jeg liker bare gratis

Herregud, kan denne dagen bli noe bedre!? I hele kveld har jeg vært sammen med jentene mine, og det har vært et sinnsykt styr fordi jeg hadde så lyst på oreokaker som jeg bestilte fra peppes. Etter 3 timer og mange klagetelefoner fra meg kom de endelig, men da fikk jeg fire kaker GRATIS! WOHO! Det beste jeg vet er å få ting gratis, haha ♥ Det passet meg virkelig ypperlig.

Jeg viser dere bilder av håret og alt i morgen, nå er det vel. . tja, lysebrunt? Jeg orker ikke ta bilder nå, er så sliten, men som sagt – i morgen, ordentlige bilder! Nå må jeg bare legge bort pcen, mamma og pappa står på kjøkkenet og vifter med noen døde fugler som de har vært på jakt og fått tak i. . JEG FÅR NOIA, men jaja, det bruker jo å være sånn når man faktisk får se døde dyr og hvordan de ser ut før man skal spise de. Takk gud jeg ikke spiser sånt! Nå skal jeg sove, og i mellomtiden kan dere le dere ihjel av disse videoene til ylvis: 

17 kommentarer

Siste innlegg