hjemme best? nei

Hei dere! Nå er jeg hjemme i harstad igjen etter en kjempebra helg i oslo! Chris Brown i går var ganske sykt, men jeg forteller alt om det senere og legger opp videoer fra konserten. Har så mye å fortelle dere, gleder meg!

Nå er jeg tilbake til mine gamle rutiner med å ligge i sengen å se på the hills. Livet som forever-alone altså! Det er i nettopp slike dager at livet uten kjærste er ganske kjipt, jeg tenker på vinteren når det er kaldt og man bare vil alt annet enn å være alene. At noen alltid er der er vel det jeg savner mest! Men den tid kommer vel også for meg en vakker dag, får jeg håpe!

Håper alle har hatt en fin helg, og tenkte å tipse dere litt kjapt om at det er en artikkel om blandt annet meg i denne ukens D2! Er veldig glad for det,og synes resultatet ble veldig bra og godt gjennomført. Det selges ca overalt, så løp å kjøp! 

36 kommentarer

Siste innlegg