positiv

Fristet egentlig å dra ut i dag igjen, men for både økonomien og helsen sin del lar jeg være. Jeg skal først ha filmkveld med Amanda og Anne-Sofie, etter det skal jeg kjøre litt med en kompis! Så dere som trenger skyss i Harstad i kveld vet hvem dere skal ringe om dere vil sitte på i en fin bil med fine folk, haha. Neida, jeg tuller bare! Men fin bil, det er det.

Får ellers se hvordan jeg klarer meg i løpet av kvelden, har så sykt vondt i hele kroppen etter i går og tror faen seriøst at jeg har brutt ett bein i rumpa! :( Jaja, selvgjort er velgjort og i kveld skal jeg ha det supert uansett! 

Hva synes dere forresten, er jeg finest med eller uten briller? Selv føler jeg meg helt jævlig med, men jeg vet jo at jeg må ha det siden jeg ser så dårlig. . 

Ha en fantastisk kveld, alle blogglesere 

113 kommentarer

Siste innlegg