fanbrev

Hei hei ♥ Nå har vi akkurat våknet opp og fikset oss og skal nå spise frokost mens vi ser en episode two and a half men. Veldig koselig! Straks skal vi dra til byen og kjøpe noe greier til senere i kveld, men resten av ettermiddagen blir det bare avslappning tenker vi! Det er faktisk sol i Bodø nå men ikke overaasskende vind, jeg har fått høre at det alltid er vind her. .? Stemmer ganske bra, hver gang jeg har vært her så har det blåst ute! Og vind er det verste jeg vet, men men. . Så lenge det er sol!

Her sover jeg, hihi! 

Tenkte å vise dere noe søtt jeg fikk i posten før jeg dro hit, tok det med på turen slik at jeg skulle ha noe å glede meg over og åpne på bilturen – nemlig et brev fra en leser! Hender jeg får slik en gang i blandt og det er kjempekoselig, da blir jeg rett og slett rørt og det gjør hele dagen min perfekt. Det føles så stort for meg at noen tar seg tid til dette, men dere skal bare vite at alt slikt blir tatt vare på, hengt opp og satt pris på. At noen som ikke kjenner meg engang bryr seg så mye er fantastisk, tusen takk for dette brevet ♥ Hun sendte også med noen kjempefine løsnegler hun har laget selv som jeg viser dere en annen gang! Nå kommer det til å høres ut som om jeg fisker etter fanbrav, men hvem liker ikke det? Så om noen av dere vil sende meg noe er det bare å skrive en mail til [email protected] og merk mailen med “fanpost” 

 

 

43 kommentarer

Siste innlegg