dagens + gnagermamma

Nå har jeg bestilt hjem de kjolene jeg ville ha! Godt å ha det gjort, men dere får se på jul og nyttårsaften hvilke jeg endte opp med til slutt! Desember er den beste tiden på året . . ♥ 

I det siste har jeg fått for meg at jeg bare må kjøpe meg en liten gnager, for eksempel marsvin eller kanin, så nå er jeg rimelig besatt av den tanken. En liten spontan ide jeg fikk, mest for at hunden min skal få en lekekamerat. Haha, neida! Skal legge meg sykt tidlig i dag, har hatt store problemer i det siste med å komme meg opp om morgenen så planlegger faktisk å hoppe til sengs når jeg har skrevet ferdig dette innlegget. 

Slik ser dagens ut! 

Fikk forresten denne videoen på mail fra en leser, jeg ble så utrolig glad. Hun har satt sammen masse bilder og videoer av meg og lagt inn bloggtekster jeg har skrevet for inspirasjon, pluss at en gaaammel sangvideo av meg er i bakgrunnen. Så søtt, made my day! Bloggen hennes er www.victoriavenbakken.blogg.no

66 kommentarer
    1. det må være den beste fanvideoen jeg har sett av deg, og hvert eneste ord i den stemmer 🙂 haha høres rart ut men kjenner jeg “gruer” meg litt til den dag du “legger ned”

    2. Nydelige deg! Åh, så koselig at hun lagde en video, den var jo kjempefin 🙂 Jeg har en kanin, de er kjeeempekoselige! Jeg har også hatt dverghamster som også er kjempesøte, haha 🙂

    3. hadde isåfall valgt kanin hadde jeg vært deg, de er så søte og koselige! Har selv hatt to stykker, ville ikke hatt noe annet dyr enn det og hund!

    4. Tenker du veldig mye på om du ser annerledes ut på bilder enn i virkeligheten? Mindre pen, penere o.l? Siden du er en så offentlig person 🙂

    5. KJempefin video du hadde fått. Du synger fint og er kjempefin! 🙂
      Kan du kage en ny sangvideo og legge ut?? 😀

    6. FLAWLESS! Du er utrolig vakker og helt unik!
      Driit i hva folk sier om deg, bare du og de rundt deg vet virkelig hvem DU er. Ikke la deg rakke ned av haters, for da får de det som De vil. Ser virkelig opp til deg! Stay strong,beautiful!

    7. e extensionan dine slitt?? så på det programme om dæ i oslo åsså, du så jo heilt annerledes ut der enn på bilda! thank lord for bilderedigering

    8. Gnagere er jo kjempesøte, da! =) Anbefaler marsvin eller tamrotte (fra skikkelig oppdretter, kaller de det “hetterotte” vet du at det er en oppdretter du burde ligge unna!) =) Tror jeg har hatt alt som går an å ha av dyr, bortsett fra reptiler (eller, jo, skilpadder – men uansett) =)
      ♥ Lizbethosnes.com – Mitt liv med mine interesser, og lidelsene angst og anoreksi.

    9. Du er så pen! 🙂
      Jeg anbefaler Kaniner om du skal ha en gnager! 😀
      Forskjellige raser kan bli opp til 12 år gamle og er litt mere å kose med enn en liten hamster for eksempel. Men alle gangere er jo søte da! 🙂

    10. Hei du “navn”. Fint at du tok i bruk tipset jeg ga deg her forleden om å vente iallefall 5 minutt før du poster ny kommentar, men hallo, finn på noe mer kreativt da? Lukter jo sjalusi langt bort til Storbritannia.

    11. Hvis du skal ha hamster/gnagere vil jeg bare informere deg litt om ting som er greit å vite 🙂 Jeg har hatt hamster i to år, chinchilla i et år og kaniner så lenge jeg kan huske. Og greia er; hvis du skal ha de på rommet ditt så må du være veldig nøye med å rense buret hver eneste dag hvis ikke så lukter det på hele rommet ditt xD (men dette hadde du jo funnet ut av uannsett før eller siden 😛 ) Og resten finner du nok ut av selv 😉

    12. Kaniner er ikke gnagere, folkens!
      Hvis du skal skaffe deg kanin så VÆR så snill å skaff deg boka “Den store kaninboka” på forhånd! Den er utviklet av mange kaninveterinærer over hele verden pluss ei norsk kanindame. Men absolutt koselige dyr til tross for mer jobb enn de fleste tror 🙂

    13. Hvis du vil ha gnager, så anbefaler jeg et marsvin! jeg har 2stk marsvin, og de er bare så skjønne + at marsvin er perfekte til små barn pga at de ikke biter! 🙂 (med få unntak ofc), men det er a mye jobb med de, så du burde være klar over det! 🙂

    14. Hvis du skaffer deg en liten kanin(som ikke er dn ganger!!) bør du lese Den store kaninboka av Marit Emilie Buseth. Og kanin.org har litt info 🙂 Og de er spredt med glede! 😀 Jeg har en selv, og blogger om den. Vil ha en til, fra DB. Men jeg kan ikke. Det er dumt. Men ja..

    15. Du som bryr deg så mye om dyr å deres rettigheter, er det da ikke litt feil av deg å skaffet et burdyr? Det er dyreplageri det! Dyr skal leve i det fri, ikke fanget i et lite bur.

    16. Hihi, jeg har både hatt hamster og har nå marsvin i hus. Jeg syns det kjempekoselig 🙂 har hatt to av hver, to hamstere og to marsvin. alle 4 med sine personligheter. Jeg får av og til høre at “du som er 18, syns du det er gøy med sånt noe? Vil du heller ikke ha et annet dyr?” eh, nei? Jeg digger gnagere 😀 hihi. (bor også slik at jeg ikke kan ha dyr i hus egentlig, hvis naboene er allergiske eller noe. derfor er marsvinet mitt perfekt for meg) 🙂 Fanten er bebien min <3

    17. Du ser såppas opp til isabelles at du skal få marsvin som henne og? ha-ha.
      Marsvin/kaniner er mer enn bare pynt

    18. Syns du burde få en kanin <3 har en selv og den er kjempe tam og liker å kose, bare husk å kose med den mye i starten sånn at den blir kosete når den er eldre også.

    19. Litt sykt, men du seer heeelt annerdels ut på den video på tv2, en dag med deg elns, og på bildene og videoen du har på bloggen, ser du heeelt annerleds ut,det sier seg selv hvor mye du redigerer bildene og videone dine!

    20. Hei Sophie! Du er en flott jente med masse flotte bilder. Men jeg lurer på en ting.
      Hvis du hadde giddet, kunne du tatt deg tid til og lage et innlegg om illumenati? Regner med at du vet hva det er. Det er noe som hadde vært interessant og lese om iogmed at de fleste sangene og de fleste poppstjernene synger om at de elsker satan. Sjekk det ut. Hadde blitt et bra innlegg.

    21. du e den fineste jenta, å du e lett en barbie, å du kommer lett før tcmn! : ) nydelig stemme og!
      btw; ho kommer aldri til å legge igjen en kommentar på bloggen dåkkers. hhaha
      stå på vidre! du e best

    22. i verden er det mange dritt folken du er såå fin, pen, barbie jente ikke hører hva de dritt folken kommentar jeg selv syns at du er barbie <3 jeg leser blogg di hele tia og elsker di blogg jeg er en store fans av deg og du er urolig søt jeg syns det var kjempe fin video <3 !!!

    23. Første gang jeg så bloggen din ble jeg litt sjokket over hvor “fake” du så ut, unnskyld ordbruken men håper du skjønner hva jeg mener hehe… så etter at jeg hadde fulgt bloggen din en stund ble jeg bare mer og mer betatt av skjønnheten din, du virker som verdens søteste jente og jeg syns utrolig synd i deg når du får høre masse negative ting om utseendet og personligheten din. Jeg kjenner deg ikke men sånn du framstår på bloggen din gjør at jeg vil lese mer om deg, for du er en god jente! 🙂 Man må virkelig ikke dømme noen før man har blitt kjent med dem, det er noe jeg burde minne meg selv om inni blant også! 😛 Stå på Sophie, du virker som en god og sterk jente!

    24. Så utrolig bra video!
      Vet det at jeg har fulgt med på bloggen din leeeenge når jeg husker absolutt alt som er satt sammen i videoen, hahah 😀 Digger deg, Sophie! Stå på!

    25. Hei! Jeg synes videoen var utrolig fin og det betydde sikkert mye for deg. Men nå skal jeg bare få si en liten ting. Det ene sitatet: det med at folk legger seg opp i livet ditt når de bare vet 30% av det. det er DU som har blogg det er DU som legger opp til det, du sier at folk dømmer deg etter di 30%, det er fordi du viser bare 30% av deg på bloggen. du viser ikke mer, det er det folk dømmer deg utifra. og når folk hører rykter så må de jo spørre deg? ville bare få det ut, det var IKKE ment frekt i det hele tatt, det sverger jeg på. jeg leser bloggen din vær eneste dag så jeg kjenner meg igjen i sitatene, det er jo en grunn til at jeg leser den vær dag, det er jo fordi du er kjempe flink og har virkelig jobbet, du får ut dine meninger om ting, og det er jeg sikker på at folk får bedre selvtillit av 😉 det er DU som fortjener 1. plass og det mener jeg virkelig:D

    26. Hvorfor måtte du ødelegge den sangen?? jeg er en veldig stor swiftie og jeg synes ikke du passer til og synge den sangen. Jeg er ikke sjalu eller no, jeg blir bare provosert av at du tror du er noe. 50% av de som kommenterer på bloggen din sier bare sannheten, of de bildene du har på headeren er litt vell overredigert?????? og du, duckface, det er det styggeste jeg vet. Jeg er glad for at jeg sier dette og jeg glad for at jeg ikke er anonym. JEG STÅR FOR DET JEG SIER!!!!!

    27. Du er nydelig Sophie!! Bare vær deg selv!! Drit i de med stygge kommentarer og heller bry deg om de som er hyggelige! De kan ikke endre deg eller utseendet ditt!! 🙂 <3
      Elsker bloggen din! <3

    28. Du er kjempepen, søt og virker veldig hyggelig å fornuftig. Jeg syntes du ligner en barbie, for du er mer en fin nok til å kunne vært en. Elsker utseende ditt og den personligheten du viser;)
      Jeg elsker måten du skriver på og rett og slett hele bloggen<3333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg