MTV EMA i kveld!

Vil starte innlegget med å gratulerere pappa på farsdagen ♥ Vi bruker egentlig ikke å gjøre noe spessielt, er vel mer at vi spiser det pappa vil ha til middag og er litt ekstra snille med han :) Er veldig glad i pappa, er så heldig som har foreldrene jeg har. Han støtter meg uansett hva, og vi har mange av de samme interessene – blogg og extensions, for eksempel. Haha neida. Love you!

Lillesøsteren min, pappa og meg!  Vet mange av dere sier jeg ligner på mamma, men nei – det er faktisk pappa jeg ligner mest på i virkeligheten! 

Har akkurat fikset meg for kvelden, jeg skal til Lisa å ha EMA-kveld! EMA er europe music awards om dere ikke visste det, og det sendes direkte på MTV fra klokken 21 i kveld. Har sett på det hvert år, jeg elsker det! Jeg og Lisa går igjennom hele den der MTV-hysterien sammen, derfor passer det perfekt at vi har en hel kveld full av nettopp MTV, godteri og kvalitetstid. Vi har stemt på artister i alle kategoriene også haha, holder en knapp på blandt annet the killers i kveld, som vi skal se live til neste år :) Heier også på Kanye og Jay-Z som beste sammarbeid! Noen andre som skal se på EMA i kveld, og er det noen dere heier på? 

Kjolen er den jeg viste for et par dager siden, fra rutstore.se. Sant den var fin på? 

Dere kan forresten gjerne følge meg på instagram – therealsophieelise! Er mye lettere å få “kontakt” med meg om det er noe dere lurer på, selv om jeg leser alt dere skriver her også.



 

 

36 kommentarer

Siste innlegg