ting endrer seg

Har vært på besøk hos Lotte i kveld, som jeg har nevnt litt kort før har hun vært i en bilulykke og har knekt ryggen, derfor ligger hun bare hele tiden og kan ikke gjøre noe som helst på tre måneder. . Det er såklart veldig trist, men er det noen som er glad i alle mulige situasjoner så må det være henne! Jeg og Amanda dro i allfall innom der med blomster, godteri og brus og hadde litt jentesnakk. Helt sinnsykt hvor fort ting forandre seg, hvem hadde trodd dette skulle skje med noen man faktisk kjenner. . ? 

Det var noen som spurte om jeg kunne skrive litt om hvordan man går fram om man vil arrangere bursdag, og det er så enkelt som at du finner et lokale til utleie som du vil ha, jeg betalte 3000 kr for det jeg leier. Så må du helst ha dj, det betalte jeg også et par tusen for, to vakter som skal ha et par tusen hver, så har jeg fikset masse drikke til gjestene som også koster en del, glass, sugerør, ballonger og annen pynt . . Så ja, det blir en del penger til sammen, og det er et sinnsykt stress. . Men satser på at det blir verdt det, skal legge meg nå slik at jeg er uthvilt til i morgen som blir en laaang dag! God natt!

Lotte, jeg elsker deeg!

31 kommentarer

Siste innlegg