det er ikke bare flaks

Er det noe som er veldig typisk norge, så er det å ikke kunne inrømme suksess. Jeg har merket at uansett hvem som gjør det bra og hvordan så kommer man enten med en unnskyldning selv, eller så drar andre deg ned. La oss si at du er kjempeflink å synge, og noen kommenterer det. Du er innerst inne enig selv, men du fnyser og sier ” neh, det synes jeg ikke”. Fordi om du innrømmer at du selv er flink, så kommer alle de hater-kommentarene. Tro meg, jeg har opplevd det sykt mange ganger. I norge er det slik : er man rik har man flaks. Er man trent er man heldig. Har man talent, så er det fordi man er født med det. Nei, nei nei. Er man rik, så er det fordi man har jobbet hardt, eller at noen i familien din har gjort det. Det er fortjent. Er man trent, så har man jobbet hardt for det. Har man talent, så har man jobbet hardt for å vedlike holde det, ikke minst å tørre å vise det til andre. Give it some creds!

Jeg synes man skal generelt slutte å lage unnskyldninger på sine egne vegne, men ikke minst på ANDRE sine vegne også. Om man ser en fin jente, så er det ofte slik at man med en gang skal begynne å finne feil for at man selv skal føle seg bedre. Jeg personlig bruker å innrømme for meg selv at jeg er sjalu, jeg lover dere – det føles så mye bedre da! Sjalusi kan faktisk bare være greit en gang i blandt det også, om jeg er sjalu på en annen jente så sier jeg det. Ikke på en bitchy måte, men mer slik “åh så fin du er, jeg er så sjalu!”. Det skaper god stemning, istedenfor at man skal baksnakke det etterpå. 

Jeg skulle bare ønske alle var mer sikre på seg selv, jeg snakker på vegne av meg også. Om en gutt liker meg for eksempel, så har jeg veldig vanskelig for å tro på det. Hvordan kan han like meg, hva har jeg som er så bra? Hun er jo mye finer enn meg! Men jeg har bestemt meg for å snu om på det og heller tenke – hvorfor skal jeg IKKE tro på det? Hva gjør jeg feil egentlig? Hvorfor tenker jeg så negativt om meg selv? Da snur i alle fall min tankegang seg fort om til noe positivt, og jeg blir glad igjen. For tenk, noen kan faktisk like meg også, så lenge jeg liker meg! Det er ingenting galt med meg, og ikke dere som leser dette heller, det må man bare forstå fort som faen. Da blir alt mye lettere, og man slipper å dra ned seg selv og andre rundt deg ♥  

Så derfor vil jeg at alle dere skal skrive en kommentar hvor dere gir dere selv litt skryt! Hva er du fornøyd med på deg selv? 

179 kommentarer
    1. er ganske fornøy med kroppen min <3 kan spise så mye usunn mat jeg bare orker, og forbreningen er skyhøy uansett..

    2. tenker også sånn som du skriver, at om en gutt liker meg så tenker jeg det du skrev der..
      jeg var ikke fornøyd med rumpa mi, men har fått kjempemange kompliment for den, spesielt fra gutter og de komplimentene har fått meg til å se det selv! 🙂

    3. Jeg har en kjempefin personlighet. Jeg bryr meg om andre, “vet” hva som er rett og galt, engasjerer meg for mye og ja. Jeg er ikke perfekt, men det er det ingen som er. Ja, jeg baksnakker. Ja, jeg krangler med venner og familie. Men jeg vet fortsatt at jeg har en bra personlighet, og det er vel det som gjør at jeg er fornøyd med meg selv og holder selvtilliten oppe! 🙂

    4. Jeg er fornøyd med neglene mine, fordi de er naturlig sterke og lange. Anklene mine, fordi de er tynne. Og hvordan jeg er med gutter, jeg gjør ingenting seksuelt utenfor et forhold.

    5. Liker ikke mye meg meg selv egentlig, og tenker sånn som deg når det kommer til gutter. Er fornøyd med rompa mi da

    6. Er så enig i deg, har forstått det selv!
      Startet på cheerleading, jeg er flink til å jobbe hardt og gir aldri opp! Har blitt lagkaptein i løpet av 10 uker på¨trening, ble valgt ut til group stunt 5 av 16 fikk være med.
      Er bare så utrolig glad i livet nå, har funnet ut noe jeg elsker rett og slett. Og har i løpet av 10 uker fått resultater på kroppen og humøret er 100%på topp

    7. utrolig bra innlegg, er helt enig også… jeg pleier alltid å innrømme noe.. hvis folk synes jeg er flink å synge og jeg synes det selv så sier jeg det og liksom.. men nå vet jeg at jeg ikke er flink å synge og da sier jeg det rett ut hehehe… men jeg er ikke dårlig på å være ærlig om ting jeg er flink til 🙂 det tør jeg å si 🙂

    8. Hvorfor være så bitter Sophie. Det virker som om du lar kritikken gå innpå deg. Slutt med det, mens du ennå har noen lesere som ser opp til deg. Å tjene penger på blogg er ingen sak, det er bare å kle seg utfordrende og leke barbie for leserne sine, så skyter lesertallene i været og sponsorene står i kø. Det er mye vaskeligere å tjene penger på å gjøre gode gjerninger enn å spille på sex.

    9. GHAD Sophie!!! Du skriver så sinnsykt bra, og du får sagt det så insane rett, akkurat sånn som det er. ÅH THANK GOD. Dette er så sant, og så sykt bra sagt. Takk.

    10. Så bra at du tar opp dette!
      Jeg liker puppene mine og at jeg ikke dømmer mennesker så lett, haha 🙂

    11. Utrolig bra skrevet.
      Jeg er fornøyd med utseendet mitt, bena mine, håret mitt og at om det er noe jeg virkelig vil eller vil ha, så jobber jeg ordentlig og hardt får å få det til/få det.

    12. Jeg er stolt over hvor modig jeg er. Jeg har vært syk i alle de 15 årene jeg har levd(kronisk sykdom, ME, utmattelsessyndrom), jeg har mistet broren min, jeg har blitt mobbet, jeg har vært i en bilulykke. Men har aldri klagd. Jeg kan ikke ha gym, jeg har ikke energi til å gjøre lekser, senest i går var jeg hjemme fra skolen fordi jeg ikke klarte å dra, jeg har ikke trent på to år. Men jeg klager ikke. Jeg smiler alltid. Jeg har viljestyrke, jeg ler ofte, jeg er omsorgsfull, jeg er flink, jeg er modig. Jeg er reflektert og ser de viktige tingene i livet. Jeg har blitt sterkere, jeg tror på at jeg en dag skal få et fantastisk liv. Selv om livet mitt mange ganger har vært et helvete, så tror jeg på at det finnes et lys i enden av tunnelen. Jeg kan ikke se det enda, men jeg vet det er der, og jeg sånn er jeg flink. Nå skulle jeg akkurat til å unnskylde meg, men som du sier; det er lov til å være stolt. Tusen takk til deg og bloggen din!
      hjerte

    13. Eg hater å gi skryt til meg selv.. har så dårlig selvtillit ! Vist en gutt liker meg( ingen liker meg da) så tror eg ikke på det. Vist noen eg aldri snakker med snakker til meg, så tror eg det er kødd ! det er bare sånn;)) Skulle ønske at eg hadde like god selvtillit som deg.. <3

    14. Jeg syntes jeg har fine lepper, negler og hår! Jeg jobber hardt på skolen, og klarer meg bra! Er flink i å ta ansvar og enda flinkere til å passe på andre. Så kan jeg være veldig morsom.
      Tusen takk, Sophie!

    15. eg syns sjøl eg har fint smil, og fint hår 🙂 eg er flink på skulen, og veit eg kan ligge på 5-6 i omtrent alle fag! også syns eg sjøl eg er flink til å synge, når eg gidde å gjer det skikkelig 🙂

    16. jeg er flink å svømme! å jeg har en flott kropp, tar ansvar, er littegranne morsom også! 😉 du er Helt, sophie!

    17. Jeg er fornøyd med øynene mine, selvom det ene er blått og det andre er grønt, hehe. Jeg er også fornøyd med styrken jeg har i Armene og beina mine. 🙂

    18. Jeg er veldig fornøyd med øynene mine 🙂 Ellers er jeg også veldig fornøyd med meg selv, om hva jeg har klart i løpet av de to siste årene. Var en sjenert jente som ikke turte noenting før. Nå kan jeg snakke med alle, og senest for to uker siden dro jeg på byen helt alene, fordi alle jeg kjenner er enten for unge for byen, eller folk hadde drukket dagen før og ikke orket. Byen gikk supert, og jeg ble kjent med mange nye folk 🙂

    19. Helt enig med deg i det om en gutt liker deg. Jeg gjorde feilen for en liten stund siden, nå er vi knapt venner 🙁
      Hmm… Noe jeg liker ved meg selv er at jeg har lange øyevipper og store blå øyne :))

    20. Jeg er trofast. Har holdt sammen med typen i 4 år. Jeg motiverer folk igjennom trening, jeg liker personligheten min, jeg tenker hele tiden positivt selvom det er negativt, jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet når jeg skal roe ned stress, jeg er fornøyd med utseendet mitt, jeg er en beskytter og passer på folk!
      Det er viktig å ikke bare inkludere utseende når en snakker fint om seg selv. Så lenge en er fornøyd med seg selv innvendig, så stråler det ut, og man ser på seg selv som en penere og selvsikker person 🙂 Personer med godt selvbilde og selvtillit er det peneste og mest respektfulle jeg ser!

    21. Liker magen min, og jeg liker at jeg bryr meg mennesker. Liker også at jeg alltid jobber hardt på skolen 🙂 veldig bra skrevet Sophie, er bra at alle heller ser på det positive istedet før det negative, både på seg selv og på andre mennesker.

    22. Er fornøyd med magen min, håret mitt på gode dager, karakterene mine på skolen. Jeg er fornøyd med personligheten min, stort sett. Ja, jeg er nok en av de som prøver å finne feil på andre for å føle meg bedre selv, men jeg rakker ikke ned på andre og tenker mer “der ser du, hun har ikke perfekte bein, men allikevel synes du (meg selv) de er fine”. Det er mer for å få en bekreftelse på at ingen er perfekte. Jeg er stolt over at jeg har klart å legge fra meg dårlige uvaner. En venninne fortalte meg for lenge siden at hun hadde lagt merke til at hver gang jeg ble misunnelig på noen eller noe noen andre har fått, begynte jeg å snakke negativt om det. Det hadde jeg ikke lagt merke til selv, men etter en liten stund la jeg merke til det og har prøvd å slutte med det, noe jeg tror jeg har klart i stor grad. Jeg er også flink til å vise omsorg og lese når folk har det ekstra vanskelig. Klarer å forstå når folk er ukomfortabel (i allfall i stor grad).
      ååå, føltes litt rart å skrive dette, men er enig med deg, Sophie. Vi bør begynne skryte av oss selv. Du skriver så sykt bra. På en måte var det litt godt…
      Kanskje dette er noe jeg burde begynne å gjøre mer? haha

    23. Jeg er omsorgfull og setter alltid vennene mine først! Jeg er også stolt over at jeg er så flink til å trene hverdag -fre/lør 🙂

    24. Jeg er flink til og ri, har god balanse(når du klarer og stå oppreist på hestens rygg mange runder har man god balanse), jer er fornøyd med håret mitt, utseende mitt, kroppen min, livet mitt. Jeg er fornøyd med det meste:)

    25. Jeg er veldig fornøyd med håret mitt! Jeg er flink til å spille piano (spilt piano i 7 1/2 år), flink til å danse (danset i 6 år). Fornøyd med hvordan jeg er!! <3

    26. Jeg liker egentlig personligheten min selv, fordi jeg bryr meg mye om dem rundt meg. Liker rumpa mi, og det faktum at jeg faktisk kan synge. Haha 🙂

    27. Bra innlegg, Sophie!
      Jeg selv er fornøyd med leppene mine, tror jeg. Har veldig fyldige lepper naturlig, og får ofte kommentarer om at jeg har så sykt fine lepper osv!

    28. øyenfargen min, og det at jeg faktiskt tørr å stå for ting jeg mener 🙂 du er så flink til og skrive !

    29. har bra selvtillit, så sliter ikke med det. bra skrevet! 🙂
      synes likevel det er litt dumt at du så og si skriver akkurat det samme som VOE skrev for kun en uke siden..

    30. Det du skrev om å ikke tro på at gutter kan like meg stemmer, og det har ødelagt flere sjanser for meg. Spesielt når jeg har hatt noe på gang med en som han mange pene jentevenner…
      Det jeg liker med meg selv er at jeg faktisk klarer og si i mot når folk snakker dritt om folk de ikke kjenner, eller når de snakker dritt om mine venner.
      Jeg har også begynt å like rompa mi..hahhaha. Etter jeg begynte på vgs har flere av de “nye” gutta(liksom de jeg ikke kjente før) kommentert den. Eller det er aldri noen som sier det når de er edru, så jeg vet ikke helt om jeg skal tro på det.. Når jeg sa det til han som sa det sist, ble han sjokkert og sa at han og kompisene snakket om rompa mi på skolen ogsånn også… Da ble jeg veldig flau, men også smigret. Jeg var også på en fest for noen uker siden, med bare folk jeg ikke kjente omtrent. På skolen etter det, sa en av de jeg kjente som var der at de andre gutta hadde spurt hvem “hun jævlig deilige indianeren” var hahah da ble jeg faktisk rørt og fikk litt selvtillitt av det(lol..). Men under en samtale istad, kommenterte selvfølgelig en nesa mi:):):) og han vet at jeg har komplekser for den.. Vi gikk i samme klasse på ungdomsskolen, og han “mobbet” meg for den da også, i dag sa han “..og den nesa di da, den er jo like stor nå som den var på ungdomsskolen”. Da reiste jeg meg opp og gikk på doen. Jeg fikk et raskt glimt i speilet, og nok engang var det eneste jeg så den store nesa mi med bukkel på. vet ikke hvorfor jeg skriver dette så tror nesten jeg bare stopper nå jeg. hade.

    31. Utrolig bra innlegg, Sophie! Merkelig det der med hvordan komplimenter blir mottatt av mennesker her i Norge!
      Jeg er selv en person som hater å gå komplimenter, jeg vet ikke hva jeg skal svare, hvordan jeg skal reagere osv dersom noen sier noe fint til meg.. Men samtidig, innerst inne blir jeg kjempe glad – men allikevel så finner jeg på kommentarer som “nej, herregud, slutt å tull da” og etterhvert så slutter folka rundt meg å fortelle meg fine ting. Hater måten jeg selv reagerer på når det kommer til slike situasjoner.
      Jeg er innerst inne fornøyd med kroppen min, jeg er ikke xxs, eller s for den saks skyld – men jeg liker den fasongen jeg har, jeg rett og slett elsker kroppen min. Kunne ønske jeg kunne fortelle det til noen – jeg trenger ikke å fortelle verden hvor fornøyd jeg er: men jeg kunne ønske at jeg klarte å slutte å slenge dritt om kroppen min offentlig bare fordi jeg ikke ser ut som alle andre.
      En ting til jeg er veldig fornøyd med meg selv er at jeg er ufattelig flink til å diskutere, argumentere for meg osv i politiske situasjoner. Det er en ufattelig kul egenskap jeg har som gjør at alle som diskuterer med meg til slutt bare overgir seg, rett og slett fordi de ikke klarer å motbevise påstandene jeg slenger til dem. DET VERSTE AV ALT ER AT: det er ikke engang alltid 100% faktabasert det jeg forteller dem, men jeg forteller det på en sinnsykt overbevisende måte så de bare gir opp xD

    32. Er på en måte enig i det du skriver – til en viss grad. Noe jeg syns er utrolig viktige egenskaper er beskjedenhet og nøkternhet. Selvros er greit, i moderate mengder. Man kan si at man er fornøyd med ett eller annet, men direkte skryt er aldri bra. Man kan tenke det inni seg, det gjør jeg hele tiden. Jeg kan stå foran speilet og tenke, damn, nå ser jeg skikkelig bra ut! Og hvis jeg får komplimenter den kvelden, sier bare, “hæ, er det meg du snakker til? Tusen takk!” og kanskje gjengjelder jeg komplimentet. Jeg vet at du ikke mener at man skal gå inn på en fest og fortelle alle du ser at du er fin, men poenget mitt er at det gir et positivt inntrykk av å spille (eller kanskje tom være) overrasket over et spesielt kompliment. Jeg har mange talenter (ego-alarm), men skjuler dem og venter på at noen skal oppdage dem hos meg. At de kommer på besøk hos meg og ser tegningene mine i hylla i stedet for at de allerede har sett dem på profilen min på face, de ser gitaren i hjørnet og ber meg spille og jeg drar til med en av mine egne låter som jeg i mitt stille sinn elsker – men hvert kompliment kommer som en overraskelse og ikke en selvfølge. Å vise frem sine talenter er kanskje bra, men det er SÅ gøy hver gang jeg spiller for noen første gangen – for de har ikke allerede sett meg opptre tusen ganger på skolevslutninger osv! Så det å holde igjen og la det være en mystisk side gjør deg tusen ganger mer spennende og interessant 🙂

    33. Sånn på kroppen min liker jeg øynene mine, rumpa mi, beina mine og håret mitt (på gode dager) 🙂 ellers så liker jeg ved meg selv at jeg er omsorgsfull og målbevisst, jeg har gode karakterer. Jeg vil selv si at jeg ikke er den som rakker mye ned på andre, men noen ganger tar jeg ofc meg selv i å tenke negativt om andre :/ men jeg baksnakker ikke! jeg er også flink til å bry meg om andre og jeg tør å være meg selv 🙂
      Vêr sykt rart å skrive så mye “skryt” om seg selv, men jeg er enig med deg Sophie vi burde bli flinkere til det!!

    34. tjaa, fornøyd med øynene mine og øyenvippene mine, og fornøyd med at har jeg har veldig høy forbrenning (irriterende, jeg er veldig tynn)

    35. fornøyd med magen min som er fin og flat! elsker leppene mine og får ofte mye skryt for dem, og så elsker jeg det lange håret mitt, og tærene faktisk, hahaha! eg så mange stygge tær når man går i badehall eller på stranda så jeg er veldig fornøyd XD
      utrolig bra skrevet innlegg sophie!

    36. Veldig bra skrevet! I kontrast til dine tidligere innlegg om egne meninger tar du ikke opp samfunnstemaer med en egosentrisk vinkling, men faktisk spør leserne hva de synes og oppfordrer til god oppførsel. Fortsett sånn 🙂

    37. Jeg er fornøyd med at jeg har fullført 2 år vg. skole selv om jeg fant ut at jeg ikke ville bli noe av det 2 året, men likevel valgte å fullføre og ikke droppe ut 🙂 nå går jeg 2 nye år. Ellers er jeg fornøyd med meg selv, selvtilliten kunne vært høyere, men det er noe man må jobbe med 🙂
      Kjempe bra skrevet!

    38. Ja, du har rett. I Norge regjerer fortsatt janteloven hos mange. Men det er jo greit å være litt beskjeden av og til. Ellers blir man ofte oppfattet som “høy på seg selv”.
      Ellers ville jeg si at dette innlegget faktisk hjalp meg litt! Har også litt problemer med å skjønne hvorfor noen skal like meg av og til. Takk <3

    39. Jeg er ganske ny her. Er 28 år og jeg har faktisk begynt å lese bloggen din hver dag, selv om du er endel yngre enn meg. Ja du er myeee yngre enn meg,(damn im old) føler det er ikke lenge siden jeg var på din alder..*ahh savn* MEN du virker veldig moden/voksen i måten du viser deg selv på. Det gir jeg all respekt for! Når jeg var på din alder, så vil jeg si at jeg hadde en veldig “gi faen i alt” modus. jeg hadde masse meninger og tanker men var for sjenert til å si det rett ut. Jeg beundrer din ærlighet og at du tør å si det du mener for både deg selv og ikke minst alle de der ute som leser bloggen! Verste jeg vet er unge snerpete jenter som ser ned på andre og TROR de er allvitende. Men du er en rett på sak jente og derfor velger jeg å gi deg ros. Jeg vil også si at jeg er fornøyd med den personen jeg har blitt idag pga mine utfordringer og nå tør jeg å si akkurat det jeg mener uten å bli redd for å bli sett ned på 😉
      Forsett på det du gjør, for du er en vakker og smart jente som ikke lar seg tråkke på! 🙂

    40. Selvfølgelig er det noe galt med deg når du har tatt abort, barbiedop og restalyne, sophie. Det kalles ikke flaks eller tilfeldighet, men selv ødelegelse.

    41. Det er ikke noe som er unikt med Norge egentlig, det er slik i de fleste land. Vi er tross alt mennesker alle sammen, vi bare reagerer om vi er sjalu og lignende forskjellig. Og ikke alle er fortjent til alt mulig. Tror du virkelig at alle jobber kjempehardt for hva de oppnår osv? Ikke alle gjør det. F.eks er jeg sjalu, men mer irritert på ei jente jeg kjenner som får alt hun peker på og penger av foreldrene i en alder av 19, mens jeg får ingenting og ikke klarer å få jobb, men lever på kjæresten. Jeg ser ikke ned på henne eller hater henne, men det er bare litt frustrerende. Og det er jo helt naturlig å føle det slik om noen “får” det du jobber hard for å oppnå.
      Det betyr ikke at man er et dårlig eller et dumt menneske fordet. Sånn som alle bloggerne som har “fortjent” seg opp på lista. Virkelig? Vi har forskjellige meninger om bloggere fortjener hva de får. Jeg, personlig, synes det er sykt at vi lever i en verden hvor bloggere får så mye penger og sponset varer. Det at en 16 åring kan tjene 70k i mnd er jo helt sinnsykt, jeg kan ikke være alene om å syntes det. Vi reagerer på slike ting fordi vi sammenligner, jeg har vokst opp med lite penger og foreldre som jobber hardt for å få ting til å gå rundt. SELVSAGT er det frustrerende og det gjør meg sint når jeg ser folk som er opptil 5 år yngre enn meg (jeg er 19) få Mac og Iphone. Men om foreldrene har råd til det, så skjønner jeg selvsagt at de kjøper det til ungen sin, eller om ungen har tjent det opp selv. Men det er slikt at man alltid vil ha det man ikke kan få 🙂 Og det er bare å bite tenna sammen og oppføre seg ordentlig.
      Men jeg er litt enig med deg Sophie, men det er ikke et så stort problem. Om man har et talent så må man bare kjøre på og gi faen i hva de andre sier. Om man lar seg påvirke av det folk sier, så kommer man ikke til å lykkes! Men vi lever i en verden hvor det er vanskelig å føle at man når opp til forventninger og lignende, og det har mye med bloggere, media og slikt å gjøre desverre 🙂

    42. Jeg må gå til og fra skolen hver dag, det er 4, nesten 5 km.. Det er utrolig bratt, det er nemmlig bare fjell rundt meg, som er over 1000 m høye. I tillegg trener jeg, sykler og jogger. Det eneste som er trent med meg er beina mine, ikke fin eller trent rumpe, mage eller pupper. Jeg er dårlig i gymmen, får ikke ting til. Jeg spiser ikke hva jeg vil, spiser lite usunt. Venninna mi spiser hva hun vil, og har utrolig med kviser pga det, hun er for lat til å gå 1 km, flat vei, hun tar bussen. Men hun har den fineste kroppen man kan forestille seg. Det er altså rettferdig? Og det er en grunn til det? Ikke bare flaks?

    43. Hmm.. Jeg er veldig skolesmart, har et matematisk talent og en kreativitet som gjør at jeg er flink i de fleste fag.
      Får faktisk høre gjentatte ganger at jeg har syk kropp, har ikke trent i hele mitt liv, men gjør det bra i gym. Så, må vel også si at jeg har fine pupper og fin mage.
      Jeg syns også at siden jeg har gått gjennom forskjellige hendelser, så kan jeg se på livet med en annen vinkel.

    44. Jeg er veldig fornøyd med håret mitt, fordi det er langt og blondt, også begynner jeg å bli mer og mer fornøyd med kroppen, selv om jeg alltid har vært ganske liten<3

    45. kanskje vente litt med å skrive et slik innlegg når voe nettopp skrev et slikt innlegg bare for noen dager siden 😉

    46. Det eneste jeg er fornøyd med er øynene mine og personligheten min og sist men ikke minst at jeg er god til og få de bestevennene i heeeele verden!!♥

    47. Så bra skrevet, words det!
      Har litt problemer med å skryte av meg selv, men hvis jeg skal si noe så må det bli at jeg er skoleflink. Er en av de beste i alle fag, og det er jeg ganske stolt over! Slipper å pugge/
      øve så mye før prøver. Har ganske god hukommelse også. Også er jeg stolt av håret mitt.
      Ble litt mye skryting nå, liker det ikke.

    48. jeg er veldig forståelsesfull og flink til å lytte. jeg er flink til å synge, og jeg liker beina mine! 🙂 takk for innlegget!

    49. liker øynene mine, personligheten min, og at jeg er så flink på skolen… ( 4-5-6 i karakter) Og så er jeg ikke akuratt dårlig i fotball og gym og sånt da ! <3

    50. Jeg liker rompa mi, haha! har liksom fått hørt at den er så “bra” en del ganger at jeg har begynt å se det selv. og jeg elsker å synge og håper jeg er flink 🙂

    51. Eg er flink på skolen, ikkje på ein geeky måte, men eg føler at eg passer inn i klasserommet. 4,6 i snitt, og eg er storfornøyd med det!

    52. Jeg er flink til å inkludere andre i vennegjengen, visst jeg ser at noen er aleine på skolen. Prøver å få andre med i samtalen osv! Jeg liker øynene mine! 🙂

    53. ikke vondt ment, men akkurat det her innlegget ligna veldig veldig på Voe sitt…ellers ingenting annet elsker bloggen din! 🙂

    54. Bra skrevet!
      Jeg er flink til å synge, men jeg synger aldri når jeg er med andre, så ingen vet det på en måte. Og jeg har fine øyne.

    55. Utrolig bra skrevet! Det blir fort slik i Norge etter som vi har denne “Anti-jante-loven”. Veldig synn, men så er det heller ikke noe gøy med folk som er overlegne og altfor selvsikre. Folk som tror de er bedre enn ale andre. For å si det på en annen måte: JEG vil heller være med folk som ser ned på seg selv enn folk som ser ned på andre! 🙂

    56. Jeg liker at jeg har blitt god i cheerdance, er med i NM og kom opp på elite laget! 🙂
      Så vi konkurrerer om pallplass 😀

    57. Jeg har utrolig dårlig selvtillit. Den går så opp og ned, noen dager kan jeg se meg i speilet og syns noe er fint, men andre dager klarer jeg bare å se alt det som er galt. Syns jeg er tjukk, liker ikke håret, stor mage, store lår og armer.. ja alt bare kommer da:(
      Men bare en liten kommentar kan endre på alt dette og derfor synes jeg det du skriver er så bra og riktig! jenter nå idag må lære seg til å si takk og faktisk ta det til seg og ikke bare unnskylde seg og benekte det de får høre!:)
      Fortsett å skriv slike innlegg! elsker bloggen din og leser den hver dag! go on girl! 🙂

    58. etter en hel del med trening begynner jeg å bli ganske fornøyd med kroppen min, endelig wuhu 😀
      jeg har også en bra personlighet, og er omsorgsfull 🙂

    59. liker at jeg har en tendens til å bli godt likt blant dem rundt meg, at jeg har en syk viljestyrke, fint hår og en bra trent kropp:)

    60. La oss huske at om noen er PENE, så er det medfødt, og du er rik fordi du er pen, så det er ikke akkurat fortjent. 😉 Men jeg er veldig sjalu, det skal du ha! Skulle ønske jeg var blitt født liten, med høy forbrenning og et nydelig ansikt!
      On another note er jeg flink til å tegne, men jeg skulle ønske jeg var flinkere likevel. Jeg er flink til å lære og jeg er flink til å være alene.

    61. Jeg synes jeg egentlig er veldig flink til å danse! Veldig flink på å være kordinert, så veldig flink i ulike spill også:) også syns jeg at jeg er ganske smart, og en veldig god venn.. og at jeg har sunn fornuft. Har også fin stil, og vet at hvis jeg vil ha noe, så kan jeg få det til! :))
      Kjempe fint innlegg<3

    62. Herregud, Sophie. Jeg DIGGER deg, du er virkelig et forbilde.
      kjempe bra innlegg, dette fikk meg til å tenke.

    63. Hei, Sophie! Dette var utrolig bra skrevet og jeg er helt enig med deg. Jeg har lest bloggen din kjempe lenge og har skjønt at du er veldig glad i dyr! Du ligger jo på topplisten og har mange som leser bloggen din hver dag, derfor lurte jeg på om du kunne ha lagd et langt innlegg om hvorfor man burde si ‘Nei’ til pels. Kanskje lagt til noen videoer som VIRKELIG kunne gjort inntrykk på leserene dine. Skulle gjerne gjort dette selv, men jeg har ikke en blogg med tusenvis av lesere. Dette har du og du kan faktisk få folk til å si ‘Nei’ til pels. Håper du leser dette! Du er en fantastisk person med et stort hjerte! Stå på videre, Sophie! Du vil alltid ha meg som en fast leser! 🙂

    64. Janteloven! Synd at det skal være sånn i Norge, og at man ikke kan være stolt over seg selv… eller over andre

    65. Dette her var utrolig godt skrevet! jeg er helt enig!
      Alle burde være født med den tro om at de er best i verden.
      jeg tror det hadde forandret mye

    66. jeg like beina mine, de er lange med en fin form! liker også øynene mine, de er brune og veldig mørke, kan nesten se svarte ut!!

    67. Det er så sant!!!!! Jeg er et fint eksempel på en person som mange hater fordi jeg ER pen, jeg ER sexy, jeg har en helt sick kropp og jeg er søren meg den smarteste på trinnet mitt. du får meg virkelig til å tenke Sophie <3 takk

    68. Er fornøyd med kroppen min sjølv om eg ikkje er syltynn!
      Men det er faktisk enkelte som har meir flaks enn andre. Nokre har rett og slett bedre kort på hånda til å gjere det bra, enn andre. Nokon er født med høg forbrenning og muskler som lett lar seg bygge opp. Nokon er født inn i ein familie med mykje penger, så da er det jo lettere å starte sin egen business når du har såpass mykje eigenkapital.

    69. Åå, tusentakk! Hjalp meg mye!
      Jeg er mest fornøyd med armene mine. Magen er ikke på plass og lårene er litt for store mellom “gapet”, hhahha hvis du fatta.Har ganske stor nese og veldig liten overleppe! Øynene mine blir litt små når jeg smiler og huden min er ganske fet. Vet du om noen produkter mot fet hud og kviser/hudormer og slikt? Jenter liker jo å ha fin hud! Hadde satt stor pris på et slikt innlegg!

    70. skulle ønske jeg kunne si at jeg var fornøyd med kroppen min, men det kan jeg ikke uten å lyve… jeg er ekstremt undervektig, og uansett hvor mye jeg spiser så får jeg ikke mer fett på kroppen. jeg ser ut som et vandrende skjelett, og det er ikke tull en gang… dessuten, å være undervektig hindrer meg i å få ordentlige pupper, og det plager meg så sykt. spess etter gymmen i dusjen, så er jeg den eneste lille stilken uten pupper, og jeg hater det. ikke har jeg mange gutter etter meg heller, nettopp pga dette, og jeg kan ikke en gang noe for det! jeg har dessuten bollemus, og den plager meg også utrolig mye, samtidig som jeg er litt stolt over den med tanke på at det ikke er så mange som har det…..

    71. Words! Det er så utrolig bra skrevet,man føler seg virkelig mye bedre etter å ha lest dette viss man har en tung dag eller har fått noen stygge komentarer slengt mot seg. Alle er bra på sin måte, og det handler ikke å fokusere på “noen andre er alltid flinkere og penere” men faktisk sette pris på seg selv og ikke dra seg selv eller andre ned for hva de kan,ser ut og mener!
      Du er så utrolig inspirerende!
      Det jeg liker best ved meg selv er vell øynene og tennene,haha 🙂

    72. Jeg liker det meste med meg slev, spessielt ansiktet og rumpa også personligheten da og det faktum at jeg er veelidig populær og blir omtalt som en av de fineste på hele stedet jeg bor…

    73. youtubekanalen min, at jeg har den, at jeg tok sjansen! Og at jeg kan så mye om sminke, og jeg er stolt over det♥ at jeg har klart å bygd opp såpass med selvtillit, at jeg har gått litt ut av det skallet, å være “sjenert”.!kjempebra skrevet sophie! du burde ha flere slike innlegg♥

    74. jeg er veldig fornøyd med kroppen min og ansiktet fra høyre side, hehe! og at jeg er så målbevisst at jeg klarer det jeg vil.

    75. Ååå sophie du er så bra!! Jeg har nylig fått vite at en gutt liker meg, men jeg tenket jo akkurat slik du beskrev, hvordan kan han like meg og ikke hun?? En annen ting som gjør at jeg har dårlig selvtillit er at jeg har små pupper. Det er gjør at jeg har så dårlig selvtillit + at jeg er lav og jeg er liksom 15år. Derfor trenger jeg din hjelp! Jeg lurer egentlig på er det en forskjell på push-up bh og wonderbra bhene? Vær så snill å svar :))

    76. Synes jeg er flink til å danse + jeg har et veldigg godt foorhold til kroppen min. synes jeg har kjempefine pupper og en fin mage!

    77. Jeg har fine øyne og jeg syns jeg er ganske god til å danse♥ Jeg liker også at jeg alltid tenker positivt om alt og alle (som oftest) Elsker bloggen din og du er så utrolig flink til å skrive! forsett sånn!

    78. Jeg elsker kroppen min, utseende mitt og personligheten min!
      Jeg er snill mot andre, har masse venner, og når jeg bestemmer meg for noe så får jeg det alltid til.
      Men det jeg liker aller best er at jeg aldri gir opp. Det er min styrke og min beste egenskap:)
      <3

    79. Jeg synst jeg er slank og fin, og jeg trenger ikke streng og leggene mine er veldig fine..
      Ikke meningen å skryte

    80. Jeg er veldig enig i det du sier, men har vanskelig for å gjøre det. Jeg klarer virkelig ikke å ta imot ros. Men jeg skjønner jeg må begynne med det! Jeg er veldig fornøyd med at jeg driter i hva andre mener, de får si hva de vil uten at det bryr meg så særlig. Jeg tørr å ha egne meninger!

    81. Heia! Veit at ditta har ingenting med innlegget å gjøre, men tenkte eg skulle fortelle deg at eg syns det er kjempeflott at du prøva deg på å være vegetarianer, men om du er vegetarianer kan en verken røyke eller snuse! 🙂 Det er ikkje bare kjøtt du ikkje kan ete 😉

    82. Jeg er flink på skolen, flink i sport, har mange venner og er fornøyd med utseende mitt. Jeg er født i Norge, går på skole, kan spise og drikke så mye jeg vil, har fantastisk familie og venner så har ingenting å klage over 🙂

    83. Jeg er flink i nesten all sport, og spesielt fotball 🙂 det har jeg aldri gjemt for noen, og hvis noen syntes jeg er selvopptatt fordi jeg liker EN ting med meg selv, har de et problem.

    84. hmm,er enig med deg til en viss grad, men du kan ikke si at alle som er rike har fortjent det, for noe BS!!haha!
      hun som feks nevner over her at bloggere kan tjene 70 000 i måneden på en BLOGG, ja en BLOGG, da er man HELDIG, og burde heller bruke det ordet, enn at man FORTJENER det for man har vært flink.
      man skal ikke alltid måtte forsvare sin status men man burde være humble. lager jeg en blogg og blir norges mest leste blogg går ikke jeg ut og sier at jeg “fortjener” det!! ja, man blir oppfattet som en interssant person osv, men det finnes mange andre som FORTJENER det mer.HELDIG er man;)

    85. Ganske fornøyd med øynene mine forde jeg får så mange positive komentarer om di ! Fikk komentar fra en fyr i klassen “Du har egentlig ganske fine øyne”, da blei jeg kjempe glad og nå er det alltid sånn at når jeg står i speilet så ser jeg på øynene mine og tenker på det han sa. Også lårene mine, det var faktisk fra samme gutt, han sa at jeg hadde så sexy lår hele tiden, før var jeg veldig missfornøyd med låra mine men etter at han sa det så mye, tenker jeg faktisk at de er helt ok !<3

    86. det er vell garantert ikke lov å mene, men jeg er faktisk så godt som helt fornøyd med hele meg, og elsker det! haters gonna hate

    87. Jeg syntes selv jeg er ganske flink til å synge, og jeg er faktisk morsom, om de som jeg er med har veldig sær humor da, hehe 😀
      Utrolig bra skrevet, Sophie!! Forfatter ;)))) Haha, men sånn seriøst, du er utrolig flink med ord! Fortsett og bruk det, enda mer enn det du allerede gjør om du har muligheten!

    88. Jeg er trofast og veldig interessert i omverden. Jeg er ALLTID der for deg og bryr meg veldig mye om andre. At jeg er sliten og trøtt lar jeg som oftest ikke gå ut av noen andre.

    89. Jeg liker ansiktet mitt, øynene, leppene, og hudfargen. Jeg er snill, følsom og omsorgsfull. Er veldig beskyttende ovenfor de jeg er glad i. Jeg liker kroppen min. Jeg liker at jeg er veldig voksen i hodet til å være ung.

    90. Så utrolig bra skrevet, Sophie!
      Jeg er en person som har en del haters fordi de er sjalu. Jeg har alltid innbilt meg at de synes jeg er stygg, eller skrytete (noe jeg mener jeg ikke er) osv. Men nå om dagene innser jeg hvorfor de er så sjalu. Det er ikke det at jeg er sånn “wow”-jente som alle synes er fin. Jeg er en søt jente. Jeg har gode karakterer og står på. Er ordentlig og moden for alderen og har det med å få blikk fra eldre gutter fordi jeg ser eldre ut. Trener mye fotball, og er på det beste laget i min gruppe og jeg virker kanskje som den overlegne spesiell jenta som ingen kan forstå seg på. Jeg kan være ganske så sjenert av meg, men tro meg, jeg har så sinnsykt sterke meninger om spesielt dem som alltid skal rakke ned på meg. Sannheten er at jeg har vært ekstremt sykelig deprimert i kanskje rundt fire-fem år nå, har hatt kjærlighetssorg flere ganger og den ene varte/varer fortsatt etter 3 år. Jeg har vanskeligheter med å se på meg selv positivt. Jeg mistet bestevennen min, og fikk vanskeligheter med å stole på folk og kjærlighet etter at så mange ga slipp på meg. Min bestevenn forteller jeg aldri noenting ting til lenger, og jeg har bare én ordentlig venn. Jeg har lært meg å være alene, gjøre lekser, trene (har ikke tid til venner), sitte alene på rommet på facebook og irritere meg over barbiedukkene som tror de eier stedet osv. Jeg gråt meg i søvn flere netter i flere år. Og nå er jeg liksom tom. Jeg føler at alle tror jeg er så god i alt, og jeg er enig i at jeg takler og greier det meste jeg kommer over i min hverdag. Men jeg sier ingenting, det er som om haterene mine (som spesielt er klassevenninnene mine) spør meg om hvordan jeg synes jeg selv er i noe, så hvis jeg er ærlig så er det som om de ser på hverandre og baksnakker meg åpenlyst. Jeg er bare motivert til å gjøre ting bra. Og jeg vil helst gjøre det i fre uten at slike idioter som de jeg omgås med må komme å hente fram den dårlige samvittigheten jeg har ovenfor meg selv. Jeg har det vanskeig nok som jeg har det, og har hatt det..

    91. Jeg har utrolig dårlig selvtillit, og jeg liker faktisk ikke å få komplimenter, jeg blir nesten litt flau. Jeg prøver alltid og være positiv, lar aldri humøret gå utover noen og selv om jeg bare har lyst til å falle sammen og gråte, lar jeg alltid smilet ta over! også er jeg ærlig om det er noe.
      Bra skrevet 🙂

    92. Jeg er skikkelig god i fotball! Får skryt for det masse, av gutter som sier jeg burde komme å trene med de! 😀
      Jeg har pene øyne, flere som sier det og sist men ikke minst, jeg har gått masse ned i vekt! 😉 men ja, jeg er enig i det du sier! 🙂

    93. Husker du da du spurte oss lesere om hva vi savner på bloggen og ville ha mer av?
      dette. Disse innleggene har jeg savnet

    94. Utrolig bra innlegg, kunne ikke vært mer enig! Det er såå sant, og jeg er glad det blir tatt opp!
      Jeg er flink til å ordlegge meg bra, komme med spontane og gode argumenter, jeg har en unik og spesiell sangstemme og jeg er flink til å jobbe målrettet!
      Åå, det føltes godt 🙂

    95. jeg har pene øyne, fint ansikt, pen rumpe, og fine lår! og jeg er kjempeflink til å male, tegne, osv..
      er ikke særlig glad i å skryte av meg til andre, men kjente det var litt godt 🙂

    96. Jeg har et pent ansikt, og mange gutter liker meg. Det er ikke alltid så lett, for som du sier blir jenter fort sjalu og det er mange som ikke greier å kontrollere drittslengingen. Bra skrevet Sophie!!

    97. Det jeg liker ved meg selv er at jeg er sterk psykisk. Jeg har opplevd å blitt mobbet i mange år, blitt dradd ned av andre osv, men jeg har kommet meg gjennom det! Noe annet jeg også liker ved meg selv er øynene mine og at jeg er musikalsk (elsker å synge, og musikk sjenerelt) 🙂

    98. Jeg er flink til å synge, har fått mange komplimenter for det av de jeg har sunget for.. Og det har ikke bare vært venner som sier sånn, men når jeg har gått å nynna, har jeg fått komplimenter av ukjente. Dumt at jeg ikke har nok selvtillitt til å vise folk hva jeg har

    99. Blir feil å si at om du har penger har du fortjent det. Det er fks feil (etter min mening) at unge jenter på min egen alder (18) og mye yngre enn det og tjener mange titalls tusen i måneden på blogging. Det er ikke noe som er fortjent, for blogging er ærlig talt ikke en jobb som er tung og slitsom. Du bestemmer alt selv og har ingen faste arbeidstider, eneste du trenger å tenke på er hvilket antrekk du skal ha på deg og hvilken kameravinkel du vil bruke. Jeg synes blogging ikke burde være noe man tjener på, for det lærer ikke ungdom noe som helst om det virkelige livet. Man kan ikke sitte å si at man skal leve av bloggen ut livet, det er urealistisk. Du som snart 18-åring burde virkelig tenke på å skaffe deg en jobb som de fleste andre. Jeg er 18 selv og sliter med å bo hjemme pga. avstanden til skole og at jeg har en mor med alkoholproblemer. Eneste jeg kan og vil er å flytte hjemmefra, men jeg har ikke råd pga. jeg ikke får meg jobb og lånekassa/NAV gir bare 6000 i mnd. Jeg griner meg i søvn hver natt omtrent pga. dette, og synes det bare er så utrolig urettferdig at bloggere bare kan skrive et innlegg dagen og få råd til å leve som en dronning. Ingen av toppbloggerne har noe spesielt som gjør at de har fortjent disse tusen kronene i måneden, livet deres er akkurat som mange andres og det de skriver om er ting alle kunne skrevet om. Det er snakk om flaks, og du og alle andre toppbloggere har hatt flaks. Jeg synes jeg fortjener og i det minste ha råd til å flytte hjemmefra, men livet handler som regel bare om flaks nå, og ikke hva man faktisk kan.

    100. Hei <3 du skriver så utruli bra !! Jeg må bare få noe fram her .. Jeg er så utroli sjalu på deg og kroppen din !!!!!! ( å det bør du virkeli ta til deg :* jeg har ett " problem " jeg har alltid vert veldigt usikker på meg selv . Allt fra magen til rumpa til armene !! Er jeg for tykk ?? En " veninne " av meg er mye tynnere enn meg. ( jeg er helt normal ) hun sier at hun er fet og må slanke seg. Hvordan trur du jeg føler meg?? Hun er mye tynnere enn meg å spiser nesten ingen ting !!! Jeg som endelig var begynnt å føle meg bra i kroppen min ! Hun sier ting om seg selv, selv om hun veeet at jeg er større enn hun ? Lurte bare på om du kunne skrive et innleg om dette med jenter å utsende, og sammenligning. Denne " veninnen " vil jeg ikke ha lengre ( vet jeg er stygg ) men venner som sier randome ting til meg ( gjengen ), gnir fæle ting inn i sårene dine , og er bichi, vill jeg ikke ha. Så er problemet at jeg er ikke den personen som er slem !! Viss jeg dicher henne har hun ingen !! Hun tar ikke ett hint og jeg overlever ikke 2 År på ungdomskulen til med henne ??? ( ånei.. Vent litt... Hun vil jo bli akkurat det samme som meg så er stuck me hu for alltid ) du tror sikkert jeg er en ufølsom jente .. Men er egentligt litt lost 🙁 det er vanskeligt for meg å skrive dette ned så håper du forsår 🙂 forventer ikke svar , måtte bare skrive det ned en plass 🙂 men ja .. Jeg har mange venner som jeg er utruli glad i <3
      Takk for at du skriver slike innlegg !! :*

    101. Jeg er fornøyd med utseendet mitt, selv om andre har trukket ned på det før er jeg sikkert mer fornøyd med mitt utseende enn de er med deres.
      Du har en bra blogg og jeg liker at du kommer med personlige meninger av og til. 😉

    102. Jeg liker håret mitt, hårfargen og frisyren. Har sånn mørkebrunt som du hadde før, så har jeg sånne krøller som du har nå, naturlige og er fornøyd med det 🙂

    103. liker styrken min, og at jeg ikke gir opp så lett 🙂 bryr meg heller ikke om hva andre tenker, tørr å si meningene mine rett ut, merker fort når andre er lei seg og kroppen min 🙂

    104. Utrolig bra innlegg, og et kjempeviktig tema du tar opp. Blir glad av å lese dette! Stå på! 🙂
      Jeg kan innrømme at jeg er veldig glad for at jeg har den sangstemmen jeg har. Takket være den har jeg fått oppleve så utrolig mye stort. Jeg har jobbet hardt for å holde den ved like, det skal være sikkert! Og det er jeg ikke redd for å si høyt heller. Så det jeg liker aller best med meg selv må faktisk være stemmen! 🙂

    105. liker kroppen min (etter masse hard trening), sangstemmen min, personligheten min, håret mitt, og humoren min 🙂

    106. Bra skrevet Sophie! you go girl
      Jeg er fornøyd med personligheten min! Jeg er til å stole på, er en god venn (helt ærlig skulle jeg ønske at jeg hadde en som var en like god venn som meg). Jeg stiller alltid opp for de som trenger det, lyver ikke utenom hvite løgner som er ment godt, jeg er god til å lytte, flink til å se konflikter fra begge sider, jeg har god selvtillit og står for det jeg mener. Jeg inkluderer alle, jeg sier hardt i fra hvis jeg ser noen som mobber andre eller gjør noe som er frekt. I tillegg er jeg fornøyd med ansiktet og håret mitt 🙂 Og det jeg elsker aller mest med meg selv er at jeg tar i mot komplimenter og hvis jeg har gjort noe som er bra så sier jeg det til folk er jeg stolt over det!

    107. Jeg synes jeg er pen.
      Jeg er spesielt glad i øynene og håret mitt!
      Beina, magen og neglene mine er det eneste med meg jeg ikke liker.
      Bra skrevet!

    108. Jeg er ganske fornøyd med meg meg selv! Er selfølgelig noe jeg kunne ønske jeg kunne endre på, som feks nesa mi kunne vært mindre, leppene litt større, og rumpa litt større, men jeg tenker heller at nesen min er jo ikke så stor,og leppene mine er jo ikke små i det hele tatt, og rumpa mi har helt normal størrelse, men om de 3 tingene kunne vært slik jeg ville det, hadde jeg blirr altfor selvgod, og fått for god selvtillit, og det er bare stygt når man har FOR god selvitllit:) jeg er ganske fornøyd med meg selv.
      Og jeg må bare si at du er utrolig pen, og jeg er sykt sjalu på deg:)

    109. jeg vet ikke helt! noen ganger liker jeg mye med meg selv, mens andre ganger hater jeg alt med meg selv..

    110. jeg liker veldig godt at jeg ser på det positive i så og si alt, også liker jeg veldig godt øyenvippene mine og smilet mitt

    111. Hei<3 Jeg har alltid hatt d sånn at visst jeg kommer på skolen med fin bukse så begynner alltid alle di andre å rakke ned på den, og sånn ær d alltid ikkje bare med kLær en med alltmulig og jeg er såååå dritlei av d! OG JEG VET AT DET OG JEG VET AT DET ER FLERE DER UTE O HAR D SOM MEG,OG JEG VILL BARE SI: STÅ FOR AT DU LIKER KROPPEN DIN OG FOR AT DU SYNS DU HAR FIN BUKSE osv. Ellers gjør dere samme feil som mange andre. Nemlig at di sier seg enig med di om rakker ned på deg1 D ær feil! Stå for d du syns!
      D va d jeg ville si og syns du ahr ein flott blogg! blir veeeeeeldig glad for kommentar tilbake!!

    112. Har følt det silk mange ganger, spesielt det du skrev om gutter som er interesserte.
      Jeg er veeldig fornøyd med håret mitt 🙂

    113. Jeg er fornøyd med øynene mine, håret mitt, kroppen min, humoren min og generelt personligheten min 🙂

    114. Jeg er enig, men allikevel føler jeg du motsier deg selv litt også. Samtidig som du på en måte sier at man skal være fornøyd med det man har oppnådd og fornøyd med hvordan man er, tar du restylaine, tar vekk nesen din på bilder fordi den sikkert ikke ble så fin akkurat på det bildet osv.. liksom, wtf??? du er ikke den rette personen til å uttale deg om det der, hehe

    115. Jeg er fornøyd med øyevippene, øya, lengden på bena mine, at jeg smiler mye og har det gøy, jeg er ganske smart, sprek og jeg har skaffet meg venner jeg er veldig glad i og kan stole på og har det gøy sammen med.

    116. Er såå enig med deg!! Digger deg 🙂
      Det jeg liker best med meg selv er øynene mine og lengden min! Er 14 år, født i 98 og er ca. 180cm høy! Har aldri likt høyden min noe særlig, men i det siste har jeg tenkt mye på at jeg må være stolt over den jeg selv er! I tillegg er jeg håndballspiller, og da er det bra å være høy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg