livet mitt er kaos

Har akkurat fikset meg for dagen og skal snart til optikeren. Gruer meg litt til å få vite hva synet mitt ligger på nå, det har blitt så utrolig mye svakere den siste tiden. Irriterende! Men jaja, skal bli godt å få oppklart det slik at jeg kan bestille meg noen nye briller senere. Skal bli fint å endelig kunne følge med i timen, ser jo ikke en dritt av hva som står på tavlen omså jeg sitter framst i klasserommet! Noen andre som også ser dårlig? 

Livet mitt er i alle fall KAOS nå!!!! Tror denne dagen er min dommedag. Virkelig alt har gått feil så langt, og verre blir det nok :( Og i morges var det fint vær, akkurat nå når jeg skal ut er det helt for jævlig. Det er så mye vind at løshåret nesten flyver av, haha! Nja, jeg er overhode ikke i godt humør i dag. . . / bitter-fitten

Sånn her ser jeg i alle fall ut i dag, en av favoritt t-skjortene på! 

 

78 kommentarer

Siste innlegg