klar for krig

Hei igjen! 

Ligger i sengen og hører på litt Chris Brown, bare 27 dager igjen til konserten nå! Gleder meg, men håper virkelig han spiller noen av de gamle sangene også. Ikke missforstå, fordi jeg liker de nye sangene også, men de gamle er de beste og virkelig det som ER Chris Brown for meg. Har jo likt han siden jeg var 14 typ, selv om det har gått litt nedover de siste årene. Vel, vi får se, bra blir det uansett. . ♥ Han er jo en sykt god danser og entertainer så, showet blir vel fantastisk!

Tenkte å vise dere noen bilder fra i går, har på meg militærjakke faktisk haha! Selv om jeg egentlig ikke synes den trenden er så kul, derfor jeg har latt være å bruke det så mye. Er i mine øyne ikke så veldig fint når 90% av jentene på skolen har på seg akkurat det samme, matcher jo hele gjengen! Men var godt å ha på seg litt ” chillklær” ute.

Har dere noen militærplagg?


62 kommentarer

Siste innlegg