nå vet dere

Jeg vet at dette sikkert er veldig kjipt å lese om, og at en blogg skal gi inspirasjon og motivasjon. . Men, jeg har en sykt dårlig periode når det kommer til utseende, uansett hvor mye jeg fikser meg blir jeg aldri fornøyd. Jeg vil ikke ta bilder av meg selv, fordi jeg finner feil med hvert eneste ett og jeg tør ikke legge dem ut. Det suger, både for meg og for dere som leser denne bloggen her. Dette er ikke noe jeg skriver slik at dere skal få dårlig selvtilitt, men det er slik jeg føler det og det er best å være ærlig med dere. Jeg er i veldig godt humør for tiden og er generelt lykkelig og glad, men jeg føler meg ikke fin uansett haha. . Og da gjør slemme kommentarer litt ekstra vondt. Tror jeg har en liten identitetskrise. .?  Nå vet dere i alle fall ♥

Her har dere meg i dag i alle fall! Aner dere hvor vanskelig det er å få hunden min med på et bilde?! Men hun er skikkelig glad for tiden, hun var hos dyrelegen i går og klipte klørne å da blir det alltid god stemning i den lille kroppen der! 

Så avslutter vi dette klageinnlegget med å svare på et spørsmål! Mange av dere har spurt hvordan jeg får så ren og “pen” hud, altså ingen kviser, urenheter osv. Jeg har såklart perioder hvor jeg har mer urenheter i huden enn andre, spessielt nå på vinteren. Tror det kan ha noe å gjøre med at det er tørrere luft da, og hunde tørker inn om man ikke er flink til å bruke diverse produkter som hjelper på. Jeg har  kun et ord til dere – mineralsminke!!!! Etter jeg begynte med det har huden blitt så mye finere, så her har dere hva jeg bruker: 

Har dere noen tips for å få finere hud?

 Foundation, pudder og solpudder. Alt fra coverbrands.no, De har veldig godt utvalg og billigere priser enn til vanlig! 

Nå skal jeg være litt sammen med Amanda og Lisa,  det blir sikkert kjempekoselig! 

159 kommentarer
    1. Blir trist av å lese dette, du er så fin!! Jeg prøver bare å vaske kostene mine ikke alt for sjelden, være flink til å ta av sminke, og vaske meg med vann i ansiktet om morgenen 🙂 Bruker også mineralsminke!! 🙂 Men jeg bruker nesten ikke noe sminke siden jeg har ikke så masse da, bruker bare bareminerals foundationpudder! Men håper du kommer det ut av identitetskrisen din og at du innser hvor fiiiin du er Sophie!

    2. Jeg synes du er kjempepen uansett jeg! Man ser så mange feil hos seg selv som ikke andre legger merke til engang, har hatt slike perioder selv så vet hvordan det føles. Men synes du skal være fornøyd med deg selv, fordi du har et kjempefint utseende som det nok er mange som misunner 🙂
      Klem <3

    3. Har det akkurat sånn for tiden jeg og, tørr nesten ikke legge ut bilder av meg selv fordi jeg finner feil heletiden 🙁 Men du skal vite at det er viktigere å bli elska enn å lika 🙂
      Du er nydelig Sophie Elise!<3

    4. ta deg en liten bloggpause du sophie! <3 det fortjener du og syns du helelr burde ta litt fri og "bli bedre" enn å bare å få dåårlige selvtillit.. 🙂 jeg støtter deg iallefall utansett. stygge kommentarer er bare å se på som en helhet, se helheten, du får så mange fine kommentarer at det burde vel veie opp for det dårlige? <3

    5. Leser bloggen din hver dag, og det skjer svært sjeldent at jeg kommenterer bloggen din, men nå tenkte jeg at jeg måtte kommentere. Helt ærlig syns jeg du har vært lekrere enn du noen gang har vært på bildene på bloggen! Sophie, du er nydelig, no doubt!:)

    6. sophie du kommer alltid til å være vakker uansett hva! <3 både på innsiden og utsiden, så kan du bare la de som kommentere stygt gjøre det for det bevise jo bare kor stygg dem e 🙂

    7. Jeg synes du er så nydelgi med brunt hår, du kledde lyst også, men nå ser du så mye mer voksen ut! og du er forbilde mitt!
      Jeg lurer på en ting, jeg har et problem, vær så snill og ikke le
      Jeg har så liten rompe, og jeg har hørt at du hadde det før men har trent den opp? HVORDAN klarte du det? hva gjorde du? jeg gjør hva som helst for å få den fin, hva var det du gjorde? Setter så stor pris på om du svarer tilbake..
      -13 år gammel jente som trenger svar tilbake

    8. Du er ei veldig pen og søt jente, ingen grunn til å være misfornøyd:) Det vil ALLTID være folk der ute som kommer med stygge kommentarer eller er sjalu osv, men slikt må man bare takle… Selvfølgelig får du fler når du har en såpass populær blogg, og sjalu, barnlige folk klarer ikke finne på noe bedre enn å spre hat.
      Stå på!

    9. Du er kjempe pen Sophie, jeg vedder på at det bare er en liten periode hvor man føler seg ikke så pen, om jeg skal si det på en mild måte, men husk, jeg syntes du er kjempe pen! Og jeg leser bloggen din vær dag, og jeg er kjempe fornøyd med det du skriver osv! 🙂

    10. du er helt fantastisk! og du er forbildet mitt<3 jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg og bloggen din!!<3 du hjalp meg ut av utrolig vanskelig periode av livet mitt! og du er helt fantastisk!!!<3

    11. Kommenterer ikke så veldig ofte på bloggen din men følte for å kommentere nå. Du har absolutt INGEN ting å bekymre deg over når det kommer til utseende. Du har en fantastisk kropp og et utrolig søtt utseende og burde ikke stusse ved det, fordi du ER UTROLIG vakker! så pliis for deg selv og leserne dine.. du har ingenting å skamme deg over! Du skal vite at alle de sjalue douchebagsa som kommenterer dritt er bare misunnelgie! Det er rett og slett misunnelige, jeg sier ikke dette bare for å muntre deg opp men fordi det er sant!<3 hadde en periode med utrolig dårlig selvtillit sjæl... so i feel u! Stå på Sophie du fortjener det beste!

    12. Du er så nydelig, dette er den eneste bloggen jeg leser hver dag 🙂
      Jeg hadde den følsen for en stund siden, men det jeg begynte med da var å gi meg selv fine kommentarer(altså tenkte inni meg, ble litt selvgod..) men det fungerer for meg fortsatt å rett og slett bare være litt selvgod 🙂

    13. Ikke bry deg om de stygge kommentarene! De er bare sjalue! Du har et fantastisk utseende:-D
      Du er så utrolig flink til å blogge.
      Du tar kjempe mange fine bilder, jeg ELSKER å lese bloggen din:))
      Stå på, du fortjener å ha det bra;)

    14. Hvorfor er du ikke ærlig og sier du redigerer øyenfargen din også? Man ser det, og kan bare zoome inn å se at noen ganger failer du litt her og der innenfor øynene, og det er bare til å se på headeren din eller gamle innlegg at du gjør det. Så hvorfor ikke bare innrømme det?:)

    15. “Dette er ikke noe jeg skriver slik at dere skal få dårlig selvtilitt…” Umm excuse me bitch?! Koffor skal vi få dårlig sjølvtillitt når de fleste faktisk er penere enn deg sophie? lol

    16. Du er ei nydelig jente uansett hva andre sier til deg. Du virker som en veldig sterk person – håper du har det bra! 🙂

    17. Søte deg, det er helt normalt å føle det slik hele tiden, dessverre. Jeg har fremdeles slike perioder. Det viktigste er at du må innse at du er en nydelig jente, både på innsiden og utsiden:)

    18. Sophie du er vakker! Hør her du har fint hår, du har blåe nydelige øyne, du har vakre kinn, søt liten nese, du har kjempe søte lepper og du har fine hender og fingre og vakre negler! Nydelig kropp, og alt ved utseende ditt er fint. Vet du, hvis du får en stygg komentar er det bare fordi de er sjalu, fordi alt ved deg er rett og slett perfekt !

    19. Tuller du Sophie?! På disse bildene her synes jeg personlig at du ser mer nydelig ut enn noen gang!! 🙂

    20. synes du alltid e fin, men når du lage SKIKKELIG duckface, da ser det virkelig ikke bra ut. Digge bloggen din osv, du e skikkelig fin når du smile så e ikke meininga og være slem, men ja synes du e finest når du ikke lage duckface rett og slett 🙂 Håpe du føle dæ bedre etterhvert

    21. Et tips til å kanskje bli mer fornøyd med utseende: prøv noe nytt!
      Klipp håret ditt en del kortere og ha din naturlige hårfarge. Mindre sminke er nok også smart. Ikke prøv for hardt, du er nydelig uansett!

    22. Det er ikke så vanskelig å klippe klør på hunder, det greier du nok fint selv 🙂 Kanskje du kan spørre dyrlegen om h*n kan lære deg neste gang, litt bortkastet å bruke penger på noe du kan gjøre selv? 😉

    23. du er helt nydelig og fantastisk sophie. ikke bry deg om de stygge kommentarene, det er bare sjalue drittunger! du er dritpen, skulle ønske jeg var som deg<3:)

    24. Unskyld ! 🙁 jeg ville ikke være slem, jeg ville bare si atdu er mye søtere med smil enn med duckface 🙂
      Beklager hvis du ble lei deg 🙁 🙂
      Fin blogg !

    25. Alle har sånne perioder noen ganger, og det er ikke noe gøy! Men du er jo så pen Sophie! Virkelig pen! Og sikkert en herlig person! så bra at du er godt humør for tiden.

    26. Selvsikkerhet kommer innenfra! Hvis man er stolt og har et godt selvbilde så har det ikke så mye å si om man har noen “feil” på utseendet. Det har alle, men om man har det bra med seg selv som man er som person, så begynner utseende å bli mindre viktig! Håper du klarer å få selvtilliten tilbake, du er en vakker jente!

    27. Jeg syntes du er kjempe pen Sophie. Hvert bildet av deg er kjempe bra.
      Du skulle sett meg på alle bildene som blir tatt… da finner jeg feil hele tiden. De eneste bildene jeg er fornøyd med som jeg vet om og husker er et bildet fra første klasse og klassebildet fra syvende (hele klassen). Haha ^^

    28. I feel you! Har det på akkurat samme måten å det suger virkelig! Jeg blir alltid bedre humør når jeg ser at det ikke bare er jeg som har det sånn haha fordi da ser jeg jo at ting kan bli bedre , men du er utrolig nydelig så jeg forstår virkelig ikke hvorfor.. Men uansett håper jeg det blir bedre!

    29. Omg Sigrid, kjente jeg ble litt irritert nå.. Ikke vanskelig å klippe klørne på hunder? Vet du hvordan hennes hund oppfører seg når hun prøver å klippe klørne? Jeg har selv en chihuahua som blir helt gal når jeg prøver å klippe klør, og tar henne derfor ofte med til dyrlegen slik at hun kan få litt bedøvelse før de klipper, slik at hun kan forstå senere at det ikke er farlig eller vondt slik hun tror. Dyrlegen min sier også at det er veldig vanlig for eiere av små hunder å dra til dyrlegen for å gjøre dette da mange av de er redde og tror det gjør vondt. Det er nok noe sånn med Sophie sin hun også. Er det bedre at hun prøver selv i 3 timer og må holde hunden fast slik at hun kanskje får vondt og får en dårlig opplevelse?
      Btw Sophie, du er kjempepen, ikke bekymre deg! 🙂

    30. Ingen er perfekt! Husk at alle vi som er fansa dine ikke bryr oss! Du er utrolig vakker uansett. Du kan legge ut det styggeste bilde du har og vi kommer ikke til å bry oss! Jeg er jo blogger selv og da vet jeg at det ikke er så digg følelse å legge ut bilder man er missfornøyd med, men noen ganger må men jo bare gjøre det!
      PS: Super søte begge to<3 altså deg og hunden din!
      STOOR KLEM FRA DIN STØRSTE FAN!

    31. Syest du er fantastisk fin jeg! og du kler det brune håret kjempe mye!
      Alle har perioder det vi føler oss stygge.. sånn er bare livet, deseverre… 🙁
      Men jeg synest du er utroig pen!

    32. Dette sa K&H læreren min en gang; Noen ganger så sier man at alt er feil med utseende, men egentlig så er ingenting feil man må bare innse det selv 😀
      Det er jo litt sant da men kanskje man ikke synes ting er så fint med seg selv??
      -Celly♥♥

    33. Dette er nok et bullshit-innlegg. Om du sliter så med hvordan du ser ut, hvorfor i helvete driver du og legger ut bilde av deg selv i de mest horete positurene og gjerne iført kun undertøy da? Som fks. i går da du la ut bilde av deg selv i bare stringtruse i senga med en gutt. Hvem tror du at du lurer? Du ELSKER deg selv, og du elsker å få bekreftelse på at alle de fjortissleserne dine synes du er “såååå pen”. Voks til helvete opp.

    34. Du er fin nok 🙂 Du burde ikke fokusere så mye på utseendet, fordi det er ting her i livet som er mye viktigere og mer verdt å ha mer fokuset på. Hvordan man ser ut forteller ingenting om sjelen man har.

    35. Sophie jeg er veldig lei meg for at du ikke syntes du er pen og sånt men det ER du! Du er super pen og fantastisk men alle har dager eller uker hvor selvtilitten ikke er på sitt beste, du er en fantastisk og nydelig jente med masse utstråling og en flott sjarm!! og du er nydelig akuratt som du er!
      Glad i deg Sophie.
      Klem fra en som tror på deg. <3 😉

    36. Jeg syntes du er veldig pen for tiden jeg! Altså, du er alltid pen, men på de bildene her liksom for eksempel, så var du veldig pen!

    37. jeg synes du er helt nydelig, og det virker som om du har en kjempe hyggelig(eller snill/morsom, whatever) personlighet. de som kommenterer stygge ting kan dra til helvete, det er de som sliter 😉

    38. sophie, kjære deg! du er helt nydelig, du ser ikke det selv <3 synes du er helt sykt pen fortiden, du aner ikke hvor mye du kledde brunt hår!! tro på alle disse kommentarene, for alle her vet og sier du er fin<3 det hjelper ikke sminke seg mer for å bli fin 🙂

    39. haha, hva snakker du om sophie? Du er nydelig til tusen, ikke tenk sånn.
      Alle bytter på hårfargen til tider, null stress, du finner ut hva du liker best til slutt 🙂 Du kler alt uansett!

    40. Du er jo superpen uansett hva du gjør! Og de små feilene er jo nettopp de tingene som gjør deg til deg, og er derfor det peneste ved deg! Du er både modellpen og Sophie-pen <3

    41. Hei! Vet du kanskje ikke kommer til å svare på dette spørsmålet, men jeg gir det et forsøk 🙂
      Jeg går i 10. klasse og bruker ikke sminke. Jeg har aldri brukt det til “hverdags”, kanskje bare 2-3 ganger på skoleball og lignende. Jeg sliter med kviser. Ikke sånn veldig mye, men jeg har så og si alltid noen. Hvis jeg bruker feks bareminerals foundation, vil det hjelpe mot urenheter eller er det bare bedre en annen sminke? Hadde vært kjempefint med svar. Vurderer å begynne med sminke. Vet det er litt teit, men det føles som et “stort skritt” ! Digger bloggen din forresten, stå på!

    42. alle har perioder der de føler seg stygge og da er det bare til og se tilbake på bilder der du syntes du å pen ut å se hva som er annderledes, eller kanskje du er lei den gamle deg og trenger en forandring! jeg ville prøvd ut noe litt vågalt! til vinteren kommer det bla. til og bli in med lilla hår og til brunt hår ellers rødskjær/blåskjær osv!! hadde det ikke vært litt kult om du fikk deg rosa tupper eller noe? eller en annen farve akuratt fremmers i luggen eller no! ville også prøvd og roe litt ned på sminken, får og se litt “renere” ut det funker faktisk også! 😀 lykketil! du er kjempepen!

    43. du er så utrolig mye penere nå enn det du noen gang har vært! håret ditt er fantastisk fint, du bør være stolt og fornøyd med deg selv!

    44. Kanskje du burde prøve å tone ned alt litt da? Prøv å gå en dag helt “naturlig”, altså ikke falske vipper eller falskt hår. Vær deg selv, uten hjelp fra hår fra India eller plastvipper 🙂 Altså smink deg og alt som normalt bare dropp det tullet, kanskje det kan hjelpe 😀

    45. Leppene dine ser så MYE bedre ut når du smiler naturlig 🙂 På andre bilder når du poser og prøver forsiktig å lage trutmunn, vel, du har trutmunn fra før av, så ikke gjør deg til. Du ser så utrolig bra ut på bildene ovenfor med det smilet der 😀
      Men, kan du ikke ta å klippe extentionene litt? Det er fint med langt hår, men du ser ut som ei huldre. Dvs.. ei heks, eller noe sånt. Sier det ikke for å være frekk, men du hadde blitt SÅ mye penere om du hadde klipt av litt, og prøvd å få det til å se mere naturlig ut. Det blir bare så rart slik det er på disse bildene. Du legger mye vekt i utseendet ditt (klær, sminke), men når det kommer til håret ditt så virker det som du ikke gidder å gjøre noe som helst? Som om du bruker 10 min på å sette i extentions, and that´s it. Eller tar jeg feil?

    46. Kan du pleeeeas gå på min blogg?
      Er stor fan av din blogg og hadde blitt utroli lykkelig hvis jeg så det hvar en komentar fra deg der!!!
      Pleas har følgt din blogg lenge nå og elsker stilen din!!!!!
      Og nå går snart pc’n min ut på lading så må gå ha det:) 😛

    47. Elsker bloggen din!<3 og du burde være fornøyd sånn som du er, fordi du er ei utrolig nydelig jente!<3 som bare må tørre å være seg selv, og blåse i hva andre sier! fordi innerst inne er du utrolig nydelig!<3 en utrolig vakker jente er du!<3 det kommer du alltid til å være!<3

    48. Sophie du må ikke føle sånn! Jeg vet at det er mange jenter der ute som har lyst til å se ut som deg! Du er så pen, vakker, søt, snill, morsom, smart og alt det fine der! Skulle ønske jeg kunne skrive en hel bok om hvordan man skal få opp selvtelliten men det kan jeg jo ikke! Så ikke se på det som er negativt men det som er positivt. Når du står opp se deg selv i speilet men ikke se på det dårlige, se på det du liker ved deg selv, om det er øynene dine eller munnen din eller håret eller til og med tåa så se på det! og ikke noe annet! Og gjør det til en vane!

    49. Du har et nydelig ansikt, men håret (extensions) gjør at du ser så “tung” ut. Får deg til å se ut som et troll. Du burde ta det med til frisøren og få klipt form på det, for det ser ikke pent ut.
      Håper du føler deg bedre snart 🙂

    50. Hei Sophie!
      Du er så utrolig pen, og utrolig flink med bloggen og alt du styrer med!
      Livet er ikke alltid enkelt, men jeg syns du takler det da. Fins mye opp og nedturer, det er helt normalt 🙂
      Stikk gjerne innom bloggen min folkens!
      jeg oppdaterer hver dag, hvis ikke så kommer jeg sterkt tilbake fort!
      Setter pris på alle besøk og kommentarer <3 legg meg også gjerne til som venn =)

    51. du sa vi skulle sjekke på makeupstyle på face for å se om vi vinner krøll tanga men de har sletta sia

    52. syns du hadde så fin lysfarge på håret ditt nå sist, så dumt du farget det mørkt.. kledde det lyset mye bedre syns jeg 🙂

    53. Det er ikke noe galt med deg Sophie, men hvis du ikke er fornøyd så kan det være fordi du har vært i en stil over lengere tid.
      Kanskje på tide å endre noe?
      Kanskje håret? klippe det?
      Prøve ut en ny makeup look?
      Det pleier å hjelpe.

    54. Neineinei… IKKE mineralsminke!! Det er ikke det beste.. Det som får huden renest å penest har ikke noe med sminken å gjøre, men hvordan du RENSER huden. Rens å bruk gode hudkremer 😉 Det er mitt beste tips, søsteren min er nemlig hudpleier!
      Men når det kommer til sminke i det hele, så er jeg veeldig fan av Clinique og Dior! :))

    55. Skjønner ikke hvordan du kan føle deg dårlig på den fronten! Du er jo superfin om dagen, med brunt hår og greier!!

    56. Tnåå,så fin du er og hunden da! Du er kjempefin, ignorer “hater’e.” Det er mange jenter der ute,som skulle ønske å ha utseèndet ditt! Elsker bloggen din!♥

    57. Sendte deg en mail for et par dager siden, for å bakke deg litt opp <3 Du er alltid kjempefin, uansett. Sitter hele tiden å prøver og sammenligne meg selv med deg, fordi du alltid er så pen, selv på søndager! (hehe)
      Digger deg, vit det!

    58. Hvis dette hjelper…
      Du er den fineste jenta jeg har sett, i verden!!!
      Du er pen, fin, nydelig, vakker, skjønn,osv…

    59. Hei,sophie jeg bare lurte på to ting. Spiller faren din i et band? og er Twiligtfrida din lillesøster?

    60. Hei!
      Juleball nærmer seg og jeg lurte på om du kunne legge ut kjoletips?
      Kategorier du burde ta med:
      Sexy (kanskje for de som ikke er like tynn som deg selv også?)
      Søt
      Klassisk
      Den lille sorte
      Dristig
      Prinsesse
      Festens midtpunkt

    61. Sophie plis ikke “slutt” og legg ut bilder av deg selv! du børde være stolt over deg selv, og vi store blogg-fans er så syyyykt misunnelig på deg, og du ser nyydelig ut!!<3<3 jeg synes du bare rett og slett på en måte ikke skulle bry deg om hva du selv syns, siden alle er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ miaunnelige det går ann og bli, Sophie<3 jeg elsker alt om deg!!!<3<3 så hvorfor bry deg om at du ikke syns du ser fin ut når alle andre syns du ser ubeskrivelig NYDELIG ut!? men uansett, no matter what skal jeg alltid lese bloggen din , jeg har veldig stor glede av og lese blogger egentlig, leser alltid ned etter lista (ikke hele asså!) jeg leser ca til nr 10 eller 11:) men ikke slutt og legge ut bilder av deg selv fine Sophie!<3<3 plis, hvis jeg ikke missforstår så liker ikke du bilder av deg selv... mens vi (inkludert meg ihvertfall) syntes du ser nydelig ut på hvert eneste ett!!<3 og jeg leser ikke blogger til stygge jenter hvis du skjønner, så vis du hadde vert kjempestygg hadde jeg ikke lest bloggen din.
      STOOOOOOR klem fra.... (les navnet over)

    62. Du har ingen grunn til å føle deg stygg sophie ! Disse bildene var jo kjempe fine ! Jeg skjønner veldig godt hva du mener med sånne perioder, tror nok til fleste har de. Ville bare si at du er en utrolig pen jente. Du er nok en av Norges peneste ! De som skriver stygge kommentarer er som oftest anonyme, det betyr jo egentlig at de ikke er tøffe nok til å stå for det de sier. Blås i de, du er så mye bedre en hver og en! Du har vertfall et mye mer interessant liv enn de,

    63. du ønsket hudtipss du ser jo amazing ut 🙂
      men gå inn på blivakker
      bestill MATIS ansiktskrem den grønne er lett konsistens for ung hud som lett blir fet om vinter kan du bruke MATIS rosa gir fukt
      el ville jeg og kjøpt peiling fra MD FOMULATION.
      og en god serum fra MATIS som gir fukt
      anbefaler og MATIS den gule krukken med dagkrem som gir masse glød.
      rens huden morgen og kveld først få av all sminken godt vask 2ganger og smør på serum og så dag el natt krem av god kvalitet
      så bruk solfaktor 30 om sommeren og spf i sminken på helst 15 og mer.
      og sminke ville jeg bare brukt mineral sminke som bareminerals i maskara og pudder og eyeline o.l og husk vask kostene gjevnlig med egnet desifiserende vask så holder de seg fine lengre og huden slipper bli tilstoppet :O) håper tipsene var til hjelp men du er bare nydelig

    64. Sophie! Du må ikke tenkte sånn, aner du kor nydelig du er? Jeg leser bloggen din hver eneste dag, og alt med deg misunner meg, det er bare sånn det er.
      Jeg har slitt masse med utseende mitt jeg, det er sånn det er. i perioder går det. før ble jeg ofte kalt feit. og det gjore så mye med meg at jeg begynte å slite masse med mat. så jeg gikk ned 11 kilo. bare for å gjøre andre fornøyd. til og med farenmin begynte å klage på at jeg burde bli tynnere. men nå er jeg slank igjen, men det gjør ikke mye på selvtilliten.
      Så ser jeg deg. Og du er perfekt, og da kan jeg ikke skjønne hva du er misfornøyd med, men alle har sine små ting de ikke liker. men alle som leser bloggen din og kaller deg stygge ting. det er pga av at de er supersjalu, de vil at du skal miste selvtilliten din, pga av at de har dorlig selvtillit g pga av at de føler seg bedre da. Og alle folk som mener du er barbie og alt mulig, de kan bare drite i det, selv om du bruker sminke og exstetions vetyr det ikke at du er fake eller noe. det er mange som slenger dritt til meg om slike ting også. det er pga av at jeg bruker masse sminke, og exstetions, men det er jo ikke overdrevent? det er jo bare sånn jenter elsker. Jeghar brukt exstetions i 2 år no. og elsker det. men jeg misunner deg fortsatt på hvordan du får det så fint. så det er alltid noe jeg ikke liker med meg selv og, jeg må også ta sånn tuusen bilder før eg blir fornøyd, på bloggen min.
      Gjerne besøk den : http://www.rkac.blogg.no
      Stå på sophie, du er sterk som faen!!! du er inspirasjon til tusen 😀 drit i alle de misunnelige jævlene 😀

    65. Hei Sophie!
      Siden du har så dårlig motivasjon og inspirasjon. Hva med å se gjennom arkivet ditt? Lese gamle innlegg fra 1 halvt år siden, 1 år. Du blogget utrolig bra før! Du aner ikke hvor koselig det var å lese bloggen din. Jeg elsket det! Du hadde så fine overskrifter, og de passet utrolig bra til det du skrev i innleggene.
      Kanskje det å ta seg en tur på shopping kan gi deg inspirasjonen tilbake! Eller forandre litt på rommet slik at du virkelig får drømme rommet! Du kan også gå igjennom klesskapet ditt! Se på klesplagg du brukte for ei stund siden.
      Jeg har også slike perioder hvor jeg føler meg som en uklipt, grønn sau. Så slapp av, du vil vel føle deg pen etterhvert, bare ikke prøv for hardt! Du kan jo se på gamle bilder å se hva du synes er pent med deg selv på de bildene! Og da kan du jo prøve det på deg selv akkurat nå. Stå på Sophie, du er en blogger som virkelig fortjener å holde seg på topplisten! 😉 Og dette med stygge kommentarer, hvem får vel ikke slike? De er bare med på å gjøre bloggen din kjent og for å gjøre deg sterkere, bare tenk slik du! De stygge kommentarene er ikke sanne. For det første: De leser bloggen din, og er interessert i hva du skriver. De må jo lese bloggen din for å kunne kommentere det du har skrevet. For det andre: du er bare så mye bedre enn de som kommenterer stygt, de burde få seg et liv. Tenker meg at de ikke hadde taklet det så bra om det var de som fikk stygge kommentarer.
      Du har jo lenge fått stygge kommentarer, meeeen bloggen din finnes fortsatt. Det viser jo bare hvor utrolig sterk du er!
      Lykke til videre 🙂

    66. Kjære deg, du trenger briller!
      Fordi du er virkelig den peneste bloggeren jeg vet om og jeg bare elsker deg !!!! du har absoulutt ingen grunn til å være usikker

    67. Du ser jo bedre ut enn noen sinne! Jeg elsker bloggen din, men har du funnet ut hvilken rase hunden din er? fordi jeg tror kansje jeg vet hvilken rase det kan vere, dvergpinscher, jeg har det sjøl å det ligner veldig på min søtnos <3

    68. Du er helt nydelig snuppa!!!
      alle synes det! alt ved deg er helt perfekt. :*
      Loveuu <3
      (btw, hva skjer med det nye designet? <3 )

    69. Alt ved deg er perfekt. Du er nydelig! Jeg elsker bloggen din, hvordan du blogger…ja, alt ved deg. Du gir meg inspirasjon til å stå opp om dagene, til å nyte livet mitt. Selfølgelig har man perioder der det går litt opp og ned. Sånn som du har nå. Du føler deg ikke fin på noen bilder…osv! Men da vil jeg du skal huske på, at alle som leser bloggen din…og det er faktisk en god del synes du er nydelig. Og alle de utrolig irriterende drittungene som kommenterer stygge ting på bloggen din, er bare sjalue. fordi du er PERFEKT!! Hver gang jeg leser noen som har kommentert noe stygt på bloggen din, pleier jeg alltid å kommentere noe tilbake. fordi det går meg på nervene…det er så mange personer som ikke eier respekt. men ikke la det gå inn på deg, ikke bry deg. hallo? du har liksom et helt perfekt forhold med foreldrene dine. De vet at du drikker, ikke er jomfru..osv! Alle de tingene andre jenter ikke forteller til foreldrene sine. Det er veldig spesielt, og fint. Kan du hilse til foreldrene dine fra meg. Si at jeg synes de er verdens heldigste personer, som har deg som sin datter. Så kjære, søte Sophie. Bare stå på! <3 :*

    70. Vet at det her kanskje ikke synker helt inn, og at det har lite å si hva andre sier på dette, men allikevel; du har ingenting å være trist eller lei deg over, Sophie! Du er nydelig! Med extensions, uten extensions. Med sminke, uten sminke. Brun eller ikke. Du er utrolig fin! Og jeg tuller ikke når jeg sier at du er en av de aller fineste jentene jeg vet om! Sykt klisjé, men jeg føler at du fortjener å høre det, så hva gjør det vel om det er litt klissete ♥

    71. Nydlig som alltid!<3
      Men hvem er han gutten i innlegge "Nytt design?" Er det han du har sex med siden du går på p-piller? Kan du og forklare litt om p-piller? skjønner det liksom ikke helt...
      Love you!

    72. Hei.
      Jeg må bare si at det du har i mot sirkus er helt rett, har du bare sett hva de gjorde med elefanten Anne ? Gråter så sinnsykt av det..

    73. Et ord til deg Sophie.
      VAKKER
      Du er så utrolig vakker. Vet om mange som misunner deg for å si det sånn.
      Er ganske sikker på at de fleste har hatt sånne opp og ned turer, og jeg er sikker på at du kommer ut av det snart!
      Må bare også si at hårfarhen din er nydelig!
      Du ER deg selv, og du er så pen.
      Vet det er vanskelig, men prøv å ikke bry deg for mye om hvordan folk ser på deg. Drit i de “feilene” du synes du har. For jeg og sikkert mange flere ser de ikke.

    74. Slutt å blogg, så slipper du å drite deg ut:) Du er i en fase i live da man er usikker, naiv og tragisk, ikke dokumenter det! Et tips til deg:)

    75. så ikke legg ut halv nakne bilder av deg selv. er det rart at folk kommenterer stygt når du viser kroppen din foran 60-70 000 folk? skjerp deg og voks opp

    76. du er kjempe pen Sophie! og jeg syntes virkelig du kledde brunt hår! digger deg! ikke bry deg om stygge kommentarer, det er ikke verdt det! 🙂

    77. Du burde ikke tenke slik om deg selv! På bildene over er du kjempepen. Du kler brunt hår virkelig godt. 🙂

    78. Sophie, du er så sykt pen, ingen ting å bekymre seg over! Alle finner feil på seg selv hele tiden, men vi ser ingen feil på deg! Forressten, du kler brunt hår såå godt! Synes det er finest=)
      Kan du vær så snill å svare på dette så fort som mulig; Hvor lange er extensionsene dine? <3

    79. Det er nok helt vanlig å føle seg slik av og til, ikke la det stoppe deg! 🙂 Selvtilliten din blir bedre om du utfordrer den litt =) Ta fine bilder av deg selv (trenger ikke legge ut her) og legg merke til alt som er vakkert med deg 🙂 For DET er mye det! =)
      ♥ Lizbethosnes.com – Mitt liv med mine interesser, og lidelsene angst og anoreksi.

    80. Du er nydelig, Sophie! Skjønner ikke hvorfor du bryr deg om sånne småting, du er utrolig pen! Jeg kunne virkelig gjort ALT for å få et sånt utseende og kropp!
      Liker virkelig bloggen din! Er innom der hver dag!:)

    81. sophie du er vakker hele tiden og du er et stort forbilde for meg æ synes du e dritt pen å prøve alt du sir men d ser bare fint ut på dæ ikke mæ….
      vær så snill å drit i alle dæm STYGGE komentaran d e dæm som ikke har selvtilitt. sophie du e den fineste og omsorgsfulle æ veit om æ elske bloggen din å det føles ut som æ kjenne dæ.
      når æ e lei mæ å ser på bloggen din føles d ut som om du e søstra mi veit ikke koffor men d bare føles son æ 11 år å blir litt fort såra men når æ fær på bloggen din blir det bare bedre alt sammen.siden du hjelpe mæ me å for ikke bli så my såra vil æ hjælp dæ å si at du e kjæmpe vakker å et KJÆMPE stort forbilde for mæ sophie kan du vær så snill å bare skriv en komentar vis du har sett denne komentaren?det ville ha betyd så mye for meg<3
      MANGE KLÆMMA FRA EN BLOGG LÆSER<3<3

    82. Håper du snart innser hvor nydelig du egentlig er <3 Du har inspirert meg kjempe mye og er lei meg for at du ser på deg selv slik. Du er nydelig og en fantastisk jente!
      Fra ei jente du virkelig inspirerer!

    83. vet ikke om det hjelper, men du ser bedre ut nå enn før. noen tips: bruk mindre sminke og rediger mindre, de bildeneav deg hvor du sminket noen har sminket deg riktig og naturlig, ser du veldig bra ut på.
      Du bare pøser på med masse brunkrem og solbudder, føler jeg! søk på naturlig sminking eller noe, å lær deg det! du vil se så mye bedre ut

    84. Føler AKKURAT det eksakt samme! føler så jævlig med deg :/ er ikke noe gøy. Men heldigvis bare deg selv som ser på deg slik, siden andre fortsatt ser på deg slik de alltid har gjort 🙂

    85. Kan du ha VIDEO BLOGG en gang? Foressten tørr å legge ut bilder av deg du er utrolig kjempe fantastisk pen uansett hva er utrolig glad i bloggen din du må fortsette lenge uten deg er jeg fortapt og vis jeg ser deg skriker jeg er din største fan! Du er et forbilde for alle du bryr deg om dyr og er kjempe pen du har alt!!!

    86. Sophie Elise, du er kjempepen! Jeg vet at det nesten ikke betyr noe at andre synes du er nydelig, når du ikke er fornøyd selv! tror nok de fleste kjenner deg igjen der, men stå på, du er sterk!

    87. jeg tror det har noe med hårfargen din å gjøre, at du ikke føler deg så pen for tiden.. ikke at den er stygg, men du har jo skrevet før også at du blir litt sånn når du har mørkt hår..
      men et lite tips! farg håret litt mørkere, og kjøp extensions i den fargen også ! foreksempel farge nr #3, den var dødspen på deg! Jeg ser veldig godt at du har farget extensionet ditt mørkt, fordi det blonde skinner litt igjennom, og da er håret ditt mye mørkere oppe enn nede i kantene.. vill og anbefale å ha 50 cm i stedenfor, for 65 cm ser ikke bra ut på noen, uansett!!

    88. Du er sykt pen! Stilen din er så fin og kul. DU ER BARE SYKT PERFEKT DU!!! 🙂 Digger bloggen din. Mvh Marina. :))* <333

    89. Skal vi bli sammen? Du er drømme jenta mi! <3 Du er nydelig, du er pen, du er søt, su han veldig fine øyer, du har sykt nydelig ansikt, du er perfekt, kle stilen din er kul, leppene dine er super fine, puppene dine er store ass, du er en jente som ALLE ville ha deg som kjæreste. Du er jævlig perfekt og drit sterk! Jeg tror du får litt vondt kanskje i hjerte når noen sårer deg at du er `hore, bich ` osv... men uansett du må bare drite i det, de burde leve sitt eget liv ikke ditt eller noe andre sitt!!! Du må bare tro på meg Sophie Elise du nydelig og drit i alle de stygge komentarne på bloggen din, de som prøver å såre deg her, eller alle som driver kule seg og sånt er ALLTID de svakeste i skjelden sin, og det helt sant.. Det er bare så teit å si til deg at du er bich, fordi DET ER DU APSOLUTT IKKE!!!!!!!! <3 digger deg + bloggen din + du er drit pen. Du virker sykt hyggelig og, har KJEMPEEEE lyst å møte deg i byen en gang, eller bli mere kjent med deg. Bloggen din er sykt bra, da jeg begynner å lese den kan nesten ikke stoppe å lese den! du er bare sykt perfekt person! Alle vennene dine burde være stolt av deg! DU er den største forbildet for alle sammen i hele verden! <33333333333333333333333333

    90. Det er helt naturlig å ikke føle seg tipp topp hele tiden. Alle har dårlige perioder, men de tankene man får må man bare prøve å distrahere vekk. De er jo ikke sanne 🙂 Synes du er tøff som er ærlig, og skjønner godt at å være “topp-blogger” kan føre til mye negativt fra andre. De fleste er misunnelige og det er absolutt ikke noe å bry seg om. Lettere sagt enn gjort, men… stå på videre! 🙂

    91. Altså, du er helt nydelig!! Er sikker på at kjempe mange ville byttet med utseende ditt:) det er ikke noe jeg bare sier. De sier stygge ting, bare for å bringe deg ned. De er sjalue på deg fordi du er helt nydelig:) hev deg over kritikken du får og vis dem hvem du er. Vi har alle vanskelige perioder i livene våre, men stå på videre! ønsker deg alt godt:)

    92. Jeg Elsker bloggen din! Du er virkelig forbildet mitt. Jeg syns at alle dere som komentere frekkt burde slutte med det! HVa oppnår dere med det? Å si at sophie er barbie, eller at du har “feil” er bare frekkt og unødvendig! Hun er vakker. Uansett om hun bruker masse sminke eller ikke. Og hun ser like vakker ut på alle bildene! Så her er en liten beskjed til alle dere som komenterer stygt : DERE ER IKKE PERFEKT! DERE SER KANSJE VAKRE UT, MEN PÅ INNSIDEN ER DERE STYGGE. OG DET ER VERRE Å VÆRE STYGG PÅ INNSIDEN ENN UTSIDEN!

    93. hvorfor skal VI får dårlig selvtillit fordi du synes selv du er stygg? jeg er enig med deg i at du ikke akkurat er særlig vakker. fake all the way, og det er ikke vakkert. jeg får vel ikke akkurat dårlig selvtillit av at du klager over deg selv, for jeg synes ikke jeg selv er noe styggere enn deg :S

    94. lurer på ossen du hadde sett ut sånn helt uten sminke og extensions. er gutt btw, og syns alt ser kjempefake ut..

    95. du er nydelig uansett!!! de slemme folkene som sier noe annet er bare sjalu! men kunne du tenkt seg å lagt ut en treningsvideo om hvordan du trener rompe???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg