parykk her og der

Jeg er i så sykt godt humør nå! Jeg har hele det siste halvåret vurdet om jeg skal gidde å feire bursdagen min når den tid kommer, men nå har jeg endelig bestemt meg! Er greit å ha ca alt i boks, med lokale, dj, vakter osv. På toppen av det hele skal det være kostymeparty, og dere vet jo hvor mye jeg elsker det! Gleder meg, og bestilte nettopp kostyme + parykk av alle ting. . Jeg kommer til å se syk ut, haha! Som pappa sa ” du har jo allerede parykk”. Well, takk for den! 

Og på snakk om bursdag – hoppet rundt, danset og sang mens jeg giret meg selv opp, og tror dere ikke den piercingkula klarte å sprette ut av munnen min nok en gang!? Ahh, hvorfor skjer det alltid med meg. . Noen som har tips til hvordan jeg kan få den til å sitte fast?!

Nå skal jeg kose med min lille baby å se på that’s 70 show, elsker det å har tidens crush på Eric Forman i serien, om dere vet han. Min type gutt ♥ 

55 kommentarer
    1. hehe, jeg har skrudd kula så hardt på at jeg får den ikke av igjen.. menn bare vær helt tørr på fingrene når du skrur den på, eller ha noe stoff rundt kula så du får bra tak 🙂 vis du skjønner ? 😛

    2. har ikke piercing så kan desverre ikke hjelpe 🙂
      kan du følge meg på instagram? har netopp fåt iphone 5 😀 jeg heter synnoveraad hvis du har lyst å følge meg.

    3. Er jo bare å skru kulene ordentlig fast, har selv tungepiercing og jeg har ikke problemer med at piercingen ramler ut. Sjekk ofte om kulene sitter fast. Eller kjøp deg en ny piercing, for så vidt som jeg vet er det ikke normalt at den skal falle ut 🙂

    4. Har ikke tongepiercing selv, men hadde samme problemet med navlepiercingen min, det jeg gjorde var å kjøpe ny piercing 🙂 kan vær at kulen du bruker har for stort hull for stangen, ikke vet jeg 😮

    5. Få en piercer til å skru den ordentlig på for deg. Ikke tygg eller lek med den mer enn nødvendig 😉 Og kanskje skaff deg en kortere stang? Om du ofte tygger på den så er det ikke rart kulen faller av ofte. Jeg fikk 16 mm da jeg tok den og nå har jeg 12 eller 14 mm, så du burde ha mindre nå enn da du tok den

    6. Bloggen din er så kul!:) du er så fin og har kul stil:))
      Fikk en kommentar på bloggen der det står dette:
      Catarina
      12.11.2012 kl.17:39
      SIDEN DU LEVER PÅ ”YOLO” KAN DU BARE BRENNE.
      Jeg lever jo ikke på YOLO vi bare valgte det som navn på bloggen fordi vi måtte ha et!:( hva er vits med å kommentere så stygt? Jeg blir lei meg.;( kan du være så snill å svare trenger noen som vet hvordan det er!;)

    7. gleder meg til å se kostymet ditt 😀
      bra du blogger såpass mye nå , det er liksom et av høydepunktene ved dagen. Særlig når det er så mange nye innlegg osv. Elsker bloggen din og du er så flink i det gjør <3stå på og forrtsett med å være deg det er det du er flinkest til 😀

    8. Du kan stramme piercingen hos en piercer, eller prøv å jør det hjæmme me engangshanska av gummi eller nåenting sånn. 🙂 Eg har bærre møsta den i tonga en gang, klarte å svælle kula mens eg spiste tomatsuppa, har aldri møsta smileyen eller frownyen, men septumkula møsta eg en gang så for tell en piercer og fikk den stramma og det har aldri vært ett problem sia. 🙂 åsså møsta eg en gang den i navvelen når eg va ute å aka i snyen x)

    9. Som jeg elsker bloggen din! Og som jeg virkelig digger deg 🙂 Vet du sikkert får mange sånne kommentarer, men jeg gjør det virkelig, og jeg håper du skjønner at mange av leserne faktisk er veldig glad i deg og bryr seg om deg. Føler du får unødvenndig mye hets for den du er, noe jeg blir skikkelig sur for. Vil bare du skal vite at jeg digger deg, helt oppriktig! Håper du får en fin uke <3

    10. Ta genseren utenpå fingrene dine å skru hardt slik at de sitter! Sjekk av og til når du kommer på det, det skal hjelpe :)Men tror det er sant slik de sier lengre opp her, kjøp ei litt kortere stang, for det hjalp med meg 🙂

    11. Du burde stramme piercingen før du legger deg og når du står opp. Hvis den plager deg alt for mye kan du jo dra til en piercer og høre om de har noen som sitter bedre.

    12. Prøv å skru den skikkelig godt fast mens du har hånden trukket inn i en genser, eller evt. bruk et håndkle =) Da får du mye bedre grep, og kan stramme hardere til mens du biter i stangen =)
      ♥ Lizbeth Osnes – Behind the scenes. Min hverdag med mine interesser, spiseforstyrrelse, angst – og alt imellom. Lizbethosnes.com

    13. Så koselig! 😀
      Ja har et tips, faktisk to! Første tips; Ta litt papir å dytt inni kula å så skru den på, da skal den sitte bedre på!
      Tips to! Ta papir eventuelt noe av shorta du har på deg å hold rundt kulene og skru på piercingkulene, da får du liksom mye bedre tak og kulene blir skudd hardere på.
      Håper det var forståelig og hjelpsom 😀

    14. På piercingkulen er det et mønster som skal passe ilag med stangen, når det er utslitt så faller kulen ut HEEELE tiden, believe me been there done that. Så skift enten stang, eller kule.

    15. Jeg har hatt tungepiercing i 6 år, aldri mista en eneste kule. Skru den ordentlig fast, sørg for at munnen og tunga er helt tørt. Ikke bare skru den såvidt fast. Skru gjerne igjen kula med et håndkle, det gjør jeg:)

    16. Det har jeg hatt problem med hele tiden jeg også. At den spretter ut! men det du må gjøre er å kjøpe ny stål stang+kule, og når du ska sette på kula so finner du frem en knipetang med ganske tynn tipp, og vrir den skikkelig på plass. Da faller den ikke ut i det hele tatt. Men da må du også ha knipetangen når du skal ta den av/bytte kule 🙂

    17. Hvis du biter stanga så underkulen stikker ut mellom tennene, så bruker du et stykke med papir eller stoff og vrir kulen så hardt du kan på! Etterpå vrir du begge så du er helt sikker på at de sitter heeelt fast:)

    18. Bare å skru piercingkulene hardt nok fast det 😉 så sitter de. Men du burde bytte stang, den der var jævlig lang, blir bedre med en kortere 🙂

    19. Da jeg hadde piercing i tunga sørga jeg bare for å vri på den og stramme den hver gang jeg la meg eller hver gang jeg våkna, da holdt den seg alltid på plass. Men i starten klarte jeg å svelge den både 3 og 4 ganger, haha :p

    20. du hadde jo utrolig lang stang, så prøv å få tak i en kortere piercing! 🙂 mindre slitasje på tennene også da.
      tørk både piercingen og fingrene dine, og stram så godt du kan:-)
      min har holdt seg på i noen mnd nå uten å løsne, så det hjelper

    21. om du får noen gode tips legg de ut på bloggen. mister kulene hele tiden og i går svelgte jeg HELE piercingen, haha

    22. er noe som heter locktite som man får kjøpt i jernvarebutikker, som gjør at skruer ikke kan skru seg ut igjen selv, drypp pitte litt inni kula, og skru fast.. kan garantere at den sitter dønn! bare pass på å tørke vekk det overskytende;)

    23. Noen piercinger er også veldig kjipe sånn at de løsner, husker min første pc i tungen, den løsnet støtt og stadig, endte med at jeg svelget den. Du kan evt bruke en tang også skru med den ene hånden, eller som det står lenger over her, hver helt tørr på henda også pc så skrur du til.. jeg så også at stangen din er veldig lang, men det er vel fordi du ikke har fått byttet til en kortere enda ?

    24. Dette høres sikkert litt sykt ut, men jeg har selv piercing i overleppa, og for at den skal henge så bruker jeg en tang til og holde stanga med, også en annen tang til og skru kula fast. Har aldri hatt problemer med at kula detter ut med denne måten 😛

    25. jeg aner virkelig ikke hvordan jeg fikk det til. men kula mi datt ut hele tiden før, spesielt når jeg satt og spiste.. jeg blei jo ekstremt lei det. men da jeg virkelig fikk skrudd den til var faktisk på fest og utrolig nok at jeg ikke mista hele piercingen, så edru jeg var den kvelden. men borti fra det, etter den kvelden fikk jeg virkelig skrudd den fast. sikkert fordi jeg var helt tørr i munnen! den har nå sitti fast litt over et år og jeg får ikke skrudd den opp igjen :/

    26. du tok piercing for å suge bedre? kan umulig ha vært no digg hvis stanga di er så lang som på bildet her :s ikke rart den kula skrur seg ut hele tia.. du burde reist til en som driver med piercing og bedt om å få den skrudd fast bedre. det gjorde jeg, og etter det sitter den som støpt, tviler på at jeg får den ut igjen :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg