kjole eller ikke?

Dilemmaer i en jente sitt liv . . Hva skal man ha på seg når man drar ut? Kjole eller skjørt? Bukse eller kjole? Så mange valg, men samtidig har man “ingenting å ha på seg”. . Virkelig, man skal prise seg lykkelig som kun har slike problemer! 

For øyeblikket løper jeg rundt slik som dette, med jakke, ingenting under og shorts. Jeg utsetter alltid å kle på meg ordentlige klær så lenge som mulig, jeg får klaustrofobi av å ha på meg masse klær tror jeg, haha! 

Fikk denne sykt fine kjolen i posten for et par dager siden, den er fra en av favorittnettbutikkene mine, nemlig sheinside.com! Bestilte masse annet fra de også, flere jakker, topper, kjoler . . Ah, gleder meg til å vise dere framover! Jeg har bestilt derfra mange ganger og er alltid fornøyd, blandt annet er den kule militærjakken min derfra og vesten med vaffelmønster som dere spør så mye etter. De har veldig rask levering på pakkene sine også, selv om det er fra utlandet. 

Finner ikke kjolen på nettsiden (de har jo så sinnsykt mye klær der) men dere kan se alle kjolene HER ♥ 

Så poenget var. . bør jeg ha på meg denne kjolen i kveld, eller spare den til nyttårsaften? 

Denne kjolen ser mye mer eklsklusiv ut enn de fra for eksempel BIKBOK, den er i skinn (falskt) og har god kvalitet. 

30 kommentarer

Siste innlegg