eksklusiv

Wow, fikk dette kortet i posten fra. . Selveste Justin Bieber! 

. . Eller, ikke helt. Men fra fanclubben hannes som jeg tydeligvis hadde glemt at jeg meldte meg inn i. Fikk også en caps som faktisk var sykt kul (så kul at en kompis har den nå, haha). Jaja, man er ikke en ekte fan før man støtter opp artisten “sin” med fanclubmedlemskap, cder og konserter, mener jeg da! Synes det blir litt for dumt når noen påstår de er superfan av en artist, så har de ikke kjøpt en eneste låt/cd. Hva hjelper det da for artisten at man er fan?

Åh, kan enda ikke TRO at jeg har tatt dette bildet her.. Drømmer meg boort!

Hørte forresten at han er singel nå. . Fritt fram, girls! 

 

69 kommentarer
    1. Kan da for faen elske musikken og være kjempefan selv om man ikke tar seg råd til å kjøpe all musikken og dra på konserter da

    2. Det var litt dumt sagt av deg, Sophie! Du trenger ikke kjøpe alt, ha hele rommet stappfult i plakater og være på alle konserter, for å være fan. Du er fan når du støtter personene uansett hva det går i, hører på musikken deres, og føler deg stolt.

    3. Alle som har meldt seg inn har tydeligvis fått det der… vennene mine har også fått det, og jeg er liksom også medlem av bieberfever, men har ikke fått noe, ahahhahhaha! Men det er ikke sikkert at han er singel nå, altså… det er rykter om det, ja, men ikke avklart;) DIGGER deg, Sophie, forresten!!!!

    4. ”Synes det blir litt for dumt når noen påstår de er superfan av en artist, så har de ikke kjøpt en eneste låt/cd. Hva hjelper det da for artisten at man er fan?” Som du kanskje vet, har ikke alle like stor inntenkt som dæ, selv ikke voksene. Så alle de som ikke har råd til å kjøpe ei cd, skal nu ifølge dæ ikke føle sæ som en ekte fan. 10 poeng te dæ.

    5. Jeg ser at noen misforsto det du sa om å kjøpe musikken for å være fan… det hun mener er jo at du støtter artisten ved å kjøpe PLATA, eller andre produkter artisten selger. Man kan jo selvfølgelig være fan ved å høre på musikken, og du kan støtte artisten ved å tweete at du støtter dem, men hvis ingen kjøper musikken, så får de jo ingen penger til å lage noe mere, haha. 🙂

    6. HAN ER IKKE SINGEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      HAN SKREV PÅ TWITTER AT DET BARE VAR RYKTER

    7. årh, sukk.. Justin Bieber er bare smekklekker.
      Digger bloggen din. Hvorfor må folk hele tiden missforstå? Dei stokker jo bar om ordene sånn at det skal bli sett på en helt annen måte enn det du virkelig mener.
      Stå på Sophie!

    8. Han er ikke singel og det syns jeg er bra! Elsker Selena og Justin sammen og er skikkelig fan av begge♥ Elsker bloggen din! Stå på♥

    9. Kor du har i fra at han er singel? Trudde du viste dette om rykter og media.. at alt ikke er sant. Så det er bare et RYKTE!

    10. Folk kan jo være fan uten å kjøpe noke, so lenge dei digga musikken so er di jo fan!!!
      Er du faen med domm elle???

    11. Jo, sophie. Man kan faktisk vere superfan uten å kjøpe sang eller CD. Om man hører en sang på spotify, så tjener arristen så og så mye penger. Jeg har ikke bieberfever medlemmskap, og har ikke tenkt å kjøpe det. Men jeg er fortsatt en superfan, belieber, har bieberfever osv. Jeg har mange ting og sånt også. Dette innlegget var faktisk litt frekt etter min mening. Takk for meg

    12. Slutt å misforstå oppi der da! Blir så suuuur… Selvfølgelig så går det ant og være fan om man ikke har råd til en CD, men det blir litt feil om folk sier de er fan av han bare fordi han er drit kjekk? Dere anonyme tenker ikke smart nokk 😉

    13. Sophie, kan du ikke lage et innlegg og oppfordre folk til å delta i fakkeltog mot pels i morgen? Du har så stor påvirkningskraft, og kunne fått masse folk til å delta 😀 Her er tidene for hvor og når det er:
      Oslo, Youngstorget kl. 17.00
      Stavanger, Domkirkeplassen kl 17.30.
      Bergen, Sørlige delen av Marken kl. 17.30.
      Ålesund, Dronning Sonjas Plass kl. 17.00.
      Trondheim, Torvet ved utescenen kl. 17.30.
      Bodø, Bodø vgs 14.30.
      Tromsø, Torget kl. 13.00.

    14. det er bare en ting jeg vil få fram.
      jeg har lest bloggen din lenge, du har dèt rosablogger/barbie utseende, men på innsiden virker du ordentlig rolig og jordnær.
      du har dine meninger, og du står virkelig for det uansett hvor mye ufortjent dritt du får.
      og det at du ble vegetarianer på grunn av hunden din sin store personlighet står det så respekt av.
      du har virkelig et hjerte av gull, sophie!
      jeg ser på deg som en menneskekjenner, og vennene dine burde føle seg heldige som har en så omsorgsfull venn, det virker som du bryr deg veldig om at alle rundt deg skal ha det bra.
      STÅ PÅ, digger deg!

    15. Først så skriver du til at pressen sier Selena Gomez er gravid ”man burde ikke tro på sånne rykter, og de som starter det er bare teite. At paparazzier orker å sette ut dette” og nå er det liksom ”ÅÅÅÅ, OMGOMG!! JB er singel, pressen mener det!!!!” Mener OVERHOODE ikke være frekk mot deg på noen måte, sånn helt serriøst. Men du har liksom.. Meningssvingninger hele tiden, føler jeg. Den ene dagen er du fornøyd med kroppen din, mens noen dager sener vil du bli feitere, fordi du har høy forbrenning. Ikke vondt ment, men du burde ikke ha sånne svingninger, for leserne dine blir forvirret. Og sist, men ikke minst. Det er så mange som vil bli tynnere som leser bloggen din, så ikke bry deg om du er for tynn. Du er fin, tenk bare på det. Stay strong, babe! ;*

    16. er det sant at de har slått opp? syns de passa ganske godt sammen, men elsker justin og elsker selena så hvis det gjør dem lykkelige så er det greit for meg <3

    17. Hei! <3 Så heldig du var! Koster det noe å være med i denne klubben?? 🙂 Hvor finner jeg klummen eller fanklubben?

    18. Tenk nå litt Sophie.. det er faktisk mange som ikke har en eneste ting av Justin, Og fordet om e kanskje den en skikkelig skikkelig fan. Eg har Believe og tusen plakata på rommet. Det betyr ikkje at eg e en liten fan. Det e faktisk sånn du sei det no. Og dessuten går det rykta om at det slutt, men han har ikkje sagt det sjøll. skjønn ikkje, det e jo han det gjeld! Selve artisten. Alt om han. Men du meine det du meine og vi meine det vi meine, sånn e det og sånn kommer det tel og bli. Takk 🙂

    19. ehm..der tok du litt feil. Justin er ikke singel før enten han eller Selena har bekreftet det selv ! er bare rykter.

    20. De har faen meg ikke slått opp. Det er bare rykter. Vent til de går ut i media og sier det selv, i stedet for å spre ryktene videre. Tror Selena og Justin begynner å bli temmelig lei av alle disse ryktene! De siste månedene så har de vel slått opp minst 10 ganger ellerno. Går jo ikke 1 måned uten at det er noe sånt tull jo..

    21. Tror ikke justin og selena bryr seg så veldig om at det er “ryktespredning” av de i norge.. hehehe chill peeps

    22. heldig! må litt rette på deg her, selvom man ikke har medlemskap på bieberfever betyr det ikke at man ikke er belieber, vet om mange som har fått problemer med nettsiden, derfor har ikke jeg det! skal på konserten, var i mai når han var her (helt fra bodø) og har cd, så er en ekte belieber og støtter han 100%
      kan være rykter om at han er singel!

    23. Dere misforstår…
      Det jeg tror hun mener er nok at det er litt dumt når folk sier at de er verdens største fan, også hører de ikke på noe av musikken hans, vet Ingen ting om han osv… Og han er singel, han har sagt det selv …

    24. man kan jo være belieber/stor fan selvom man ikke er med i en fanklubb på nettet, man støtter jo han selvfølgelig med konserter, cd osv! men kan ikke si at folk ikke kan være belieber/superfan fordi folk ikke er med i en fanklubb 🙂
      men jajaj, som feks, min venner er ikke med i den fanklubben med vi har støttet justin siden dag 1 og vi kaller oss selv beliebers selvom vi ikke er med i en fanklubb :D!!
      ps: superkul blogg 🙂

    25. Hei! Jeg vil bare si jeg eeelsker Justin Bieber!! SKal til og med møte han på konserten hans i april!! ♥♥ Jeg forguder han og er en superfan faktisk!!♥♥ Og Jeg bare lurer på hva den fanklubben heter?? 🙂 Har nemlig ikke fått sjangsen til å melde meg inn der enda 😉

    26. Ååååååh, verdens beste gutt uten tvil! Kan ikke beskrive min kjærlighet til han….. Og har det kortet og den capsen jeg og 🙂

    27. Enig med deg på mye, MEN å komme med en slik uttalelse er direkte slemt. Ja, selv har jeg cd’r, nesten 100 plakater, parfymer, bøker, film, og ja jeg skal på konsertene. Men det å si at folk ikke er ekte beliebers. grunnen til at så mange velger å følge han er fordi han er forståelsesfull, og bryr seg. kanskje de har hatt det vanskelig, mistet noen de er glad i, ikke har det bra i hjemmet, og heller ikke har penger.
      for alt vi vet kan den største belieberen i hele verden ligge i en rotten kjeller, kidnappet og redd. men hun har lært av justin at man skal fortsette å tro på det man drømmer om. hun må vel for faen ikke være medlem av bieberfever da?! helt ærlig, så er jeg superglad i bloggen din, og forsvarer deg når de andre rundt meg snakker dritt om deg. og jeg kommer ikke til å slutte å følge deg heller, men det jeg sier er at det var dumt sakt. noh8, og peace out! 🙂

    28. ja du hadde i hvertfall ikke hatt sjangs. han leter ikke etter sminkedukker som deg. å btw, du er faen med ikke belieber. vet ikke om du husker meg, men det var meg du kranglet med på twitter, og samtidig så kalte du beliebere dumme! stikk å dø

    29. okey hør her du er ikke en BELIEBER forfaen du liker kun musikken hans thats it og for det andre vi trenger ikke og ha alle cd`ene hans og allt det der for og være en beliber , det og være en ekte beliber vil si du skal være der og støtte han uannsett hva og har du tenkt på at de som faktisk ikke har fått tak i billeter enda og giner sge til søvne vær eneste jævla d, og forresten det av mange som ikke har fått billeter griner seg til søvne vær eneste jævla dag og noen andre har rett og slett bare ikke rå til og se IDOLET sitt og allt det er faen deres feil du burde gi billeten din i fra deg til en BELIEBER døds falut og se alle som forguderhan etter norge besøket sitt ….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg