dum i hodet

Hei dere! Jeg er klar over at det har vært kjedelig og lite blogging i dag, men jeg har en god grunn! Gikk nemlig på fjelltur med noen venner i dag, og når jeg kom hjem var jeg så død at jeg sovnet på sekundet og sov i fem timer. . Det er ganske sykt, men jeg hadde overhode ikke energi til å stå opp! Og er det kun jeg som synes det er mye bedre å sove powernap enn når man faktisk skal sove? Er enda kjempetrøtt, men prøver å gire meg selv opp til helgen. Gleder meg så sykt mye til å dra ut og bare feste som faen i en by som ikke er Harstad, men slik tenker jeg alltid. Hver gang jeg har vært ute i en annen by så tenker jeg “ahh, kjære Harstad” når jeg er på vei hjem. Men jeg har vel bare vært uheldig før, og satser på at det blir bedre denne gangen! Det verste jeg har opplevd når jeg var ute skjedde jo i en annen by, en fyr prøvde å presse meg for 50 000 kr for å ikke sende en video av meg til vg. . ? Helt dum i hodet!

Forresten, har dere hørt om camp music? Jeg fikk først høre om det på p4, og det høres kjempegøy ut for de som er interesserte i musikk! Tenk å bli lært opp av Tone Damli og Marion Ravn? Dere kan lese mer om det HER, om jeg hadde vært litt flinkere hadde jeg lett meldt meg på! 

Når jeg hører på denne sangen her og danser som en gal, klarer jeg nesten ikke å vente til helgen!

Spiste vegetartaco før i dag, og for dere som har lurt på hvordan soya”kjøtt”deig ser ut, så ser det helt ut som vanlig kjøtt, nemlig slik som på bildet under. Det smaker helt vanlig også synes jeg! 

Hahah, sulteeen? 

65 kommentarer
    1. Siden du ikke har svart meg noen ganger før, vil jeg bare prøve en siste gang. HVOR i kefalonia var du? det hadde hjulpet meg kjempemye, og jeg syns det er veldig dumt at du ikke svarer, hvis du sier at du leser alle kommentarene. jaja, håper du svarer på slutten av en innlegg ellerno, eller her.. det avr det ikke mer enn 10 sekunder:)

    2. hei, jeg bare lurer og dette er ikke for å virke “frekk” eller noe som helst. det er bare det at det er en stund siden jeg har lest bloggen din, men nå for noen dager siden kom jeg over den igjen og jeg la merke til at du har fått en del større lepper. så det jeg lurer på er om du har fått botox eller noe? 🙂

    3. spiser du fisk og sjømat? 🙂 syns å ha lest at du spiste fisk eller noe, og da er du ikke vegetarianer, men pescetarianer! lærte det faktisk når jeg så på alt for norge når de hadde den fiske oppgaven. haha 🙂

    4. Du ser så bra ut for tiden 🙂 Elsker virkelig di nye leppene dine, ser tusen ganger bedre ut med større lepper!

    5. Powernap? En powernap varer i 10-20 minutter, og maks 30 minutter. Overstiger du 30 minutter, vil du gå inn i dyp søvn, og det blir soving istedenfor powernap 🙂
      Fyfaen for noen store lepper du har fått deg! Å med trutemunn i tillegg? Unnskyld meg, men dette ser dessverre stygt ut. Men det er min meining, smak og behag. Det er ikke for å si du er stygg, du er en nydelig jente, men synes dessverre at de ble litt for store.

    6. Fy faen, Sophie! Før så jeg opp til deg. Du var mitt forbilde, og jeg digget deg. Det var før jeg innså hvor utrolig falsk du er. Du røyker, greit nok, ditt liv, din kropp, du som kommer til å få kreft… Men du bryr deg overhode ikke om leserne dine. Du tror at 30.000 lesere klikker seg innom bloggen din hver dag, på bakrunn av hvordan du ser ut. Vi gjør ikke det, om det er det du tror…
      Uansett, du tjener rått på at bloggen din ligger på 3. plass på topplista, og det er vi 30.000 lesernes sin fortjeneste at du tjener det du gjør. Uten oss hadde du ikke gjort det. Du burde sette mer pris på leserne dine, Sophie Elise, så vil nok vi sette mer pris på deg også…

    7. Jøsses, du har putta så masse i trynet ditt at det er helt skeivt. Skjønner ikke hvordan du fikk de fake leppene dine skeive i tillegg?!

    8. Det er så gøy å se på historien til leppene dine. Dumt du er blind og ikke ser hvor pen du var før, og at du nå bare er….rar.

    9. Fyfaen.. kjenner jeg klikker litt..
      ALTSÅ HVIS NOEN VIL ENDRE PÅ NOE DE IKKE ER FØRNØYD MED LA DE GJØRE DET DA FOR HELVETTEE!!
      dessuten er ikke Sophie gammel nok til å ta restylan eller hva faen det heter og hvis hun i det hele tatt har gjort det, er det opp til dere åå dømme hu for å forandre på noe hun ikke liker? NEI!
      Skjerp dere! ingen tvinger dere til å lese bloggen hennes og har dere bare negativ dritt å komme med så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor dere leser bloggen.. få ut sinne et annet sted enn på en jente du ikke kjenner
      DU ER BEST SOPHIE!!<3<3

    10. Håper du våkner opp en dag og ser at du skader deg selv og kroppen din med de der leppene, det ser virkelig ikke pent ut.
      Du er jo virkelig nydelig…sånn du var før, nå ser du litt rar ut egentlig.

    11. elsker bloggen din, og du er super pen!! <3
      Lurer på om du kan skrive om hvordan du lager "kjøttdeigen"? :o)

    12. ah, powernap er så sykt digg! eller, blir jo gjerne lenger enn en halvtime da, haha 🙂
      så sykt ekkelt det må ha vært med han fyren som presset deg for penger, det var virkelig slemt!

    13. Hvor skal du feste som faen? Med mindre du skal på hjemmefest, så kommer du deg ikke inn noen plass på byen fordi alle vet hvem du er 😛 Å plis ikke lås deg inn på et do å sitt der å gråt igjen, er flaut bare å høre om 😛

    14. Fult mulig å forstørre leppene uten å dytte silikon pupper i dem da skjønner dere .. jesus. And btw så tar de faktisk 4-5 timer å kjøre fra Harstad til Bodø. Er du usikker så kan du da sjekke google maps før du driter deg ut.

    15. Gleder meg til den dagen du ser tilbake på hvor latterlig du ser ut nå. Du er egentig så utrolig pen, men du ødelegger med skjeve streker til øyebryn og ekstremt påtatte lepper. Er det ikke slitsomt å gå med trutmunn dagen lang? Huff.

    16. Altså Marion Ravn og Tone Damli skal ikke undervise noen. De skal ha en liten konsert hver. Greit at du leser om ting du selv anbefaler.
      Håper leppene dine overlever…

    17. klipser i håret, skikkelig shrek kjeft, tar sol og brunings middel eller hva man skal kalle det. legger ut bilder av deg nesten helt naken, du røyker ! drar på fest veldig ofte. du klager på at du er så trøtt hele tiden, det e eneste du som kan ordne opp i det !. hva skal det neste bli, silikon ?? skulle ikke tro du hva i den aldern du er i nå. dette skriver jeg ikke fordi jeg er sjalu, for det er jeg ikke ! men ditt valg og sånn skal deg vell være ? Takk for meg ¡

    18. Jeg pleier vanligvis ikke å være den personen som bryr meg så mye om hvordan andre ser ut, men ærlig talt, hver gang du smiler, så smiler du enten “fake” eller så lager du en slags trutmunn med munnen din. Har du tatt botox i leppen?

    19. Hei Sophie Elise! Jeg har vært fast leser av bloggen din gud vet hvor lenge, og jeg digger den! Du er ikke bare en “rosablogger”, men du har så innmari meningsfylte innlegg også. Elsker intiativet ditt, du er et forbilde! Men, jeg har bare èn ting å påpeke.. Du har selv sagt at du ikke får lov til å ta silikon/restalyne (?) når du er under atten av foreldrene dine. Enten så har du en utroolig bra lip-plumper, eller så har du lagt deg under kniven.Det var egentlig ingenting jeg ville klage på, for du kledde det. Men kunne du skrivet om det, hvis du har gjort noe med de? (det er forresten åpenbart, hehe) Stå på videre, jeg digger deg!

    20. HVORFOR tar du bare sånne idiotiske pose bilder for tida? Kan du ikke bare være naturlig, det ser SÅÅ falskt og overdrevent ut! Smil da..

    21. Fy søøøøøøren så mye penere du var med brunt hår, å uten de derre ande-leppene!
      Hvorfor ødelegger du deg selv på den måten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg