beste jeg har sett

Filmen jeg og Anne-Sofie så i går, Looper, var helt fantastisk bra! Herregud, tror det må være den beste filmen jeg har sett i år. Den lille gutten i filmen som var en av hovedpersonene er dessuten noe av det søteste jeg har sett, han var så nydelig at jeg, som har sagt jeg ikke vil få barn, fikk lyst til å slutte på p-piller og få en unge med en eneste gang! Haha.. Men se den filmen, folkens! Den var litt som inception og slike type filmer, en veldig unik film som jeg ikke kan finne en eneste feil med. Den har fått terningkast 6 og 5 i alle aviser, det sier vel sitt! 

 Her er traileren – men filmen er 10000 ganger bedre! 

Møtte disse guttene utenfor kinoen som ville komme på bloggen, koselig! Lovet de å legge ut bildet, hadde egentlig ikke lyst ettersom jeg tror det er det styggeste bildet jeg har sett av meg selv noen sinne, haha! Men den skal dere få! 

 

36 kommentarer
    1. Så gøy 🙂 Det bildet var vertfall ikke stygt av deg, du er kjempepen! Kanskje litt teit å spørre, men hvilke p-piller går du på? 🙂

    2. fulgte du med i filmen? looper har massevis av logiske feil, hull i historien og produksjonstabber. men for all del; fin skuespiller!

    3. Hei, sophie elise!
      Jeg må først å fremst si at bloggen din er helt fantastisk, du er også en fantastisk jente.
      Du har et hjerte av gull, de stygge kommentarene du får på bloggen din er bare fra noen som ikke har et så godt hjerte, de har også lite å finne på. Jeg syntes at du er kjempepen, snill og omsorgsfull, du tar godt omsyn til dyr og sånn. Det har også litt å si, du er heller ikke som alle de andre bloggerene som ofte er frekke i kjeften når det gjelder kritikk osv, du tåler det du. Du tåler det! Det skal også en del til å ikke bli sur, du blir sikkert litt småsur iblandt, men det blir vi alle. Jeg håper du blogger mange år til, leser den hver dag for å se på de fine oppdateringene dine og hva du holder på med på fritiden, innkjøp osv.
      Klem meg!

    4. JEG VAR NO OG SÅ FILMEN LOOPER FØR PREMIEREN, HAHA! TA DEN DU!Neida bar tuller, men jeg var faktisk og så den før preieren i tromsø, siden om du ikke har sett i avisene nordlys eller Trosmø,i tromsø, så skulle de kåre en vinner som hadde skrevet en filmanalyse og den var jeg med på å delta på så da fikk jeg se den før premieren, og syns den var veldig bra, ga filmen tærningkast 5, men den kom ikke med i avisa fordi den var antakeligvis ikke den beste analysen, men det gjør ingen ting. Kos deg videre i dag ;p

    5. Enig med deg:) Pierce Gagnon er bare helt nydelig, søteste ungen jeg har sett. Han er også med i One tree hill 🙂

    6. unnskyld assa, men på det bildet med guttene så var du kjempestygg på håret. Klarte ikke helt å se om du faktisk hadde på deg extensions eller ikke

    7. no som det e vinter, kan du legge ut i et innlegg kordan sminke du bruke? Foundation, pudder osv?
      På forhånd takk!

    8. Syns det var en av de dårligste filmene som har kommet ut i år.. Syns the dark knight rises, ted, the amazing spiderman, brave, the avangers, the hunger games, taken 2, The Expendables 2, Abraham Lincoln Vampire Hunter, 21 Jump Street, battleship, ice age 4, The Dictator, dredd, American pie Reunion osv.. syns jeg er noen av de beste titlene som har kommet i år og jeg trur hobbiten vill slå dem alle 🙂

    9. kan du plis ta å lage en video dær du uttale sophieelise, ane virkeli ikke kordan æ ska uttale det å det e flere som slit me det, håpe du ser den hær kommentaren å gjør det. Hvis du ska gjøre det, kan du skrive i ett innlegg at du ska gjøre det førdi æ årke ikke å leite gjennom alle kommentaran hvis du svare, Førresten elske bloggen din å dine meninge,spesiellt om dyremisshandling,helt førferdelig:

    10. Filmen ve ikke så bra som eg trudde :-/ men fikk jo bilde med ei søt pia som var et pluss da 🙂 hahahah, bare adde oss på face! 🙂

    11. Haha, litt morsomt at de har forandret ansiktet til joseph gordon i denne filmen! De har blant annet sminket han “gammel” og satt på en annen nese, sånn at han skulle bli mere lik bruce willis!

    12. synes du sier så mye rart, sophie..du er så selvmotsigende..først sier du at du ikke skal ha barn, så skriver du i et innlegg at først når man gifter seg og får barn- da starter livet! Så sier du at du ikke skal ha barn igjen..
      Og så sier du at du liker nørdete gutter med komplekser, og ikke perfekte modeller. Likevel blir du stadig sammen med litt “smug” gutter, gutter som steller seg og er over gjennomsnittet pene. Hvertfall ikke det jeg vil betegne som en nørd eller rar. Jeg har kommentert på dette tidligere, men bloggen din og det du skriver blir helt verdeiløst for meg i og med at du bare endrer mening og utsagn hele tiden. Finner den ikke troverdig eller å stole på i det hele tatt.

    13. Har ikke kjæreste, men bruker likevel p-piller. Hva er det du holder på med om dagene Kjære Sophie??

    14. jeg har sett den, i begynnelsen forsto jeg ikke så mye av den, men jeg synes å den var bra, å gutten, ja, han var helt skjønn, å fikk nesten angst da han ene mannen skulle skyte han..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg