syk natt

Jeg, Amanda og Lisa hadde en helt syk kveld i går, jeg har aldri ledd så mye før i hele mitt liv! Ville eventyr i ervika (bondelandet hvor jeg bor). Tror jeg har vært litt i sjokktilstand i hele dag ettersom vi opplevde så mye merkelig i går, haha! Hadde dessuten noen syke drømmer i natt, blandt annet at det kom en stor orkan hit til norge og at jeg ikke var sikker på om familien hadde overlevd, så jeg måtte gå å lete etter noen jeg kjente blandt masse likposer. Ekkelt!

Ellers har jeg ikke gjort så mye i dag, jeg har sett litt fotballkamp faktisk, og så har jeg spist vegetarburger! Det er så sinnsykt godt, mmm ♥ Bedre enn vanlig burger etter min mening! Tror jeg skal ut på nye eventyr i kveld sammen med bestejentene, men jeg oppdaterer dere mer senere på hva som skjer. Har jo fått kjempemange spørsmål om hår etter at jeg farget mitt eget mørkt, så tenkte å oppsummere alt i et innlegg senere i dag. Noe annet dere vil jeg skal skrive om i dag? Er nemlig ganske tom for ideer akkurat nå!

 

53 kommentarer

Siste innlegg