meg og lillesøster

Nå er allerede store deler av dagen borte, og jeg har knapt vært oppe fra sengen. Herlig! I neste uke har vi faktisk høstferie, men vi får bare ferie i TO dager + helg. Det er så lite, og man får ikke reist på ordentlig ferie eller noe. . . Nok om det, mer om i dag. De beste dagene er for meg hvor man har null planer og bare kan tenke på seg selv, selv om jeg alltid blir dødelig rastløs på kvelden haha! Men enn så lenge går avslappningen bra, så lenge jeg har min kjære data. Pappa kommer snart hjem med litt red bull og smågodt, gleder meg til å spise mer. . ♥ 

Er mange av dere som har spurt om jeg kan legge ut bilde av meg selv med noen i familien, så når jeg hadde sjangsen knipset jeg noen bilder med meg og lillesøster! Hun er 14 år, altså 3 år yngre enn meg. Jeg personlig synes ikke vi ligner overhode, hverken på trekk i ansiktet, personlighet eller kropp. Men hva synes dere? Ligner vi, og såfall på hva? 

 

176 kommentarer

Siste innlegg