i’m in hell

En liten update . . For å ta det kort: av solarium i går har jeg fått blemmer, opphovnet ansikt, en grad forbrenning, jeg har vært på sykehus, hatt kjempehøy feber og hallisunert. Jeg ser overhode ikke ut som meg selv fordi ansiktet mitt er dobbelt så stort, som om jeg har blitt stukket av 1000 bier eller noe sånt. Tenkte jeg kom til å være i fin form i dag, men det har bare blitt verre. Jeg klarer ikke å kle på meg fordi hver gang noe kommer nært huden min, omså det er et laken kjennes det ut som 1000 nåler som stikker inn i huden min. I følge sykehuset kommer jeg til å se slik ut i en uke, så ja – der gikk den bursdagsfeiringen til helvette for min del, vennene mine får vel bare feire den uten meg på lokalet jeg har leid til min egen bursdag. Nå skal jeg ligge alene her i mørket og deppe litt, hva annet skal jeg gjøre?

Ønsk meg god bedring ♥

Slik så jeg ut på vei fra sykehuset i dag. . Haha skjerf over hodet og solbriller i desember.

198 kommentarer
    1. hahaha ikke frekt ment eller noe sånt, men fyfaen så morsomt hahah! Håper du har litt selvironi hahaha

    2. God bedring sophie!! Håper det går fortere bort sånn at du får vært med på feiringen din <3 ska krysse fingrene for deg 🙂

    3. Ikke vondt ment, men der kan du jo se at det faktisk ikke er særlig lurt å ta så jævli mye solarium. Vet at det er deres valg, men det virker ut som om at dere ikke skjønner konsekvensene.

    4. Karma kalles det! Ehe, neida stakar deg. Skjønner ikkebheelt hvordan du fikk det til? Haha. Sånn går det når man vil for mye på en gang. God bedring da<3

    5. kan godt hende det er den kremen du brukte i mens du tok sol som har gjort det sånn at du ser sånn ut 😉

    6. Uff, det hørtes virkelig ikke bra ut. Får håpe det bedrer seg og at du har lært av det, haha. God bedring <3

    7. Synes faktisk litt synd på deg , og være solbrent er forfedelig vondt.
      Håper det går fort over og når du først har blitt så solbrent så må du være ytterst forsiktig med huden din i solen i senere tid , du har jo nå fått en solskade så pass på huden din og beskytt deg alltid med høy solfaktor. Solarium er faktisk heller ikke og anbefale , da hvettfall kun en sjelden gang.
      God bedring 🙂

    8. Åh, herregud! Stakkars deg!:(
      Håper det går fort over, ikke noe godt å være solbrent!
      God bedring, verdens beste Sophie! 🙂

    9. Haha, unnskyld men “I’m in hell”? Du kunne jo sammenlignet dette med lille Even Kvien? Kanskje du får et litt annerledes syn på situasjonen din da? 🙂

    10. stod d ingen advarsel på kremen? vanligvis er det jo en 2-3 faser på disse tingle kremene, slik at man skal unngå å oppleve det du gjør nå.. den skal heller ikke brukes i ansiktet. gjorde det selv en gang og det var ikke noe godt etterpå..

    11. Hei, det går no vel over før den tid.. Når ska du feire bursdagen din da?? Har ikke du den 18 des? Hvis du feire helga før e d faktisk 2 hele uke te..:)

    12. God bedring! <3 Uffda, hvor mange minutter må man ta sol før noe sånt skjer? Blir nesten redd nå haha

    13. Uff… Stakkars deg så uheldig du har vert =( Håper du blir bedre fortere enn legen ga deg beskjed om. Kanskje du er heldig på den =)

    14. Uff det høres helt forferdelig ut!!
      Håper du kan være med og feire på bursdagen din:-))
      God bedring<3

    15. Kjære Sophie
      God bedring, håper alt kommer til å bli bra! 🙂 Du fortjener så sykt mye mer enn dette!

    16. huff! håper det stemmer, det som legen sier! du blir sikkert like pen som du alltid har vært om en uke! og kanskje du heller kan ta en bursdagsfeiring da? <3 God bedring<3 skjønner godt overskriften! <3

    17. Legg deg i litt under lunken vann i badekar. Smør deg med aloe vera planten. Åpne bladet til planten og smør deg med guffen 🙂 god bedring!

    18. Uff da, kjære deg! Vær for guds skyld FORSIKTIG mde huden din i ettertid, en så stor solskade som dette kan pushe kroppen langt i retning hudkreft..

    19. Kjør på med aloe vera! Hvis du er blitt brent på leppene også – prøv mentholatum (: Begge deler virker nedkjølende, så burde få deg i bedre form. God bedring!

    20. Egentlig så den lille delen av ansiktet ditt vi får se helt fin ut. Ser ingen blemmer eller rød hud.

    21. Er litt gøy å tenke på alle 40-50 åringer som plutselig kommer over deg å sitter å niii runker til deg.. Hahahaha!!

    22. HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA, forresten! HAHAHHAHAAHAHA!!
      Er vel ikke lenge før du får kreft av all solarium å botox å greier.. Hærregud, tenk å ødelegge livet sitt på den måten i så ung alder, HVOR er foreldrene dine liksom? For en oppdragelse!! :))

    23. Au da :/
      utrolig fin blogg du har.. og du er UTROLIG FLINK til å redigere bilder!!
      Fast leser! <3
      Stikk veldig gjerne innom min blogg og legg igjen en kommentar <3
      tirildons.blogg.no

    24. Uff, så ille! Så skal du ha bursdag i tillegg. Blir vel vanskelig for deg å dra tilbake å ta sol igjen nå! Jeg kommer værtall til å tenke på det neste gang. Forresten så syns jeg det blir for dumt å kommentere at det er morsommt, husk, det kunne vært dere.

    25. Uff, skjedde med meg også en gang. Hadde ikke tatt sol på kjempelenge og startet knallhardt med en halvtime sol hver dag 3 dager på rad… glovarm, sprutrød og dårlig i mange dager etterpå! Det var kjempevondt, og jeg også hallusinerte ;p klarte ikke å gjøre noen ting… God bedring, det går over etter hvert :-)!

    26. Det med oppsvulmet ansikt opplevde jeg i Tyrkia i sommer, helt jævlig.. Men jeg fikk noen tabletter og en krem jeg skulle bruke (aner ikke hva de heter da det står tyrkisk på dem), og jeg ble helt normal igjen neste dag. Kanskje du burde spørre legen din om noen medisiner? Jeg fikk beskjed om at det var en allergisk reaksjon.

    27. Som en av de kommentaren her over sier: BAD I ALOVERA! Hjelper virkelig. Når jeg var i Oslo på den JB konserten så ble jeg no jævli solbrent i trynet, kunne sånn seriøst ikke se forskjell på meg og en tomat. Satt 1 cm med lag av alovera i trynet flere ganger på den kvelden og natta, var nesten helt borte neste dag! Kunne ikke se at jeg hadde vært solbrent i det hele tatt!

    28. åh den er kjiip! kjenner så jævli den følelsen.. Du får ha god bedring sophie:-) hilsen fast leser

    29. det der hadde ingenting med solarium å gjøre, hvor dumme går det ann å bli, hun har jo tatt solarium tideligere også…det er jo opplakt at det er kremen som gjorde det!

    30. Du har det kanskje ille, men husk at noen har det alltid værre!
      Ja til hvite nordmenn, nei til solarium (for de under 18 hvertfall)!

    31. Huffhuff 🙁
      Men jeg må bare si deg en ting! Noen har sagt til meg at barbie er forbilde ditt, vel, lett det være det. Du ser ut som en barbie, og vær en barbie du, det passer deg! Denne bloggen ville ikke vært det samme om du ikek var det 🙂

    32. Lurer litt på hvor lenge du lå i solariumet? Kan jo skylde deg selv på en måte…Men hørtes absolutt ikke noe bra ut,så god bedring! <3

    33. Skaff deg en burka, så ser ingen det opphovna fjeset ditt. Ingen grunn til å ikke gå i sin egen bursdag altså 🙂

    34. Uff, høres ikke bra ut i det hele tatt… Håper du blir bra igjen til festen din da, er jææævlig kjipt å gå glipp av ting du har planlagt i lang tid.
      du kunne ikke lagt ut bilde av deg da? Og vist farene ved for mye solarium:):)

    35. :(( ! sjedde akuratt det samme med meg for noen år siden. var også på sykehuset osv, men gikk over etter et par dager. DET VAR HELT FORFERDELIG.. føler virkelig med deg!! god bedring <3

    36. Huff høres ikke bra ut, men dette er faktisk noe som kan skje med for mye bruk av solarium! Huden har fått for mye uv stråling og reagerer allergisk på det 🙁 kanskje lurt å kutte ned på solariums bruken? En jente i klassen min tok sol hver dag i 20 min og hun fikk tilslutt en hel del med blemmer og huden hennes “sprakk” opp på enkelte steder, slik at hun hadde mange åpne sår på kroppen :S Derfor er solarium faktisk farlig i for store doser

    37. ok.. jeg har virkelig hatt deg som forbilde lenge, og du er utrolig pen.. men det nye designet ditt… eh… plis! er ikke fint når du redigerer SÅ mye ! klem <3

    38. Tenk på Even Kvien. Får vondt i hjerte når unge personer som deg skriver innlegg som dette her. Ikke fordi du har det vondt – for det er for faen SELVPÅFØRT. Synes ikke synd i deg i det hele tatt. Du gjorde dette selv, så nå får du ta konsekvensene. Håper du har lært til nå.
      “I’m in hell” skriver du. Even Kvien, da? Tenker du noen gang på andre, sånn egentlig? Eller hva med de med psykiske problemer, kreft, sykdom… ingen av de fortjener smerten, ingen av de har påført seg selv dette. Synes dette var rett og slett idiotisk skrevet av deg.
      Lær til neste gang, jente.

    39. Synes ikke synd i deg 🙂 som personen over nevnte, det er mange som har blitt brent ved uhell og har det vondt, men du fikk det fordi du ville se brun ut? Du fortjener å ha det vondt nå, du fortjener å sitte hjemme å deppe, du fortjener å ha det et rent helvette siden du oppfører deg som en slut som på feks. forrige innlegg og tusen andre, så ja, ta det som en læring.

    40. Hei.
      Du må slutte å ta sol. Det skader og ødelegger huden. Du kommer til å se dobbelt så gammel ut enn du er, iløpet av noen år, hvis du fortsetter sånn. bestill en time hos en hudlege, som kan sjekke om huden har tatt skade, det gir kanskje en oppvekker.Beklager, men dette er din feil. Jeg synes ikke synd på deg. Du må ta konsekvensene av handlingene dine! Håper virkelig du har lært.
      Men ønsker deg god bedring, og håper du blir fort bra igjen! Du virker som en hyggelig jente, ut ifra det jeg har sett på videoer og bloggen.

    41. god bedring, Sophie! <3
      ..men om du ikkje blir bedre til bursdagen din, er det jo en mulighet og utsette det! for blir bare teit om noken skal feire bursdagen din uten deg.. o.o

    42. Til alle som skriver haha, at det er hennes egen feil og at hun burde tenke at folk har det værre. Enhver person MÅ få lov til og være lei seg hvis det har skjedd noe. Å være lei seg er en subjektiv opplevelse som ikke kan måles i noen skala. Hvem har ikke sittet og grått over noe som er helt latterlig? Så og si alle vil jeg tro. Er du en dårlig person for det? Nei. Give it a break. Håper du blir fort bra og at smerten begynner og avta, jeg har selv hatt god erfaring med aloe vera, men du har kanskje fått noe av legen din. God bedring<3.

    43. Jeg synes virkelig synd på deg.. det er ikke noe godt å bli solbrent og alt sånn, og enda verre må det være i solarium.. Allikevel, så burde du passe mer på 🙂 men god bedring!

    44. Du burde smøre på med Aftersun konstant det får kroppen til å bli kjøligere og kan faktisk gå ned et par grader også! Hvis ikke anbefaler jeg å bruke Tendercare fra Oriflame (tester ikke på dyr!!) Og den fåes kjøpt på Oriflame sine nettsider! Masse god bedring til deg Sophie! 🙂

    45. Hahaha.. Syns ikke synd i dæ 😉 sånn går d.. Møste alt håre, brenn dæ sjøl, før å være deilig .. Kansje tegn på å roe ned ?

    46. du burde kanskje tatt et hint og stoppa å ta sol litt før kanskje? tenke litt lenger enn nesa rekker er ofte lurt 😉

    47. Hvis dette ikke fraråder andre til å ta sol, så vet ikke jeg. Hvertfall hvis du ikke har hatt sol på lenge, 12 minutter MAKS – og ingen olje, tangle-krem o.l.

    48. Ikke sammenlign dette her med Even Kvien. Dette her er to helt forskjellige saker. Først og fremst: Selvom Even ikke selv påførste smertene sine og 88% brent hud på kroppen, betyr det ikke at andre ikke kan ha det vondt? Altså, dere spiser jo og har vannkrig selvom folk nede i afrika sulter og ikke har noe å drikke? Det er jo heeelt det samme! Hvis dere har kjærlighetssorg feks. så slutter ikke dere å ha det bare pga noen andre har det verre enn dere? det finnes alltid noen som har det vondere, men det betyr ikke at andre ikke kan ha det vondt selvom ikke det kan sammenlignes med andre smerter. Dette å si at hun fortjener smerte nå er som å si at en selvskaper som sliter psykisk fortjener det bare pga det er selvpåført skade. Sånn fungerer ikke verden, dere. Skjerp dere alle sammen og voks opp.

    49. Altså, det er jo din egen feil, men det med bursdagen må være helt sinnsykt kjipt. En av de to største bursdagsfeiringene i livet blir ødelagt pga. sol… Får håpe du mirakuløst blir bedre!

    50. Jeg er 17 år og har aldri tatt sol før, og for meg går det HELT FINT!!!
      Jeg synes du fortjener det! Er du ikke gammel nok til å forstå at sol ikke er bra for huden? For der første kan risikoen får å få kreft øke kraftig og for det andre så vil du se myye eldre ut en det du er når du blir større(IKKE POSITIVT)

    51. Jeg syntes synd på deg, men er kanskje ikke så bra og ta så mye sol? Det ødelegger jo alle pigmentene i huden, og det er jo ikke bra i det hele tatt. Har tatt sol selv, men tar det ikke ofte, og det funker fint for meg. Håper jo selvfølgelig at du kommer deg kjapt, siden det er sikkert ikke behagelig, men tenk på det en annen gang at du kanskje minker solarium en smule?

    52. Jeg har også vært så solbrent før! Man blir jo rett og slett sengeliggende, for det funker ikke å ha på seg klær! Uff, du får dynke huden med aloe vera og satse på at det går over innen en uke 🙂 God bedring <3

    53. Tenker ikke på at det er mange som har det værre enn deg? Folk får kreft, mister mødre/fedre og du klager over at du er solbrent? som i tillegg er din egen feil? uff…

    54. bare så alle vet det, så kan dette ha vært både en allergisk reaksjon på kremen, og en uheldig reaksjon på strålene.
      dette har skjedd med meg også, en gang jeg tok solarium i TI minutter. Da besvimte jeg inni solariumet og ble akkurat slik som Sophie beskriver her. Bare jeg ble liggende i 3 dager på sykehuset med antibiotika intravenøst…. Og noen syke hevelser i ansikt og hode.
      De på sykehuset sa at det hadde ingenting med at jeg hadde tatt for mye solarium, for jeg tar nesten aldri solarium. Men at det var noe i huden som hadde reagert.
      Jeg har tatt solarium mange ganger etter dette, og i opptil 30 minutter. Aldri skjedd i solarium i ettertid.
      Men de samme reaksjonen har jeg fått gjennom normale solstråler. Bare ikke like store reaksjoner. Så dette kan faktisk skje hvem som helst, både i vanlig sol og solarium!! 😉
      Sier ikke at dette er det Sophie har opplevd, men det er ikke alltid sånn som dere tror.
      Så til alle dere bedrevitere, HOLD KJEFT….. dere vet ikke hva dere snakker om….
      God bedring, Sophie! Forbrenninger er ikke godt….

    55. Wow, god bedring søte deg! Håer vi ser “mer” av deg imorgen, hahah. Du kan jo feire bursdagen din etter bursdagen din og da! Skal du på skolen forresten? Hørtes veldig vondt ut, håper du bilt bedre!

    56. Skrev du ikke at det var så fryktelig vondt å bare være nær huden din? Likevel så klarer du å knyte et skjerf rundt hele ansiktet + ar du har på deg solbriller. Herregud, vanskelig å tro på deg dessverre. Tror dette bare er et falskt stunt fra din side..

    57. Huff, ikke bra! Ville bare komme med et lite TIPS om hva som hjelper mot “solbrenthet”, lover deg det går mye fortere over. Du må bare gå innom helsekosten og kjøpe Resque salve fra Dr. Bach (er ikke helt sikker på hvordan det skrives og sånt, men ja det hjelper!) også kan du eventuelt (om de ikke har det) bruke Arnika salve, den hjelper også veldig godt! Håper du kommer deg slik at du får feiret bursdagen din skikkelig <3 Jeg vet hvordan det er å gå glipp av noe du har gledet deg til veldig lenge, det er skikkelig deprimerende og dritt! God bedring 🙂

    58. Hoff verden er vrengt, folk som sir ho stakkars fortjene det er jo ikke rett, kanskje det er dere som sku vert solbrent? som ønsker andre smerte. Ja ho tok sol, men det kunne ha skjedd hvem som helst har å brent meg i sol og jeg tar ikke ofte sol så om ho tar ofte el ikke så har det ikke så mye å si. Å folk som sir ho skal ikke klage for det finnes folk sm har det værre? Men da treng jo ingen i verden å klage for det er alltis noen som har det værre. Og ja ho tok sol selv, men ho planla neppe å bli solbrent og sånt skjer å folk for låv til å klage når de ikke har det bra selv om det er folk som har det værre. Trur neppe de som sir ho ikke skal klage når folk har det værre en ho aldri klager om noe negativt skjer med dem fordi de vet andre har det værre. så folk bør tenke ka de sir før de motsier seg selv.
      God bedring 🙂

    59. Blir helt forbløffet over hvor slemme anonyme mennesker tørr å være. Det er ikke Sophie sin skyld at hun ble solbrent. Det er den tingle greia. Og tro meg det samme har skjedd med meg, bare leggene, og det var ikke mye digg!
      – Konkurranse på min blogg! Vinn epilator 🙂

    60. uff stakkars deg! Men for å si det på godt nordnorsk så e du vell åsså litt bæsat. 😉 tehh! neidaa 😛 God bedring ♥ håper du blir bedre til feiringen ♥ og hevelsene går ned! 🙂 prøv å legge litt is på di værste plassene og smør deg inn med alovera:-)

    61. Off.. høres IKKE godt ut.. god bedring!
      Er litt sjokket over hvor mange som er så utrolig tøff i trynet når dei skjuler seg bak anonym. Skulle gjerne sett dem gå opp i ansiktet ditt og si akkurat det samme.. da hadde dei ikke vert like tøff i trynet. Stå på Sophie Elise, jeg digger deg

    62. Solarium er veldi skadli får huden og kreftframkallende. Høyye hæler er skadli for knærene og i håtfarge er det mangejemikalier som er skadlie for hodebunnen! Du sier du er redd for sykdommer, med du legger jo opp til å få en eller annen sykdom når du “faker” deg sånn opp. Du må se litt fremmover, når du er 50 kommer du sikkert til å ha mye helseproblemer pådrunnav alt det skaldlige du gjør med deg selv! Bare se på deg nå… Verre kan det bli om du ikke kjerper deg! Dersuten kommer skjønnhet innenifra. Du må ikke vere så desperat etter å se perfekt ut! ingen er perfekt, ingen er barbie. At du kaller deg selv får barbie får deg bare til å virke desperat og selvgod!
      – Du har mange brae side også, er ingen hater!

    63. Hei! DU at nå har du fått litt av en lærepenge!men jeg syns synd på deg! men egentlig så er ikke det å vere solbrennt i NÆRHETEN va å ha SOLEKSEM det er noe man er født med, og man blir ikke kvittdet. det er sånn at hviss man er ute i sol mere en 5 minutter uten solfdaktor 50 ( Og jeg er seriøs jeg har det) Så blir man illrød. Det svir noe het ******!! Og det klør og man får ikke sove mer enn ti minutter på en dag ca 1 time og 10 min på en uke tenk deg hvordan jeg har dt da! mn je syns jo selvsagt synn på deg ikke oppfatt dette feil! Håper du blir bra i gjenn! <3<3<3

    64. Må nesten le litt over de patetiske folkene som sier Sophie har “fortjent” dette? Greit, kan gå med på at dette var selvgjort, men det å si til noen at de fortjener å føle smerte og være deppa når de er så langt nede er bare umenneskelig. Voks opp, ærlig talt.
      Kjære Sophie; dette rådet kommer fra en ginger med laaaang erfaring på dette området. Lag deg et lunket bad (mer kaldt enn varmt, men ikke ubehagelig), og splæsj oppi MASSE aloe vera. Tørk huden forsiktig ved å presse håndduken mot huden (for guds skyld ikke stryk/gnu, DET er vondt.) og ta på et tjukt lag med aftersun, eventuelt yoghurt naturell/enda mer aloe vera (smør på et nytt lag når huden er tørr). Sitt naken om du kan, drikk MASSE vann, eventuelt spis agurk/vannmelon/annen mat som inneholder mye vann.
      Håper du blir bra til bursdagen din. Drit i hva de mange idiotene over sier, hvis det er noen som ikke fortjente dette så er det deg.. God bedring! <3

    65. Herregud Sofie, synes så utrolig synd på deg! Ønsker deg alt godt og håper du er hvertfall litt bedre til bursdagen din! Håper virkelig for din del at smertene gir seg snart, dette fortjener du ikke! God bedring søta! Dette kommer du igjennom!

    66. samme skjedde med meg, fikk beskjed om å smøre meg inn i yogurt naturell over hele kroppen å sove med det! dagen etterpå var jeg så og si helt fin 🙂 men senga var ekkel av all yogurten som jeg smørte rundt i senga hahah å det stinket dagen etterpå men er verdt det når det faktisk hjelper 🙂

    67. Tjena, jag gillar din blogg!
      Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

    68. hei er en fast leser og liker bloggen din skikkelig godt! men jeg er skuffet over at du går så lang for å være brun. en dag om ikke den dagen kom igår kommer huden til til å bli totalt ødelagt av all solariumet du tar. når du blir seksti kommer huden din til å henge utover ansiktet ditt eller verre, du har fått hudkreft. værsåsnill å ikke ta sol igjen. guuud hva gjør man ikke for skjønnheten.

    69. Ny profil ? Ble ikke overrasket over at du la ut deg selv i en så plastisk tilstand som er på profilen din . Du har vist så mye av deg selv bokstavelig talt at vi vet at du ikke er slik som på fotoshoot bildene dine . Det er en grunn til at du mister lesere folk er lei av deg og falskheten din . Du må akseptere kritikk du tjener jo på det ?? ELLER HVA ? Ved at jeg kommer å skriver her på din blogg så tjener du på det . Du er en rosablogger så slutt å syt du vil leke barbie så lek barbie . Men ikke forvent positiv feedback hele tiden det er baksiden av å være rosablogger . Jeg fikk vite om denne bloggen av noen jenter som gjorde narr av deg . Vil du være sånn ? Du tror bildene av deg og den “perfekte” kroppen din skaper popularitet etc, men er faktisk flere å flere som ser på sophie elise som den dumme bloggeren . Er det dette du vil leve opp til ??

    70. Dere som skriver stygge ting til henne, hva faen? TØR DERE IKKE ENGANG Å OPPFI FORNAVNET DERES??!! hvis dere virkelig mener det dere sier kan dere vel skrive hele navnet deres, ikke gjemme dere bak en anonym profil? Jævla stygginger.

    71. Mest sannsynlig så er det solstudioet som ikke har blandet ut den rensegreia deres godt nok. En venninne av meg fikk det samme som deg, og endte opp med å få erstatning.

    72. Blir for dumt å le av dette. Lurer på om folk ler av hjerte- og lungesyke også ?!? Greit at hun har fixa dette selv, men det gjelder skrekkelig mange andre også, som sliter med sykdom.
      Synes du er tøff som forteller dette til leserne dine 🙂 Det funker nok også som en vekkelse for flere unge lesere som kanskje ikke tenker over at solarium er skadelig ved uvettig bruk!!
      Ønsker deg god bedring, smør deg inn med matyoghurt…det lindrer. Legg agurkskiver på øyelokkene. Klem.

    73. Skjedde det samme med mæ når æ va i Tyrkia i mai. Hele ferien ble ødelagt, alt for jævli klarte ikke å se mæ sjøl i speilet. Men æ hadde vannblemma i hele ansiktet. Når vannet går ut tørka det, og skalla av. IKKE PELL. Du får mest sannsynlig arr uansett, og anbefala å få tak i en krem som hete Madecassol! Og om øyan dine e opphovna anbefala æ å legg på gresk yougurt!Det blir bedre og bedre for hver dag, og etter ei uke kan du se normal ut: ) God bedring<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg