en liten oppmerksomhet

Vi hadde faktisk tentamen i dag på skolen, i norsk rettere sagt. Skuffelsen var stor når jeg fikk vite at vi måtte sitte til klokken 11:30 uansett om vi var ferdig lenge før, jeg tror ingen sukket like høyt som meg når den beskjeden ble gitt i klasserommet, haha. Sååå, jeg var ferdig klokken 09:00 og etter det leste jeg igjennom hele norskboka, tror aldri jeg har hatt det så kjedelig før i hele mitt liv! Men det gikk bra på selve tentamen, da.

Har begynt å ha håret på en litt ny måte, watcha think?

Jeg må bare fortelle dere noe søtt som skjedde på skolen for et par dager siden! En gutt i andreklassen hadde brukt flere dager på å å lage 600 små papirhjerter som han la på pulten til alle elevene og lærerne før skolen for å gjøre oss glad før jul – tenk at det finnes slike mennesker? Han hadde også forskjellige sitater på hvert eneste hjerte. Akkurat den lille oppmerksomheten der kommer jeg til å være glad for i flere dager framover ♥ 

Nå må jeg løpe ut døren, skal på posten å hente et par pakker, og så drar jeg, jentene og Martin til lokaket for å fikse til bursdagen i morgen! 

Bildet er lånt fra Amanda!  

68 kommentarer

Siste innlegg