tilbake til normalen

Nå ser jeg endelig nesten helt normal ut igjen! Det eneste som er feil akkurat nå er at jeg enda er veldig rød og at jeg flasser så mye, men det kan man fikse fort med litt fuktighetskrem og sminke! Jeg er utrolig glad nå. jeg lovet meg selv at etter det her skulle jeg aldri klage på utseendet mitt igjen, og det løftet skal jeg jammen meg holde! Jeg tenkte, tenk om noe sykt ille faktisk hadde skjedd med meg en gang? At jeg kommer i en brann og hele huden min faktisk brenner opp? Da kommer jeg til å angre på alle timene jeg brukte på å klage på utseendet mitt, som egentlig ser helt grei ut. Slik bør man tenke, det er mange som er uheldige og man vet aldri hva som kommer til å skje. Haha, tenk at en tur i solarium ga meg denne oppvåkingen her! 

Har hatt en ganske fin dag i dag, når jeg våknet så jeg ikke normal ut for å si det sånn, men det har bedret seg utover dagen så satser på at det holder seg til i morgen – jeg vil på skolen! Savner klassen og kontaktlæreren vår faktisk, haha. Anyways, Mathias sov hos meg og det var veldig koselig som vanlig, han får meg alltid i godt humør uansett hva ♥ Etter han dro på skolen har jeg egentlig bare sett i taket, dusjet, sett litt mer i taket og sett litt på ugly betty. . Og jeg har vært på en liten kjøretur med jentene! Nok om det, gleder meg til en dag med normal blogging i morgen! Snakkes da med bedre bilder og alt! 

Meg nå. 

50 kommentarer
    1. Godt å høre Sophie! Elsker at alt du skriver er saklig, selv om du er barbie på utsiden,(noe jeg digger) så er du sykt smart og bruker faktisk hue 🙂

    2. Godt at du innser litt hvordan folk som virkelig ser sånn ut hele tiden og virkelig er skadet i annsiktet har det. Og at du skal slutte å klage på utsendet ditt! For du er ganske pen! 🙂

    3. Bra man tenker sånn egentlig! 🙂 jeg har atopisk eksem og må bruke masse penger på kremer og salver. Noen ganger kan jeg ikke gå med sminke fordi det svir, jeg flasser i ansiktet noen ganger om jeg ikke er så nøye med å smøre meg og huden min er mye tørrere enn normalt så jeg får ofte kviser. Jeg føler meg heller ikke komfortabel med bare armer fordi huden min er rød og full av eksem. Om sommeren har jeg ingenting, og det er stor overgang. Når jeg ser på armene mine og det ikke er noe eksem der så er det faktisk uvant, mens for deg er det f.eks helt normalt! Aner ikke hvor mange ganger jeg blir sur og deprimert for at ganske mye skal gå utover ting pga en eksem 🙂 men som med andre ting, får man prøve å gjøre det beste ut av det og tenke positivt! Mange som har det verre enn meg også.

    4. Fint at du har blitt bedre Sophie! Og ja, kanskje det var meningen at det skulle skje sånn at du skulle våkne opp å skjønne at du ser ganske så bra ut!Hehe, tror nesten dette var skjebnen din jeg.

    5. Fint at du er bedre igjen:) Ja, det er bra å tenke sånn! Hørte du om hun dama som fikk hele ansiktet revet bort av en sjimpanse? Det var ille, det! I tillegg mistet hun jo synet sitt og måtte amputere hendene…

    6. STYGGE JÆVEL!!!LESPE
      ok, takk nå som jeg har oppmerksomheten din vil jeg bare si at jeg digger bloggen din og mente ikke det jeg skrev over..unnskyld. Men poenget mitt er at i dette innlegget så burde du tenke på en liten gutt som heter Even (står masse om han i avisene/nett) han var jo i en brann.. Og den følelsen av å ha han på fanget er det rareste jg noen gang har opplevd. Han er jo nesten helt brent opp.. Så denne lille solarium krisen din er ingenting å sammenligne med han.. han er helt forskjellig… Tenk hvis det var deg? Jg har bare så lyst at du skal ta deg til og lese om han.. Og at den største krisen i livet er ikke hvis det ene brynet ditt er styggeste enn det andre..
      STÅ PÅ DIGGE DEG<3

    7. så du kan ha overnatting av gutter og kjøre rundt med venninnene dine, men du kan ikke gå på skolen? lol
      og skjer med at du sover med masse forskjellige gutter? det er ikke normalt nei, og de fleste jenter får ikke lov til det.

    8. så sant. jeg hadde vannkopper i september. så helt jævlig ut. satt å så på bilder av meg rett før jeg fikk det. da syntes jeg ikke at jeg var så stygg lenger.

    9. Det er litt rart å tenke slik, men tenk om alt dette var et tegn siden du har hatt så dårlig selvtillit i det siste, og så skjer dette sånn plutselig? Kanskje en høyere makt som prøver å vise deg å sette pris på hvordan du ser ut? 😀 (at du faktisk ser bra ut)

    10. mye styggere enn før du ble brent 🙂 faen, skulle ønske at du ikke ble frisk og at du måtte skjule det stygge trynet ditt med skjerf og solbriller, da slipper jeg å se det

    11. Så bra at du begynner å bli bra igjen da!:D
      Digger deg og bloggen Sophie!
      Du er forbildet mitt❤

    12. Så fint at du er bedre igjen nå 🙂 Jeg tror alle har godt av en slik oppvekker (nå mener jeg virkelig ikke en så vond som det du hadde, men du forstår nok poenget mitt) iblant, det er jo i slike situasjoner man virkelig ser hvor godt man har det =) Etter to uker med influensa lever jeg på en rosa sky i minst en måned, bare takknemlig for at jeg ble frisk =) Hihi, håper du får komme deg til skolen snart =)
      ♥ Lizbethosnes.com – Mitt liv med mine interesser, og lidelsene angst og anoreksi.

    13. Hvem er Mathias? En ny gutt du holder på med? Det er vel ikke han samme som som du kalte på zack efron fyren?:P Your naughty girl..:P

    14. Mr. anonym, jævla balleløst å ikke skrive navn.
      Hvis du syns henne ser ut som en jævla and så drit langt faen i å klikke deg inn på bloggen, du velger helt selv om du vil inn i andesesongen på blogg.no
      Stop hating, du velger det selv, det er bare du som velger å kommentere dritt, jealous maybe?

    15. så bra da ! 😀 digger bloggen din! :DD
      lurte på om du ikke kunne ha laget et innelgg om hva du spiser og hvordan du trener for å få så fin rumpe?O:)

    16. Nå skal det sies at jeg ikke har lest igjennom hele bloggen din. Men, det jeg ser er at du er motstander av pels, og alt i den gaten. Til og med veggis! Det er jo aldeles fabelaktig, men… Jeg bare lurer på, er håret ditt ekte? Dvs, extensionsene. Fra mennesker? For du vet sikkert at den industrien ikke er helt plettfri. Og… Menneskehår Vs. Pels..? I’m just sayin. Skjønner at man ikke kan henge seg opp i alt, og at det er dyrenes rettigheter du kjemper for. Men det er faktisk småjenter i U-land som klipper av seg håret slik at du, og alle vi i vesten kan vifte med de lange vakre lokkene våres. Jeg bare lurer på om du i det hele tatt har tenkt på det? Eller, om det er noe du kanskje burde tenke på :>

    17. Så bra 🙂 Det tok noen uke før jeg ble “normal” igjen dvs med flassing og slikt 🙂 Jeg brukte en liten formue på apoteket og Decubal-kremer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg