igang med treningen!

I dag har jeg som sagt vært å trent, før var jeg jo kjempeflink til å trene masse forskjellig å gi dere insprasjon, nå trener jeg aldri lengre. . Det synes jeg såklart er veldig trist, det er dumt når jeg har hatt så mye motivasjon og nå er alt borte! Men det er ikke så mye mer å gjøre enn å bare løfte på rumpa å komme seg til et treningsstudio, ett av mine nyttårsforsetter skal i alle fall være å trene mer! Denne uka har jeg fått prøveuke på et treningsstudio, så da skal jeg trene hver dag å se om jeg kommer inn i rutiner etterhvert. Spennende blir det, å gleder meg til å forhåpentligvis få litt resultater! Noen av dere som trener å kan komme med motivasjonstips eller vet om noen morsomme gruppetimer? 

Etter treningen våget jeg meg inn i solariummet sammen med Anne-Sofie, man skulle kanskje tro at jeg aldri ville sole meg igjen etter hva som skjedde sist . . ? Men neida, jeg trosset frykten å det gikk helt fint, jeg blir sinnsykt fort brun så nå føler jeg meg kjempebra. Det er mange som kler å være blek og dere missunner jeg utrolig mye, jeg klarer ikke å synes jeg selv er pen om jeg er blek. . Men men! 

 

115 kommentarer
    1. altså, sophie, du er nydelig og alt det der, men måten du framstiller deg selv på syns jeg du burde være flau over. du skaffer deg faen ikke noe respekt av å legge ut sånne bilder, det skader jo ikke å beholde toppen på, kjære vene. og har lest bloggen din en stund, og mister respekten mer og mer for alle de bildene jeg ser som er så lignende det nederste. du er ikke så ung lenger og da er det på tide å begynne å ta valg for framtiden og framstille deg selv som en moden person som ikke må ta av seg klærne for å få oppmerksomhet. lykke til videre.

    2. Gå inn på weheartit og søk på “training”, masse bra motivasjon der:D Og ikke tenk på hvordan dagen i dag ser ut, tenk på hvordan du er om 3 mnd.
      Selv om du har en fantastisk flott kropp fra før da!:)

    3. btw du der oppe som kaller deg Å HERRE GUD
      Det er hennes blogg, hun legger ut bilder hun er komfortabel med. Vær glad hun dekket over hvertfall. Det er respekt nok!

    4. fy fan.. nå la du ut det siste bilde for at vi skal si ” herregud, du trenger ikke å trene… du er jo perfekt..blabla ” Gi deg..

    5. Jeg også sliter med motivasjon.. Det er no dritt :/
      Sjekk gjerne ut bloggen min om Emblem 3. Kansje du liker musikken! Har du ikke hørt om dem før har det kommet ut et fakta innlegg om dem på bloggen 🙂

    6. Du blir nok super brun med masse sminke i ansiktet..forresten, føles det ikke ekkelt å trene med så jævelig mye hår? Du skal trene, ikke på moteshow

    7. Du som kaller deg ” Å HERRE GUD ” Det er hennes blogg, hun kan gjøre hva faen hun vil eller? føler du deg bedre av å komentere dritt, så synd for deg. Det er ikke så koselig å få all den dritten komentert på bloggen sin! Hvis du ikke liker det hun legger ut, så kan du heller bare slutte med å lese bloggen hennes.
      Stå på Sophie! Ikke bry deg om alt det stygge folk komenterer! Elsker bloggen din! Du er best!

    8. Altså du dro på sykehuset (?) forrige gang fordi du hadde solt deg altfor mye, og en uke senere tar du sol igjen? Bra jobba. Du har skjønt det!

    9. ÅÅ du er så herlig! <3 Men jaa, er det ikke stress å trene med extentions? ikke det at jeg klager, hadde nok gjort det samme hadde jeg hatt penger og tålmodighet til å bruke det!

    10. Altså herregud, kall meg sjalu om du vil, men det er jeg ikke. Men det du sier, er at det ikke burde være så farlig å legge ut bilder av seg selv i undertøy, fordi det er det samme som å legge ut bilder av seg selv i bikini? Vel, det syns ikke jeg heller, men det er grunnene til at du gjør det som gjør meg irritert. Alle vet at du gjør det kun for at gutter skal syns du er pen, eller å få oppmerksomhet og komme høyere på topplisten. Det er rett og slett kvalmt.

    11. et treningstips jeg vil gi deg sophie er å ikke starte å trene hver dag. Hvertfall ikke når det er lenge siden sist. Da blir man fort lei og er ikke sikkert man klarer å restituere seg nok til neste trening. Jeg går på idrett og har noen treningsfrie dager. Det er for å få ikke overbelaste kroppen. Håper du tar dette til deg 🙂 ellers vil jeg bare si: Stå på, håper du klarer å holde motivasjon oppe!

    12. Hei, dette har ikke noe med dette innlegget å gjøre, men har et spm. Hvorfor var du auf’er under 22. Juli, og plutselig byttet til unge høyre??

    13. Synes det er idiotisk på å ta sjansen på solarium når du opplevde uhell sist gang. Du kommer vel til å ende opp med hudkreft før du fyller 40, hvis du forsetter slikt. Finnes viktigere ting enn å bli brun 😉

    14. etter at du ble så brent og skadet av solariumet, og så 3-4 dager etter så slenger du deg rett inn i et solarium igjen? Det er helt sykt. Du bryr deg mer om å se bra ut enn å dø av livsfarlig stråling.
      btw, du vet at man bare kan redigere vekk den svarte sensureringa på bildet så man kan se alt som er bak det? haha

    15. Herregud, jeg skjønner ikke at du tør! Hvis jeg husker rett har man ca. 50% større sjanse for å utvikle hudkreft (og få maaaasse rynker) etter å ha blitt så solbrent som du ble forrige gang. Kan du ikke bruke spraytan eller noe? Fakebake, Xen-Tan, St. Tropez, et.c., et.c., du får jo masse sponset. Jeg sier ikke dette for å være slem men fordi jeg blir oppriktig bekymret for deg!

    16. Hold da op, sikke mange utrolig unødvendige kommentare, det er hendes blog og hun bestemmer selv hvad hun poster!

    17. du blir veldig fort brun? hahah, næj det blir du ikke 😉 men du har vell begynt å stikke melanotan igjen 😉 gjennstår jo å se 🙂

    18. det er forte lettere å finne motivasjon, når du går på treningstimer. for da er dere mange om samme ting. jeg går på treningstudio, å det er best å trene med ande da finner du lettere motivasjonen. anbefaler zumba, sep/syrke og andre sal timer.

    19. heii, jeg spiste nesten ingen ting på en uke, og fikk kjempe fine bein! aldri vært så fornøyd, greier virkelig ikke trene, bra jeg har naturlig stam kropp? trener aldri?

    20. Auda! Er det virkelig så ille å være på 4. plassen at du må provosere spnn? Jeg blir ikke provosert, men det kan kanskje være litt flaut for deg da. At du legger ut ett sånt bilde og nobody gives a fuck. Så står du der bare da toppløs med kameraet ditt.

    21. Du kan like så godt fjerne sensureringa, man blir ikke mer horete enn det du er uansett. Skjønner meg ikke på de som klikker helt, leserne dine burde jo være vant til å se deg naken nå

    22. Er forskjell på konstruktiv kritikk og stygge kommentarer. Til dere som klager på “ÅHERREGUUD”-kommentaren. Det er konstruktivt, dere trenger ikke rage helt. hahahaha jees. speahless

    23. Du er en idiot. Høyre er for pels 😉 Og du er medlem i Unge-Høyre. Jeg ser det i så å si hvert eneste dypt innelgg du skriver, at du SIER IMOT DEG SELV! Du gjør det hele tiden, du er så ufattelig dum. Du skriver lange tekster og putter inn fremmedord i hytt å pine, uten å vite hva meningen med det du skriver egentlig betyr. Og dette er uthenging på høyeste plan!

    24. Er det ingen voksne som “passer” på deg? At du tar sol igjen etter hva skjedde sist. Forstår at du bestemmer selv men synes det er trist at du lever som du var 25 allerede. Fest og drikker før du er gammel nok, bare trist å høre om. Alle barn trenger voksne som kan rettlede dem, syns det virker som du mangler det. Ta gode valg for deg selv, tenk litt fremover.

    25. Så flott at du har begynt å trene igjen! (ikke det at du ser ut til å trenge det med det første) men i hvert fall om du går på elixia å trener så vil jeg anbefale boxing på det varmeste! Det er veldig gøy og lett og ikke minst sosialt og morsomt! 🙂
      Elsker bloggen din <3

    26. En motivasjon kan være at trening forandrer DNAe ditt! Altså jo mer du trener jo mer kommer du til å like det å du blir mer sporty! 😀

    27. Det hun også må tenke på er at når hun en vakker dag skal søke jobb, så kommer arbeidsgiveren GARANTERT til å google henne. Og det er ikke sikkert han/hun er så fornøyd når disse nakenbildene og festbildene dukker opp. Tenk på fremtiden!
      Hun skal for min del legge ut HVA hun vil, men det er jo bare synd for henne hvis hun mister en jobbmulighet på grunn lite tenking over hva man legger ut!

    28. For dere som sier at hun ikke trenger å trene? hvorfor ikke? for hun er tynn?
      ja hva så, man trener for å holde seg i form å bygge muskler. har ikke noe å si om du er tynn eller tykk, trening er bra uansett hvordan kropp man har!

    29. herregud, hore xDDD dårlig forbilde ass xDDD hhahaha, tragisk at folk kommenterer slike ting så ofte! Synes ikke du har lagt ut noe særlig “provoserende” egentlig , bilde er jo sensurert

    30. For det første til alle som kommenterer. Å ta solarium er ikke farlig før du gjør det i store mengder. Jeg har vært borti FLERE leger som faktisk ambefaler å ta sol i mørketiden, og ja. Akkurat nå er det mørketid i Harstad så tilfører hun bare sunn D vitamin til huden sin. Det er bra! Ta bare ikke for ofte. Og et lite tips for å få motivasjon til trening: Ikke begynn med å trene hver dag den første uka, for det første fordi da går du lei, og fordi på lang sikt vil ikke det at du trente hver dag første uka motivere deg med mindre du fortsetter med det hver uke fremover. Da vil du heller bare alltid tenke at du gjorde det best første uka, og aldri like bra igjen! LES OM AKKURAT DET PÅ BLOGGEN MIN! Har skrevet en dødsbra artikkel om hvordan man burde starte opp med treningen, skjekk det ut!!! Love youre blog btw :*

    31. Og enda en gang til dere IDIOTER som kommenterer? Gå å gjør noe sunt å bra for dere selv, enn å sitt og klag på ungdom som bare prøver å inspirere andre på sinn måte.
      Og vær bare gla hun har sensurert, tenk så mye mer hets dere skulle gitt henne hvis hun faktisk IKKE hadde sensurert. Faens haug med idioter. Hvorfor går dere inn på denne bloggen i det hele tatt, når dere vet at dere ikke liker dama som skriver den?? Fucking braindead people.

    32. E de så vanskelig å gå å finne en topp før du tar bilde?heller enn å sensuere? Haha 0 hate, men du burde begynne å tenke over ka du legge ut på bloggen xd hahaha

    33. Hvordan ser treningsplanen din ut? Du bør se på styrke, 2 eller 3-splitt, kondisjon og gruppetimer gjør ingenting for deg.

    34. Veldig smart beslutning å ta sol et par dager etter at du har blitt så ille brent at du havnet på legevakten. Du blir sikkert brun, fin og rynkete som en rosin om noen år om du fortsetter slik. Du har skjønt hva som skal til =)

    35. hei, vet ikke om du leser alle kommentarene men prøver uanz; jeg vet at du er vegetarianer, kan ikke du legge ut noen oppskrifter, feks, du sier du spiser taco uten kjøttdeig, spiser du med soyabiter da? og hvordan isåfall tilberedes dette? hadde vært veldig lærerik og kult med litt inspo på den fronten synes jeg:) har ikke tenkt til bli vegetarianer på hel tide, men om jeg kan spise soya biter eller tilsvarende de fleste gangene så hjelper dette og 🙂

    36. Bestill PT-time! Da får du flere øvelser og et treningsprogram tilpasset deg og dine mål 🙂

    37. Overvinne frykten? Her er det mer snakk om være tunglært. Angående trening; ikke ta det for hardt, da røykere er mer utsatt for infarkt etc ved hard belastning.

    38. Huff, du ødelegger huden din totalt med den solinga. Og det er når man er ung at huden tar mye skade som vil bli synlig i senere tid når du runder 30 + 😛 Kommer ikke til å se pen ut..akkurat som moren min. Tok mye sol da hun var ung og ser ut som hun er 60 nå…hun er bare 50.

    39. Så modig du er som “overvinner” frykten ved å sole deg igjen, knapt en uke etter at du havna på sykehus og sutret og klagde deg over hvor fælt du hadde det! Du sier selv du er så smart, og at man ikke skal dømme deg pga utseende. Dette er vel en av grunnene til at man dessverre dømmer, for jeg må ærlig si at det er helt idiotisk å gå over lik for å bli brun! Jeg liker ikke å kalle folk dumme, men dette var utrolig DUMT!

    40. du er sykt nydelig! du er forbildet mitt og jeg elsker bloggen din. Syns du er kjempe positiv når du blogger, klarer nesten ikke å gå 1 dag uten å lese bloggen din! stå på!<3
      -Carmen

    41. Flotte bilder av deg! 😀 Trenger trenings- motivasjon jeg også.. var så å si ”treningsnarkoman” for et og et halvt år siden men nå har jeg ikke trent på et og et halv år ;o
      Ha en super dag, Sophie! 😀

    42. Du burde prøve zumba eller noe liknende hvis de har det der. Det er en slags treningsdans! Veldig gøy! Jeg gikk på et treningssenter før og trena det 2 ganger i uka, man trener samtidig som man danser og har det gøy og du trenger ikke å kunne det fra før av, man lærer seg det med en gang! Verdt å prøve!<3

    43. dustfolk uten hue…få dåkker et liv før satan! slutt å kritiser andre uten å vette kordan dåkker sjøl ser ut engong. slutt å vær så jævla sjalu… ho har iallfall et hjerte. skaff dåkker ett, så bli dåkker vel normal dåkekr åsså førhåpentlivis

    44. først kan jeg si til alle dere som skriver negative komentarer men ikke tør å stå for det dere skriver.. hvorfor være anonym? grådig feigt… og ikke minst å skrive alle de stygge ordene…… at dere ikke skammer dere!! så til sofie , ikke ta sol, du skader huden din så mye og iallefall hvis du nettopp har vært så brent som du har vært..

    45. Du viser alt for mye , jeg vet om en 10 åring som går inn på din blogg , og prøver og være deg ! Hun har etterlignet mange av bildene dine , eller “prøvd” . Det er sikkert flere barn som leser bloggen din.. Just saying !

    46. Blir så sykt oppgitt av de trangsynte kommentarene her.
      SOPHIE GJØR SOM FAEN HUN VIL. Synd for de ti åringene som ser det, bare fordi en blogger gjør det og det, betyr det ikke at hele norge må gjøre det samme. La jenta gjøre som hun vil.
      Jesus Fuck….

    47. Hatet trening selv for noen år tilbake, men så begynte jeg på Friskis & Svettis (kjerringtrening tenker du vel nå), men det er faktisk utrolig moro! Hvis du kommer på de rette timene selvfølgelig. Nå er jeg selv instruktør der, og trives veldig! Kanskje siden alle i F&S jobber frivillig, så ser man virkelig en ekstra glede i treneren. 😉 Bare et tips! 😉

    48. Så bra at du synes nån pass å va bleik! E ikke alle som syns d.. uheldigvis førr me, ei 17 år gammel jentæ som har Solallergi! kan ikke sol me i solarium, kan ikke va ute i solæ og tøl ikke litt UV stråla på kroppen min, i d heile tatt.. Ganske jævli å få vettæ at man aldri kan fær tel sydn ijænn, eller va ute å lek i sola i bre shorts og topp, eller aldri bi brun ijænn.. Ælsk bloggen din læs den kvar dag! <3

    49. Skjønner at dere bryr dere om henne. Ang det med solarium. Og at dere syntes det er dumt osv. Men det er ikke deres liv, og ikke deres valg. Det er helt opp til Sophie om hun ønsker solarium eller ikke. Det er hennes hud, kropp og blogg – ikke deres.
      Haha.

    50. Herregud, folk tar av. La jenta ta sol, det er hennes valg.
      Men over til et annet tema. Er utrolig glad for at en så stor blogg tar opp hvordan dyr blir behandlet. Det jeg lurte på var om du kunne skrive noe om dette mccruelty.com. Dette er hvordan McDonalds behandler “chickenuggets”. Jeg og flere av mine venniner har stoppet å spise der. Selv om de ikke behandler dyrene like ille i Norge, støtter man forsatt firmaet McDonalds. Blir så kvalm. Hadde betydd utrolig mye om du kunne skrevet om det Sophie. Stå på, du er rå!

    51. jeg trener styrke 4 ganger i uken og ren cardio 1-2 🙂 Selv har jeg fallt for zumba/combat timene vi har på treningsenteret jeg trener på! Artig gruppetime hvor du får brukt hele kroppen.
      I tillegg liker jeg corepuls som er styrketrening som også får opp pulsen, meget effektivt 😀

    52. Kan du ordne en konkurranse til om å vinne 180 gram hair extensions fra luxushair???? Eller få ordnet rabattkode? Hadde vært SUPERT nå før jul…..
      DIGGER DEG

    53. FLINKA!!! og obs: vil bare si at du er den peeneste eg vet om! men det er ikkje det som gjør deg til mitt forbilde.. det er kor utrolig bra du er! sikker rart eg sier det siden kjenner deg jo ikkje i det hele tatt i grunnen! men du er ikkje som rosa-bloggere flest, du har så mye mer en bare utsende <3 blandt annet en vakker utstråling og et vakkert hjerte som bryr seg om andre <3

    54. ahahahahahah regner med at du er greit skuffa over å ikke ha fått mer enn litt over 100 kommentarer på dette innlegget, og at veldig få av dem er om nakenbildet du nettopp posta… face it, det funker ikke lenger, folk har blitt vant til å se deg naken, forsøket ditt på å provosere faila, må le jeg

    55. Stakkars jente, la hun få være seg selv, la hun få fremstå slik hun vil uten at dere må henge dere opp i og kommentere alt som er galt i DERES øyne… Du er nydelig, Sophie.

    56. Jeg synes alle der som klager på det så kalla “nakenbilde” kan gå STRAKA VEGEN til HELVETE!!! La nå Sophie gjøre sånn hu vil. Hadde jeg vært henne så hadde jeg lagt ut et toppløsbilde bare for og irritere dere som kommenterer dritt enda mer 😛
      Sophie er fin, og hun bestemmer selv!!

    57. Så bra du har begynt med trening igjen!
      Sliter med motivasjon til egentrening hjemme, så jeg har desverre ikke noe å komme med 🙂

    58. Sophie, du blir bare behandlet like bra som du behandler deg selv, er det noe som heter. Når du legger ut bilder som det nederste, degraderer du deg selv så til de grader at det er flaut. Du er ei smart og klok jente, men her ser du ut som en 13 år gammel jente som tar nakenbilder og sender de ut med sensurering over puppene på SnapChat i 10 sekunder. Det blir nesten sånn at jeg synes litt synd på han kjæresten din.

    59. Takk Gud for at det finner folk som sensurerer og ikke bare er ute etter oppmerksomhet<3
      Mn må si jeg synes synd på kjæresten din...

    60. Til MARIABELLE
      Kanskje ikke ALLE i denne FUCKING’s verden har en blogg hvor vi legger ut nakenbilder? :)Kanskje noen av oss prøver å få oss en jobb i fremtiden, og derfor er vi “anonyme”

    61. Lol… Hvorfor sensurerer du når mann kan se den ene BH-stroppen?? Du har jo på bh? LOL…. Oppmerksomhet syk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg