jeg er lilla

God kveld! I følge mamma ser jeg litt bedre ut i dag, jeg synes ikke helt det selv men. . Er vanskelig å forklare hvordan jeg ser ut, beste sammenligningen jeg kan komme med er en liten baby. Jeg ligger bare i senga med lyset av hele tiden, og en gang i blandt orker jeg å ta opp pcen for å oppdatere dere, ellers sover jeg bare. Lurer på når jeg ikke ser hoven ut lengre, det ekleste er vel at jeg ikke klarer å dusje så føler meg så grusom! Jeg-hater-dette. Er sykt hvordan en liten ting kan endre så mye, om jeg ikke hadde tatt solarium på fredag hadde helgen min sett helt annerledes ut.

Var veeeldig usikker på om jeg skulle legge ut dette bildet . . Men her ser dere, det er ikke redigert og jeg ser seriøst LILLA i ansiktet.

En god ting med dagen er at hver søndag får jeg og søsteren min en gave istedenfor vanlig kinderkalender, litt spennende å ha noe å se fram til en gang i uken! Jeg fikk to par løsvipper og to neglelakker, noe å se fram til når jeg kan pynte meg igjen haha ♥

 

90 kommentarer

Siste innlegg