klar

Nå er jeg endelig ferdig med pakkingen til Oslo, etter veldig mye om og men! 

Har ikke hatt så veldig lyst til å legge ut bedre bilder av håret, angrer allerede veeeldig og må lære meg å gjøre ting for min egen del å ikke for andre sin del. . Men men, nå er det som det er, og jeg kan jo ikke bli blond med det første akkurat! Jeg får vel nyte min tid som brunette nå å gjøre det beste ut av situasjonen! :)  Er egentlig dritdeppa haha, man kan se på bildene at jeg er helt på gråten. Oh well.

Måtte redigere bort ansiktet haha, helt hoven etter å ha grått pga hårfargen ( i know, latterlig). 

358 kommentarer
    1. Du må farge det enda mørkere brunt! da blir det litt mer “liv” og spennende.. Lykke til, håper du blir fornøyd med håret ditt. Kjempefint syns nå jeg 🙂

    2. Å herregud da, jente! Bestem deg!! Du skifter jo hårfarge oftere enn Nicki Minaj for christ’s sake. Og du blir aldri fornøyd heller 🙁

    3. må du skjerpe dæ, e bare ei hårfarge, og nå angrer du? latterli du e! du som ville ha brunt hår, og nå vil du ha blondt igjen? ….

    4. Synes det er utrolig dumt du ikke liker å være brunette.. Er en vane sak og hva man føler seg komfortabel med. Selv har jeg rød/brunt hår og jeg var på gråten og turte så vidt å gå på skolen dagen etter men nå er jeg blitt vane med fargen og elsker den!
      Du er NYDELIG med brunt hår. Du skulle bare visst det selv. NYDELIG.

    5. sophie da! du e my penar med brunt hår, du virke ikke så barbie da, brunt hår passe faktisk mere te personligheta di en den blonde! syntes ikke du burde angre i det heletatt, du passe jo te det!

    6. Sophie, ikke gråt! Denne fargen er mye finere på deg, kanskje du bare må venne deg til det? Du ser så mye mer voksen ut og det er garantert at du vil bli tatt mer seriøst! Det er bare kjempenydelig!<3

    7. MYYYYYE BEDRE MED BRUNT HÅR, SER MER VOKSEN UT, OG BARE MYE FINERE, DU PASSER HELT ÆRLIG IKKE LYST HÅR OG ALLE HER SIER DET. LOVER DEG

    8. NEI IKKE GRÅT!!! Det va kjempe kjempe fint med brunt hår! Du så mye mer voksen ut og øyenbrynene dine var perfekte til hårfargen! Ikke angre! Du ser strålende ut!!!!

    9. Kødder du?!? Du er 193051185145 ganger penere med brunt hår! Ligner på de jentene på tumblr og weheartit osv. 😀

    10. du er MYYYYYE finere med brunt hår!!!!!
      og du bør høre på alle som sier det til deg, fordi det er faktisk helt sant :))

    11. Ikke vær lei deg ! du er kjempe pen! du passet sikkelig til det! <3 Ikke angre<3333 du er helt NYDELIG! <3

    12. Ikke gråt! Du er kjempe pen! Med blondt eller brunt hår. Jeg synes at du kledde mørkt hår veldig godt <3

    13. Du passet det! kjempe fin med det brune håret, det er bare veldig uvant for deg sikkert.. men ikke tvil, du var kjempe fin 😀

    14. Herregud, stakkar :'( Dritkjipt å bli så misfornøyd med nå så viktig, men du må trøste deg med at du er utrulig vakker uansett, og at i alle fall jeg elsker håret ditt <3

    15. det var jo du som tok det opp at du ville farge det, du sa du ville farge det, du har skrevet en god del om å farge håret, og så sier du ”må slutte å gjøre ting for at andre sier det”?

    16. ? Gråter fordi du har farget håret? hva faen? Mener ikke å være frekk men skjønner liksom ikke greia. Du savna så jævlig brunt hår jo, og det ble jo fint, herregud ikke noe å sippe for er det mulig. jeg hater håret mitt men sitter faen ikke å depper hver jevla dag fordi jeg ikke er fornøyd. Åh hgud måtte bare få det ut. Var ikke en stygg kommentar, det er noe du bare får finne deg i at rett og slett er litt latterlig. Ble faktisk frustrert av det der. Gidd’a er bare for at folk skal si det ble fint sikkert, OG ja nå er jeg sjalu .

    17. herregud, først depper du over at du har brunt hår, vil tilbake til blondt. Så bruker du masse penger på å farge det brunt og skal være sur for det?
      Du har vel farget håret mange nok ganger til å vite hvordan du selv vil ha det. Dette innlegget blir for dumt

    18. Skjønner deg, du ser penere ut med blondt hår. Bare ikke den du hadde nå sist. Men du kler mørkt hår å:)

    19. ikke gråt kjære deg! Su var kjempe pen med mørkt hår! Synest det passer deg veldig bra! og har du ikke sett at alle farger håret for tiden? tcmn,fotballfrue,marthe borge OSVOSV! du kler det sykt bra

    20. Du er så ekstremt nydelig, og det brune håret får de til å se så vakker og elegant ut, haha! Håper du snart kommer på bedre tanker, for det der var kjempefint!:D

    21. Tro på oss, du kler det virkelig. Men du burde kanskje fikse litt på fargen og hive i litt mer brunt på enkelte plasser, for det ser litt ut som på enkelte steder at du gikk tom for farge, det blonde så ikke så veldig fint ut med det brunet for å si det slikt 🙂

    22. Ikke grååt!! du er såå fin med brunt hår!! skulle ønske at det var jeg som satt der med den hårfargen!

    23. du surter så mye! skjer deeg og voks opp. Du sliter med luksusproblemer med at hårfargen din ikke var den du ønska mens barn i heler verden dør av sult og andre ting. skjerp deeg. jeg synes det er drekte frekt å oppføre seg sånn. det e virkelig respektløst. akkurat som resten av deg. du prøver å se ut som en barbie og er dritstygg. I oslo der jeg bor er liksom “haha heeelt sophie daa” er skjellsuttrykk som folk blir drittpissed over å få slengt til seg. Du er et svakt menneske som fortjener å oppleve noe ordentlig vondt så du får åpnet øynene dine bitch

    24. Tullejente! Du ser så utrolig mye penere ut og mer voksen. Håret ditt ser ikke så parykk ut heller så dette burde du så absolutt beholde!

    25. Du passer det kjempegodt, tror bare du må bli litt vandt til det jeg! Synes til og med du kunne hatt det enda mørkere 🙂 you’re choice, selvfølgelig!

    26. Du så heeelt jæææævlig bra ut med den hårfargen!!! Elsker den på deg!!!! Fantastisk ❤
      Ville bare få det ut hvor utrolig je syntes du passet den… Ehe..:)

    27. Du ser jo bedre ut nå enn du noen gang har gjort Sophie!!! Du ser utrolig mye penere ut med brunt hår.. skjønner ikke hvorfor du vil være blond i det hele tatt <3

    28. det er ikke latterlig, sophie! har selv grått over farging (ble påskegult, visste ikke hva jeg skulle gjøre!) Du kler det kjempegodt 🙂 og du er kjempefin uansett, alt kler den som er pen vet du <3

    29. herreguud!!! det var jo kjempefint, syns du kledde den fargen kjempebra:D er nok bare uvandt nå i begynnelsen, så om jeg var deg hadde jeg ventet en liten stund før jeg hadde farget det blondt igjen!:)

    30. Fargen var kjempe fin!! Hadde ikke trodd at det ble såå fint faktisk. Ansiktet ditt ble MYE finere nå med brunt hår <3

    31. Det er feil å si at noen har det verre enn andre. Alle kan føle seg like dårlig, selv om det er av vidt forskjellige ting. Det blir helt feil å si at det er barnslig, dårlig gjort av Sophie å grine over hårfargen. Dersom jeg hadde endret noe på meg selv, som gjorde at jeg følte meg mye mindre fin, hadde jeg også blitt utrolig lei meg! For det er fælt å ikke føle seg bra; det påvirker en på en måte mange ikke har peiling.
      Jeg syns du ble kjempefin, Sophie!! Det var virkelig kjempefint, og selv om du ikke likte det håper jeg at du ikke tror du går rundt og føler deg stygg; for det er du IKKE! 🙂 Stå på, du er kjempeflink!!

    32. Synes håret ditt ser veldig friskt og naturlig ut! Du kler det veldig godt også, personlig synes jeg du kler dette bedre enn platina. Du ser brunere ut også, det er jo et pluss!
      Synes du er kjempefin :- )

    33. Hør her lillevenn. Den brunfargen va helt NYDELIG på deg! 🙂 ikke gråt, syns du va myyye finere med den her fargen isteden for den falske blondfargen 🙂

    34. Jeg skjønner at det ikke var noe morsomt for deg, når du angrer såpass mye og likte det blonde håret bedre. Men likevel så ble du kjempe fin, sophie! Det ble jo kjempe fint, du burde ikke angre:-) men om du ikke er fornøyd, kan jo muligheten være å prøve hakket mørkere brunfarge? eller bare få det lysere igjen da. opp til deg det:-)

    35. Du er sinnsykt mye finere med brunt hår! du ser mye mer moden ut, og du blir automatisk ti ganger penere! ikke farg det tilbake, du er seriøst myemyemye finere med brunt <3

    36. ånei.. ikke gråt, kjære deg.. Hvorfor skal du gråte? du ser absolutt helt nydelig ut. Jeg tror også, som en del andre her, at du vil bli vant med det etterhvert. Du har jo sett deg selv med blondt hår utrolig lenge nå, og det er en stor forandring! Fargen ser også veldig naturlig ut, og håret ser sykt friskt ut. Mann deg opp, du kan ikke gråte over håret ditt når det er så nydelig <3

    37. Du er født til å være blond og det vet du godt selv!
      Skjønner ikke hvorfor du prøver å være noen andre…
      Lykke til <3

    38. Herre gud så pen du er Sophie! Jeg syns faktisk denne fargen var drit fin til deg, du burde ikke angre litt en gang. Jeg vet det ikke hjelper så mye det jeg sier, men herre min hatt så pen du ble! (ikke at du var stygg før altså 🙂 )

    39. ikke verr lei deg, du e fantastisk nydelig me brunt hår 🙂 får nesten lust te å farga håre brunt sjøl !

    40. Ikke gråt, Sophie! Du ser helt fantastisk ut med brunt hår, hør på hva vi sier! Det kler deg mye mer enn blondt, du ser mye mer voksen ut og penere – det mener jeg virkelig! Skjønner at det ikke alltid er så lett. Det andre sier betyr ikke så mye, for til sist er det hva en selv føler seg komfortabel med som teller. Men du er tusen ganger finere som brunette, Sophie, det mener jeg! Du får synes hva du vil og ha den hårfargen du vil, men nå har jeg i alle fall sagt min mening 🙂
      Og til dere som kommenterer dritt; skjerp dere! Man vil aldri bli helt sikker på hva man kler best, i alle fall ikke jeg. Vet ikke hvor mange ganger jeg har skiftet hårfarge for så å skifte tilbake igjen. La Sophie gjøre som hun selv vil! Og om dere ikke liker å lese det hun skriver, så slutt å klikke dere inn på bloggen da vel 🙂

    41. nei, herregud! du må ikke gråte! Du var nydelig med brunt hår. du ser mye mye bedre ut med mørk en med lyst. du ligner på en slags vakrere versjon av lana del rey 🙂 det tar bare litt tid å venne seg til det. vent til om tre dager. da kommer du til å elske det like mye som jeg <3 skal farge mitt sånn som ditt:D

    42. Hallo, det var jo faktisk helt kjempefint! Jeg var sånn da jeg tok det mørkere den først dagen, men om en eller to dager kommer du nok til å bli mere vant til det. Det er bare en stor overgang, og når man er vandt med noe også skjer noe brått, kan man jo lett bli litt deppalei? Men jeg lover deg, det er kjempefint! Og om sirka en eller to dager synes du det også, stå på Sophie <3

    43. Jamen duu! Du kler det jo kjempebra! Det er dritfint, men ja.. jeg vet virkelig den følelsen.
      Min mening er hvertfall at du kledde det veldig, men du er jo så pen uannsett.. så hårfarge spuiller vel ingen rolle? 🙂

    44. du er jo så fiin! fargen var også nydelig, selv om du ikke mener det selv. tror nok det bare er du som aldri klarer å bli fornøyd, når du er blond vil du ha brunt, når du har brunt er du ufornøyd igjen. Synes du er meget vakker uansett, kjæreee sophie

    45. de aller fleste jenter gråter faktisk hvis de er misfornøyde med noe de har gjort med håret, så hold kjeeeft folkens. men uansett, det var kjempefint, Sophie!!

    46. Skjønner hva du mener når du kan gråte av hårfarge..Hår er sårt.. Er veldig sjalu for at du kan ha mørkere hår though.. Men du ble veldig pen med den fargen, det skal vi vite! 🙂

    47. Sophie, dette er ingen verdens ting å gråte over. Ser du ikke hvor ufattelig mye penere du ble med den fargen? Helt nydelig.

    48. Skjønnerikke hva som er så ille? Det er jo dritfint. Passer deg mye bedre! Du ser mye eldre ut,istedet for å gå rundt å være barbie/fjortiss. Du venner deg til fargen. Er jo bare uvant nå i starten 🙂

    49. Du har ingenting å gråte over! du er så mye penere med mørkt hår! håper du blir fornøyd etter hvært : DD

    50. Det der var jo mega fint, men jeg selv ville kanskje ha det en liten tanke mørkere. Mye penere med brunt enn med lyst hår!!!

    51. Du er så utrolig mye mer enn bare hårfargen din! Så ikke la det være et problem at det ikke er perfekt i forhold til hvordan DU vil ha det nå! Det er heldigvis ikke håret ditt som gjør deg til deg 🙂 Stå på, så får nok blondt hår igjen om ikke så altfor lenge 🙂

    52. ÅÅÅ! Det var kjempefint!! Synes du kledde det kjempegodt og du er kjempe peen!!<3 har skrevet ett lite innlegg om deg på bloggen min:) villapinus.blogg.no:)

    53. du er nydelig med brunt eller blondt hår, farg det grønt og du kler det. Man lærer av sine feil eller hva ? bortsett fra at dette var ikke en feil, du kledde det kjempegodt !

    54. hårfarge osv er som oftest en vanesak, ja kanskje du ikke liker fargen akkurat nå, men etter noen dager kommer du nok til å bli mer glad i den 🙂 er jo alltid slik at man hater håret sitt etter man har vært hos frisøren og de har klippet litt mer enn du hadde forventet, men etter man får dusjet og fikset håret slik man selv vil så pleier det som regel å bli litt bedre! 😀

    55. Jeg bruker vanligvis ikke å kommentere på blogger, men nå måtte jeg bare. Det er heeelt unødvendig å gråte på grunn av hårfargen. Du er så heldig at du passer både blondt og brunt hår, og jeg tror at det er godt med en forandring en gang i blant. Jeg er selv en person som farger håret mitt etter årstidene, så når det er sommer er det blondt og når det er vinter farger jeg det brunt. Det er sikkert ikke så “bra” for håret eller lomme boka, men det driter jeg i :)) Du er sååå nydelig og du passer virkelig den fargen. Du fikk mye mer liv i ansiktet med en gang og du ser mer voksen ut. Blond er nydelig på deg det også, men jeg føler på en måte det er mer for sommeren. Haha, jeg vet ikke helt, men jeg ville bare at du skulle vite at jeg synes du passer brunt utrolig godt. Ikke gråt, men se heller på det positive ved at du har brunt hår. <3

    56. sorry for at jeg sier dette men, HOLD KJEFT! du er nydelig, det er ikke sikkert du ser det selv, siden du er for opptat av å ligne på en barbie.. men vet du hva? du er utrolig fin, du ser eldere ut (på en veldig positiv måte). du er dritfin. jeg er sikker på at når du vender deg til dette, så vill du se hvor fin du er. SLUTT Å KLAG.
      Du er 100 ganger finere. Jeg mener det. Det er mer naturlig, og passer bedere til øynene og huden din.
      DU ER DRITFIN, så hold kjeft:)

    57. Helt sikker på at du blir fornøyd med fargen om noen dager. Farget håret mitt fra heeelt lys brunt, til en del mørkere for noen uker siden. Angret skikkelig, men etter en uke ble jeg vant til det, og ELSKER fargen jeg har nå. Kunne ikke tenkt meg en annen!!
      Forresten så ble du suuuperfin:)

    58. Jeg synes du bør ha det sånn som nå! Det ble utrolig nydelig, og du så mye voksnere ut med en gang! (Ikke at det er et mål da, men det var helt ærlig utrolig fint!)
      Håper du begynner å like den du også, for du kledde den fargen veldig godt 🙂 Virker som at du bare kler alle hårfarger, haha!
      Lykke til!

    59. Du er så nydelig med mørkt hår.. skulle ønske du farget det enda mørkere. etter en stund kommer nok lyse striper fram i fargen. Da burde du farge det enda en gang, for å få litt mer “fydigere” brunfarge. Men syns fortsatt du skal farge det mørkere. Du er myyyye penere nå 😉

    60. kjære deg sophie, du er helt nydelig nå! får fram trekkene dine mye finere, og da ser det ikke så dumt ut at du er såpass mørk i huden. jeg lover deg, du ser ut som ei eksotisk hawaii-babe nå! virkelig helt nydelig, ikke angre mer

    61. Hva faen sophie? Du er nydelig med brunt hår! Seriøst, du passer brunt hår mye bedre enn blondt. Ferdig med det. 🙂

    62. Man skal føle seg vell selv, men må bare si at det er dette du kler og du ser fantastisk ut med det håret 🙂

    63. Æ trur det feile dæ nakka. du spippe jo over ingenting,så vi får nu vel bare vent i spenning på neste video av dæ kor du sitt under et teppe å skrik over håret dit.

    64. ÆRLIG TALT SOPHIE, DET VAR KJEMPEFINT! Du kledde det kjempegodt, og fargen gjør at du ser veldig stilig ut! Det vart dritkult, tro meg! Du må lære deg å elske det for det er særiøst den fargen som jeg syns du kler best 😀 Håper humøret kommer seg! <3

    65. hallo hvordan kan du være deppa!? du var såååå utrolig fin med brunt hår! du var kjempesøt ! <3 elsker den nye hårfargen din!

    66. Du er nydelig, Sophie Elise. Du har ingenting å gråte over. Jeg synes du ser mye freshere og “oppfrisket” ut med brunt hår! Men alle har jo selvfølgelig ikke samme mening 🙂

    67. Sophie, du er nydelig med brunt hår! det får fram mye mer av det fine ansiktet ditt og gir deg mer farge og glød i ansiktet 🙂 ikke bruk tid på å angre, du ser strålende ut! hadde selv kritthvitt hår for bare noen mnd siden, men bestemte meg senere for å heller satse på noe mer naturlig og med litt særpreg og variasjon! 🙂

    68. nei vetdu ka, no må du gi deg Sophie! du er 16, du står på egne bein og tar dine EGNE valg. slutt å gråt, ta deg litt sammen. du er vakker og helt nydelig, og etter min mening er du til og med hundre ganger finere med brunt hår. du ser ut som en skikkelig selvstendig dame nå! ikke gå rundt med gråten i halsen, for det er DA du burde skjemmes. du skal ikke være lei deg for noe så tullete som det der, tenk på at det er mange som har det så utrolig mye verre en deg. MYE VERRE TING. og du går her og gråter fordi du er missfornøyd med hårfargen din for øyeblikket? OI DET ER SÅ SYND I DEG, kommer mange til å si dersom du forsetter. ikke gjør det er du snill. du virker dessuten bortskjemt, litt dom og helt vekkreist når du snakker sånn. det er nå folk kommer til for virkelig å kalle deg BLOND,DOM, BARBIE osv, for det er sånn du vil fremstå.
      jeg husker en video du lagde for en god stund siden der du sa ”jenter med god selvtillit er sexy”. JA-det er helt sant! nå må du leve etter ditt eget sitat. for det er jo sånn du egentlig er-full av god selvtillit! STÅ PÅ SOPHIE,
      kyssogklem fra leser:-)

    69. Det var knall fint, du ser så mye bedre ut 🙂 du var nydelig før, men nå ble du rett og bedre. Vær fornøyd fine deg<3

    70. Slutt da! Du var jo nyydelig! Jeg skjønner at du ikke ble fornøyd, men det er fordi du ikke er vandt til det (tror jeg).
      Et tips til neste hårfarging: Hvis en av venninnene dine har ca. den hårfargen du vil ha og de bruker extentions, kan det være lurt å prøve dem på og se om du trives. Det gjor jeg når jeg tok blond dip-dye med ekte hårfarge (ikke conditor farge) og jeg har lysebrunt hår. Det var veldig smart av meg, elsker det!

    71. Jeg likte deg best med det blonde. Føler det er mer “deg” hvis du skjønner. Du var fin med det brune da ♥

    72. Åh Sophie 🙁 du er pen selv om du har kort eller langt, mørkt eller lyst hår. Så på toppsladring at noen mente du hadde klipt ekstentionene. Herregud…hvis du vil det får du vel det? Håper du får litt bedre humør av alle de fine kommentarene, og ikke hår r

    73. Ååh, ikke gråt! Det var SINNSYKT fint, og det mener jeg!! misunnelig… Mye finere enn den brunfargen du hadde før, faktisk 🙂

    74. Åå, det ble fint! Du er fin med blondt også, men herregud å fin du er med brunt 🙂 Synes du burde beholde det, jeg

    75. Du er jo 10 ganger penere med brunt hår!! Men vet at det ikke jeg hjelper deg, det er tross alt selvfølelsen som
      Er viktigst 🙂

    76. Synst det var kjempefint, heilt ærlig! 🙂
      men om du angrer, burde du kanskje gå endå mørkare? kan jo ver det var for lys farge.

    77. ååå, Sophie, du er nydelig som brunette!
      Man er alltid ufornøyd rett etter å ha vært hos frisøren!
      Jeg digger den hårfargen

    78. ble så glad når jeg så dette!! du er absolutt nydelig, og så utrolig fin med brunt hår. på en måte en brunette barbie, haha! du må ikke angre, for du ser mye eldre og mer babe ut sånn her, syns du var rålekker rett og slett! <3

    79. Jeg vet ikke om du leser alle kommentarene men, du kledde faktisk den hårfargen veldig godt! En stor forandring er den, men ja, det ble veldig fint! 🙂
      God tur til Oslo!

    80. Jeg kan faktisk ikke forstå at du kan gråte over noe så vakkert. Har lest bloggen din så lenge. Og du har faktisk ikke vært penere enn det du er nå med den nye fargen. Det blonde håret ditt ødela ansiktet ditt, du får en så mye finere glød, finere og mer fremhevede øyer. Og jeg synes, og tror de fleste andre synes at det blonde håret ditt gjemte alt det fine med deg. Du er så fin, digg, vakker, pen ja alt det der. Du er virkelig noe for deg selv, og når jeg ser deg så får jeg lyst til gråte. For jeg er langt ifra så pen. DU ER SÅ FIN MED BRUNT HÅR, IKKE ØDELEGG DET VED Å FARGE DET BLONDT IGJEN.

    81. for din egen del og ikke andres? HAHA, du sa jo hele tiden at du har sykt lyst å bli brunette, for du syns du passet best til de!! åååå av og til sophie, av og til….
      Men uansett, du var sykt fin på håre nå

    82. Jeg var kjempemissfornøyd med en gang jeg farget håret fra blondt til brunt, men etter jeg hadde vasket det noen ganger osv ble det myye bedre! Så ikke vær lei deg, er sikker på at du kommer til og bli mer fornøyd etterhvert 😀 Bare tenk på hvor lyst du hadde på brunt hår når du hadde blondt!

    83. Okei.. Cry me a river! Du sipper over en hår “krise”. Tenk to ganger, det er så mye mer her i livet å bry seg om enn et forbanna hår.. Satan, skjerp deg jente! Ta deg sammen..

    84. syns det var nydelig, behold det slik! husker du har sagt at du aldri gråter pga ‘materalistiske’ ting eller om det ikke er noe veldig alvorlig? du gråt jo da frisøren ødela håret ditt også 😀 bare en bemerkning 😉

    85. åhh…tragisk! :/ Du er utrolig nydelig med brunt hår! Bare ta det til deg! Og ikke farg håret fordi leserne sier det, men du ser vel det selv? Du ser mye mer voksen ut, du skiller deg ut, øynene dine kommer mer frem og du kler brunt hår rett og slett utrolig godt! <3

    86. Du er kjempefin med brunt hår Sophie Elise! 🙂 Ingenting å gråte over! Tenk på det slik, det går jo ann å få tilbake det blonde med tiden 😉

    87. Jeg synes du kledde å være brunette, men hvis du ikke trives med den hårfargen skjønner jeg jo. Nå vet du iallefall at du ikke vil være brunette, men i mellom tiden kan du jo gjøre det beste ut av det 😉

    88. Jeg vet at jeg bare er én person av mange hundre som kommenterer på bloggen din, men jeg håper så inderlig at du ser denne kommentaren. Sophie, du er rett og slett nydelig med den hårfargen nå – den får deg til å se voksen og vakker ut. Barbielooken er visst ikke så lett å gi slipp på, men tror meg – du er så mye penere med mørkere hår. Den hårfargen du har nå er jo ikke en gang mørk, og spør du meg er det bare positive ting som veier opp for å ha brunt hår. Du blir mye penere, slipper ettervekst og har absolutt null grunn til å få haters som dømmer deg utifra førsteinntrykk. La håret ditt være sånn som det er nå, det er naturlig og fint. Og jo mer du bleker håret, jo mer slitt blir det (så å farge det blondt igjen med det første er nok ikke særlig lurt).

    89. Kjenner følelsen, farget også håret brunt etter og ha vært blond og angret jævlig, nå er jeg blond igjen 🙁 men du er mye finere enn jeg ble med brunt:-) du er fin uansett kjære deg<3 uansett hårfarge :-*

    90. Litt rart å angre på å være penere da. Menmen:)
      Syns håret ditt er MYE penere mørkt enn blondt!!
      Virker uansett som om du aldri her helt 100% fornøyd med håret, så vet ikke helt hva jeg kan si, haha.. Men du er NYDELIG med mørkt hår, og det er sååå mye mer deg 🙂 Du sier du vil være som en barbie, og nå ligner du faktisk på en barbie. Med blondt hår ser du falsk ut, mens med brunt er du mer “ekte” om jeg kan si det sånn? Og det kler deg sååå mye bedre!

    91. vet du hva?
      du er en FANTASTISK nydelig person! uansett hva du gjør, om du velger å farge håret grønt, vil du likevel alltid være nydelig! det er ikke noe du kan forandre på 🙂 det er nemelig innsiden som gjør deg så perfekt! for alle er perfekte, på hver sin måte. så vit det at alt du gjør utseende messig skal ikke være fordi noen har sagt: å du hadde virkelig kledd rosa hår-. det er ikke derfor du skal farge håret rosa, du skal farge håret rosa fordi du selv virkelig vil ha rosa hår! ikke pynt deg for andre sin del, gjør det for deg selv! håper du tar deg tid til å lese, fordi det er sant! elsker bloggen din! <3

    92. SÅ mye finere med brunt hår! syns ikke dette er noe angre på altså, selv om jeg skjønner at hvis du syns du er finest med blond, så hjelper det ikke hva andre sier.

    93. en gang må man jo vokse fra platinablondt, og nå er du jo snart 18! syns du passet denne nyansen brunt bra!

    94. Fan ta…no må du slutte å sutre for små fille ting…..Blir bare så provosert! Har nettopp lest bloggen til avdøde kristina, så kommer jeg til din blogg hvor du sipper over hårfargen din…..verdens undergang for deg? Nyt livet å ikke bare tenk på deg selv!!!!

    95. seriøst?
      og jeg som syntes du ble så pen! trodde faktisk at du selv også var veldig fornøyd. Ingenting å gråter over, og det ser mye bedre ut en blondt hår. Jeg mener det:-)
      du kler det veldig!

    96. du ser så utrolig mye finere og naturlig ut med brunt hår. Det blonde håret ser bare ekkelt og skittent ut, og du kler det ikke i det hele tatt.

    97. Jeg kommenterer aldri, men du så råbra ut med brunt hår! Det lyset håret var helt forferdelig til deg, haha

    98. ^Åherreminhatt, så nydelig hårfarge tror jeg aldri jeg har sett på deg! Du ble nyyydelig, Sophie! Ikke gråt, søta, for dette var veldig veldig HOT!

    99. Jeg er sikkert også en av de flere hundre kommentarene dine men hvis du leser dette ta det til deg!!
      Ikke gråt Sophie! Men enig med deg ikke hør på hva alle andre syntes gjør hva du syntes er best for det er det som betyr noe. Alle kan si at de syntes du kler brunt hår best men det er jo ikke det du syntes er finest å da blir du jo bare deppa. Men ÆRLIG syntes jeg og du kler og ha brunt hår best det kler deg sikkelig. jeg skal og farge håret mitt brunt nå og jeg har vært lysblond/platina i 15 år så det blir nok en stor forandring. Og jeg syntes ikke det er tragisk eller latterlig at du gråter, når DU ikke føler deg vel så er det lett å bli deppa og begynne å gråte for JA håret har veldig mye å si om hvordan man føler seg. Er håret stygt føler man seg stygg. Men prøv å tenk possetivt er mange som syntes det er mye finere med brunt hår på deg, og ja du ser mye eldre ut og det er fint med litt variasjon. Jeg syntes du virkelig kler det når du er så fin å brun og har drit fien blå øyne er det DRIT FINT med brunt hår!<3 Fargen kledde deg sykt ikke for mørk syntes du ble KJEMPE pen jeg Sophie!!! <3 🙂

    100. Nei nå må du gi deg! Du er så UTROLIG nydelig! Har ikke ord, hårfarge er noe som ikke betyr noe. Det som betyr noe er hvordan du er som person, ikke hvordan håret ditt ser ut, jeg og de aller fleste andre syntes du var døds fin med brunt hår!!! Men du er nydelig uansett og det vil du ALLTID være til og med uten hår er du perfekt!<3 stå på videre du er fantastisk,husk på det! Klem fra stoooor fan<3

    101. det ble faktisk veldig fint, du ser mye mer voksen ut!
      men hva er instagramen din om du har?? vær så snill å svar :):)

    102. Jeg synes du burde ha det slik du har det nå! Det var utrolig fint, faktisk finere enn det blonde. Du virker mer moden! Haha

    103. siden det er dette du hinter til og du vil høre:
      ja, brunt hår var dritstygt, omg… du ser jo helt grusom ut :S (ironi..)
      blondt hår er såå mye finere på deg!! du får så påtegnet øyenbryn, og heeele deg blir naturlig! herregguud misunelse (ironi igjen..)
      når du har gnagd om at du vil bli brunette, og om hvor mye du har savnet brunt hår, kan du ikke komme her å si det var for noen andres skyld, og viss du mener leserne burde du slutte å spørre de hva de syns!:) du er snart 18 år, men hadde det ikke stått noe hadde jeg gjettet 15-16.. du er fortsatt i en trassalder (må ver sjeldent) og jeg syns du burde skjerpe deg! jeg er 11 år, jeg ser opp til deg, versåsnill å skjerp deg for jeg kjenner du bare blir dumere og dummere!!

    104. Ingen grunn til å angre eller å være deppa!! Synes du ble kjempefin på håret nå. Det så mye mer ekte ut, og du så mye mer voksen ut 🙂 Det var kjempefint!

    105. Roo ned nå 😛 Du blei faktisk kjempefin ! :)og ja, deg er latterlig å gråte over at du har farget det, hvertfall når du har så lang pent hår

    106. Sophie da, det var jo kjempefint! Ingenting å gråte over.
      Er det du hadde i leppene gått ut foresten? Synes di ser mindre ut.. du trenger nok en påfylling, det var så utrolig fint når di var større! Du kler virkelig duckface, hehe <3

    107. Du var kjempe fin med brunt hår.Og det ser du mange andre her og syntes. Det er helt greit at du gråter over det og er frustrert. Jeg har selv vært der. Stripet håret hos frisøren, og da jeg var ferdig, sa hun at det var så slitt at jeg måtte klippe halve håret vekk (jeg har hår til navlen ca).
      Jeg klippet det ikke, og det ordnet seg. Men jeg gråt en del de to første dagene!
      Jeg er ganske uenig med at det er et “luksusproblem”. Hvem ønsker vell ikke å se bra ut? Hvis et barn i afrika elsket håret sitt, og en dag måtte klippe det av. Dere hadde vel ikke sagt at det var teit av den jenten å gråte da hadde dere?

    108. Wow det ble drit fint! Du kler brunt hår mye bedre enn blondt. Selvfølgelig må du jo være komfortabel med det, men du skal iallefall vite at du kledde det veldig godt 🙂

    109. Jeg skjønner ikke hvorfor du gjør ting for andres skyld! Du som virker så selvstendig og som alltid går egne veier.
      Du er alltid pen, uansett hårfarge.

    110. Du var fin da, men syns selv da at blond hår er mye mer sexy! Det er liksom mye mer deg. Og du var så pen med det:)

    111. det var kjempefint sophie! det ser mer voksent og modent ut på en måte, men har jo egentlig ingenting å si hva vi synes hvis du ikke vøler deg vel da 🙁
      men du kommer til å bli vandt med det!

    112. OH GAD FUGLY
      Haha, made my day. Og du skal til oslo sånn der? Venninene dine som sier du kler noe annet enn blondt hår er shitty friends som bare vil stygge deg ned.

    113. Hei Sophie. For det første vil jeg si at jeg syntes det er fornøyelig å lese bloggen din. Du gjør og sier det som passer deg, uansett hva folk sier. Men det jeg egentlig skulle si til deg, du kler brunt hår MYE bedre enn blondt. Det får deg til å virke mer voksen, ikke frekt ment, men du blir ikke så babyface lenger. Veit du liker det blonde håret, men det brune er faktsik mer kledelig (beklager hvis jeg høres bitch ut nå altså, ikke hensikten med innlegget) !!!
      Også vil jeg bare si at det ikke er noen grunn til å tenke på de latterlige negative kommentarene som kommer på dette innlegget om at du ikke kler noe osv osv. De har ikke mye fornuftig å gjøre hvis de sitter å rakker ned på andre de ikke kjenner. Akkurat det sier mer om dem som person!! Så vær KJEMPE FØRNØYD med det brune håret, for det kler deg mye bedre (Y) !!! “Be the change” 😉

    114. Jeg synes håret ditt ble fint! Fargen passet du i, slik du gjør med blondt og mørkebrunt. Men det virker som du aldri blir fornøyd! Kanskje du sier det slik at folk skal si “nei, det ble jo fint” osv. Hvis du ikke er fornøyd kan du jo ha det mørkere, men selv syns jeg det ble “naturlig” og fint 🙂
      Klem

    115. Sophie Elise, hør nu på mæ!
      Den hårfargen du har no e helt særriøst den fineste hårfargen du har hatt! Glem det blonde “fæle! håret, det va gamle Sophie, dette er en ny og bedre Sophie!
      Ta d til dæ, dette e sannheten! Det e bare litt uvandt no, men du kommer til å bli vandt til det og da angrer du ikke lengre! Trust me girl.

    116. det var kjempefint! håper du venner det til deg til slutt, det som teller e jo at du sjøl blir fornøyd 🙂

    117. Må du gjæ dæ, du ser mye mer voksen ut når du farga det brunt! Det ser mer naturlig ut, og det e vell det gutta lika mest?;) Og du har blåe øya, noe som fremmhev veldig! Ikke angre, synes du burde å ha det brunt.

    118. Åh, du ble så pen med den nye hårfargen!
      Du blir sikkert vant med den etterhvert, for den er kjempe fint!

    119. duuuu? ble nesten lei meg selv av å LESE at du er lei deg over ditt utseende…… du er jo kjempe VAKKER!!!!!!!! DU PASSET MYE BEDRE BRUNDT HÅR <3

    120. Du kler denne hårfargen MYE bedre enn blondine. Du burde virkelig være brunette, det passer deg bedre. Ikke for å være frekk men når du er blondine synes jeg du ligner mere på barbie. Nå ser du utrolig voksen og naturlig ut. Du ble virkelig kjempefin Sophie 🙂

    121. Slik mener jeg du er med de forskjellige hårfargene:
      Blondt: Fjortiss, ser veldig ung og dum ut, ikke særlig pen.
      Brunt: PERFEKT FOR FAEN!!!! <3 <3 <3

    122. Forsto ikke heeelt. Farga du håre lysebrunt(mørkemørke blondt) for deg selv, eller fordi folk sa du skulle gjøre det?
      Forsto ikke helt den “jeg må lære meg å gjøre ting fordi JEG vil” tingen.
      Men uansett, jeg synest du er mer hot med mørkere hårfarge. Ikke det at blond-fargen er gale, men når du har en mørkere farge, så blir det så mye mer “wow, se på hu!” liksom. Blond er så… vel, ALLE har blondt hår for tiden.
      Men som sagt, du må jo ha den fargen du føler deg mest komfortabel med, og at jeg forstår at å gå fra blond til brunette er et sjokk, men etter noen dager så blir du vandt med det. Bare tenk hvor mye du savner der brune håret om du farger det tilbake til blondt igjen!

    123. du må begynne og gjøre ting for deg selv? Hvem var det som klagde på at hun savnet brunt hår? lol dobbeltmoralsk, men det har du alltid vært
      peace out weedsmoker

    124. huff, veldig synd at du angrer! og jeg trodde du ville farge håret mørkt? uansett så skal du vite at den nye hårfargen er veldig kledelig og fin, og du ser veldig bra ut!!

    125. DU ER SÅÅÅÅ MYE FINERE MED BRUNT HÅR, HERREGUUUD! Men det blir mer spennende og liv i det om det blir enda mørkere, eller rødlig

    126. Syntes det ble fint jeg!
      Men må si noe til dere som sier at “hvordan kan du gråte av å ha farget håret? Tenkt på barn som dør av sult” ja skjønner hva du mener. Men vi i Norge eller andre rike land, lever i en helt annen verden enn de fattige, vi kan ikke tenkte sånn. Ja det er så urettferdig at vi kan fikse på oss, fikse håret, klær og til og med fikse rynker,lepper ja alt vi vil forandre litt på. Og de som er fattige har ikke en tanke på hvordan de vil se ut, hvordan farge de vil ha på håret, eller en beskymring på en rynke.. De tenker bare om de vil klare å få tak i nok mat for å overleve.
      Men hver normal person i Norge kan ikke tenke sånn, så forstår deg kjempe godt! Gråt selv når jeg ikke ble fornøyd av noe jeg har fikset.

    127. Syntes du er kjempe fin jeg 🙂 Kanskje det kommer litt etterhvert? at du bare må bli vandt med det? Har selv gått fra å være blond til brunette nå, litt rart, hehe 🙂 Men føler jo jeg kler det iblant da 🙂

    128. Du kler begge deler like bra spør du meg! Jeg gikk fra blond til mørk i sommer, og jeg angret så jævlig med det samme, men nå når fargen har dempet seg litt, er jeg veldig fornøyd med at jeg gjorde det! 🙂 Synes du var fin, dont cry!

    129. Sophie, gi deg! du sa selv du ville farge håret mørkere og vi var enig 🙂 Slutt å grin, fordi vet du hva? det var 100 ganger finere sånn (brunt)

    130. Er det bare meg eller blir du veldig fort lei deg over små ting? synes du var fint med brundt hår, og jeg sa du burde vente til du var 100% sikker. Om du hadde gjort det ville du ikke ha angret, menmen. Du venner nok deg til det etterhvert:) Og nok en gang, synes du var veldig fin!

    131. neeei, du burde ikke angre! du er helt fantastisk! du var jo veldig fin med blondt hår også, rigtignok, men du er minst like fin med brunt hår å!<3 du er kjempefin, helt fantastisk, du er forbilde mitt. jeg skal bli som deg når jeg blir større!:) du er som en sol som lyser opp hele himmelen og dagen! jeg blir alltid i godt humør når jeg leser bloggen din<3 stå på videre:)

    132. Du var kjempefin med brunt hår, mye finere enn med blondt hår synes nå jeg! 🙂 Eneste jeg ville endret er å få inn litt mer fargespill i håret – noen deler litt lysere, noen litt mørkere, osv. da det får fargen til å se litt mer naturlig ut. Blir alltid litt unaturlig med hel-farging, mye bedre når du får litt spill i det.

    133. Sophie du er fin som du er uansett om du har brunt eller blodt hår, bare ikke gråt for du er jo kjempe pen med brunt hår, Du passer mye bedre med det, du ser da mye mer voksen ut. Bare si til deg selv at du er pen som du er. Og bare ikke bry deg om de som kommenterer stygt om deg. ps; Elsker bloggen din er fastleser;D

    134. Beklager men er du gammel? 14år?
      Skjønner du ikke at du øfelegger selvtilitten til andre jenter? Med alle disse innleggene dine, der du kaller deg stygg, der du sier du er feit?!Kanskje på tide å skjerpe seg? Jeg snakker ikke bare om dette innlegget, men generelt om alle innleggene dine.
      Du legger ut halvnakne bilder.Tenker du noen ganger på fremmtiden din? Tenk over det at stort sett alle i Norge vet hvem du er, det er lett å søke deg opp på nettet. Hva toro du de kommer til å si når du søker jobb…?
      Jeg har egentlig ikke ord for deg! Skjønner ikke hvordan det går ann å være så frekk og egoistisk. At du faktisk ikke tenker over at det sitter jenter på 12år og mister selvtilitte sin, på grunn av deg. Eller prøver å etterligne deg.
      Du kunne egentlig ha vært ei veldig pen jente, utn alt derre sminken, og hvem vet hva mere.
      Og til dere som kommer til å hate meg for denne kommentaren, vær så god det er deres valg. Og min mening! Jeg har helt rett til å ha mine egne meninger, slik som dere.
      Anyway, takk for meg!

    135. haha,hvafaen? kan ikke bare angre med en gang, når man har gjort noe sant..
      men du kler det utrolig godt, så du må ikke angre!

    136. Herregud folkens, trenger ikke å go helt crazy på grunn av at hun angrer på at hun farget håret?
      Pluss dere som sier Sophie er frekk og egoistisk. Det kalles ikke å være frekk, det kalles å ha egne meninger og folk som misforstår det hun skriver og vrir om på alt av ord og tar de ut av sammenhenger. Og egoistisk? Hvor er det å bry seg om utseendet sitt egoistisk? Har dere ikke fått med dere at hun donerer penger hver måned til et dyreforbund eller hva det nå heter?
      Og til dere som sitter å skriver at det er 12årige jenter som sitter og etterligner sophie og prøver å se ut som henne, at hun påvirker de så lett osv. Da har de virkelig ingenting å gjøre på nettet om de er så lett påvirkelig at de tar seg nært av ALT hun skriver og legger ut. Da bør de ikke sitte på nettet å få lese nyheter en gang eller spille spill. Jeg blir så provosert over mennesker som er så inkompetente som ikke klarer å tenke lengre enn over sin egen nesetipp, det er HENNES blogg og hun legger ut hva HUN vil. Og jeg tror neppe ingen av dere ikke har lagt ut noe provoserende på nettet eller lagt ut noe “dumt” i det hele tatt. Hun er ei smart jente, som vet akkurat hva hun gjør. Problemet er hva dere gjør ut av hva hun skriver, dere tar ting ut av sammenheng og fokuserer ALT for mye på utseendet hennes. Hun bruker heller ikke mye sminke, hvor i helvete får dere det fra? Blir så sykt irritert, ååååh..
      Og sophie, du er nydelig uansett. Og du får jo farget håret tilbake etterhvert:-)Må bare være tålmodig!

    137. Skjønner ikke helt hvorfor du er deppa tho, du ser jo faktisk pen ut nå, noe du overhodet ikke gjør når du er blond. Og uans, du har jo hatt både brunt og blondt hår før, så du bør virkelig vite hva du vil og ikke.. Skjerp deg.

    138. Sjønner ikke helt hvorfor du farger håret ditt brunt men alltid blir missfornøyd uansett?:)Jeg syntes du VIRKELIG kledde det da!

    139. du burde vite at du ser så enormt mye penere ut med brunt hår det er helt utrolig stor forskjell på hvor pen du er nå !!

    140. Savne også det blonde håret mitt, spesielt etter at det fikk en så fin farge etter at æ va i Syden. Men æ farga det brunt igjen, og av og til angre æ veldig. Men du skal vite at du e utrolig pen med brunt hår, akkurat den fargen du har nu gjør at du ser mer voksen og veldannet ut en du nån gang har gjort. Syns den fargen der va perfekt for dæ, å viss du vil være litt blond kan du jo tilføre ett parr tynne lyse striper i det! Så du burde virkelig ikke angre 🙂

    141. at ikke du ser selv hvor vakker du er med mørkt hår! du er virkelig ikke like pen som blond!!
      du er kjempe fin nå!!:)

    142. Hva er greia med at du stadig sier at du ikke lar deg påvirke, men allikevel kommer til kort og innrømmer at du gjør ting for andres skyld..? No hatin’ just sayin’

    143. Måtte le litt når jeg så at du gråt over det der. Ikke fordi det er teit, eller fordi du er stygg, for det er du ikke. Lo fordi du gråter av at du ser sånn ut på håret, når du fortsatt er mye penere enn jeg noen gang kommer til å bli. Du er både vakker og smart, så bare kos deg! 🙂

    144. E ho ikke førnøyd me sæ sjøl går ho via bloggen å ska ha oppmerksomhet + flere lesera. Ho e førnøyd, ho har bare lite å prate om. Bare æ som klare å se det? Helt latterlig opplegg, sløsing av penga. Finn dæ nå ordentlig å bruk penga på, du som står før så mye! Heggenkandidat nr 1 på sitt beste 🙂

    145. du må ikke være lei deg allerede, det tar tid å venne seg til en hårfarge… men se tilbake til de bildene du hadde brunt hår, du passer det så mye bedre! synes jeg 🙂
      bare ikke vær lei deg på grunn av det 🙂

    146. Syntes du ser helt nydelig ut med brunt hår, Sophie! 🙂 Du ser mer voksen ut med det, noe som er kjempe bra 🙂

    147. Håper vireklig at du leser denne kommentaren og tar det til deg : Du var sååååååå mye finere med denne hårfargen, mye finere enn helt blondt eller helt mørkt, elsker det <3
      Du angrer kansje, men alle andre syntest du var mye finere 😀

    148. Du er mye mye penere med brunt hår! Lover, ingen grunn til å bli deppa.. Aldri sett deg penere enn det du er nå! <3

    149. Fy søren så fint det var ! Jeg mener det, det var N.Y.D.E.L.I.G på deg, og du ser veldig bra ut med det ( du ser utrolig bra ut uansett da ) men du kledde det drit bra! <3

    150. DU VAR DØDSNYDELIG!! Du var mye finere med brunt hår synes jeg, du er mye mer voksen og myye finere! Elsker utseende ditt nå, ikke skift hårfarge!! Brunt var så fantastisk fint på deg ♥♥

    151. Synes du ble myyye finere med brunt, men skjønner selvfølgelig at du kommer til å farge det blondt igjen når du ikke var fornøyd. Måtte bare si det: du ble sååå nydelig med fargen, likte deg bedre..haha 😀

    152. det er såklart ditt valg, men for å være ærlig passer du egentlig ikke lyst hår så godt og du er mye finere med brunt 🙂 det er nok en vanesak, tenker jeg!

    153. Du er mye finere med brunt hår, enkelt og greit! Men du gjorde det for andres del, og ikke din egen? Haha.. er jo du som maser om hårfargen din hele tiden, og lager innlegg på innlegg om hva du kler best, såå.. Du valgte det selv, og selvom du kanskje ikke er fornøyd vil du ha bekreftelse fra andre om at det var fint. heheh

    154. Kjære Sophie!
      Det var jo kjempefint!! KJEMPEFINT! Ikke det at du var stygg med blondt hår, overhode, men jeg likte deg (og det vil sikkert gutta også!!) bedre med brunt hår. Som brunette. Syntes du er kjempe pen jeg. Stol på deg selv! Du kommer nok til å elske håret ditt like mye som meg etter hvert. Du må bare bli vandt med det først. Lykke til, på en måte. håper du blir fornøyd og hvertfall ikke farger det tilbake med een gang 🙂 Kos deg i Oslo!!!! Tar ofte forgitt at jeg bor her i hovedstaden, der alt skjer. Takknemmelig da 🙂

    155. Å hallo, er faen ikke noe å gaule for. Å si du er DRITdeppa pga. en mislykka (i dine øyne) hårfarge blir bare for dumt. Du er kanskje misfornøyd og angrer, men å kalle seg deprimert pga. noe sånt er egentlig litt frekt ovenfor de som faktisk sliter veldig mye pga. alvorlige ting.

    156. hvorfor farget du det brunt vis du visste at du kom til å angre og savne blondt? you’ve been there!
      uansett du ser nydelig ut og mye finere nå som du er brunette <3<3

    157. Hahahah latterlig! Det er så trist med deg Sofie, at du med noen innlegg kan virkelig få meg til å like deg å få “troen” på at du faktisk har noe mellom øra, mens i innlegg som dette så bare skjønner jeg ikke at jeg noen gang kunne tro noe sånt. Fortjener ikke å ligge høyere på topplista enn du er nå, blogger om så mye tull og dritt, bortkasta tid 🙂

    158. Denne hårfargen er utrolig fin! Er ikke så fan av brunfarger generelt på hår, men jeg virkelig elsker denne hårfargen. Og du kler den kjempe godt. Jeg synes ikke du passer blondt i det hele tatt.. Det er synd du ikke ser hvor søt du er med brunt hår.

    159. vær så snill, du må forstå hvor utrolig mye penere du er som brunette en blond, ser veldi mye mer naturlig ut!!
      du passer ikke blondt

    160. DAFUQ? HVA er problemet ditt jente? Åh “gjøre noe for andre sin del og ikke miiiin” “Åh, for ett offer jeg er!” Du kledde det 10000 ganger bedre enn blondt, men ka faen!!! gråte fordi du farget håret. er enig med sangen du hadde med i den kleineste videoen jeg noen gang har sett – OFF WITH HER HEAD!
      men uansett, gå tilbake til blondt når du kan, da syntes guttene i den minste at du er mindre pen.

    161. fy faen . du er så jææææævlig mye finere med brunt hår !!! du er dødspen uansett. Du er superheldig som kler begge deler. Men brunt kler du DESIDERT best !!!!

    162. du ble utrolig fin! jeg synes det ble mye finere enn det var 🙂 ser mye brunere ut og elegant 🙂 kunne ønske jeg så ut som deg, jeg! ikke angre du er nydelig

    163. tro meg du er finere med brunette enn blondt! nå ser du mer spesiell ut ! jeg synes du skal begynne å bli glad for det her er myyyyye finere en det blonde hret ditt!

    164. du ser fantastisk flott ut Sophie Elise! men forstår hvordan det er å ikke være fornøyd med håret. om ikke det er bra føler man seg ikke like vel, men som sagt det var veldig fint om det hjelper litt på!

    165. Jeg syns du var veldig pen med det mørke håret, syns du passer best mørkt hår, du er veldig fin med blondt hår også for all del ! sier ikke at du er stygg med blondt hår, du er fin uansett ! 😀 så du trenger ikke gråte lille venn, håret er nydelig

    166. For det første kler du faktisk brunt best. For det andre var dette det mest AMAZINGE brunfargen jeg har sett! Jeg er blond og har slått fra meg brunettetilværelsen da det aldri blir sånn som jeg vil, men om jeg skulle prøvd igjen hadde jeg tatt med dette bildet til frisøren for å vise hvilken farge jeg ville ha. Bare så du vet det, ikke vær misfornøyd 🙂

    167. DU ER SÅ MYE PENERE MED BRUNT HÅR ENN DET FÆLE BLONDE! du ser mye mer voksen ut nå<3 ikke farg det tilbake!

    168. Vet du hva? Jeg syntes du var utrolig pen nå jeg! Syntes virkelig du kledde det kjempe godt! Du er så pen med brunt hår! Kjempefin. 🙂 Vær fornøyd!

    169. Jeg syntes du var nesten finere med brunt hår jeg, ikke farg det tilbake! jeg elsket det! du ser liksom litt mer voksen ut:)
      du er nydelig Sophie 😉

    170. HAHAAHHA, dette er bare så latterlig. første gangen du ble brunette så savnet du å være blond. Så ble du blond og savnet å være brunette. Og nå har du blitt brunette og savner å være blond. BESTEM DEG DA, JENTE. Dette blir bare alt for teit.

    171. Håret bli kjempe fint etter at du farget det! Sjønner at det er uvant å gå fra blondt te brunt, men du kledde det kjempe godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg