forandringer over tre år

Tenkte jeg skulle vise dere noe litt morsomt, nemlig portrettbildene mine fra alle tre årene jeg har gått på videregående! Føles ut som disse årene har gått forbi så utrolig fort, men samtidig har veldig mye skjedd på den tiden og jeg er en helt annen person i dag enn det var da jeg startet i 2010. Tenk, jeg hadde ikke blogg, jeg hadde kjæreste som jeg hadde vært sammen med i over 1 år og livet mitt var ganske rolig generelt. Drakk ikke, var en veldig sjenert jente og ikke så mange visste hvem jeg var! Savner riktignok ikke den tiden ettersom jeg var veldig deprimert, slet med selvtilitten og hadde en vennegjeng jeg ikke følte meg helt trygg på.

Og nå: 2012

Hahah, nå ser jeg virkelig hvor mye jeg har forandet meg – til det bedre, synes jeg da! Hva synes dere?

165 kommentarer

Siste innlegg