photoshootbilder

Kom akkurat hjem fra en cafetur med mamma, veldig koselig! Er glad jeg har så åpent forhold med mamma, forteller henne alt. 

Som jeg fortalte dere for en stund siden var jeg på shoot med “dagens næringsliv” tidligere denne uken, og jeg fikk ikke vise dere bildene da. Men nå får jeg vise dere! Har akkurat mailet fotografen slik at jeg kan få alle bildene, men i mellomtiden kan jeg vise dere noen bilder jeg tok av skjermen rett etter vi hadde fotografert. Saken jeg skal være med i kommer ut neste uke, og handler om jenter som vil se ut som barbie eller for eksempel animasjonsfigurer (som en annen jente i saken prøver å se ut som). Jeg var barbie i denne sammenhengen om dere ikke skjønte det, haha! Jeg ble spurt om mine sminkerutiner og hvorfor det er så viktig for meg å se slik ut, så det kan vel bli spennende lesning for noen.

Likte disse utebildene sykt godt, og tror det kommer til å bli nytt design med disse bildene! 

Hvordan tror dere det blir? Og synes dere jeg bør ha nytt design med bildene? ♥ 

63 kommentarer

Siste innlegg