what the hell

WÆÆÆH dere husker jeg sa jeg sendte mail til han fra ” alt for norge i går”? Fikk svar i dag! Er så glad, haha nå er hele uken reddet ♥ 

Sitter hjemme hos Anne-Sofie med Amanda, vi har fritime og ser på ugly betty. Forresten så var jeg oppe på loftet i går og da så jeg alle tokio hotel tingene jeg har spart på i flere år, jeg var sykt fan tidligere! Er glad nettsteder som facebook og twitter ikke var så populært på den tiden, da hadde jeg stalket de og sikkert fått noe slags forbud for å ta kontakt med dem. . . Jeg hadde også biletter til konserten i oslo men den ble avlyst, tror aldri jeg har blitt så skuffet før! Gråt masse. I alle fall, måtte google de litt og fant disse nye bildene av Bill Kaulitz, og hvordan er det han ser ut!? Er det rart om jeg synes han er kjekk? 

Var det noen andre som var syke tokio hotel fans for noen år tilbake? Kommer sikkert til å bli slik med Justin Bieber også om noen år, at man tenker “den gang da, sukk”. . . 

Før: 

127 kommentarer
    1. Jaa, var fan før 🙂 De kommer vel alltid til å ha en plass i meg på en måte :p
      Hvis du vil se en enda kjekkere kar, Tom Kaulitz 😉

    2. HAHAHA JEG VA ROG DET!<3
      men når kårer du vinneren av chris brown billettene?<3 #excited #førstekomentar

    3. ja syyykt fan før og hadde biletter til konserten! ble også sykt skuffet men eg e ikke sånn superfan no men han e bare dødskjekk!!

    4. Favorittbandet mitt! Ingen over, ingen ved siden av! Har vært fan helt siden 6 klasse, og nå går jeg 2. året på videregående skole! Tokio Hotel har vært sammen med meg gjennom oppveksten min. De vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt. Jeg var også på konsert i 2010 i Oslo 🙂

    5. Vært fan i flere år og er det enda 🙂
      Var ikke fan da de skulle ha den konserten i Norge, men ble fan et halvt år senere, og de hadde konsert 1-2 år etter den som egentlig skulle være 🙂
      OPPLEVELSE ! <3

    6. Var stor fan ja, men har ikke hørt så mye på dem, fordi jeg oppdaget 1D i 2010, meeen, jeg hørte på dem for lit si. Var på konserten også i mars 2010, stooor opplevelse 😛
      Var GANSKE betatt/facinert av Bill i starten, meen ble mer betatt av Tom senere, heheheh
      Nå er det bare “Åhr, jeg savner de tidene” 🙂

    7. Jeg har ikke vært så stor fan av Tokio,men alltid visst hvem de var.Bill har alltid vært pen,men han har blitt sykt kjekk nå,i hvertfall på de nye bildene :’)

    8. Var blodfan i et par år, skulle også på konseren som ble avlyst! Etter det tapte de seg, og jeg glemte de. Men jeg kan finne på å høre på de av og til enda 🙂

    9. Jeg var blodfan, og dødsforelsket i Bill. Gråt meg i søvn hver natt fordi jeg visste jeg aldri kom til å få giftet meg med han, hahahaha!

    10. Jeg var dødsforelsker i Tom Kaulitz, å jeg var helt knust da jeg fant ut at han hadde dame.. synes fortsatt har er deilig da!

    11. haha du er ikke den eneste! var DØDSSTOR fan for noen år siden! tokio hotel vil alltid ha en slags plass i hjerte mitt.haha spesielt Bill da.

    12. Hahaha jeg og! Var AKKURAT som du beskriver deg selv nå! Gud 😀 trodde jeg var den eneste noen ganger, haha

    13. Jeg var! Synes Bill var ganske fin, men var hodestups forelsket i Tom! Første store kjendiscrush, selv om jeg ikke hører på dem lenger så elsker jeg han! Tror det er han som har gjort at mesteparten av kjendischrusene mine har dreads, hehe…

    14. jeg var så fan!! jeg hadde også biletter til konsert, men bill ble syk så konserten ble avlyst, og alt vi hadde hørt var at han kanksje mista stemmen, og jeg ble så lei meg og klarte ikke slutte å gråte!
      nå er jeg ikke fan mer for å si det sånn. hehe

    15. har vært tidenes sykeste fan! hadde plakater i både papir og stoff, t-skjorter, turnevideoer, cd’er og gud vet ka! hahablirflau!

    16. Haha, jeg var jævli fan, hadde også konsertbiletter og gråt mye. men bill er ikke kjekk, og musikken dems nå suger 😉 haha, men hater de nå

    17. Jeg fikk også svar med Austin fra Alt For Norge! Jeg bare “GAAAAAAAAHHHHHH”. Han skrev utrolige søte ord tilbake,og jeg har SÅ lyst til å skrive tilbake til han..Haha, stalker level.1000# isåfall,hvis du (sophie) skal skrive noe tilbake vil du nevne det i iløpet av neste innlegg? vil ikke være den eneste,haha….

    18. har vært tokio hotel fan i fem år, og er det enda, haha! og bill har bare blitt kjekkere og kjekkere med årene, det er helt klart.

    19. hahaha, samme her! elska dem så sykt høyt, har enda dynetrekket.. kunne alle sangene, og var så sykt sur når jeg ikke fikk dra – men gikk på barneskolen så ikke så rart nå da!Bill in my <3 .. haha, er ikke flau over at jeg likte dem faktisk! de kommer alltid til å være en del av den jeg var og blitt til:)

    20. HAHAH, jeg var var sjukt fan av dem i 3-4 år (ikke nå lenger) den første konserten jeg var på var med Tokio Hotel, den var vel i 2010 (?) i Oslo 😉

    21. har alltid “Mislikt” tokio hotel hahaha ;P husker jeg ble så sur når folk alltid skulle snakke om dem

    22. Er fortsatt fan, selv om det er lenge siden det har kommet noe nytt fra dem. Var på konsert i Paris i 2008, i Lisboa i 2009 og i Oslo i 2010. Vant meet&greet i Oslo, så fikk møte dem et kort øyeblikk også 🙂

    23. Var kjempe fan av dem før, men det slutta bare litt etterhvert.. Men har begynt å høre på dem en del igjen. 🙂 Syns den nye stilen til Bill er ganske syk. Den er fin, men det er bare rart å tenke på hvor forandret han er .,.
      Også Tom.. blitt veldig annerledes han og, syns jeg e_e

    24. Elsket dem! Har genser og t-skjorter fortsatt en plass 😀 husker jeg var så forelska og fikk dritt til tusen over det

    25. hadde den sykeste kjendisforelskelsen på tom for et par år siden, haha gode tider! var på konserten dems i oslo i 2010, elsket virkelig tokio hotel før, og tror aldri jeg kommer til å glemme den dagen jeg fikk se og høre dem på ekte :-)) de er ganske bortglemt for meg, men synes fortsatt tom er diggdiggdigg!

    26. Jeg var ekstremt tokio hotel fan før. Mellom 6-9klasse.. Har enda utrolig mange plakater, tskjorter,cd’er og smykker av dem.. Hører en gang i blandt på musikken dems for gode gamle dagers skyld.
      Bill var også ekstremt kjekk med slik han så ut før, men nå syns jeg Tom ser bedre og bedre ut.

    27. Jeg var ekstremt fan av Tokio Hotel for noen år siden…. Men såå forandra de seg så og da bare lå jeg alt til side. Vil at de skal bli som de var igjen, men men.

    28. Hahahaha, Var sååå stor fan, var i danmark eller tyskland kun for og dra i den “offisielle” butikken dems eller noe? hahha. Trist når en slutter og like ting…

    29. Var/er ikke fan, men det var noen av sangene jeg likte!
      Men grunnen til at jeg ikke likte/liker dem er lizzm klesstilen deres! Men den er jo MYE bedre nå enn det den var for noen år siden!
      Jeg er veldig lei av dem, søsteren min hørte på dem hele tiden…
      PS: elsker bloggen din! <3

    30. Jeg var blodfan av tokio hotel, elsket de over alt på jord, og hadde veggene på rommet dekket av tokio hotel-stuff haha 🙂

    31. hahahaha var også blodfan av dem når jeg gikk i syvende..
      rart å tenke på, var på konserten dems i 2010

    32. hahah, kunne alt om dem og alt sånn. Var fan i rundt tre år og nå ahr jeg gjemt alle tokio hotel tingene og bare ler av det. Hater da folk sier sånn: husker du da du likte.. hahah, litt småkleint:)

    33. hahaha, jeg hadde også dilla, skulle også på den konserten som ble avlyst husker jeg! hadd også skrevet ned alle sangene dems både på tysk OG engelsk haha!

    34. aaah, favorittbandet mett! <3 venta enda på dæ nye albumet, og nu ska Bill og Tom vær dommera på Idol i Tyskland. xD va jo også på konserten demmes den 3. mars 2010 :')

    35. Hei! Jeg vet du av og til anbefaler blogger, så jeg vil bare anbefale deg bloggen Kjendistoppen.blogg.no ! Har lest den bloggen i to uker nå, og er sinnsykt avhengig.
      Er nytt sladder der hver gang jeg sjekker, og den drives av EN person. Og jeg tror hun er rundt 14-17 år, og går på skole. Og kanskje evt sporter osv. Så at en jente klarer å oppdatere så mye og bra synes jeg hun fortjener å få noe igjen for.
      Du kunne ikke kanskje tenke deg å skrive noen ord om henne på bloggen din elns? Synes så synd på henne skjønner du. Hun må jo bruke flere timer daglig, og alt hun får igjen er 30-100 lesere (ifølge blogglisten.no). Og det er sykt synd synes jeg.. Takk hvis du orket å lese dette, haha.. og håper du sprer ordet!
      Stor klem fra Elise <3

    36. Jeg var blodfan, hahhaa. Har fortsatt alle albumene dems i hylla og konsertbillettene fra 3. mars 2010 ramma inn! De er jo søte 😉

    37. Var fan av dem for noen år siden, men ble voksen og er ikke noe fan nå lengre for å si det sånn. Bestevenninna mi elsker dem :p

    38. Jeg var sykt fan før, noen ganger når jeg kommer over ett bilde av dem eller noe, så setter jeg på musikken dems, syns fortsatt de er flinke og bringer frem minner. 🙂
      Jeg hadde også billetter til konserten i Oslo, å jeg husker jeg lå på sofaen å gråt kjempe lenge siden den ble avlyst!

    39. Jeg var sykelig fan av de… hadde postere av de i hele rommet, til óg med i taket, haha! Svimte nesten av på konserten demmes i Norge også, hylte jo som en gærning! 🙂
      Og Bill og Tom var definitivt favorittene minee, jeg kunne aldri klare å velge hvem av de jeg syntes var kjekest! Men at du har likt dem, det hadde jeg aldri gjettet! Hehe! 🙂

    40. Ohhh!!! Ja! Jeg var VELDIG Tokio Hotel fan xD Kan egentlig ikke sjønne det… Det var til å med en sang jeg begynte å grine av… Haha..:P
      Heh…♥

    41. Jeg var Tokio Hotel fan før i tiden !
      Jeg hører enda på dem!
      når jeg hører på dem tenker jeg tilbake til barndommen ! 😀 Skulle ønske bill hadde løve håre enda !:D:D
      Hva er adressen ? ;D og hvor fant du den

    42. Er utrolig fan av de nå. Ble det først i fjord.
      Utrolig irriterende hvor lite respekt folk har for deg om du liker de og ikke Justin Bieber eller 1D..
      Får høre det vær dag ca. Men dette innlegget gjorde meg utrolig glad i grunn♥

    43. æ va obsessed… va 100% sikker på at æ blei og møte Bill på konserten og gifte mæ med han.. Va tilogmed medlem av et tokio hotel-forum på nett der æ va et “æresmedlem” og skreiv noveller om hele bandet.. pinliiiig

    44. Hahah han ser ikke så veldig smashing ut lengre. Jeg var en stooor Tokio Hotel fan, og var liksom ” henne ” som var Tokio Hotel fan, alle visste hvem jeg var fordi jeg gikk under kallenavnet “TH4LIFE” (Nettby, myspace, blogg osv) .. Den perioden var helt SICK!! Kjøpte ting og reiser for å se dem osv for ikke mindre enn mellom 60.000-70.000. Autografer hadde jeg, alt av merchandise, cder, dvder – everything – you name it.. Sick.. Vel, da var jeg 12 – 17 år. Nå er jeg (snaart) 19 og har ikke så mye til overs for dem..
      Du er en tipp topp blogger 😀

    45. lengesiden vi har sett noe fra hunden din nå! hehehe:-)) Og ja, det samme med 1D 😉
      Så heldig du er som fikk svar tilbakee!!
      aldri likt tokio hotel jeg nei:-)

    46. Heii! æ har vært fan av tokio hotel sia æ ikk i 6 klassen å går nu 1 VG å e enda faan! å han e enda kjekk!! 😀

    47. var fan i flere år, og lenge før de ble kjent i norge. skulle på konserten første gangen de skulle hit, også ble jeg så sinnsykt skuffa da det ble avlyst og de kun satset på berømmelse i amerika i ettertid. mista mye av entusiasmen da. men blusser opp gode minner når jeg en sjelden gang hører om dem. synes derimot ikke bill ser ut lenger – han må være gay, haha 🙂

    48. ÅH! HVORFOR I HUUUULESTE RØYKER DU?! JEG LIKTE DEG. MEN IKKE NÅ LENGRE ! ÆSJ. DU VET AT DU FORKORTER LIVET DITT MED 5 MINUTT HVER RØYK?!

    49. DU VET AT RØYK FORKORTER LIVET DITT MED 5 MINUTT HVER RØYK?!
      Synest det er bare stygt og legge ut bilder når du røyker…

    50. Va på konserten dæmes 3 mars i 2009 eller 2010 huske ikke helt xD men stor fan 😀 men tom kaulitz e jo totalt den kjekkeste

    51. JAA! å gud var gal, tilfeldig at jeg var innpå bloggen din nå idag å så dette, og har akkurat funnet frem en gammel TH tskjorte jeg ikke har sett på flere år, haha tilfeldig!

    52. Var egentlig ikke fan, husker første gangen jeg så han i et blad,så pekte jeg på han og sa til venninna mi ” oi, hun var jo litt pen da :O” også fortalte hun meg at han faktisk var en gutt, ahahaha.
      Men blitt ganske kjekk nå da 🙂
      Burde heller vært nå han ble über kjent,hahahaha, hadde sikkert lett slengt meg på fan bølgen da gitt.

    53. Var stor fan av de og er stor fan av de! De betyr sykt mye for meg, og de har virkelig hjulpet meg mye. Gleder meg sykt til det nye albumet deres slipper ut, har vært litt lite som har skjedd i det siste…

    54. Elsker Tokio Hotel ♥ Vært en Alien siden dem ble Tokio Hotel, dem heta ikke det før. Elsker dem utrolig mye, totalt fan fremdeles ♥ ehhe ^^
      folk som sier dritt / negativt om dem har ingen grunn. Det er akk det samme som om noen skal snakke dritt om JB, Miley Cyrus, og andre kjendiser som forskjellige folk liker.

    55. ELSKER TOKIO HOTEL. jeg hører ikke like mye på dem som jeg gjorde før, men jeg elsker dem enda :)) jeg var blodfan, og gren som faen da jeg ikke fikk dra på konserten dems i 2007, så var litt glad da den ble avlyst hheheheheh. fordi da gikk jeg ikke glipp av det.
      men var på konserten de hadde her den 3. Mars 2010, og sålangt så er det det BESTE jeg har vært på i hele mitt liv 🙂 <3
      bill har alltid vært deilig, men i det siste... FYYYFAEN. <3

    56. Jeg er fan og har vært det kjempelenge! Skulle også på konserten som ble avlyst pga. Bill skulle operere bort cysten. Gråt lenge og var kjempesint, men reiste på konsert året etterpå. Herlig følelse og en fantastisk opplevelse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg