min framtidlige kjærste

Haha åh, dere kjenner vel sikkert meg såpass godt nå at dere vet at jeg har en greie for “smågutter”?. Og nå har jeg blitt helt forelsket i Jaden Smith! Dere vet den lille søte ungen fra karate kid?? Han har tydeligvis vokst en del, og har nå potensial for å bli en ordentlig kjekkas! Tror riktignok bare han er 14 år, enn så lenge. . Men jeg har dibs på han om noen år!

Og så fant jeg denne videoen av han og Justin Bieber som går på skøyter og diverse, ååh kan det bli bedre!? Jeg dør litt på innsiden når han ler på slutten, så søt! Haha føler meg som en liten 14-åring igjen med alle de kjendisforelskelsene jeg har på gang akkurat nå! Hvem er finest, Jaden eller Justin? Klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg skal gifte meg med av de to. . De får enkelt og greit bare sloss om meg! ;)

80 kommentarer

Siste innlegg