det beste som finnes

. . Må være popcorn! Eller, nesten i alle fall. Det er et veldig sunt alternativ om man vil spise noe godt, det inneholder utrolig lite fett om man ikke tar på salt og popper det hjemme. Not that I care, jeg har sikker mer salt enn popcorn! Men kanskje det er nyttig for mange av dere å vite om dere vil kutte litt ned men samtidig kose dere ♥ Det er helg folkens, legg bort tellingen av kalorier for et par dager!

Nå må jeg fikse meg litt ført før jeg begir meg ut i snøstormen, skal til en kompis og se skrekkfilm, woho! Koselig.

Haha ser ut som et lite dyr med denne genseren på, ører og alt! På en videregående skole i harstad (ikke den jeg går på. .) er det mange elever som bruker å ha på seg dyreplagg på skolen, for eksempel ører, poter ++. Ganske rart.

27 kommentarer

Siste innlegg