xoxo

Hei igjen! Dette har vært en sykt sløv dag, har ikke gjort noe annet enn skolearbeid, sove og bade. . Nå ser jeg i alle fall på gossip girl slik at jeg kan drømme meg bort i deres verden litt, ettersom mitt eget liv er så lite innholdsrikt for tiden! Det må være en av favorittseriene mine for øyebliket, likte ikke gossip girl tidligere men nå som jeg har kommet inn i det er jeg helt hekta. Er snart ferdig med siste sesong, så kom gjerne med tips til serier jeg kan se på! 

Skal ta å lese igjennom spørsmålene deres til spørsmålsrunden nå! 

Tusen takk for alle de fine kommentarene deres om håret mitt, foresten! Jeg setter så utrolig stor pris på det, dere gjør meg så glad noen ganger ♥ Deres mening betyr virkelig noe, og det har gjort slik at jeg skal begynne å gå med mitt naturlige hår på skolen noen ganger! Tuuusen takk, igjen!

 

 

160 kommentarer
    1. skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke har vist deg uten extensions! Ikke en eneste dritt galt med håret ditt, du er nydelig!

    2. Wow 😮
      Dødspen naturlig, woa! Men du må huske å gjøre det du føler deg best i!
      Til sprøsmålsrunden:
      Jeg har lenge hatt lyst til å ta botox elns. i leppene, men vet ikke hva jeg burde ta eller hvor mye. Jeg tror kanskje du har en erfaring med dette og tror kanskje at du har tatt det. Det er dødspent, og har lyst ganske like lepper som du har. Hva brukte du, og hvor går man for å “ta” det?

    3. Du burde sjekke ut Sons of Anarchy! høres kanskje ikke så interesserende ut hvis jeg sier at det handler om mc-folk og livet dems, men den serien får meg både til å le og gråte. Den er brutal, men utrolig fin! Håper du sjekker den ut! 🙂

    4. Du er nydelig, Sophie! Med eller uten langt hår 🙂
      tips til serier:
      frustrerte fruer, greys anatomy (selv om jeg vet du ser på dem)
      glee,
      the walking dead,
      teen wolf (mange hotte gutter)
      UTROLIG morsomme serier:
      2 broke girls,
      new girl,
      suburgatory
      OGSÅ DEN BESTE AV ALLE; REVENGE. revenge er så utrolig spennende, samtidig veldig dramatisk og intrigefult. <3<3<3<3<3<3

    5. Pretty little liars og 90210 er sånn a’la frustrerte fruer/gossip girl serier, jenter med masse drama og problemer

    6. Sophie, du kler håret ditt kjempe godt! Det lange håret ditt ser man jo at bare er falskt. Dette er så mye finere 🙂

    7. HAHAHAH!!! det der e IKKE det naturlige håret ditt, fy faen du e full av dritt! æ ser _GODT_ at det e extentions som du har klept kort! Å det gjør jo såklart ingenting, men kofør lyge å si at det e ditt NATURLIGE hår? æ har samme hår som dæ å har åså klept gammle extentions så æ ser det frøken trash 🙂
      omg, du må være sykt usikker!!!

    8. Skjønner ikke hvorfor du sier at det er ditt naturlig hår når det åpenlyst er clips som du har klippet. Hvorfor innrømmer du det ikke? Er fint JA, men hadde du bare innrømmet at ditt eget hår ikke er slik hadde du nok vært mer troverdig..

    9. Sophie, håret ditt er kjempe fint! Liker det utrolig godt! 😀
      – Begynn å smil med tennene dine på bilder, okei? 🙂

    10. haha det irriterer med til de grader at du lyver om at det er ditt naturlige hår, selv om det ikke er en så stor ting. det er jo helt åpenbart at det er oppklippede extensions. trodde bare ikke at du var typen til å lyve om sånt

    11. Du burde prøve å se på one tree hill! Det er litt masse om basket i begynnelsen, men det blir bare bedre og bedre for hver sesong!
      Du er dødspen med kort hår!! 🙂

    12. Du kler kort hår mye bedre! Sykt fint 🙂
      HAr mange serier 🙂
      Vampire diaries ,pretty little liars, 90210, Supernatural, The big bang theory , Two and a half men , The lying game og One tree hill : )

    13. helt ærlig syns jeg du kler bedre å ha det naturlige håret ditt! det er skikkelig fint! elsker det, skulle gjerne hatt sånt hår selv, men jeg tørr rett og slett ikke å ha det så kort, for hver gang angrer jeg skikkelig, og nå sparer jeg, er 1 cm over “smilehullene” ved halebeinet mitt (hvis du skjønner), og har veldig mange bad hair – days.. MEN jeg har ikke nok mot til å klippe meg sånn! Får så mange komplimenter på at jeg har fått så langt og fint hår. Kanskje det snur og jeg klipper det spontant?

    14. Du er utrolig fin du uansett hva! jeg blir helt misunnelig på deg og samtidig driit sur!!!! du fårstår virkelig ikke hvor pen du r! du har et spesielt ansikt ! ikke som resten av de norske jentene.. jeg ser ansiktet deres 1000 ganger i løpet av en ag! men din erså spesiell…

    15. Jeg er kanskje den største seriomanen du finner, så kan anbefale noen 🙂
      Hart of dixie, utrolig skjønn og morsom serie.
      Suits, en litt mer guttete serie, spennende og morsom.Revenge, veldig spennendes. 90210, pretty little liars, glee veldig bra serier. Og american horror story, sykt gøye, skummle og spennendes, jeg har bare sett sesong to av den (de episodene som er komt ut) men vet at sesong 1 er veldig bra også 😀
      håper det hjalp <3 elsker bloggen

    16. du MÅ se en serie som heter Band of Brothers, er om 2 verdenskrig, og er laget av Steven Spielberg og Tom Hanks. det er kvalitet, med også mange kjekke menn!

    17. Så bra! 🙂 Naturlig er ikke ALLTID dårlig. Du ser virkelig kjempefin ut! Du ser noe mer moden ut, uten at det trenger å bety at du ser eldre ut 🙂 Mer sexy, syns jeg 🙂

    18. Herregud Sophie! Dødsfint det naturlige håret ditt så ut, du så litt mer voksen ut:-) stå på!

    19. Anbefaler virkelig Friends på det sterkeste! Den er ganske gammel, men helt utrolig morsom og fin. Herregud, har aldri ledd så mye av en serie før 😀

    20. Å ble så glad av å lese den siste setningen, så flott at du går med ditt naturlige hår. Haha, jeg skal faktisk klippe håret mitt kort nå, flere inkludert du har inpirert meg! Syntes det er så pent!

    21. At noen kommer med falske forsøk på å si at det er extensions hun bruker på bildet over, skjønner ikke jeg.. Er det ikke det ene, så er det noe annent. Bare hvis for eksempel det ene øyenbrynet er lenge enn det andre så kommer det en kommentar om det. Men jeg tror ikke det er derfor dere som sier disse tingene sier de. Dere gjør det for å få kommentarer fra andre, som denne her, så jeg skal gjøre det kort og be dere om å dra til helvette:)Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette og gir dere den oppmerksomheten som dere virkelig trenger og ber for, men må innrømme at sånne kommentarer går meg på nervene..
      Sophie, om det er extensions du faktisk har klipt opp eller ikke så driter vi i det, du kler kort hår uansett! Du kunne klipt deg heeelt kort hvis du ville, og du hadde fortsatt sett like søt ut:)
      -Fast leser siden tidlig 2011!

    22. helt ærlig er du mye penere og finere med det naturlige håret ditt! ikke at du er stygg og fæl med løshår da, men du ser mer naturlig ut 🙂

    23. spm 1: Hvilke bh’størrelse
      spm 2: Er du single?
      spm 3: Er du jomfru?
      spm 4: Har du noen gang lagt ut sex-video?
      spm 5: Har du hatt trekant?

    24. NYDELIG! Du er pen med extensions og, men det er nok ingenting som slår ditt naturlige hår, det rammer inn ansiktet ditt perfekt! Du kan jo begynne å bruke extensions bare av og til, hvis det bli kjedlig med bare ditt naturlige hår? 😀

    25. ååherrregud! hadde jeg møtt deg på gata sånn der, hadde jeg digget det!! seriøst kjempe fint hår, du burde slutte å stresse med løshåret – for det der var kjempefint,du kledde det!! 🙂

    26. Jeg ser også på gossip girl. Men du burde serriøst skjekke ut Pretty Little Liars også. Sykt bra serie. Elsker den.
      Du ser forresten sykt pen ut med ditt naturlige hår også. Jeg har omtrent sånn lengde på håret som du har og jeg går sånn hver dag! Du har mye finere hår enn meg. Du burde gå sånn naturlig noen ganger <3 Love UUUU <3<3

    27. herregud du var fin uten extensions!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    28. Rebecca, æ har veldig god peilling på extentions, og æ ser at d e oppklipte extentions ho har på sæ. D e ikke æ som prøve å leite etter feil. D e bare fakta. Utrulig teit å lyge om nåkka sånt Sofie. Du prøve å gje leseran dine feil bilde av dæ sjøl, at du ser bedre ut en du egentli gjør, why? E det ikke flaut å bli busta? hahahaha, fake all over

    29. hvordan kan du nesten være ferdig med siste sesong når det bare har kommet ut 4 episoder av sesong 6 ?

    30. Fyyy f*** det var fin ass. du burde sånn serr og gå sånn. Det var finere uten extanson 😉
      Love your hear. Det var kjempe fint søtha.
      Du er naturlig pen og håret ditt er d*** fint 😉 <3
      Klem Maria 15 år
      Ikke bry deg om stygge kommentarer ikke la de stygge kommentarene gå inn på deg. Du er BEST ! <3

    31. vampire diaries anbefaler jeg på det sterkeste! jeg har sett mange standard ”jenteserier” som gossip girl, pretty little liars, the lying game osv. og de var alle mine favoritter, men da jeg så vampire diaries, hadde jeg en klar favoritt!

    32. Pretty Little Liars er en kjempe bra og spennende serie! Det skjer noe for hver episode, så du bare måå se videre. Så det er klart min favoritt 🙂
      Ellers er jo Vampire Diaries kjempe bra!

    33. Wow, du ser så fin ut med det naturlige håret ditt! Jeg syntes du brude gå med det oftere, og HELT KLART beholde den blonde fargen!
      Du ser nydelig ut, Sophie! <3

    34. Så fin med det “korte” håret! Burde gå slik oftere 🙂 Pretty little liars er veldig bra + The vampire Diries er også bra, de beste seriene ever:D

    35. Vet du digger overnaturlige ting så det blir ÅndenesMakt jeg anbefaler den! ♥ Vil ha det naturlige håret ditt!

    36. Elsker håret ditt både med og uten extension <3
      tips til tv serie: "2 broke girls" humorserie og to jenter som prøver å starte en cupcake bedrift 🙂 elsker serien selv 😀 episodene varer i 20 min per episode og det er foreløbig en hel sesong med 24 episoder + at sesong to har begynt å komme ut(foreløbig er det 5 episoder)
      hilsen en fast leser ,
      elsker bloggen <3

    37. Det naturlige håret ditt ser kjempepent ut!
      Tips til serier vill være “Pretty Little Liars” og “Prison Break”. “Prison Break” ser jeg med kjæresten min, og “Pretty Little Liars” må jeg se alene, siden det blir for “jentete”.. 🙂

    38. – The Vampire Diaries
      – Pretty Little Liars
      – Prison Break
      – 90210
      – Beauty and the beast
      – Charlie’s Angels

    39. ditt naturlige hår er kjempe fint !
      -Awkward
      -Desperate housewives
      -Pretty little liars
      -the walking dead
      -True blood
      – the vampire diaries

    40. kordan kan du være snart ferdi med siste sesong når sesong 6 akkurat e kommen ut i usa? last ned fra piratebay 🙂

    41. Make it or break it! Er ikke interessert i turn i det hele tatt, men denne serien har jeg blitt helt hektet på. Den får en både til å le og gråte. I tillegg vil jeg anbefale Cougar Town og Hellcats. Ordentlige jenteserier:-)

    42. Syykt fint håre ditt var! D så så naturlig ut (Og ikke falskt..) Uansett du kledde det virkelig. Du må gå sånn oftere <3

    43. det naturlige håret ditt gjør slik at du ser mere, ikke voksen, men moden hvis du skjønner 😉 du virker ikke like bimbo-ish <3
      Veldig vakker!

    44. Serien “Dollhouse” er en derie om du liker action/thriller serie. Handler som at “hovedjenta” og 4 andre folk blir hjernevaska hver dag. De tror de er på ferie på et spa, men det er noen forskere som tømmer hukomselsen deres og forsker på de hver dag og får de til å gjøre oppdrag (som å redde folk osv), men de husker ingenting etterpå.
      Vanskelig å forklare, man man lever seg skikkelig inn i serien!

    45. du MÅ se friends! er syyyykt mye humor, jeg ler hver episode, og har sett absolutt alle flere ganger!! kan virke kjedelig i starten, men etter noen episoder skjønner du humoren, og det er helt sykt hvor bra den serien er.

    46. Dexter uten tvil! Jeg liker som regel best sånne serier som sex and the city, som desidert er favoritten min! Men, dexter måler seg nesten opp med det alltså, bare på en annen måte. Ettersom Dexter er en helt annen type serie. Mer av en spenning og krim serie! Serriøst, du måååå se det.

    47. Du er veldig fin med kort hår! glad du bruker det oftere 😉
      noen serier jeg elsker: 90210 og pretty little liars er helt klart de beste! elsk sier jeg bare! ellers så er Hellcats (kansellert etter sesong 1 da:(), fjortissreality-serien jersey shore og klassikeren Friends også veldig bra! 🙂

    48. åii, merker i ettertid at min kommentar kan ha kommet frekt ut. Jeg mener selv at det er best å bare klippe det, hvis man skal slutte med ekstra håret sitt : ) syntes det var mye finere nå, som du hadde klippet det. Å det mener jeg om meg selv også, det ser faktisk mye bedre ut når man har klippet det 🙂
      til slutt kommer du ikke til å klare å gå med det lange 😉

    49. Ser mange har annbefalt pretty little liers! The lying game er også utrolig bra 🙂 De to sereiene bør du virkelig se 🙂

    50. Det er sant det som de sier: naturlig er finest! Du ser så mye modnere og mer voksen ut med det naturlige håret 🙂 + det er jo ikke særlig kort engang! Helt grei lengde og det ser bra ut! STÅ PÅ SOPHIE!

    51. ditt naturlige hår er sinnsykt fint!! åh jeg får nesten lyst til å klippe meg slik jeg også, men tviler på at jeg hadde kledd det!

    52. Hvordan kan du være ferdig med siste sesong av gossip girl da ikke episodene har kommet ut i USA en gang? episode 4 hadde airdate på mandag, så tviler litt på at du er ferdig da;O

    53. Du MÅÅÅ se alle one tree hill sesongene om du ikke har gjort det! Sinnsykt bra, er den eneste tvserien jeg faktisk liker 🙂 Og awkward da, men den har du jo allerede nevnt i et innlegg 🙂

    54. Så utrolig fin du var på håret! 🙂 Ga annsiktet ditt en utrolig fin form<3 Hvilken farge tok du det? Gjorde du det selv? 😀

    55. Du sier du tar til deg alt det leserne skriver til deg, og at meningene våre betyr noe??adu bare sluker all positiv åoppmerksomhet på bloggen, også sier du at du aldri bryr deg om de som kritiserer deg? Du forstår vel at du ikke bare kan høre det du vil høre her i livet sophie? Noen ganger nå du ta til drg den dritten du får, ingen er perfekte, ikke du heller og det må du forstå.. hvis du faktisk bryr deg om våre meninger er det på tide at du hører på kritikken du får også. Ja du er kanskje pen og bla bla, men du ser ut som en dum bimbo, du juger mye for leserne dine, alt skjønnhet man finner på deg er bare fake og innerst inne er du egentlig en jævla svak person med dårlig selvtillit fordi du gjemmer deg bak fake vipper og extensions.. ikke rart du ser ut som du gjør, når du ikke eier verken selvrespekt eller klasse AT ALL!

    56. The vampire diaries! Høres litt barnslig ut, men når man først ser på det er det helt sykt hvor bra det er. Elsker den serien! Også pga det er en mean bitch der, det gjør serien enda bedre. Anbefaler den på det sterkeste!

    57. The vampire diaries! Høres litt barnslig ut, men når man først ser på det er det helt sykt hvor bra det er. Elsker den serien! Også pga det er en mean bitch der, det gjør serien enda bedre. Anbefaler den på det sterkeste!

    58. shameless er en serie som overraskende mange ikke vet noenting om, men som jeg anbefaler på det sterkeste! 🙂

    59. 90210: Hollywood/dramaserie
      Pretty little liars: Drama og spenningsserie om jenter
      Prison break: Spenningsserie og ikke minst kjekke gutter!
      Du blir helt hekta på alle tre!

    60. du har jo bare klippet clipsene dine, ikke vits å lyve 😉 kommer ikke så langt i livet med det, just saying

    61. Hart of dixie er en super serie! Helt hekta! Selv om det bare har kommet litt over en sesong anbefales den nåå

    62. the vampire diaries! anbefaler den så syyykt,er verdens beste serie! du ligner faktisk litt på nina dobrev(hovedpersonen) når du har brunt hår 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg