spacecakes

Hei! Gjett hva jeg har klart å gjøre? Jo, nemlig knekke laderen til pcen for andre gang på tre måneder. Skjønner ikke hvordan det er MULIG, jeg kom hjem fra skolen og der lå den å var knekt på romgulvet? Aner ikke hvordan det har skjedd, men men! 

Nå er Stine Mari hos meg, vi skal lage hasjbrownies og bli skikkelig spaced. Neida, haha jeg skal lage vanlige brownies og is, naaam ♥ Det er så koselig å ha henne på besøk, lenge siden sist! Etter det skal jeg på besøk, får se om det blir overnatting eller ikke hehe. Hemmelig hemmelig!!!!!!! Neida, men jeg vet jo hvordan dere kan være om man sover hos en gutt. Da er man hore og gud vet hva. Har enda ikke fått betalt for sex men skal gi beskjed om den dagen kommer også, haha. . Håper jeg aldri kommer til det pungtet at jeg blir så desperat etter penger! 

Nå er det jo snart jul som dere vet, bare litt under en måned igjen! Det er min favorittdag i året. Som de fleste andre bloggere må jeg vel legge ut julegavetips, bare suger at jeg som regel ikke aner hva jeg skal kjøpe til noen og ender opp med å ta det første og det beste på nærmeste bensinstasjon typ. Haha neida, men jeg er seriøst veldig dårlig på gaver! Jeg har allerede gitt gave til Anne-Sofie så da var en gave ute av verden, nå mangler bare de andre nermeste venninne mine.

Har funnet noen ting på coverbrands som jeg selv bruker å kunne tenke meg å gi ut til venninner – kanskje jeg skal sette sammen en julegavepakke å gi til en leser også? Det høres jo ganske gøy ut! Nedenfor ser dere blandt annet selvbruningen jeg bruker, øyenskygger, neglelakk og foundation. De har kjempemasse tilbud på coverbrands før jul, så jeg anbefaler dere å sjekke det ut allerede nå HER 

56 kommentarer

Siste innlegg