avslapping

Har noen av dere andre iphone-eiere hatt problemer med å sende meldinger i dag? Jeg kan motta meldinger, jeg kan ringe som vanlig og jeg har dekning, men meldinger får jeg ikke til å sende. . Det kommer bare opp et rødt utropstegn med beskjeden “feil ved sending av melding”. Veldig rart, kjenner flere med iphone som har hatt det problemet i dag!

Har nettopp tatt et bad, har vært så utrolig sliten i dag. Jeg har sovet knappe to timer siden i går, så det var godt å hoppe i et varmt badekar å samle litt energi! Har fri fra skolen i morgen og på torsdag, det skal bli så utrolig godt å få sovet ut. . Selv om jeg som vanlig har 1000 tanker i hodet, masse ting jeg må fikse opp og stryke av listen med gjøremål så mye avslappning blir det nok ikke! Tenkte å kjøre igang en ny konkurranse i morgen på bloggen også, så hold utikk etter det ;) Good night!

Haha, ser dere det svære blåmerket jeg har?…

…om ikke, så ser dere det nå! Er nesten litt stolt, føler meg sykt bad-ass og har aldri hatt noen store blåmerker før.

Avslapping!

43 kommentarer

Siste innlegg