du var ikke der

Har akkurat spist en kjempegod middag, men som dere vet blir jeg aldri mett så nå drar jeg på peppes pizza sammen med unge høyre! Blir sikkert veldig koselig og har tenkt på den pizzaen i hele dag, haha. Er egentlig syk, men jeg klarer ikke å gå glipp av noe så derfor har jeg kastet på meg sminken og er snart på vei ut døren! Ganske dumt egentlig, hver gang jeg er invitert med på noe eller har anledning til å gjøre noe spennende så MÅ jeg bare, uansett hva. Får helt angst om jeg må høre ting etterpå, når venniner forteller ” hehe ja du var jo ikke der, men. . “. Det er det verste jeg vet! Noen flere som har det slik? 

Som dere kanskje ser på bildene under så har etterveksten begynt å komme, skal til frisøren på fredag før jeg drar til Bodø å fikse opp i det! Er flere av dere som har spurt om jeg har bleket håret, det har jeg altså IKKE. Det ble litt lysere i hellas, men det er alt! Men ååh, gleder meg så sykt til å dra bort igjen, omså det kun er til en by ikke så langt unna! :) 

Well, har også fått funnet litt fine ting på nettet som jeg tenkte å tipse dere om. Har selv bestilt to av tingene under, kan dere gjette hva? 

 Hvit tskjorte HER // Svart genser med frynser HER // Rød kjole nelly HER // Sorte sko nelly HER // Blå jeans HER // Mtv tee HER // Svart kjole nelly HER // Jakke nelly HER 

Grå tanktop HER // Hvit skjorte med mønster HER // Dongeri/skinnjakke HER // Lilla blazer HER // Rød shorts HER // Jeans med slangeprint HER // Hvite jeans med sort mønster HER // Grå jakke HER 

76 kommentarer

Siste innlegg