fat mama

Kom akkurat hjem fra trenining, og med en gang tok jeg på meg nattapysj, satt på en film og spiste på litt sjokolade. Det er så utrolig kaldt ute så det eneste jeg lengter etter hele dagen er å få komme hjem å legge meg under dyna. . . Men jeg har hatt en veldig fin dag uansett, har kun hatt en skoledag hele uken :) Men beklageligvis har jeg ikke fått spist en eneste luciabolle i dag, det var vel mest på barneskolen man gjorde tradisjon ut av slike ting. Har dere spist noen?

Jeg får forresten ofte kommentarer nå for tiden om at jeg har blitt feit. Folkens, jeg er langt ifra overvektig, hva tror dere de som faktisk veier et par kilo ekstra føler når de ser meg om JEG liksom skal være feit? Jeg er slank, og har ikke noe særlig til former heller. Så lenge jeg ikke legger ut lettkledde bilder hver dag kommer jeg vel alltids til å få høre at jeg er feit, rett og slett fordi man vil jeg skal bli såret av det – det er ikke noe galt i å veie litt ekstra så lenge man er frisk synes jeg, om jeg hadde gått opp 10-20 kg så er ikke det det verste jeg kunne ha tenkt meg uansett. 

Kanskje jeg skal begynne å posere slik for å se mest mulig tynn ut? Haha, det er så teit! 

 

101 kommentarer
    1. Herregud, du er perfekt! Ville gjort ca hva som helst for kroppen din ja, og føler meg hakket for stor hvis folk sier at DU er feit altså!

    2. Haha, du er jo ikke feit i det hele tatt! Hva tenker folk på? Folk sier jo bare sånn fordi de er sjalu, men stakkers du må ikke bry deg!Btw, digger bloggen, og du er sykt pen!

    3. LATTERLIG ALTSÅ! At folk kan være så barndlige. Blir serriøst lei meg av folk som bare er ute etter å såre/ ødelegge dagen for andre folk.. Tragisk

    4. trur nåkk bare det ser ut som ho har svære puppa. Push up kan få de minste puppan til å se ut som svære silikonpuppa 😉

    5. Så bra at du ikke var dum nok til å tro på det de skrev! Du er slank og veldig fin Sophie 🙂 Du er veldig langt ifra tjukk og enda lenger ifra overvektig. Ble stolt over deg når du ga en sånn respons!

    6. har ikke du former?? hva er former da om jeg tørr spørre! Du er tynn ja, men du har jo digre pupper? teit å late som du ikke vet det selv.

    7. Syns ikke du kan si at du ikke har former da.. Du er tynn,ja. Så det er unødvendig og si du er feit.. men du har jo sykt svære tits ! å du har tidligere lagt ut bilde i bikini hvor du hadde DEN sprett rumpa ! det er former det ,Sophie ! Vær stolt over kroppen DIN fordi det er den perfekte kroppen for DEG! 😉

    8. Veldig bra skrevet Sophie! Det gjør meg glad at faktisk slanke jenter som deg kan si at det er normalt å ha litt på kroppen uten og være feit 🙂 Helt latterlig at folk kaller DEG feit! Stakkars dem som faktisk er litt store, hvordan føler de seg da..?
      Og du har kjempe fin kropp, misunner deg:(

    9. Haha, du finnes ikke feit! Du har en helt fantastisk kropp og jeg er så misunnelig! Heldige, vakre, gode Sophie!

    10. Haha. Morsomste på lenge. Du, feit? Du har en kropp mange drømmer om. Håper for all del du ikke på noen måte tar til deg de negative kommentarene. Det er rett og slett bare ut av sjalusi folk gjør det. Det er nok bare for at de skal føle seg bedre.

    11. De som sier du er feit her virkelig ikke peiling, de må nokk sjekke om du faktis kan se, for du er virkeling ikke feit 🙂 glad du pleier å “posere” mer naturlig enn bildet i innlegget 🙂 håper du aldri slutter å blogge 🙂

    12. Kaller folk deg virkelig feit? I dagens overvektige samfunn er du SUPERTYNN. Du er normal ihvertfall. Heller mager enn feit. Og til å være så tynn har du faktisk former. Det kan du være stolt over! Det er bra du ikke tar det innover deg, for om det er det virkelig ingen grunn til. Du kan legge på deg en del kg til og fremdeles være like nydelig 😉

    13. Amanda: heller mager enn feit? du burde nå tenke litt på de som er større når du kommenterer det da

    14. Herregud, du har jo selv skrevet at du føler deg feit før.. Da tenkte du ikke noe på at det kunne såre de som er større enn deg? Men nå tar du det plutselig opp, mange måneder senere, etter å SELV ha skrevet at du er feit flere ganger? Det der ga jo ingen mening! …

    15. Hvis du er feit,så lurer jeg på hva tynn er haha. Slank og fin kropp har du, ingen ting som tyder på overflødig fett.

    16. Hjelp! Du er jo ikke feit på noen som helst måte..lurer på hvilken form for anorexia de som skriver det har. Uff, stakkars folk! <3 Du er ikke annet enn nydelig, Sophie Elise!

    17. Åja, så det e teit å posere sån som du jør på bilde der, men å posere me duckface å puppan præssa opp i kamrae e ikje teit? Du e så førbanna dom å stygg. Søke bekreftelse heile tia, ennu en fjortis selv om du e 18

    18. Dere med stygge kommentarer, bare slutt. Finnes det ikke bedre ting og gjøre? Og dere som kaller henne feit, sårer faktisk meg, fordi jeg veier nok mye mer enn henne, og man ser forskjell, og hvis hun er feit, hva er jeg da? Giga svær? Jenta finnes ikke feit. Så bare gi faen i og rakk ned på andre, er så sykt tragisk, blir lei meg på deres vegne. Og det er fjortiss opplegg, og kritisere andre. hun er en blogger, og de blogger om det meste, så bare shut the fuck up, hvis dere har så jævla mye tragikt og si! Dere sårer andre når dere kaller henne feit også, just saying! Sophie, du er pen, og har fin kropp!:)

    19. Du er langt ifra feit! Du kunne faktisk ha lagt på deg uten at noen hadde merket det. Noe du kommer til å gjøre når musklene kommer (: men det er bare sunt! Stå på jente og ikke la deg bli dratt ned i møkka <3

    20. Du finnes vel ikke feit? Og som alltid når jeg går igjennom Sophie sine kommentarer må jeg le like mye. Haters gonna hate, right? Syns Sophie er fin og har en kjempe fin kropp 😉
      Jeg får alltid høre at jeg er altfor tynn, jeg. Så folk kan jo ikke være fornøyd uansett hvordan et annet menneske ser ut. Jeg er tydeligvis en fyrstikk, pinne, tannpirker ect. Like teit som at andre kaller deg feit, Sophie.

    21. Herregud! DU ER IKKE FEIT, det er bare folk som prøver å såre deg, ikke la dem vinne, du er nydelig <3

    22. Du er ikke feit:) synes du har fin kropp jeg. Og selv om du kanskje går opp 5-10 kg gjør ikke det en dritt!:) fordi du er like pen uansett!!

    23. “det er så teit”, så teit at du legger det ut? haha:p
      syns ikke du er direkte feit, men du er litt som heidi alexandra olsen, prøver og være barbie, når man er liten og kraftig , det går ikke..

    24. hahaha, folk er så sinnsykt misunnelige! Du er kjempefin!
      Bra du har selvtillit og, du har all grunn til det 🙂

    25. Feit? Nei, men du har kanskje lagt på deg siden I fjor? Og det er en bra ting, det ville du Jo selv også.

    26. :O du er langt ifra feit, du er som er perfekt barbie, den barbien alle vil ha 🙂 ikke missforstå:P men skjønner ikke hvor dem sier du er feit hen,? de er sikkert bare sjalue 🙂

    27. Du har jo den fiiiine kroppen 🙂 Tror de som skriver stygge ting om deg er missfornøyd med seg selv og missunnelige! Også prøver de å få deg til og føle deg like dårlig som de gjør selv…de kunne ønske de var deg vettu 😉 Enkelte kan ikke unne andre å være lykkelige og fornøyde med seg selv og livet sitt. Er glad på dine vegne jeg :))

    28. jajaja, du prøver å provosere her ser jeg, OK, har du begynt og få litt lite lesere kanskje? 🙂 og dere som tar det sophie skriver seriøst må jo være fette skutt i hode… jizes

    29. Tror du misforstår noe jævlig om du tror du må legge ut lettkledde bilder av deg selv for at folk skal slutte å kalle deg feit. Det er pga. du gjør det at folk kaller deg det fordi de synes du ikke fortjener bedre når du har så lite selvrespekt som du har 🙂

    30. Vil bare svare på noe som sto på en kommentar lengre opp her. Ja hun har skrevet at hun har følt seg feit fordi hun har lagt på seg litt. Men nesten alle jenter føler vel det? Selv om Sophie er råfin,selv om hun har lagt på seg,kan hun da føle seg uvel. Men du ser jo i dette innlegget at hun er såpass smart at hun selv ser at hun er ikke feit. Ser ikke dere som kommenterer stygt hvor pen hun er? Skjønner dere ikke hva hun mener med det hun skriver? Skjønner dere ikke at det er en person dere skriver alle de forferdelige tingene til? Dere burde tenke dere litt mer om! Elsker bloggen din Sophie! Husk at mange av oss lesere digger deg og synes du er dødsspen

    31. Hjelpes! Feit er du så utrolig langt ifra, at noen kan si slik om deg, det forstår jeg bare ikke! For du er tynn! Vær stolt av deg selv, fordi du har et nydelig utseende, og garantert en nydelig personlighet og! ♥

    32. Elsker når du skriver sånne innlegg..du gir inspirasjon, og nei du er langt i fra feit. Du er perfekt!

    33. Herrgud så klart er du ikke feit..
      De bruker det som skjellsord, ikke forklaring på hvordan du ser ut. de prøver å finne feil, finner ikke, kaller deg feit :pp

    34. De som sier du er feit, vet jeg ikke hva jeg skal kalle. Du er ikke feit i det hele tatt! Jeg er ganske kraftig men folk kaller meg ikke feit! Når folk skriver du er feit, betyr det at de ikke mener det. Ingen folk har hjerte til å skrive til feite folk at de er feite. Det er veldig slemt. Du er ikke feit!

    35. Vær så snill og si at du har tatt silikon. Det kan ikke være fysisk mulig å se sånn ut i virkeligheten? Det er helt utrolig umulig for meg å skjønne. Herlighet, det er jo usannsynlig sykt. Kroppen din er jo et fucking tempel! Så utrolig fin du er. !!!

    36. hahah, du erså kvalmende! det er ikke sånn at hvis du legger ut lettkledde bilder av deg synes folk at du ser tynnere ut? men du har jo lite klær på hele tiden, har du ikke ?:) ler av de rævslikkerne over her; herreguud du ær jo sjempe tyn joo!!!:));););)<3<3<3. Plis slutt med sånn der.. og jeg kjenner jeg blir flau på dine vegne, sophie. Når du blir eldre og forhåpentligvis har fått mer vett og selvrespekt i skallen, tror jeg du blir litt flau over dette! 😉 well, du burde vertfall det

    37. Sunniva: tror hun du siktet til mente at sophie overhodet ikke var feit, heller mager. 🙂
      Og de som sier du er feit, er sjalue og kjeder seg noe sykt. Det er lett å se at du har en kjempe fin, slank kropp, så jeg håper virkelig ikke du tar de kommentarene til deg! :))

    38. Hahaha at noen kan si det sier jo bare litt om hvor lite de har å gjøre. En hver oppegående person ville ønsket seg kroppen din:) Du har en herlig personlighet, og bare fordi du blogger om deg selv betyr ikke at du er selvopptatt( som tydeligvis mange andre tror)! Stå på <3

    39. hahahha må være ironi! ikke ta deg nær av sånt! du er kjempe fin!! utrolig bra at du ikke lar det gå innpå deg! skikkelig forbilde! jeg ble kalt feit fra jeg var 9 til jeg var 13 og lot det gå innpå meg. jeg gikk ned 30 kilo. 1 år senere(3 måneder siden) ble jeg nesten innlagt på sykehuset fordi jeg var for “tynn”. kjemper hver dag med å spise fordi kommentarene kommer opp i hodet mitt hver gang. kjempe bra at du ikke er sånn! forbilde!

    40. Du er overhodet ikke feit!!! 😀 dette innlegget bekrefter at du er moden nok til å ikke ta til deg all den dritten alle missunnelige mennesker er.

    41. Det er så teit at folk sier at DU er feit! Du ser jo normalvektig ut! Du var sikkert litt undervektig før, og nå er du normalvektig 🙂 Men du spiser jo veldig mye nå da.. 🙂

    42. Jeg elsker hun hun er så tynn pen og posetiv hun er helt fantastisk jeg er ikke misunnelig på hun okey da bare litt jo kjempe mye du er så pen

    43. synst da e bra at du som forbilde og som er på topplista skrive at da faktisk ikkje e noke gale i å ha eit par kilo ekstra! eg har sjølv noken 10-20kilo for mykje, og da kan forklarast so enkelt som “før var eg tynn, so blei eg sjuk..”

    44. Du er langt fra feit. At du har gått opp 10.20 kilo er bare bra for deg. du ser både sunnere og bedre ut :))

    45. Sophie, du er en skikkelig smart jente og jeg er så glad for at du skriver om temaer som kan være litt “kinkige” ;3 Jeg er absolutt enig med deg om at du IKKE er fet, og jeg må nevne at jeg syns det er kjempe bra at du skriver om det på bloggen! n_n Det er viktig å si ifra. 🙂

    46. heia æ kjønne virkelig ikke koffer dem si at du er feit du e veldig tyn. å veldig fin. æ like veldig godt bloggen din.å jeg er lillesøstra til maartine bakken.

    47. Detter er kanskje det “vanligste” temaet blandt jenter og sikkert blandt mange gutter også. Feit, Tynn, Tren.. Osv. Hvorfor er det sånn? Spiseforstyrrelser øker blandt unge jenter/gutter. Få jenter kan se på seg selv og mene at de er pene. Jeg syns alle er pene. Om du har noen kilo ekstra eller om du har noen kilo for lite. Om du er høy eller lav. Du er like verdifull som alle andre. Utseende skulle ikke hatt alt å si i dette samfunnet. Ei jente som er stor og kanskej ikke har utseende helt med seg blir mer sett ned på enn en kriminell. HELT utrolig hvordan ting er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg