standard

Kom akkurat hjem fra skolen og senere i dag kommer Amanda til meg slik at vi kan gjøre masse lekser sammen. Hadde egentlig planlagt å spise usunt godteri når vi jobber med skolearbeidet (standard), men vi ombestemte oss å tar et sunnere alternativ istedenfor. Veldig utypisk oss, eller? ;) Amanda har blitt så flink til å trene i det siste, så jeg føler jeg må slenge meg på det å bli litt flinkere med hvordan jeg tar vare på kroppen min! Nåvel, får se hvor lenge det varer for min del . . . Nå skal jeg fikse meg å se om jeg rekker å ta et outfitbilde før hun kommer! 

Slik som dette føler jeg meg for øyebliket.. Derfor må jeg fikse meg, fort fort fort! 

Tenkte foresten å tipse dere om noe fantastisk for håret nå som vinteren er her! Jeg har anbefalt dere denne hårserien før som heter Dikson, jeg har brukt hårkuren derifra kjempelenge. Etter jeg begynte å bruke den sa mamma, som ser meg oftest, at håret mitt hadde endret seg sykt mye til det bedre + det lukter himmelsk! Er også produkter fra denne serien jeg bruker når jeg vasker extensionene, ettersom de gir et så mykt resultat og lukter så godt. Anbefales virkelig om dere har slitt hår, og kan kjøpes HER 

Fikk også en kjempefin veske med! Den var litt liten men den har god plass uansett, tenker å ha den med ut når jeg skal på fest! Testet den nettopp ut og det er plass til speilrefleks, sko, all sminke og hårbørste der uten at noe faller over kanten! Det er en type veske som kan gjøre mye med et ganske enkelt antrekk. Kan kjøpes HER 

34 kommentarer

Siste innlegg