone altså. Så derfor får vi heller blogges vi heller mer fra hovedstaden i morgen! Gleder meg, denne uka kommer til å bli så bra – både i oslo og hjemme er det mye som skjer, det liker jeg! :) 

Søndagsantrekket er aldri fint. 

61 kommentarer
    1. grunnen til at du bytter design er vell heller fordi alt det med kropp og utseende hos bloggere ikke skal bety like mye lenger 😉 leser avisen vet du, og de vil ikke at småjenter skal føle seg dårlige på grunn av sånne som deg. DU er jo en av de personene som virkelig ødelegger småjenter, ettersom du legger ut halvnakne bilder av deg. Dere er jo stokk dumme! tenk før dere legger ut bilder av diverse ting 🙂

    2. kan du ta laget ett innlegg om håret ditt, hvilke produkter du bruker til det og sånt? og legge ut bilde av ditt naturlige hår, uten extensions? 🙂

    3. Nydelig!
      digget designe på bloggen din;D<3
      ha en virkelig fin søndag videre!
      god jul og godt nyttår;D<3
      hadde blitt utrolig glad med en kommentar tilbake!
      hadeeee:)

    4. Jeg syns du er en utrolig søt jente. Det er ikke ofte jeg menger meg med alle der ute og kommenterer på blogger (utenom ved konkurranse), men jeg må kommentere på din blogg!
      Første gang jeg klikket meg inn på bloggen din tenkte jeg hjelpes, hva er dette for en Barbie. Så måtte jeg jo inn og sjekke hver gang, ser stort sett på bilder, og tenker, wtf, at hun legger ut slikt….
      Men så, begynte jeg å faktisk lese det du skrev, og ikke minst se videobloggene dine. Du er faktisk en utrolig sympatisk jente, som har et skinn som bedrar. Du ser ut som en typisk barbie, som ikke har noen lure hjerneceller, men du er virkelig et forbilde. Med hva du svarer på usaklige spørsmål på både videoblogg og spørsmålsrunder.
      Du er et levende bevis på at fordommer fins, til og med hos oss som tror vi er veldig voksne og modne… Jeg hadde masse fordommer bare ved å se på bilder av deg, men ved å lese hva du skrev, og se hva du faktisk mener, og hvordan du er, så må jeg si at jeg satt litt med skjegget i postkassa.
      Jeg dømte deg før jeg så hvem du egentlig var…
      Det at du virker så ansvarlig ovenfor penger og hva som angår deg og ikke alle bloggleserne dine, det beundrer jeg deg for.
      klikker innom mange blogger, og mange av dem er drama av og på. Men du er ærlig, men likevel så lar du deg selv ha et privatliv. Og det får deg til å virke voksen og ikke minst moden.
      Du viser at du vil dele ting med bloggleserne, men ting de har noe med. Slik som det med silikonen og restylanen. Om du har tatt det, så har ikke noen av oss noe med det som du sier, men vi må få lov til å være nysgjerrig, noe du lar oss.. Det er bra!!
      Og du “oppmuntrer” heller ikke lesere med dårlig selvtillit til å gjøre dette, ved å faktisk la det være din business.
      Du er også utrolig morsom! Du har en utrolig god humor, og får ting til å bli morsomt i stedet for overlegent.
      Jeg beundrer at du kan være så sterk, og stå i mot mye drit fra folk som ikke har bedre å gjøre og ikke minst at du har inspirasjon enda til å holde på med en blogg, tror ikke mange skjønner hvor mye arbeid det egentlig er, ikke fysiks, men mentalt.
      Stå på med arbeidet! Jeg er sikker på at du er Norges svar på hun der Blondinbella, med andre ord, du kommer til å gjøre noe stort i livet.

    5. Hei Sophie 🙂 Vet ikke om du leser alle kommentarer, men tenkte jeg skulle skrive til deg nå for å gi deg litt skryt 🙂
      Tidligere har jeg aldri vært noe fan av bloggen din. Jeg mente at bildene du tok av deg selv var ganske vulgære og siden du er såpass populær, mente jeg at det var dumt av deg å vise at sånt er ok (du har jo yngre jenter som har deg som forbilde).
      Men så, den siste mnd har jeg vært innom bloggen din så og si hver eneste dag. Jeg liker virkelig måten du tar bilder på og blogger nå. Du har forandret ting litt og det til det positive. Synes det er flott at du ikke provoserer så utrolig mye, men at du samtidig er deg selv. Er faktisk ganske stolt over hvor mye bedre du har blitt (særlig med bildene).
      Du har fått en ny leser her, en fast leser 🙂

    6. Kanskje jeg møter deg i Oslo i morgen? Det hadde vært skikkelig kult:) Hehe, elsker bloggen din! Fast leser siden sommeren 2011 🙂

    7. det er skjeldent jeg skriver noe positivt om deg, for helt ærlig synes jeg du er slutty, dum og har motsigende og merkelige meninger om ting. men nå må jeg si at du fortjener å ligge på topplista, for jeg er dritt lei de andre bloggene… tcmn har bare blitt en utvaska bitch som ikke har en dritt annet enn drittslenging og møkk å komme med på bloggen.. og de andre topp bloggerne blogger nesten aldri.. men du er alltid positiv, selv når du har dårlige dager, og du står på for bloggen, det er bra 🙂 ha håret slik oftere, så mye mer jordnært og søtt ut:)

    8. Du skuffer ALDRI! Hver gang jeg klikker meg innom bloggen din, så har det kommet et nytt innlegg. Ville bare si at jeg synes du er veldig flink. Har fulgt bloggen din helt fra starten av, og jeg synes du virker som ei veldig smart og jordnær jente. Stå på 🙂

    9. “Så derfor får vi heller blogges vi heller mer fra hovedstaden i morgen!”
      Hehe, litt trøtt kanskje? :p

    10. Du er vakker, og ikke bare på utsiden, du er sjeldent vakker inni deg og, de som ikke ser det i deg er folk som ikke er like vakkre selv hverken inni seg eller utenpå, så alldri la andres ignoranse trykke deg ned. jeg synes det er beundringsverdig at du velger å være deg selv og den du vil være til tross for andres neggative meninger, det er virkelig styrke, og en virkelig svakhet i de hjerter som ikke vil la deg være deg <3

    11. Du er nydelig Sophie, elsker at du smiler istedet for trutmunn (duckface), for du har ett så utrolig fint smil 🙂
      God tur !

    12. du er sååå sinnsykt pen
      hvor er den genseren fra?,elsket den heh<3
      du har blitt veldig flink til å sette på løsvippene syntes jeg <3
      digger deg:)

    13. Du har veldig fin blogg og sykt fint hår! Men jeg bare lurer; kan du SMILE på bildene dine, Istedenfor å lage fjortis-trutmunn? når du gjør det så ser du ut som en barbie, og på et bilde så trodde jeg du hadde satt inn et barbie hode, istedenfor ansiktet ditt. Ikke ta dette vondt ment, men det er for ditt eget beste. Hilsen meg 🙂

    14. Du var sinnsykt pen på de bildene! likte spesielt det nest siste hvor du smilte så fint ! 😀 <3 penaa!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg